Webcrowler, sterkte voor je vriendin! Klinkt een beetje zoals bij mij, heftig kan het zijn hoor. Zeker als het NIET doorzet...dan heb je het voor je gevoel voor niets gedaan.
E.T. kom maar op, je baby mag komen morgen!
Vivi, morgen is het vast weer beter, lekker even slapen kan wonderen verrichten hoor!
![]()
Hier heb ik al sinds vanmiddag half drie weeën, voel het helemaal in m'n schaambot doordringen en heb het idee dat we nu eindelijk écht bezig zijn. Hopelijk is het nu wel echt want anders zijn die voorweeën wel verdacht veel op echte weeën aan het lijken... (en dan is het geméén
![]()
)
We zijn vanmiddag naar m'n moeder geweest (die woont een half uur rijden hier vandaan) en ik kon de weg niet goed wijzen omdat ik teveel pijn had. We zijn eigenlijk gek natuurlijk om weg te zijn gegaan maar nu gelukkig weer thuis mét baby... nog niet bevallen in de auto ofzo
![]()
! (heb ik van die verhalen over gehoord
![]()
) maar ik kon echt niet thuis blijven zitten.
Moeders komt ook zo, die mag bij de bevalling zijn... en als het niet doorzet kan ze gezellig blijven slapen (tweede keer dan
![]()
) ... maar laten we hopen dat het natuurlijk voor een goede reden, dat wil zeggen een bevalling, is!!! Ik ga lekker in bad liggen, wie weet helpt het nu wel!
En wilde nog even zeggen dat ik jullie allemaal zo lief vind...