GMTA.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet Will Young eronder...;(
Ik ben Will fan heurquote:
nou, één van die vier afvallers krijgt straks nog te horen dat hij/zij de wildcard heeft he...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
So far, so good.
Het was ook geen garpje. Dat gezicht kwam me gewoon bekend voor uit een programma. Zou best uit Jambers kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iig iemand van een Jambers aflevering.
Jaaaaaaa!!! Jeroen weg!
quote:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:14 schreef Cee het volgende:
Alhoewel ik aan die hele Jeroen niks aan vond, vond ik z'n afscheids-stukje best wel een klein beetje zielig.
Alleen dáárom wil ik me al opgeven volgend jaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef DemonRage het volgende:
Maar hij heeft wel een knuffel van Wendy gehad
Ja vooral die 2 negers!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jujora is net Take That i/d beginperiode!
We moeten weer eens meetenquote:
Ik vrees voor Christiaan. Juist omdat ie vooral goed in rock is, maar kan ie 't andere ook? Is ie veelzijdig genoeg. Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:16 schreef Knipoogje het volgende:
Sharon door, Richie waarschijnlijk door en ik hoop dat Christian door is, want die heeft toch wel een goede rock/record stem. De rest is forgettable. Nadeche heeft 0.0 uitstraling op het podium, Maruja komt zangtalent te kort en Genelva...die zal wel de 3e zijn ipv Christian
Haha ja inderdaad, lag dubbel hierquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:17 schreef Cee het volgende:
Die ene swingende meezing-belg tijdens het optreden van Sharon was trouwens voor mij de enige echte X-Factor.
Lijkt er wel op idd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon kan boven meeluisteren!Dat lijkt me ook raar.
Lucie Silvas - What you're made ofquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Mvnl het volgende:
Welk instrumentaal nummer is t onder Maruja's afscheid??
Omdat zij al door is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon kan boven meeluisteren!Dat lijkt me ook raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |