Maar dat is juist het probleem, ik ken geen marokkanen die anders zijn... En in Ede wonen een hoop marokkanen... We hebben zelfs een wijk, klein marokko.... en die enkeling die anders is, die is wat mij betreft ook meteen uitgesloten van mijn uitspraak: kut marokkanen....quote:Op zondag 17 december 2006 00:09 schreef bravo het volgende:
Ergens is het gwoon terecht dat je zo denkt. En dan heb je altijd de mensen die zegt; "Het is altijd een groepje dat het verpest voor de rest ', maar die groep wordt steeds groter...
Ik ken er ook maar een paar. En die zijn dan al 30+. Het is veelal de jeugd ja....quote:Op zondag 17 december 2006 00:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem, ik ken geen marokkanen die anders zijn... En in Ede wonen een hoop marokkanen... We hebben zelfs een wijk, klein marokko.... en die enkeling die anders is, die is wat mij betreft ook meteen uitgesloten van mijn uitspraak: kut marokkanen....
jij wilt zeker in de krant komen. "Jongen ( leeftijd ) Doodgeslagen, neergestoken en bestolen "quote:Op zondag 17 december 2006 00:38 schreef wmml het volgende:
Waarom ben je er niet achteraan gereden / gerend. Ik had gevochten voor mijn cadeautje!
p.s: Leer rijden
Je zou het juist eerder generaliseren noemen als je zegt 'alle marokkanen zijn social'quote:Op zondag 17 december 2006 00:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem, ik ken geen marokkanen die anders zijn... En in Ede wonen een hoop marokkanen... We hebben zelfs een wijk, klein marokko.... en die enkeling die anders is, die is wat mij betreft ook meteen uitgesloten van mijn uitspraak: kut marokkanen....
Ah, vandaar.quote:Opleiding: Lagere school
Zeiden ze over Surinamers in de jaren '80, en Turken in de jaren '90. Guess what?! Het zijn mensen zoals jij die allochtonen in Nederland een slechte naam geven.quote:Op zondag 17 december 2006 01:17 schreef Djeez het volgende:
Zij zijn degenen die alle allochtonen in Nederland een slechte naam geven.
weltrusten gastquote:Op zondag 17 december 2006 01:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah, vandaar.![]()
[..]
Zeiden ze over Surinamers in de jaren '80, en Turken in de jaren '90. Guess what?! Het zijn mensen zoals jij die allochtonen in Nederland een slechte naam geven.![]()
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..quote:Op zondag 17 december 2006 01:23 schreef __Saviour__ het volgende:
- Het is maar een klein groepje!
- Je moet ze knuffelen, niet haten!
- Ze worden al zo gedomisineerd, doe daar nou niet aan mee!
Dude, welke taal spreek jij?quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..
die soort gasten moeten zeker deporteerd naar marokka.
Degene die goed gedraagt en al lang in nederlandse geinterineerd zijn.. mag blijven.
Blijf eens van die fles af.quote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
die gasten is al vaak keer geknuffeld.. maar dat helpt niet, doordat zij een verkeerd opvoeding gehad..
die soort gasten moeten zeker deporteerd naar marokka.
Degene die goed gedraagt en al lang in nederlandse geinterineerd zijn.. mag blijven.
Zo zal het zijn wel in iets richting die.quote:Op zondag 17 december 2006 01:45 schreef NX het volgende:
[..]
Denk meer aan X dan aan een fles drank...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |