Ik vond het een beledigingquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt spot en belediging. Van hem vond ik het spot, van jou belediging.
Ik niet. Basta.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vond het een belediging
Had ik net antwoord op gegeven:quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je mijn topic nog open gooien?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, welke wil je open en wat wil je ervan maken?
Geeft niks.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De 2e denk ik.
Sorry niet gezien
Dan zijn we vanaf nu klaar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo ongeveer?
Ik wist dat je een OP kon aanpassen als de topic dicht is
Fuck off.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorry niet vergeten te zeggen.
Ik wist het dus NIET
Toch en wat 'professionelere' reactie: Je kan beter een mailtje sturen naar de FA's nu. Ik geloof je niet, misschien zij wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorry niet vergeten te zeggen.
Ik wist het dus NIET
zo onderdehand de schijt van krijgen? Dat gesmijt met dit soort termen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:42 schreef Het_hupt het volgende:
Ik wacht nog ff met mijn boetes te betalen, de linkse 5e colonne zal ook nog wel voor een GP zorgen, waardoor deze boetes worden kwijtgescholden.![]()
Dat mag. Sorry voor de late reactie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik hier
[..]
zo onderdehand de schijt van krijgen? Dat gesmijt met dit soort termen?
Je gehuilebalk is lachwekkend gezien de posts die je zelf plaatst. Komt het niet in je op dat je posts ook persoonlijke aanvallen zijn, op users die onderdeel zijn van een groepering die jij weer eens schoffeert ? Bind in of fuck off zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 december 2006 01:11 schreef StefanP het volgende:
Joost Eerdmans: armoede is een keuze
Voor de zoveelste keer Gelly die weer persoonlijke aanvallen doet.
Verwijderd.quote:Op zondag 17 december 2006 01:11 schreef StefanP het volgende:
Joost Eerdmans: armoede is een keuze
Voor de zoveelste keer Gelly die weer persoonlijke aanvallen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |