Don't push it.quote:
Geef je kromme belevingswereld nog een boost. Alleen voor jezelf dan.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Het zijn dit soort ervaringen die Nederlanders doen inzien waar de multicul goed voor is. Toen ik nog in Nederland woonde en ikzelf/familie/vrienden gezeik hadden, kon je er donder op zeggen met welke groep dat was. Van lui die expres tegen je aan lopen en dan willen knokken, tot figuren die je fiets op een hek gooien. Echt, je wordt er zo moe van. Altijd dezelfden.
Plak er voor het landsbelang een gele ster op, dan kan iedereen ze er voortaan zó uitpikken.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Het zijn dit soort ervaringen die Nederlanders doen inzien waar de multicul goed voor is. Toen ik nog in Nederland woonde en ikzelf/familie/vrienden gezeik hadden, kon je er donder op zeggen met welke groep dat was. Van lui die expres tegen je aan lopen en dan willen knokken, tot figuren die je fiets op een hek gooien. Echt, je wordt er zo moe van. Altijd dezelfden.
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 03:23 schreef captainkid het volgende:
God wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon.
Thats my line.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 03:14 schreef static het volgende:
[..]
Geef je kromme belevingswereld nog een boost. Alleen voor jezelf dan.
Kneusjes.quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Plak er voor het landsbelang een gele ster op, dan kan iedereen ze er voortaan zó uitpikken.
ha ha ha ha haquote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Wat ik vandaag weer heb beleeft"
En op normale dagen doe ik dat met een 'd', maar vandaag was wel een uitzondering!""quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal de schuld van Marokkanen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
[..]
En op normale dagen doe ik dat met een 'd', maar vandaag was wel een uitzondering!""
Kruisjes, klikken ---> Denied by company policy.quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Niet alleen ons land maar ook onze spelling wordt verpest door die opportunisten!"quote:Op zondag 17 december 2006 03:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Marokkanen.![]()
Neem een deugdelijke proxy,quote:Op zondag 17 december 2006 03:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vertel.
Aha, zulke plaatjes kunnen inderdaad niet door de beugel.quote:
Zeker niet. Ik betrapte bijv. onze Mocro krantenbezorger afgelopen vrijdag bij het zeer aandachtig bestuderen van de inhoud van mijn portemonaie toen hij achter me stond in de rij bij de kassa van de Albert Heijn. Hij heeft het vast erg moeilijk.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef SCH het volgende:
Snap best dat ze ook een cadeautje willen, ze hebben het al niet gemakkelijk in deze maatschappij.
Jij ook: Hoofdletter!!!quote:Op zondag 17 december 2006 02:09 schreef El_Rolando het volgende:
TS, je spelt het woord marokkanen fout.
Ja want de SP is de allochtonenknuffelpartij.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..
die soort gasten moeten zeker deporteerd naar marokka.
Degene die goed gedraagt en al lang in nederlandse geinterineerd zijn.. mag blijven.
Met je vooroordelen.. Lonsdale = racisme volgens jouw?quote:Op zondag 17 december 2006 03:09 schreef TheGame101 het volgende:
sure...
je wist bijna niet eens waar je was maar je kon wel even HELDER zien dat het marokanen waren...
ga je moeder pesten lonsdale tuig
Die moeten nog harder aangepakt worden dan die Marokkanen zelf.quote:Op zondag 17 december 2006 11:15 schreef EricG het volgende:
Mongolen die hier ook nog Marokkanen lopen te verdedigen
Das toevallig! Want Marokkanen zijn een normaal volk dat door de Nederlandse rechtse media nogal...quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Met je vooroordelen.. Lonsdale = racisme volgens jouw?Ga je is even verdiepen want Lonsdale is een gewoon kledings merk wat nogal opgeblazen is door de nederlands linkse media.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:13 schreef hejho het volgende:
doet me denken aan neophyte-waarom dragen jullie van die lonsdale kleren.
Is dit nou sarcastisch of meen je dit serieus?quote:Op zondag 17 december 2006 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das toevallig! Want Marokkanen zijn een normaal volk dat door de Nederlandse rechtse media nogal...
Je snapt mijn punt?
Is best leuk om die Lonsdale pubers op te voeden inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Dirktator het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe er altijd een paar linkse rooibostheedrinkers de boel proberen te sussen...:')
Op de middelbare school gooiden wij ook altijd fietsen op het dak van de fietsenstallingquote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Om vervolgens in elkaar geslagen te worden en niet meer op Fok! kunnen reageren?quote:Op zondag 17 december 2006 15:07 schreef Onverlaatje het volgende:
Ik hard keihard achteruitgereden.
Idd, ligt het niet gewoon nog ergens rond te slingeren? Wat was het cadeau trouwens?quote:Op zondag 17 december 2006 03:23 schreef cultheld het volgende:
Een Marokkaan schopt je cadeau weg, je kijkt er naar (en ziet dus waar 't ligt), draait je om en denkt dat je je cadeau daar op kunt rapen?![]()
Daar heb je wel een behoorlijke klus aan hoorquote:Op zondag 17 december 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Is best leuk om die Lonsdale pubers op te voeden inderdaad
Wonen ook nogal wat minder duitse dan marrokaanse immigranten hier, logisch dat mensen er dan minder negatieve ervaringen mee hebben om te delen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer het Duitsers waren en je in de TT had geschreven ''kut Duitsers' waren er hoogst waarschijnlijk minder negatieve reacties met betrekking tot generalisatie. Ook stof tot nadenken.
Verder sluit ik me aan bij Pracissor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |