abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44534063
Stiekmerd wat een prachtfoto Echt wat een trots he 2 an die mooie meiden

Slaapmeisje heerlijk die wasjes foto. Ik vond dat toen ook ineens zo echt enzo. Ineens vond ik de was doen ook leuk (geloof me dat is maar effies hoor )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Milf maandag 18 december 2006 @ 12:52:20 #152
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44534068
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky, 'omdat je ze moest baren'. Lekker ding!
Balen dat die pijn terug is! Is het een idee om er iets van midalgan of zo op te smeren? Om het warm te houden? Zodat het mss een beetje onspant...
!

Echt hoor. Hierdoor zei ik tot mijn 22 ofzo dat ik geen kinderen wilde. Die bevallingsprogramma's zijn niet bevordelijk voor de voortplantingsdrang van een vrouw

Ik heb voor de rest niets meer in huis en ik weiger om er vanmiddag nog voor op stap te gaan. Maar vanavond heb ik een etentje met een collega van mij en dat is toch in Groningen. Kunnen we gelijk even langs de kruitvat ofzo
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nikky ben je nu wel ietsje gerustgesteld dat die pijn blijkbaar van je spieren afkomt? Wel enorm balen dat je kindje nog in stuit ligt, maar gelukkig heb je je al goed in kunnen lezen. Waar FOK af en toe al niet goed voor is Hopelijk gaat het draaien lukken!
Ik ben wel wat geruster ja. Vooral ook omdat de Gyn niets schokkends heeft kunnen vinden. Ik heb verteld wat ik allemaal had, waar het pijn deed, waar ik soms nog meer steken heb, etc etc. En ze dacht ook dat het van de spieren afkomt. Dat het ppijn doet geeft niets. Als het maar goed gaat met ukkepuk .

En stiekum hoop ik dat het draaien niet lukt .
Foei Nikky!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 18 december 2006 @ 12:52:24 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44534071
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

jazeker!! Deze goeie berichten pakken ze ons niet meer af!!
We gaan voor een streeploos 2007!
Behalve de streepjes boven het bed dan natuurlijk..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 18 december 2006 @ 12:53:58 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44534115
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:52 schreef nikky het volgende:

[..]

Foei Nikky!!
Ik was al stiekem jaloers op je stuit-baby..da's al helemáál niet politiek correct he!
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 12:54:29 #155
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44534133
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:52 schreef nikky het volgende:
Foei Nikky!!
Kun je gedachtenlezen Eigenlijk wilde ik dat posten omdat ik dacht dat jij daar stiekum op hoopt, maar vond het toch een beetje cru
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 18 december 2006 @ 12:56:18 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44534177
Meiden wat zijn jullie erg!
  Milf maandag 18 december 2006 @ 12:57:42 #157
16000 nikky
pi_44534209
!

En het schijnt ook nog eens heel moeilijk te zijn een baby te draaien als de placenta aan de voorwand wordt gedragen. Raad eens waar die van mij zit.

Het zou toch 1 grote mop zijn als ik gewoon mijn zin krijg?

En ja ik weet dat er een langer herstel aan verbonden is. En ja ik weet de nadelige gevolgen en nee dat KS is niet uit mijn kop te praten als ik mag gaan kiezen
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 18 december 2006 @ 12:59:02 #158
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44534249
Je krijgt dan wel een minder gekreukeld kind
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 13:00:14 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44534286
Bij ons zwangerschapsyogaclubje zit ook een dame met een stuitkindje en volgens de lerares kun je met je kindje gaan praten en vragen of het goed wil gaan liggen. Misschien heb jij wel onbewust aan je kindje gevraagd of het in stuit wil blijven
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44534335
Suus hoe is het nu bij jou??? Hoop dat je snel je derde meis in je armen hebt.

Jenna en Julliette welkom op deze wereld en alle papa's en mama's en zusjes van harte gefeliciteerd...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 18 december 2006 @ 13:10:50 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44534631
Nikky, waarom probeer je dan uberhaupt nog te draaien? Je mag er toch voor kiezen om dat niet te doen. Als ik niet gewild had dat het draaien zou lukken, had ik het sowieso niet gedaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44534665
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Behalve de streepjes boven het bed dan natuurlijk..
wat heb jij boven je bed voor streepjes dan??
een aftelkalender waarop je elke dag mag afstrepen wanneer je kindje komt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 13:12:56 #163
43556 miss_dynastie
pi_44534688
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef nikky het volgende:
Het zou toch 1 grote mop zijn als ik gewoon mijn zin krijg?
Je mag toch nu al kiezen, draaien is niet verplicht
  Milf maandag 18 december 2006 @ 13:13:21 #164
16000 nikky
pi_44534702
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:10 schreef livelink het volgende:
Nikky, waarom probeer je dan uberhaupt nog te draaien? Je mag er toch voor kiezen om dat niet te doen. Als ik niet gewild had dat het draaien zou lukken, had ik het sowieso niet gedaan.
Mja, ik wil niet zo duidelijk aansturen op een KS. Ik geloof dat men daar helemaal niet zo happig op is namelijk en dan ook alles zal doen om het tegen te gaan. Teminste dat vermoeden heb ik. En pas na het proberen te draaien zouden we verder gaan praten.

Ik durf niet zo goed te zeggen dat ik dat draaien niet wil en gewoon een KS wil .

Stom he?
  maandag 18 december 2006 @ 13:14:20 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44534724
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Eh, nee ik bedoel meer die streepjes om te oefenen hoe je kindjes maakt
  maandag 18 december 2006 @ 13:16:26 #166
37150 livelink
pi_44534777
Zet je eroverheen, Nikky. Mijn ervaring is dat er met gynaecologen best te praten is hierover. Ze zullen je misschien wel vragen waarom, maar volgens mij zijn er hier op het forum wel meer moeders geweest, die heel bewust niet wilden proberen om te draaien. Feitelijk is dit voor het kind de houding die het prettigste is en keren kan dus ook voor het kind enorm stressvol zijn. Bij mij merkte je dat ook goed aan de hartslag van Katja. Die protesteerde hevig en om die reden is de poging ook gestaakt.
  maandag 18 december 2006 @ 13:17:37 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44534812
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

elke vrijpartij
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 13:18:32 #168
43556 miss_dynastie
pi_44534830
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Mja, ik wil niet zo duidelijk aansturen op een KS. Ik geloof dat men daar helemaal niet zo happig op is namelijk en dan ook alles zal doen om het tegen te gaan. Teminste dat vermoeden heb ik. En pas na het proberen te draaien zouden we verder gaan praten.

Ik durf niet zo goed te zeggen dat ik dat draaien niet wil en gewoon een KS wil .

Stom he?
Het is je goed recht om te weigeren, Nikky, echt, wat zij daar ook van vinden. Je hoeft je niet te verantwoorden.
  maandag 18 december 2006 @ 13:21:27 #169
37150 livelink
pi_44534914
Ik ben mijn hoofd nu aan het breken wie er hier nou bewust voor had gekozen om niet proberen te draaien, maar ik kan het me niet meer herinneren. Volgens mij werd dat gewoon geaccepteerd en moeten ze het ook gewoon accepteren.
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 13:22:02 #170
43556 miss_dynastie
pi_44534934
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:21 schreef livelink het volgende:
Ik ben mijn hoofd nu aan het breken wie er hier nou bewust voor had gekozen om niet proberen te draaien, maar ik kan het me niet meer herinneren. Volgens mij werd dat gewoon geaccepteerd en moeten ze het ook gewoon accepteren.
Dutchie dacht ik.
  maandag 18 december 2006 @ 13:22:25 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44534943
Ik vind het helemaal niet raar om dat te zeggen Nikky! Het is jouw lijf en jouw kind! En met die mensen heb je verder toch niets te maken, die zie je toch nooit meer straks, dus ik zou me daar echt niets van aantrekken als ik jou was!
pi_44534986
Nikkiy draaien is niet verplicht hoor!
Als jij je niet lekker voelt bij het draaien, moet je het ook niet doen!
Ik heb ook nee gezegd tegen het draaien en heb toen een ks gekregen.
  maandag 18 december 2006 @ 13:34:34 #173
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44535328
Nikky als jij geen polonaise aan je lijf wilt gewoon aangeven dat je er niet gerust op bent.

Slaapmeisje dat rekje was

Benthe met haar kleine zussie
pi_44536336
Nikky, achteraf heb ik er spijt van dat ik me (op meerdere punten) heb laten omkletsen door het ziekenhuis. Volg je gevoel!
Eva
pi_44536414
Ben weer thuis en uit bed, griepje opgelopen tijdens de bruiloft. Het was zwaar vermoeiend maar erg leuk.

En wat zie ik... geen Suus baby, maar wel een mooie datum tweeling! Gefeliciteerd!!!!
Mooie namen ook, passen bij elkaar op zo'n dag!
pi_44536619
Suus... hoe is het ???
  maandag 18 december 2006 @ 14:33:25 #177
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_44537053
Hoi!!!

Eindelijk weer even een berichtje! Zijn zo goed als klaar met verhuizen dus ga iedere dag weer vroeg naar bed. Heerlijk De kerstboom staat ook al, gezellig!!!

Welkom aan alle nieuwe beebjes. Wat een mooie foto's met nog mooiere kindjes heb ik voorbij zien komen. Ik vind het toch altijd zo aandoenlijk om te zien hoe trots de grote broers/zussen poseren met die nog een beetje verfrommelde humpies

Slaapmeisje jemig alweer verlof! Ga het er van nemen hoor! Ik kan niet wachten tot over 2 weekjes. En dan las ik nog een bikkel die 37 weken was en nog aan het werk. pfoe, petje af!

Pannekoek wat een speciale echo foto's heb jij van je flensjes. Heel byzonder om het zo te zien!

Kleintje, kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb maar hoe gaat het met jou nu? Ik hoop zo dat je de ergste periode achter de rug hebt!

Suzanna: kom op heej! Heeeeel snel zo'n mooi beebje bij jullie! Ik duim heeeel hard mee dat het einde nu echt in zicht is en dat al je voorwerk niet voor niets is.

Nikky: Ook hier een dwarsliggertje :S Beebje ligt met hoofdje rechts, voeten midden in het gezicht en de billetjes links.. Ook hier een voorliggende placenta. (heb jij toevallig gereageerd op mijn topic hierover op BB? *edit* nee sorry ben jij toch niet denk ik ) Moet donderdag weer terug naar de gyn dus ben erg benieuwd wat ze van plan zijn. Ik voel nogsteeds dat Ukkie verkeerd ligt al probeert hij weleens te draaien, denkt 'ie volgens mij dat hij een schroevendraaier is met zijn hoofdje. Helaas is het nog niet gelukt Ach ja, we hebben denk (hoop) ik nog een paar weekjes de tijd.

Verder hier de geijkte laatste loodjes pijntjes die langzaam maar zeker aan het komen zijn.

xxx voor jullie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Bibikuif22 op 18-12-2006 14:40:19 ]
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  maandag 18 december 2006 @ 14:47:09 #178
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44537499
Ik ga zo even in een potje plassen en mijn moeder gaat het naar de huisarts brengen, ik heb namelijk roodachtige urine en als ik blaasontsteking blijk te hebben kan misschien een hoop pijn ook daarvandaan komen? Wie weet...
Verder nog steeds hetzelfde... vanochtend weer een hoop rugweeën maar twee kruiken (een tegen m'n buik en eentje tegen m'n rug) doen wonderen, zo heb ik nog twee uur kunnen slapen.

Wat hebben jullie trouwens weer veel gekletst zeg!
pi_44537832
we hangen hier allemaal rond in afwachting van berichten van jou denk ik

ik hoop dat het géén blaasontsteking is !
kan het evt. wat bloedverlies zijn qua start-teken/slijmprop oid ?
pi_44537988
Suzanna wat vervelend dat het niet echt wil doorzetten. Dat lijkt me ontzettend vermoeiend.
Ik hoop voor je dat het niet te lang meer gaat duren.
Het is niet te hopen dat je een blaasontsteking hebt!

Nikky gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Het is tenslotte jouw kindje en jouw lichaam!

Slaapmeisje wat een hoop kleertjes. Leuk hoor!
Ik ga die van ons deze week ook wassen maar heb er gelukkig niet zoveel. Een hoop is ook al gewassen door mijn oma, dat scheelt.

Stiekemurd, wat een leuke foto!

Hier steeds meer pijntjes, harde buiken en krampen.
Slapen gaat wat minder de laatste dagen, misselijk en maagzuur en heb de laatste tijd ontzettend veel nachtmerries (hebben jullie dat ook?) waardoor ik het gevoel heb dat ik niet echt aan mijn rust toekom.
Nu gemengde gevoelens. Aan de ene kant kijk ik heel erg uit naar het moment dat ons kindje er is, maar ik zie er ook ontzettend tegenop.
Gister op kraamvisite geweest bij de broer van mijn vriend en zijn vriendin om mijn nieuwe nichtje te bekijken en dat was toch wel heel leuk en dan verlang ik er ook naar dat ons kindje er is. Maar aan de andere kant ben ik nu al zo bang om alles verkeerd te doen en om er alleen voor te staan. Natuurlijk sta ik er niet alleen voor, maar wel deels zonder mijn vriend omdat we de eerste paar maanden nog niet samenwonen dan.
Ik zou me er niet druk om moeten maken want ik weet wel dat het allemaal goed gaat komen, maar toch hè, het gaat vanzelf.
  maandag 18 december 2006 @ 15:08:42 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44538231
Veel nachtmerries...dat ken ik ook hoor, Appelsap!

Heeft wat mij betreft te maken met dingetjes in je leven die nog net niet helemaal zo zijn als je ze zou willen (in mijn geval o.a. wat meer financiele zekerheid)..voor jezelf zijn dat soort dingen altijd wel te regelen maar er komt natuurlijk een ontzettende verantwoordelijkheid bij straks.

Ook betrap ik mezelf op gedachten als: het is straks voor ALTIJD zo'n kindje...je kan er dus nooit meer onderuit, dat is te groot om nog te bevatten en klinkt negatiever dan dat ik het ervaar hoor, ik kijk ook ontzettend uit naar mijn kindje maar het is ook best eng omdat je nu al weet dat alles dus gaat veranderen alleen je weet nog niet precies hoe.

Maar volgens mij zijn dat soort gedachten best normaal, toch?
pi_44538300
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef appelsap het volgende:

Hier steeds meer pijntjes, harde buiken en krampen.
Slapen gaat wat minder de laatste dagen, misselijk en maagzuur en heb de laatste tijd ontzettend veel nachtmerries (hebben jullie dat ook?) waardoor ik het gevoel heb dat ik niet echt aan mijn rust toekom.
Ik kreeg de tip om tegen het maagzuur een badlaken onder mijn kussen te leggen, en sinds ik dat heb gedaan heb ik geen last meer.... misschien kun je hier wat mee?

Hier vann8 ook een nachtmerrie, zaten met messen achter me aan
En even later droom ik over dikke ruzie met mijn ouders enz
Gezellig
komt je nachtrust niet echt ten goede
  maandag 18 december 2006 @ 15:11:12 #183
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44538329
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga zo even in een potje plassen en mijn moeder gaat het naar de huisarts brengen, ik heb namelijk roodachtige urine en als ik blaasontsteking blijk te hebben kan misschien een hoop pijn ook daarvandaan komen? Wie weet...

Wat hebben jullie trouwens weer veel gekletst zeg!
Dat kan inderdaad Suzanna. Ik moest naar aanleiding van hopen gerommel ook in een potje plassen. Maar dat bleek echt voorwerk te zijn, geen blaasontsteking. Ik hoop voor jou eigenlijk hetzelfde. Dat je kindje er maar vlug mar zijn!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44538335
jazeker !!!

hoop ik .. anders ben ik ook een van de abnormalen hier !
  maandag 18 december 2006 @ 15:11:22 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44538337
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ik kreeg de tip om tegen het maagzuur een badlaken onder mijn kussen te leggen, en sinds ik dat heb gedaan heb ik geen last meer.... misschien kun je hier wat mee?
Huh? Wat is de filosofie hierachter dan
  maandag 18 december 2006 @ 15:12:03 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44538356
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Huh? Wat is de filosofie hierachter dan
Dat je iets hoger ligt met je hoofd.
  maandag 18 december 2006 @ 15:13:42 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44538410
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat je iets hoger ligt met je hoofd.
Oh, nou daar krijg ik júist maagzuur van

Ik moet echt plat liggen dan gaat het nog net, als ik bijvoorbeeld een filmpje aan het kijken ben in bed met 2 kussens onder mijn hoofd of ik hang tegen mijn vriendje aan dan krijg ik echt -neigingen en stik ik bijna!
pi_44538595
Ja, ik denk dat elke zwangere vrouw wel last heeft van die gedachtes.
Als ze die toch eens weg konden nemen hè!

Ja, ik lig al hoger met mijn hoofd dat helpt wel iets gelukkig.
Ik kan niet meer op mijn rug liggen, dan stik ik half.
pi_44538640
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, nou daar krijg ik júist maagzuur van

Ik moet echt plat liggen dan gaat het nog net, als ik bijvoorbeeld een filmpje aan het kijken ben in bed met 2 kussens onder mijn hoofd of ik hang tegen mijn vriendje aan dan krijg ik echt -neigingen en stik ik bijna!
maar jij bent ook Vivi.... apart gevalletje he grapje!!!!
Tja voor de een werkt het, voor de ander niet!
(en ik heb ook altijd rennies in de buurt indien nodig.....helpt ook gelukkig)
  maandag 18 december 2006 @ 15:35:13 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44539175
Maar als je hoofd hoger ligt en je dus meer met je kin op je borst ligt als het ware...dan raak je toch juist in de verdrukking qua slokdarm enzo? Zo raar is dat toch niet?
pi_44539334
Klinkt logisch Vivi!
Ligt er denk ook maar net aan hoe je ligt. Ik slaap op mijn zij dus dan valt dat wel mee.
Ik heb dat hoger liggen fijner is omdat het maagzuur dan niet zo hoog komt.
  maandag 18 december 2006 @ 15:40:39 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44539425
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef appelsap het volgende:
Klinkt logisch Vivi!
Ligt er denk ook maar net aan hoe je ligt. Ik slaap op mijn zij dus dan valt dat wel mee.
Ik heb dat hoger liggen fijner is omdat het maagzuur dan niet zo hoog komt.
Ik heb het ook voornamelijk als ik op mijn rug lig ja

Ach nou ja.......nog even he
pi_44539526
ik weet ook niet waarom het helpt, het klinkt idd niet logisch

ff googlen hoor, nu wil ik het weten ook

Zorg dat het hoofeinde van uw bed wat hoger komt te staan
Plaats de poten van het hoofdeinde van uw bed op klossen van tien centimeter, zodat u minder plat ligt of doe het hoofdeinde van uw bed een klein stukje omhoog. Zo voorkomt u dat het maagzuur naar de slokdarm stroomt.

Ook las ik idd dat het vaak erger wordt als je ligt.....
  maandag 18 december 2006 @ 15:47:01 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44539661
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik weet ook niet waarom het helpt, het klinkt idd niet logisch

ff googlen hoor, nu wil ik het weten ook

Zorg dat het hoofeinde van uw bed wat hoger komt te staan
Plaats de poten van het hoofdeinde van uw bed op klossen van tien centimeter, zodat u minder plat ligt of doe het hoofdeinde van uw bed een klein stukje omhoog. Zo voorkomt u dat het maagzuur naar de slokdarm stroomt.

Ook las ik idd dat het vaak erger wordt als je ligt.....
Oke, maar met die klossen ligt je lichaam an sich dus nog wel in een rechte lijn en met een kussen onder je hoofd maakt je hoofd meer een "knik"...ik denk dat het hem daarin zit
pi_44539806
Suus ik wil je heel veel sterkte wensen met de allerlaatste loodjes

Poemojn en fam. jullie gefeliciteerd met jullie mooie dochter Juliette
  maandag 18 december 2006 @ 16:14:03 #196
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44540579
Nou, urine zag er niet helemaal goed uit, maar medicijnen geven ze dan nog niet. Ze raadde me (natuurlijk) aan om veel te drinken. Hopelijk gaat het daarmee dan over... dacht dat ik al genoeg dronk eigenlijk.
Verder nog steeds weeën maar niet zulke erge sterke.

Vivi, ik denk ook dat die klossen beter zullen helpen dan een extra hoog kussen o.i.d. maar de enige remedie voor mij is ... *tromgeroffel...* RENNIES! Zonder die dingen heb ik echt niet zo'n leuk leven.

Stiekemurd, wat is die foto van jouw Benthe en kleine Jenna supercute... echt heel leuk, grote en kleine zus!
pi_44540905
suus..de enige remedie bij jou is dat kindje er nu maar gewoon even uitploppen !!!
  maandag 18 december 2006 @ 16:29:22 #198
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44541149
Kom jij even helpen??!!!
pi_44541240
O wat een lieve foto zeg van dat mini-de mini wasje! Moet je alle kleertjes dan eigenlijk vantevoren wassen?

Niet dat we zoveel hebben hoor (nog maar 3 rompertjes en 2 paar sokjes) maar we hebben gelukkig ook nog wel even om verder bij elkaar te verzamelen
  maandag 18 december 2006 @ 16:36:31 #200
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_44541434
Nou weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer lees *klapperdeklapper*

Poemojn, man en Myrthe, gefeliciteerd met de geboorte van Juliëtte!
Stiekemerd, William en Bethe, gefeliciteerd met de geboorte van Jenna!
Wat een schatjes en wat een mooie zusjes bij elkaar

Suusje Heel veel sterkte meissie! Wat lijkt me dit moeilijk voor je! Nogmaals
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')