Don't push it.quote:
Geef je kromme belevingswereld nog een boost. Alleen voor jezelf dan.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Het zijn dit soort ervaringen die Nederlanders doen inzien waar de multicul goed voor is. Toen ik nog in Nederland woonde en ikzelf/familie/vrienden gezeik hadden, kon je er donder op zeggen met welke groep dat was. Van lui die expres tegen je aan lopen en dan willen knokken, tot figuren die je fiets op een hek gooien. Echt, je wordt er zo moe van. Altijd dezelfden.
Plak er voor het landsbelang een gele ster op, dan kan iedereen ze er voortaan zó uitpikken.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
Het zijn dit soort ervaringen die Nederlanders doen inzien waar de multicul goed voor is. Toen ik nog in Nederland woonde en ikzelf/familie/vrienden gezeik hadden, kon je er donder op zeggen met welke groep dat was. Van lui die expres tegen je aan lopen en dan willen knokken, tot figuren die je fiets op een hek gooien. Echt, je wordt er zo moe van. Altijd dezelfden.
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 03:23 schreef captainkid het volgende:
God wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon.
Thats my line.quote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef StefanP het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 03:14 schreef static het volgende:
[..]
Geef je kromme belevingswereld nog een boost. Alleen voor jezelf dan.
Kneusjes.quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Plak er voor het landsbelang een gele ster op, dan kan iedereen ze er voortaan zó uitpikken.
ha ha ha ha haquote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Wat ik vandaag weer heb beleeft"
En op normale dagen doe ik dat met een 'd', maar vandaag was wel een uitzondering!""quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal de schuld van Marokkanen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
[..]
En op normale dagen doe ik dat met een 'd', maar vandaag was wel een uitzondering!""
Kruisjes, klikken ---> Denied by company policy.quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Niet alleen ons land maar ook onze spelling wordt verpest door die opportunisten!"quote:Op zondag 17 december 2006 03:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Marokkanen.![]()
Neem een deugdelijke proxy,quote:Op zondag 17 december 2006 03:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vertel.
Aha, zulke plaatjes kunnen inderdaad niet door de beugel.quote:
Zeker niet. Ik betrapte bijv. onze Mocro krantenbezorger afgelopen vrijdag bij het zeer aandachtig bestuderen van de inhoud van mijn portemonaie toen hij achter me stond in de rij bij de kassa van de Albert Heijn. Hij heeft het vast erg moeilijk.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef SCH het volgende:
Snap best dat ze ook een cadeautje willen, ze hebben het al niet gemakkelijk in deze maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |