Gelukkig ben jij niet de spreekbuis van de kinders hier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hierbij verklaren wij, Fok-users, dat Aaahikwordgek een vriendelijke bagger-user is.
w.g.
De FOK!-users.
Zoiets?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
Wil iemand de typefout uit de topictitel Poolse instroom vergemakkelijkt met mooie praatjes. Why? halen?
En nog een dubbelaar:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef sigme het volgende:
Dank ( Europese Hof verbiedt uitzetting afgewezen asielzoekers ).
Er lopen ook wat dubbeltopics, eentje door mij geopend, sorry.
Oud VVD kamerlid de bak ik...
Rechts lullen, links vullen !
Voormalig VVD-Kamerlid de cel in voor fraude
Er zijn toch wel vaak een hoop dubbeltopics enzo. Maar echt lijden niet nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb EWK al bijna een maand niet gezien.
POL lijdt er niet onder. Zelfsturend subforum.
Hoort in POL en hoe kom je erbij dat ze geen VVD-lid meer is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:03 schreef freako het volgende:
VVD'er voor 9 maanden de bak in
VVD'er -> ex-VVD'er
Mevrouw is al sinds 2005 geen VVD-lid meer.
edit: en er is een dubbeltopic in NWS:
Ik lurk de laatste tijd wat meer / ben minder aanwezig. Overigens kon ik ook een tijdje op mijn werk niet meer posten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb EWK al bijna een maand niet gezien.
POL lijdt er niet onder. Zelfsturend subforum.
Als je het over duvel hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn toch wel vaak een hoop dubbeltopics enzo. Maar echt lijden niet nee.
Zag dat EWK begin dit jaar nog 1 topic heeft gesloten maar verder geen spoor.
1 was al dicht, andere ook gedicht en voor de overige 2 een merge-verzoek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef sigme het volgende:
Dank ( Europese Hof verbiedt uitzetting afgewezen asielzoekers ).
Er lopen ook wat dubbeltopics, eentje door mij geopend, sorry.
Rechts lullen, links vullen !
Voormalig VVD-Kamerlid de cel in voor fraude
Als de TT zo onduidelijk blijft zullen er nog wel dubbelaars volgen, denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
1 was al dicht, andere ook gedicht en voor de overige 2 een merge-verzoek.
Dat hangt af wat we als parent nemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de TT zo onduidelijk blijft zullen er nog wel dubbelaars volgen, denk ik.
Dank je.quote:
Deze: Rechts lullen, links vullen ! is toch nog open?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:26 schreef SCH het volgende:
Waarom is het topic in POL gesloten, het gaat over een politicus.
Ja.quote:
Ze is uit de VVD-Statenfractie gestapt 2 jaar geleden. Meestal betekent dat automatisch royement (als het lidmaatschap niet zelf opgezegd wordt), en in dit geval wordt het ook vermeld op parlement.com.quote:en hoe kom je erbij dat ze geen VVD-lid meer is?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
Kan dat Aboutaleb nu dicht? Waarom een louter islambashtopic open laten. Het gaat nergens over en bovendien wordt het geopend door een user die hier niet welkom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |