Suus! Wat balen zeg! Maar niet aan jezelf twijfelen hoor. Die verloskundige die moet twijfelen. Jij niet
![]()
Kop op, je bent een sterke vrouw en je moeder vind het vast heerlijk om je weer eens lekker te vertroetelen
![]()
.
Mooie foto stiekemurd, zo lief zo saampjes
![]()
Ik heb alle babykleertjes ook gewassen en hangen lekker fris en fruitig te hangen in de kast.
![]()
. Soms moet ik even spieken hihi
![]()
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Kindje ligt inderdaad met kontje in mijn bekken en haar hoofdje in het midden van mijn ribbenkast
![]()
. Ze hebben haar ook opgemeten en gelukkig is het helemaal geen groot kind. Ze is gewoon normaal en nu ongeveer 5.5 pond zwaar.
Dat is in elk geval weer even een pak van mijn hart *pfieuw*
![]()
!
Maar tja, ze moeten die uk gaan draaien dus. Dat kun nu niet helaas aangezien er geen tijd was dus moet ik aanstaande vrijdag terugkomen.Maar die buikpijn van mij... die is ook weer terug.
![]()
. Ik moest vanmorgen de autoramen krabben en het was zo koud ( 7 uur
![]()
) dat ik helemaal verkrampt stond. En tegen de tijd dat we in het ziekenhuis waren had ik wederom die buikpijn. En hoe meer ik liep hoe erger het werd. Ik heb het ook bij de Gyn nagevraagd en het zou zo maar kunnen dan het inderdaad mijn speieren zijn aangezien de pijn ook aan de oppervlakte zit.
Maar di pijn moet wel weg. Anders wordt dat draaien vrijdag ook helemaal niets. Het doet al zo'n verrekte zeer en als men gaat draaien wordt dat alleen maar pijnlijker natuurlijk. Mocht men het kindje niet kunnen draaien, dan gaan we praten over hoe dan verder. Heb een boekje meegekregen over een stuitligging en mja, eigenlijk heb ik daarvan zo'n beetje alles wel hier op FOK! gelezen over een stuitbevalling. En een stuitbevalling doe ik echt niet gewoon.
Echt, nee hoor, snij me maar open dan.
Ik zie al zwaar tegen de bevalling op en dat heb ik altijd al gedaan. Vroeger wilde ik geen kinderen omdat je ze moest baren zeg maar
![]()
En dan zal ik nu een stuit doen zeker!
![]()
. Echt niet
![]()
.
Afwachten dus maar
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.