OK, heel goed! Hoeveel weken ben je nu?quote:Op zondag 17 december 2006 00:47 schreef nikky het volgende:
De HA komt zo langs.
maandje of 8 Nikky dan hequote:Op zondag 17 december 2006 00:49 schreef Leah het volgende:
[..]
OK, heel goed! Hoeveel weken ben je nu?
ik spreek even voor nikky ,mevrouw zit op de bank met veel pijnquote:Op zondag 17 december 2006 00:49 schreef Leah het volgende:
[..]
OK, heel goed! Hoeveel weken ben je nu?
Dat laatste zinnetjequote:Op zondag 17 december 2006 01:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Gelukkig dat zwangerschapsvergiftiging en loslaten van de placenta zijn uitgesloten. Misschien heeft het juist te maken met de ligging en dat hij (misschien) te groot zou zijn.
En dat hij met het koppie bij je hart ligt, is vast gewoon omdat hij graag naar je hartslag luistert. Hij vindt je namelijk nú al heeel lief
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 17 december 2006 10:29 schreef livelink het volgende:
Suzanna, vandaag hoop ik dat jij ook je babietje mag verwelkomen.
Fijn he, die geruststelling die ze zo kan geven!quote:Op zondag 17 december 2006 13:13 schreef nikky het volgende:
De pijn is weg! En hoop dattie wegblijft
Op bed gisteren vannacht heb ik nog lang wakker gelegen. Elke keer als ik bijna in slaap viel kreeg ik weer een pijnscheut en schrok ik weer wakker. Omdraaien ging niet en mijn bed uitkomen al helemaal niet.
Toen ik vanmorgen wakker werd was de pijn weg en heb ik de uk even gevraagd te bewegen voor me.
Ze trappelt nog
Get used to it!quote:Ik heb nog steeds het idee dat het spieren zijn geweest. En het is inderdaad op de plek waar de zwevende rib zit Smirre.
Ik moet morgen sowieso naar het ziekenhuis voor een echo en misschien draaien en opmeten van de kleine. Ik zal aangeven hoe en wat. Misschien dat zij weten wat het geweest kan zijn en aangezien men in mijn buik gaat loeren meteen kijken of alles nog in orde is.
Ik voelde me vannacht best wel als zo'n overbezorgde muts hoor.
bij 29 weken hier alquote:Op zondag 17 december 2006 17:10 schreef PM-girl het volgende:
O ET, vertel??
Ok, ik dacht misschien begint het nu andere vormen aan te nemen, maar dat dus niet.quote:Op zondag 17 december 2006 17:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij 29 weken hier al
laatste tijd rustig geweest, maar nu al weer een week ofzo af en toe 's nachts
Wat zegt je VK ervan? Want 29 weken is erg vroeg he....quote:Op zondag 17 december 2006 17:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij 29 weken hier al
laatste tijd rustig geweest, maar nu al weer een week ofzo af en toe 's nachts
quote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef E.T. het volgende:
Maar morgen ben ik 37 weken, dus kom maar op
Oh nee, dat bedoelde ik niet hoor!!!quote:Op maandag 18 december 2006 12:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is veeeeel te veeeel Vivi, maar dat komt omdat mijn moeder nogal uberenthousiast is geweest met kleertjes kopen. Elke keer dat ze op bezoek komt neemt ze wel wat mee. Ik heb nu gezegd dat het even klaar is en dat we graag zelf ook nog wel eens iets willen kopen voor Bompie. Tja, ze is een beetje doorgedraaid want ook mijn ouders hebben meer dan 4 jaar moeten wachten op hun kleinkind![]()
Fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 18 december 2006 12:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben weer naar het ziekenhuis geweest, voor controle, bloeddruk is ietsies gezakt, dus das mooi. Wel blijf ik bij hun onder controle, ook door de voorgeschiedenis.
Harttonen van de baby waren oke, rond 150/160
EN.... haha hij zei: goh mooie buik, geen striemen he! Nou die komen ws ook niet meer hoor, want dan waren ze er nu al wel geweest!! (dus vivi! GOED nieuws!! Dit vind jij vast ook erg interessant!)
Ik heb weer een paar foto's geplaatst in het buikentopic!
quote:Op maandag 18 december 2006 12:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha slaapmeisje! Geweldig!!
Maarre had je nou alweer een pretecho gehad? Na al die "no pictures please"acties van jullie bompie?
Suzanna, dat klinkt niet erg gezellig meer zo. Balen zeg!!
Hopelijk begint het echte werk snel!
Ik ben weer naar het ziekenhuis geweest, voor controle, bloeddruk is ietsies gezakt, dus das mooi. Wel blijf ik bij hun onder controle, ook door de voorgeschiedenis.
Harttonen van de baby waren oke, rond 150/160
EN.... haha hij zei: goh mooie buik, geen striemen he! Nou die komen ws ook niet meer hoor, want dan waren ze er nu al wel geweest!! (dus vivi! GOED nieuws!! Dit vind jij vast ook erg interessant!)
Ik heb weer een paar foto's geplaatst in het buikentopic!
Ssssst PM niet te hard zeggen hoor anders ontwaken ook mijn striemen. Ik ben bijna 35 weken en ook nog volledig streeploos en zou het graag zo houdenquote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Maaruh, mijn striemen kwamen ook out of the blue in week 39, dat kun je dus nooit uitsluiten.
das jammer, ik vond het wel een leuk bericht namelijk van de gynquote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed was!
Maaruh, mijn striemen kwamen ook out of the blue in week 39, dat kun je dus nooit uitsluiten.
Hahaha, oh-oh wat herkenbaar... nou ja, superlief toch wel...mijn mama heeft onderhand de hele kinderkamer betaald, want "haar wokkel" moet er wel goed bijliggen...maar idd, ik voel me af en toe ook behoorlijk opgelaten hoorquote:Op maandag 18 december 2006 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Viev wat je op de foto ziet is nog niet allesEn mijn moeder heeft niet alleen kleertjes voor Bompie gekocht, maar ook een volledige zwitsal set, een lampje, een eetsetje van Winnie, slofjes etc etc. gewoon te veel om op te noemen. Echt superlief, maar wij krijgen amper de kans om zelf iets te kopen. Dat oppassen komt me ook bekend voor. Ze gaat elke maandag oppassen en heeft thuis dus ook een eigen box, wippertje en ledikantje voor Bompie klaar staan
jazeker!! Deze goeie berichten pakken ze ons niet meer af!!quote:Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
En Karin! die Gyn zei toch ook: waarschijnlijk dus daar gaan we gewoon vanuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |