HJ spoort niet..... Christian doorquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef Natalie het volgende:
Christian beter dan Nadeche....
Nou, dat vind k dus echt niet he!
dus nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
Nadeche krijgt de wildcard, kán niet anders......
same here...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef Mvnl het volgende:
Nou, van mij mag Sharon winnen..
met die jongens heb ik he-le-maal niets..
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn sowieso kansloos in de finale omdat het publiek hun ook afrekend op de persoon Henk Jan Smits... die wordt uitgekotst en daardoor zijn keuzes ook
Wat dat betreft zie ik Marianne met haar groepen meer kans maken
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Alle zwartharigen zijn door! HET IS EEN COMPLOT WTF!![]()
kutprogrammaquote:
als zij het lievertje was van HJ, dan had ze denk ik bij de laatste 3 gezeten... dnek je ook niet ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Natalie het volgende:
Genelva is wel 't lievelingetje van HJ he...
Vorige week was 't al duidelijk, maar nu weet ik 't zeker.
Pffffff.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ze een dochter van Oprah?
Nee, z'n stoere hetero-broer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef Greetings het volgende:
Was dat de vriend van Jeroen?
Dat ze d'r steeds net niet bij zit, en hij 'r toch weer erbij trekt, zegt me eigenlijk meer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als zij het lievertje was van HJ, dan had ze denk ik bij de laatste 3 gezeten... dnek je ook niet ?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop naast Sharon zéker Richy, Christian mag ook door en de wildcard dan maar voor Genelva.
bíjna verloren....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
HJ heeft bij deze de X-factor verloren
Had ik gezegd: Well donequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. Had ik dit maar in m'n prono gezet
.
Ik heb deze aflevering drama-muziek van Wie is de Mol herkend en van Lost. Maar die van WidM is dus weer van een andere film of serie en die weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Mvnl het volgende:
Nog een keertje.. herkent iemand deze muziek??
(kan zelf nog wel wat dramatische muziek voor montages gebruiken)
Het is bijna kerst, dus Christian past er wel bij. Hij zal wel "Wholy nights.." gaan zingen ofzo of "Jingle bells"quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef Marble het volgende:
Wat stom dat Nadeche eruit is en Christian wel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |