nightmare!!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef Cee het volgende:
OMG Christian wordt de Serge van X-Factor.
Zeker weten wel. Sowieso al omdat Christian er níet uitziet als een nichterig gnoompje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef --Globe-- het volgende:
Christian heeft toch wel 100% meer talent dan Serge hoor.
1 van de 3 groepen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er 3 winnaars of 1 van de 3 groepen?
Want in mijn ogen maakt niemand kans tegen die 6 meiden die bij de groepen zitten.
Nee ik ook niet, en gaf haar dan de wildcardquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:47 schreef Tamaartje het volgende:
Nadeche had natuurlijk door moeten gaan.. echt.. ik snap er niets van
Totaal niet interessant meer nee. Behalve als je een warm hard toedraagt aan onze donkere medemens. Dan zit je bij de jonge solisten goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:45 schreef SnowDoggg het volgende:
Vind het programma gelijk een stuk minder leukserieus
Het viel mij ook al op ja dat hij de "donkere" mensen had uitgekozen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Totaal niet interessant meer nee. Behalve als je een warm hard toedraagt aan onze donkere medemens. Dan zit je bij de jonge solisten goed.
'T enige leuke wat er nu nog tussen zit is de naamloze groep.
Wacht maar tot ze Christian straks ook zo'n makeover geven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zeker weten wel. Sowieso al omdat Christian er níet uitziet als een nichterig gnoompje.
Qua stem zeker, maar het heet nu de X-factor, waarbij ook uitstraling komt kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:47 schreef Tamaartje het volgende:
Nadeche had natuurlijk door moeten gaan.. echt.. ik snap er niets van
Ben het helemaal met je eens PeRi,quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering! Echt helemaal! HJ's top 3 is echt perfect! Alleen had Genelva niet gehoeven, ik vind haar zó fake.
Die is volgende week ook zwanger....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering! Echt helemaal! HJ's top 3 is echt perfect! Alleen had Genelva niet gehoeven, ik vind haar zó fake.
Kloptquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef Cee het volgende:
OMG Christian wordt de Serge van X-Factor.
*Sergefan high five*quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt. Ik was Serge fan en nu word ik ook fan van Chris
.
Ik vind Sharon (als ik het goed heb) ook geen uitstraling hebben..maarja zoiets is persoonlijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Qua stem zeker, maar het heet nu de X-factor, waarbij ook uitstraling komt kijken.
En dat was nu niet bepaald optimaal. Haar haar was vlassig, kleding slordig en geen overtuigende uitdrukking.
Het is geen Idols meer, ze letten nu op alle aspecten. En daar heeft ze het op verloren. De wildcart was terecht, maar Christian had nóóit door mogen gaan, vind ik.
Stoer dat je het wil toegeven!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt. Ik was Serge fan en nu word ik ook fan van Chris
.
verloren dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
bíjna verloren....Sharon
zit er nog in!!
Beste Frasier, dit topic gaat over de X-factor. Een real-life over mensen die zangtalenten hebben, een uitstraling etc.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Totaal niet interessant meer nee. Behalve als je een warm hard toedraagt aan onze donkere medemens. Dan zit je bij de jonge solisten goed.
'T enige leuke wat er nu nog tussen zit is de naamloze groep.
Prima. Maar laat als jurylid dan ook niet zo ontzettend je persoonlijke voorkeur doorschemeren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beste Frasier, dit topic gaat over de X-factor. Een real-life over mensen die zangtalenten hebben, een uitstraling etc.
Daar wordt niet gekeken naar kleur of afkomst. Als je inhoudelijk niets te melden hebt over het topic, ga dan je gal ergens anders spugen over donkere mensen.
Ik vind het wel terecht, ze stelde me teleur. Maar ik verkies haar echt boven Genelva, zeker met wat HJ allemaal tegen en over Nadeche zei..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben de enige ofzo die Nadeche er terecht uit vind.
Haar stem was goed, maar totaal niet bijzonder, ze klonk nog heel jong. Geen apart stemgeluid. En de gemiddelde zoutzak staat er nog beter bij op het podium.
Idd, tenzij Jeroen hem had gekregenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht, ze stelde me teleur. Maar ik verkies haar echt boven Genelva, zeker met wat HJ allemaal tegen en over Nadeche zei..
Ik had misschien wel liever geen wildcard gezien.
Hallo, jou zocht ik toevallig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prima. Maar laat als jurylid dan ook niet je persoonlijke voorkeur doorschemeren.
Ik denk dat nadeche ook zelf had gedacht dat ze die wildcard zou krijgen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht, ze stelde me teleur. Maar ik verkies haar echt boven Genelva, zeker met wat HJ allemaal tegen en over Nadeche zei..
Ik had misschien wel liever geen wildcard gezien.
Je mag geen voorkeur meer hebben op een openbaar forum?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hallo, jou zocht ik toevallig.
Wat LekkerSimpel zeg. Voorkeurpraatjes hou je maar ver van Fok! vandaan. Bij deze.
Groetjes.
En ik maar denken dat je wel weet waar ik op doel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je mag geen voorkeur meer hebben op een openbaar forum?
Sharon, Richy en Genelva waren (naast Nadeche) gewoon de beste van de 7, en zijn dus ook terecht door/wildcard. Dat heeft niets met huidskleur te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prima. Maar laat als jurylid dan ook niet zo ontzettend je persoonlijke voorkeur doorschemeren.
Dat jij 't als racistisch ervaart is meer jouw probleem denk ik. Zo was 't namelijk niet bedoelt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wel weet waar ik op doel.. Die racistisch getinte uitspraken van je mogen wegblijven.
Eh, hij moet ze toch kiezen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prima. Maar laat als jurylid dan ook niet zo ontzettend je persoonlijke voorkeur doorschemeren.
Dat klopt. Maar hou dan ook vast aan je principes en ga voor 't tallent.quote:
Ik vond hem echt heel tof dat nummer doen, past echt wel bij hem.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Stoer dat je het wil toegeven!![]()
Ik vind Christian trouwens niet zo erg, tja het feit dat hij natuurlijk dat zingende waterhoofd van Kane als voorbeeld heeft, da's onvergeeflijk, maar ik zie in hem wel een soort van X-Factor. Als hij de goede liedjes kiest en nog een beetje zijn huilie-imago van vandaag kan wegpoetsen, komt hij nog best een eind. Totdat HJ zegt dat hij in de finale kan staan, dan schrikt Nederland zich een ongeluk en ligt ie eruit net als Serge.
Die stola/poncho/gehaakte onding.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:09 schreef Marble het volgende:
Nou goed, tot zover deze uitzending van Song of the South. Laten we weer overgaan tot belangrijker zaken, zoals waar Wendy dat faaaaaaaabulous jasje met Schotse ruit vandaan heeft gehaald. Wie het weet mag het zeggen!
Dat is een contaminatiequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je mag geen voorkeur meer hebben op een openbaar forum?
Neehee, dat fab jasje met Schotse ruit zeg ik toch. Die fret om d´r nek waar jij het over hebt vond ik ook niks.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die stola/poncho/gehaakte onding..
Idd, helemaal eens met de keuze van HJ. Nadèche keek ook echt alsof ze vond dat ze door had moeten gaan en daarna leek ze nog duidelijk te willen maken dat zij die wildcard eigenlijk verdiende. Ze had echt de uitstraling van een zandvlo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben de enige ofzo die Nadeche er terecht uit vind.
Haar stem was goed, maar totaal niet bijzonder, ze klonk nog heel jong. Geen apart stemgeluid. En de gemiddelde zoutzak staat er nog beter bij op het podium.
Mwa er zijn natuurlijk ook forums exclusief voor een bepaald aantal leden, waar verder niemand op kan kijken en dus niet echt openbaar zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie![]()
Een forum is al openbaar. Je zou het ook een alliteratie kunnen noemen.
Maar reageren op een forum zegt niet dat je je niet aan de grondwet moet houden, waaronder rascistische opmerkingen.
Ga daar dan je gal spuwen. Maar doe het niet hier. Hier gaat het over de X-factor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mwa er zijn natuurlijk ook forums exclusief voor een bepaald aantal mensen waar verder niemand op kan kijken en dus niet echt openbaar zijn.
Ja inderdaad, laten we 't lekker simpel houden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga daar dan je gal spuwen. Maar doe het niet hier. Hier gaat het over de X-factor.
zekerquote:Op zondag 17 december 2006 00:03 schreef SpecialGuest het volgende:
www.xfactor.nl heeft een mooie update ondergaan.![]()
Ik vond hem op het podium wel tof, hij maakte er een goede show vanquote:Op zondag 17 december 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ik Christian toch toffer vind dan ik eerst dacht
Fir3quote:Op zondag 17 december 2006 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond hem op het podium wel tof, hij maakte er een goede show van.
Volgens mij heeft ie een goede stem voor lekkere stevige rockmuziek, waar ik dus wel van hou.
Ik denk dat je dan nog 2 weekjes moet wachtenquote:Op zondag 17 december 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de uitzending een beetje tegenvallen. Ik heb vrij weinig muziek gezien, en daar hoopte ik toch wel op.
Beetje jammer ja. We hebben bijvoorbeeld amper iets gezien van die studio-opnames.quote:Op zondag 17 december 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de uitzending een beetje tegenvallen. Ik heb vrij weinig muziek gezien, en daar hoopte ik toch wel op.
Alsof Idols ooit alleen om de stem ging...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is niet alleen de stem meer. Het gaat om het TOTAAL-plaatje. Stem, uitstraling en performance.
Kunt beter als eerst zeggen een jamaiquote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Alsof Idols ooit alleen om de stem ging...
Ik noem een Jim![]()
Jamai kon iig nog enigszins zingen..quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kunt beter als eerst zeggen een jamai![]()
hoeveel albums heeft die ook alweer uitbracht![]()
Mooi ja.quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_IRFPaEYStE
Dat NL maar zoiets mag voortbrengen
Technisch zingt ze geweldig (Whitney en Mariah zouden willen dat ze live zo klonken, dat idee..) maar ik mis op één of andere manier toch een stukje gevoel/personality in de zang.. t is allemaal zó glad en feilloos.. nog ff een scherper randje of wat meer emotie/expressie en dan is t perfect..quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_IRFPaEYStE
Dat NL maar zoiets mag voortbrengen
Hier sta ik wel achter. Christian is best okee qua zang, maar net als bij Genelva vind ik 'm niet 'echt' overkomen on stage. Genelva is dan nog wel een stuk faker dan Christian. Dat de wildcard naar haar is gegaan is, in HJ's geval, niet echt verrassend eigenlijk. De zgn. X-factor moet natuurlijk wel naar z'n portomonnee gaan, en Genelva zal ws. kneedbaarder zijn dan de rest van de afvallers. Maargoed, mijn voorkeur ligt ook meer in de echtheid en het gevoel wat een artiest in de nummers kan leggen, dan de hipheids-factor, en imo winnen Nadeche en Jeroen het daarmee van Christian en Genelva.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
onbegrijpelijk dat HJ Christian door liet gaan in plaats van Nadeche. eigenlijk al onbegrijpelijk dat hij door is.
en dan geeft HJ tot overmaat van ramp de wildcard aan Genelva, terwijl Nadeche deze in mijn ogen verdiende.
onbegrijpelijke uitslag
Ik kan hem wel zienquote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
Op www.xfactor.nl staat een link naar de uitzending van gisteren, maar als ik daarop klik krijg ik helemaal geen uitzending te zien, alleene een witte flits!![]()
![]()
Tenminste vanmiddag wel, maar zou even kijkenquote:Op zondag 17 december 2006 19:54 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ik zie ook alleen een flits.
Niet tochquote:
Mijnes ging ook niet afquote:Op zondag 17 december 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn gaydar ging niet af en verwees hem door naar de verlegen hetero categorie.
Hij ging bij Jeroen zó hard af dat hij ht nu niet meer doet?quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Cee het volgende:
Mijn gaydar is hartstikke kapot dus daar heb ik niks aan.
Oh ja, bij Jeroen ging ie af maar ja, daar hoeft je je gaydar nog niet eens voor aan te zetten.
Hoorde je die sirenes niet?quote:Op zondag 17 december 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij ging bij Jeroen zó hard af dat hij ht nu niet meer doet?
Nogal ja.quote:Op zondag 17 december 2006 21:41 schreef amaranta het volgende:
Bij jeroen gaat die van ook niet af.
Dan zal hij ook wel kapot zijn.
nou, van mij mag je 'm hebben, gay of niet...quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Richy is niet gay, maar wel verlegen en schattig.
Daar heb je geen gaydar voor nodig hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over oplaaiende gaydars gesproken, die Maurice van Marianne vind ik maar een vervelend mannetje.
Heb je gisteren niet gekeken?quote:Op zondag 17 december 2006 21:53 schreef amaranta het volgende:
Jeroen is echt niet gay, echt niet.
Face is zo tofquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
ik vind Face echt wel geinig
"Skaai" heeft wel 'n heel maf toontje, ik mag hopen dat ze ook gewoon kan zingen
Zit in m'n kop nuquote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef BVO het volgende:
Wat een truttig maar aanstekelijk nummer van de Forresters.
Volg je het nog wel danquote:Op zondag 17 december 2006 21:53 schreef amaranta het volgende:
Jeroen is echt niet gay, echt niet.
Nou ja, dat zegt niks, vorige week huilde ze ook, en Christian deze week ook.quote:Op maandag 18 december 2006 02:05 schreef Fir3fly het volgende:
De huilende Melanie bedoel je? Wie weet. Ik hoop van niet
.
Oi ik heb zin in zaterdag!quote:Op maandag 18 december 2006 01:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Een klein voorproefje op De Ultieme Test bij de 26+ers:
-knip-
Ik ook, ben zeer benieuwd wat ze moeten doenquote:
Op de uitzending van a.s. zaterdagquote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
waar slaan die 26+ plaatjes op
quote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef Marble het volgende:
Op die foto's kun je goed zien dat Dorine de enige is die echt star quality heeft. Ze IS gewoon een ster op die foto's!
quote:Eindelijk een rijpe vrouw!
Zaterdag worden zes van de tien X Factor-finalisten bekend. Drie van hen zijn 26-plussers met de 67-jarige Dorine als oudste. Kan een nieuw idool grijs haar hebbe? Een kijkje bij de opnames van de selectie.
België en Vriendschap gingen aan Dorine (67) volledig voorbij. Luistert ze eigenlijk weleens naar moderne muziek? ,,Sjostakovitsj bedoel je? Nee, ik ben meer van Bach, Mozart en Debussy. Een beetje ouderwets.’’ Een antwoord dat van de gemiddelde Jim of Jamai tijdens vorige Idols-edities niet te verwachten was.
De gepensioneerde logopediste, tegenwoordig full time grootmoeder, besloot mee te doen aan de tv-talentenjacht toen ze ‘in dat reclamefilmpje voor X Factor een vrouwtje met een wandelstokje zag lopen’. ,,Die lijkt op mij,’’ dacht ze. ,,Wel jammer dat er niet meer oudjes zijn. Mijn tegenstanders hebben nu de leeftijd van m’n dochter. Blijkbaar durven de meeste 70-jarigen dit niet. Natuurlijk: ik denk soms al aan de dag dat ik doodga, maar dat weerhoudt me er toch niet van lekker te zingen?’’
Dorines leeftijdscategorie krijgt in Idols-opvolger X Factor nu ook zijn kans op instant-roem die eerder alleen begin-twintigers als Boris of Raffaëla ten deel viel. De maximumleeftijd van 35 jaar is verdwenen. Volgens Temming, jurylid/coach van de oudere solisten, kan een artiest op leeftijd zeker idolen-potentie hebben. ,,Juist makkelijker! In het theater zie je prachtige acteurs van 70 jaar. Waarom niet in de pop? Als er geen gelikte marketingcampagne bij past, bestaat het niet, lijkt de gedachte. Dat weiger ik te geloven. Oud is niet versleten. Kijk naar de Buena Vista Social Club. Die mannen braken door toen ze al dik bejaard waren.’’
Temming heeft om uit te maken welke drie van zijn zes overgebleven protégés naar de finale gaan een bijzonder optreden georganiseerd. In het Amsterdamse Panama zingt het zestal voor een publiek van ervaren muzikanten. Temming blijkt een uitgebreide kennissenkring te hebben. Suzanne Klemann van Loïs Lane, Henk Westbroek, Bert Kuizenga, Daniel Boissevain en de bijna voltallige Wild Romance zijn op de door Temming beloofde gratis drank en hapjes afgekomen. ,,Geen moeilijker publiek dan een zaal vol collega’s,’’ weet het jurylid. ,,Die vinden zichzelf namelijk altijd beter dan de artiest op het podium.’’
De strenge blikken vooraf maken de zes bijna-finalisten aardig nerveus. Behalve Dorine. Tijdens de repetitie gaat bijna haar gehele versie van klassieker Feeling good verloren doordat ze náást in plaats van ín de microfoon zingt. Het deert haar nauwelijks. ,,Het maakt me ook weinig uit hoe deze verkiezing eindigt. Een opstapje naar glitter en glamour? Ben je mal. Naar roem zoek ik niet meer. Ik wil slechts tegen mijn leeftijdgenoten zeggen: jongens, we zijn nog best in staat te leven én te genieten.’
Haar concurrenten hebben andere motieven voor hun deelname. R&B-zanger Ruben (32) bijvoorbeeld. Hij trok de afgelopen jaren als zanger van The Sunclub langs discotheken, maar wil meer met zijn carrière dan schnabbels in feestzalen in Vroomshoop en Puttershoek. ,,Vroeger werden artiesten nog zomaar in een club ontdekt. Nu komen sterren alleen nog uit dit soort tv-concepten. X Factor heeft alle media mee. Voor de winnaars is hun carrière ineens een geplaveide weg. Je moet alleen zorgen dat je er niet afvalt.’’
Als alle toeschouwers hun eerste bier en wijn op hebben, presenteert Temming de zes kandidaten van wie hij verwacht dat ze uiteindelijk de jongere deelnemers (onder de hoede van Henkjan Smits) en de zanggroep (begeleid door Marianne van Wijnkoop) zullen verslaan. ,,Ze zijn alle zes beter dan de twee andere klasses. Het gaat mij om prettige stemmen. Niet om ‘kunnen zingen’ waar Henkjan alleen op let. Winnares van vorig jaar Raffaëla was er bij mij in de voorronden uitgevlogen.’’
Na zes liedjes, een gezamenlijke finale én een toegift beraadt Temming zich op zijn eindoordeel. Aan de bar zijn de meningen verdeeld. Gruppo Sportivo-frontman Hans van den Burg heeft geen kandidaten met de x-factor gezien. ,,Niemand bezorgde mij kippenvel. Wel vond ik die oudere dame erg sympathiek. Ze kunnen allemaal zingen, maar waarom die afgezaagde liedjes! Pff... probeer iets gewaagds. Dit is heel erg TMF. Dit soort Idols verdwijnt na verloop van tijd allemaal naar elders in de vermaakindustrie. Ik zie geen nieuwe Huub van der Lubbe of Herman Brood. Die laatste kon niet eens zingen, maar als er iemand de x-factor had was hij het.’’
Verderop aan de toog is Suzanne Klemann enthousiaster. ,,De kwaliteit was erg hoog. Iedereen zong goed. Dorine, la grande dame, vond ik de beste. Eindelijk een rijpe vrouw! Ze heeft niets te verliezen, maar wint daardoor juist. Nee, ik ben geen fan van dit soort talentenjachten. Je ziet kinderen winnen, die een jaar lang denken grote sterren te zijn en daarna ineens de aandacht zien opdrogen. Voor hen ook niet goed. Misschien dat oudere deelnemers die snelle roem beter aankunnen.’’
De belangrijkste vraag in de X Factor-finale wordt of de oudere deelnemers zich, wanneer de sms-stemmen van de veelal jeugdige kijkers gaan tellen, kunnen meten met de jonge wannabe-idolen. Temming denkt uiteraard van wel. ,,Belachelijk dat kinderen hun beltegoed opmaken omdat het blijkbaar hun natte droom is mensen die ze aardig vinden verder te helpen. Ja klopt: het is wel de realiteit. Maar daarmee ga ik niet akkoord. Stemmers moeten niet denken ‘Wow, wat een knappe gozer’, maar ‘Van hem wil ik meer horen’.’’
Moeten we dit nu opvatten als een mega spoiler?quote:Zaterdag worden zes van de tien X Factor-finalisten bekend. Drie van hen zijn 26-plussers met de 67-jarige Dorine als oudste.
quote:Jouw vraag voor de kandidaten
Dit is je kans alles te weten te komen van jouw favoriet.
De tien laatste acts zijn bijna bekend, en de Liveshows komen eraan. De internetredactie wil jou de kans geven je brandende vraag te stellen aan één van de X FACTOR Liveshow-kandidaten.
Stuur een mail met je naam, leeftijd en woonplaats naar xfactor@rtl.nl. Stel daarin je vraag en vermeld in het 'onderwerp'/ 'subject' de naam van de kandidaat of Zanggroep voor wie de vraag is bedoeld. Met een beetje geluk praat de internetredactie met jouw idool en wordt het antwoord op de site geplaatst!
quote:Repetities met Cees Stolk
De dag voor de grote Ultieme Test in het Circustheater krijgen de Zanggroepen tips van Marianne en zangcoach Cees Stolk. Lees hier een verslag!
Marianne heeft een team van vakmensen om zich heen verzameld om ervoor te zorgen dat de Zanggroepen maximaal zullen presteren. Eén van die mensen is zangcoach Cees Stolk. Hij werkte als producer, arrangeur, componist en gastmuzikant voor artiesten als Mark Knopfler (Dire Straits), Golden Earring, Lee Towers, Petula Clark en René Froger. Niet de minsten dus.
Commentaar
Tijdens De Ultieme Test krijgen alle Zanggroepen de gelegenheid om met Cees en Marianne, onder pianobegeleiding van Bernd, hun optreden te repeteren. Lees hier het beknopte commentaar dat de Zanggroepen van hun coaches kregen:
Eric Forrest & Sasja
Marianne: “Jullie kijken te veel naar elkaar. Als jullie dat wat meer doseren, kunnen jullie je ook tot het publiek richten. Pas op dat je af en toe ook wat kleiner zingt.”
Face
Cees: “Jullie zouden wat meer rust kunnen nemen. Als je je adem wat meer weet te verdelen dan krijg je iets meer controle over je stem.” Marianne: “Maar de sound en de performance is perfect!”
Groovin’ sound
Cees Stolk: “Marloes, jij bent degene die inzet. Hoe zekerder jij inzet, hoe zekerder de anderen zullen volgen.”
Hearts
In eerdere stadia van X FACTOR gaf Marianne steeds commentaar op de gebaartjes die de leden van Hearts maakten met hun handen. Tijdens de repetitie blijkt dat Sonja, Mark en Nancy zich deze kritiek hebben aangetrokken. Marianne: “Hebben jullie je handen afgehakt? Heel goed!”
Jujaro
Marianne: “David en Nuno komen er wel qua uitstraling. Antonio en Fransjo zijn echt teveel in zichzelf gekeerd. Ik wil zien dat jullie een team zijn!”
'Naamloos'
Marianne: “Jullie hebben een eigen sfeer en een eigen stijl. Ik heb er geen woorden voor. De basis is top. En jullie zelf zijn ook echt te leuk. Helemaal top!”
Zondag toch al? dacht ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:24 schreef Woelli het volgende:
Wanneer word eigenlijk bekend gemaakt welke wildcard deelnemer mee gaat naar de liveshows?
quote:
Hieruit maak ik op dat het publiek de hele week kan stemmen. Misschien zien we het dus pas aan het begin van de 1e liveshow.quote:Naast de 3 acts die sowieso verzekerd zijn van een plek in de liveshows, kiest elk jurylid ook een 4e keuze. Deze 3 acts strijden in de laatste week van 2006 om de wildcard die vergeven wordt door het publiek.
Ah, bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Bekendmaking zit in de Story so far uitzending op vrijdag 29 december.
Daar valt mee te leven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Dankjewel..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Woensdag is de persconferentie toch al dacht ik? Dan zal het voor vrijdag toch al wel uitlekken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:05 schreef BVO het volgende:
Klinkt suf dit.
Mooi nummer maar het klonk gewoon nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:10 schreef Tamaartje het volgende:
Beetje jammer dat ze dit nummer hebben gekozen..
Nou het kwam niet echt lekker over nee.. denk dat ze bij een ander nummer beter over kwamenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi nummer maar het klonk gewoon niet
mee eens!! (het wonderquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:13 schreef BVO het volgende:
Groovin en E&F exit graag.
Die jongen zonder bril, maar niet de chinees of surinamer (of wat is het) heeft iig een erg lekkere stemquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Jujaro was wel leuk ja. Volgens moet is die Antonio nog wel het minste van het stel...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Die groep die net 'You never walk alone' zong is tot dusver veruit de beste.
Welke andere optie had je in gedachte danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Jujaro niet echt knappe jongens, en het oog wil ook wat!
Zolang je 16- bent is dat idd een belangrijk criteriumquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef Michellee het volgende:
ik had eigenlijk gehoopt op een lekker boyband....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef Michellee het volgende:
dit zijn niet de meest boeiende afleveringen nee...quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
ligt het aan mij.... of is het tot nu toe ene hele saaie aflevering?
vorige week vond ik het wel ok en vlogen de minuten voorbijquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit zijn niet de meest boeiende afleveringen nee...
maar ja, hoort erbij he... vanaf volgende week mogen ze knallen
(en uiteraard ben ik er dan niet)
Er is geen andere optie....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Welke andere optie had je in gedachte dan
en Wendy natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:35 schreef Mvnl het volgende:
Ja hoor, knuffel Marianne nog maar eens meisje..
ja ze zijn doorquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:35 schreef Cee het volgende:
Zijn ze nou door of niet ik hoorde het niet goed?
Jaaaaaaaa dat zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Oeh, en nu hopen dat ze het bij E&F precies andersom doet. Eerst heel blij, en ze toch eruit kieperen..
no worries, mijn prono levert ook niet veel opquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
gewoon doorLeuk hoor.... alleen niet goed voor mijn prono
ja, jammerquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:37 schreef Michellee het volgende:
Oh nee Face eruit...
Erect and Fuckquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:37 schreef Mvnl het volgende:
Waar staat dat E&F voor? Eric & Forrest??
Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Marianne heeft op FOK! gekeken?!.
.
dat straalt er ook aan alle kanten afquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef Mvnl het volgende:
Marianne bestempelt ze ook tot Grand & Forsyth!!!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef BVO het volgende:
Hoe tof als ze opeens exit gaan.
same here, GS is stomquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jujaro moet door, ik wil geen GS.
nee, da's "zes exen"quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe band van Patty Brard Ex-zes.
Xcuse mequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Beetje jammer als er eentje besluit de groep te verlaten....X6-1
Nee iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:46 schreef Aarti het volgende:
ze zagen er niet echt blij uit met hun naam
Marianne dus hequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
X6Wie dat verzonnen heeft drinkt te veel Br33zah!
nee jujaro door en face de wildcardquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef superhero87 het volgende:
Kutnaam X6....
Jammer van Face... Nu hopen dat Jujaro afvalt en dat Face de wildcard krijgt
http://users.dbscorp.net/jmustain/X6.htmquote:Convair X-6
The X-6 was intended to test the practicality of nuclear reactors as large bomber propulsion units. The NB-36H testbed was intended to carry operating nuclear reactors and was outfitted with special nuclear shielding.
Als Jujaro doorgaat en Face de wildcard krijgt, heb ik alles goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef superhero87 het volgende:
Kutnaam X6....
Jammer van Face... Nu hopen dat Jujaro afvalt en dat Face de wildcard krijgt
dan heb ik face en hearts omgedraaid, maar dat maakt niet uit: hoop toch op deze uitkomst!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als Jujaro doorgaat en Face de wildcard krijgt, heb ik alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |