Maar dat is juist het probleem, ik ken geen marokkanen die anders zijn... En in Ede wonen een hoop marokkanen... We hebben zelfs een wijk, klein marokko.... en die enkeling die anders is, die is wat mij betreft ook meteen uitgesloten van mijn uitspraak: kut marokkanen....quote:Op zondag 17 december 2006 00:09 schreef bravo het volgende:
Ergens is het gwoon terecht dat je zo denkt. En dan heb je altijd de mensen die zegt; "Het is altijd een groepje dat het verpest voor de rest ', maar die groep wordt steeds groter...
Ik ken er ook maar een paar. En die zijn dan al 30+. Het is veelal de jeugd ja....quote:Op zondag 17 december 2006 00:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem, ik ken geen marokkanen die anders zijn... En in Ede wonen een hoop marokkanen... We hebben zelfs een wijk, klein marokko.... en die enkeling die anders is, die is wat mij betreft ook meteen uitgesloten van mijn uitspraak: kut marokkanen....
jij wilt zeker in de krant komen. "Jongen ( leeftijd ) Doodgeslagen, neergestoken en bestolen "quote:Op zondag 17 december 2006 00:38 schreef wmml het volgende:
Waarom ben je er niet achteraan gereden / gerend. Ik had gevochten voor mijn cadeautje!
p.s: Leer rijden
Je zou het juist eerder generaliseren noemen als je zegt 'alle marokkanen zijn social'quote:Op zondag 17 december 2006 00:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem, ik ken geen marokkanen die anders zijn... En in Ede wonen een hoop marokkanen... We hebben zelfs een wijk, klein marokko.... en die enkeling die anders is, die is wat mij betreft ook meteen uitgesloten van mijn uitspraak: kut marokkanen....
Ah, vandaar.quote:Opleiding: Lagere school
Zeiden ze over Surinamers in de jaren '80, en Turken in de jaren '90. Guess what?! Het zijn mensen zoals jij die allochtonen in Nederland een slechte naam geven.quote:Op zondag 17 december 2006 01:17 schreef Djeez het volgende:
Zij zijn degenen die alle allochtonen in Nederland een slechte naam geven.
weltrusten gastquote:Op zondag 17 december 2006 01:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah, vandaar.![]()
[..]
Zeiden ze over Surinamers in de jaren '80, en Turken in de jaren '90. Guess what?! Het zijn mensen zoals jij die allochtonen in Nederland een slechte naam geven.![]()
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..quote:Op zondag 17 december 2006 01:23 schreef __Saviour__ het volgende:
- Het is maar een klein groepje!
- Je moet ze knuffelen, niet haten!
- Ze worden al zo gedomisineerd, doe daar nou niet aan mee!
Dude, welke taal spreek jij?quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..
die soort gasten moeten zeker deporteerd naar marokka.
Degene die goed gedraagt en al lang in nederlandse geinterineerd zijn.. mag blijven.
Blijf eens van die fles af.quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..
Degene die goed gedraagt en al lang in nederlandse geinterineerd zijn.. mag blijven.
Zo zal het zijn wel in iets richting die.quote:Op zondag 17 december 2006 01:45 schreef NX het volgende:
[..]
Denk meer aan X dan aan een fles drank...![]()
Hebben ze zich voorgesteld of heb je in hun paspoort kunnen kijken?quote:Op zondag 17 december 2006 00:05 schreef hierissiedan het volgende:
2 marokanen
Lekker bijdehand, net alsof je Marokkanen niet kunt herkennenquote:Op zondag 17 december 2006 02:00 schreef static het volgende:
[..]
Hebben ze zich voorgesteld of heb je in hun paspoort kunnen kijken?
Maak maar eens een lijst met herkenningspunten dan.quote:Op zondag 17 december 2006 02:07 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Lekker bijdehand, net alsof je Marokkanen niet kunt herkennen![]()
Als dat alles is, controleer dit dan.quote:Op zondag 17 december 2006 02:09 schreef El_Rolando het volgende:
TS, je spelt het woord marokkanen fout.
1 |
Nee, geef jouw criteria eens, hoe onbenullig ze pretenderen te zullen zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 02:07 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Lekker bijdehand, net alsof je Marokkanen niet kunt herkennen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 02:30 schreef Filay het volgende:
Hier kan hij wel!
Het zijn ook altijd dezelfden!
mag ik aftrappen dan?quote:Op zondag 17 december 2006 02:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maak maar eens een lijst met herkenningspunten dan.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:00 schreef static het volgende:
Hebben ze zich voorgesteld of heb je in hun paspoort kunnen kijken?
ze krijgen genoeg hoor!quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef SCH het volgende:
Snap best dat ze ook een cadeautje willen, ze hebben het al niet gemakkelijk in deze maatschappij.
Oh bah - dat soort dingen wil ik helemaal niet wetenquote:Op zondag 17 december 2006 02:45 schreef hejho het volgende:
[..]
ze krijgen genoeg hoor!
ze verichten toch sexuele handelingen voor oude mennekes in de achterbuurten van de grote steden?
![]()
De term gokken is overrated in deze.quote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef NorthernStar het volgende:
Ik gok dat het allemaal verzonnen is.
Nou, vooruit, éénmaal: ik moest lachen om je post.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef SCH het volgende:
Snap best dat ze ook een cadeautje willen, ze hebben het al niet gemakkelijk in deze maatschappij.
Ik ook van jouquote:Op zondag 17 december 2006 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Nou, vooruit, éénmaal: ik moest lachen om je post.
Kadootjes krijg je, die neem je niet.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef SCH het volgende:
Sommige mensen nemen cadeautjes...quote:Op zondag 17 december 2006 02:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kadootjes krijg je, die neem je niet.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:59 schreef Filay het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen cadeautjes...
En laat dat nou ALTIJD...
juistem.
Ze hebben de scooter toch achter gelaten. Heel netjesquote:Op zondag 17 december 2006 02:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kadootjes krijg je, die neem je niet.
Hier is het dan nog maar ' 1 groep '. Aan die vlag te zien, is het in het land waar jij verblijft niet overzichtelijk meer welke groep het is.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Het zijn dit soort ervaringen die Nederlanders doen inzien waar de multicul goed voor is. Toen ik nog in Nederland woonde en ikzelf/familie/vrienden gezeik hadden, kon je er donder op zeggen met welke groep dat was. Van lui die expres tegen je aan lopen en dan willen knokken, tot figuren die je fiets op een hek gooien. Echt, je wordt er zo moe van. Altijd dezelfden.
Don't push it.quote:
Geef je kromme belevingswereld nog een boost. Alleen voor jezelf dan.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Het zijn dit soort ervaringen die Nederlanders doen inzien waar de multicul goed voor is. Toen ik nog in Nederland woonde en ikzelf/familie/vrienden gezeik hadden, kon je er donder op zeggen met welke groep dat was. Van lui die expres tegen je aan lopen en dan willen knokken, tot figuren die je fiets op een hek gooien. Echt, je wordt er zo moe van. Altijd dezelfden.
Plak er voor het landsbelang een gele ster op, dan kan iedereen ze er voortaan zó uitpikken.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 03:23 schreef captainkid het volgende:
God wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon.
Thats my line.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 03:14 schreef static het volgende:
[..]
Geef je kromme belevingswereld nog een boost. Alleen voor jezelf dan.
Kneusjes.quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Plak er voor het landsbelang een gele ster op, dan kan iedereen ze er voortaan zó uitpikken.
ha ha ha ha haquote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Wat ik vandaag weer heb beleeft"
En op normale dagen doe ik dat met een 'd', maar vandaag was wel een uitzondering!""quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal de schuld van Marokkanen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
[..]
En op normale dagen doe ik dat met een 'd', maar vandaag was wel een uitzondering!""
Kruisjes, klikken ---> Denied by company policy.quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Niet alleen ons land maar ook onze spelling wordt verpest door die opportunisten!"quote:Op zondag 17 december 2006 03:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Marokkanen.![]()
Neem een deugdelijke proxy,quote:Op zondag 17 december 2006 03:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vertel.
Aha, zulke plaatjes kunnen inderdaad niet door de beugel.quote:
Zeker niet. Ik betrapte bijv. onze Mocro krantenbezorger afgelopen vrijdag bij het zeer aandachtig bestuderen van de inhoud van mijn portemonaie toen hij achter me stond in de rij bij de kassa van de Albert Heijn. Hij heeft het vast erg moeilijk.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef SCH het volgende:
Jij ook: Hoofdletter!!!quote:Op zondag 17 december 2006 02:09 schreef El_Rolando het volgende:
TS, je spelt het woord marokkanen fout.
Ja want de SP is de allochtonenknuffelpartij.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Met je vooroordelen.. Lonsdale = racisme volgens jouw?quote:Op zondag 17 december 2006 03:09 schreef TheGame101 het volgende:
sure...
je wist bijna niet eens waar je was maar je kon wel even HELDER zien dat het marokanen waren...
ga je moeder pesten lonsdale tuig
Die moeten nog harder aangepakt worden dan die Marokkanen zelf.quote:Op zondag 17 december 2006 11:15 schreef EricG het volgende:
Mongolen die hier ook nog Marokkanen lopen te verdedigen
Das toevallig! Want Marokkanen zijn een normaal volk dat door de Nederlandse rechtse media nogal...quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Met je vooroordelen.. Lonsdale = racisme volgens jouw?Ga je is even verdiepen want Lonsdale is een gewoon kledings merk wat nogal opgeblazen is door de nederlands linkse media.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:13 schreef hejho het volgende:
doet me denken aan neophyte-waarom dragen jullie van die lonsdale kleren.
Is dit nou sarcastisch of meen je dit serieus?quote:Op zondag 17 december 2006 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das toevallig! Want Marokkanen zijn een normaal volk dat door de Nederlandse rechtse media nogal...
Je snapt mijn punt?
Is best leuk om die Lonsdale pubers op te voeden inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Dirktator het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe er altijd een paar linkse rooibostheedrinkers de boel proberen te sussen...:')
Op de middelbare school gooiden wij ook altijd fietsen op het dak van de fietsenstallingquote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Om vervolgens in elkaar geslagen te worden en niet meer op Fok! kunnen reageren?quote:Op zondag 17 december 2006 15:07 schreef Onverlaatje het volgende:
Ik hard keihard achteruitgereden.
Idd, ligt het niet gewoon nog ergens rond te slingeren? Wat was het cadeau trouwens?quote:Op zondag 17 december 2006 03:23 schreef cultheld het volgende:
Een Marokkaan schopt je cadeau weg, je kijkt er naar (en ziet dus waar 't ligt), draait je om en denkt dat je je cadeau daar op kunt rapen?![]()
Daar heb je wel een behoorlijke klus aan hoorquote:Op zondag 17 december 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Is best leuk om die Lonsdale pubers op te voeden inderdaad
Wonen ook nogal wat minder duitse dan marrokaanse immigranten hier, logisch dat mensen er dan minder negatieve ervaringen mee hebben om te delen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer het Duitsers waren en je in de TT had geschreven ''kut Duitsers' waren er hoogst waarschijnlijk minder negatieve reacties met betrekking tot generalisatie. Ook stof tot nadenken.
Verder sluit ik me aan bij Pracissor.
waarom sluiten ze ze in?quote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef Rutger1983 het volgende:
Ze halen wel veel het nieuws de laatste tijd...
Tijdens uitgaan is dat ook zo leuk om te zien, groepjes van die marrokanen die een paar meiden langzaamaan proberen in te sluiten..
Lang leve de uitsmijters!
quote:Op zondag 17 december 2006 17:29 schreef cultheld het volgende:
Waarom heb ik nou nooit problemen met Marokkanen?
Dat moet ie in Duindorp ook niet proberen.quote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef Oksel het volgende:
SCH, moet je maar eens hand in hand door een minder blanke buurt lopen met je vriend.. kijken hoelang het duurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |