Ik eigenlijk niet omdat er met geen woord over de RBR van vorig seizoen gesproken wordt. Er wordt explicicte gesproken van een door Newey ontworpen bolide, en dat is de RBR van vorig seizoen niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat de RBR van vorig seizoen nooit van RBR eigendom is geweest, en daarom door Red Bull technologies kan verkocht worden aan STR.
Ja, ik hoop het opzich wel.., ik ben geen Red Bull fan..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:51 schreef Spooky4u het volgende:
Het is natuurlijk een geweldig gat in de regelgeving voor Red Bull. En elk team heeft volgens mij wel ergens een mannetje of 5 zitten die naar die gaten aan het speuren zijn. Maar toch is dit kortweg kut!
Hopelijk wordt dit een massademper verhaal... 3 races dogen en dan met een ander chassis komen, maar zover zal her echter nooit komen.
Daarom zal het nooit gaan gebeuren. Maar aan de andere kant, als ze het op deze termijn niet toestaan, hebben ze ook geen auto. MAW Red Bull rijdt met 2 dezelde chassis' rond in 2007.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het opzich wel.., ik ben geen Red Bull fan..
Maar aan de andere kant, als ze het na 3 races verbieden dan zou STR ineens zonder auto zitten
Dat lijkt me niet, dan zou STR RBR weer voorbij gaan.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:33 schreef Spooky4u het volgende:
MAW Red Bull rijdt met 2 dezelde chassis' rond in 2007.
De FIA kan de auto pas afkeuren als die voor de eerste maal voor de keuring gaat.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ze het nu meteen verbieden kunnen ze nog de auto van vorig jaar aanpassen Oke, snel zal die auto niet worden, but who cares?!
Ja oke, daar heb je een goed punt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
De FIA kan de auto pas afkeuren als die voor de eerste maal voor de keuring gaat.....
In mijn ogen wel ja, maar misschien is de FIA van mening dat er geen maas is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja oke, daar heb je een goed punt...
Maar ze kunnen nu toch wel al deze maas dichten??
Als de spreekwoordelijk kiespijnquote:
Zou op zich best wel logisch zijn. De nieuwe Red Bull is gemaakt rond een Renault-motor en de vorige nog rond de Ferrari-motor. En aangezien STR in 2007 met Ferrari gaat rijden, is dat nog geen eens zo'n hele rare gedachte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik had gehoord, maar kan ook onzin zijn, dat STR een RB2 met paar nieuwe Neweydingen krijgt
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een geniaal nieuws: \'Mol geeft ook bij RTL commentaar\'
Plooij eindelijk van de buis![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als de spreekwoordelijk kiespijn![]()
Past wel bij die tandarts annex pitreporter. Weg met dat stuk F1 onbenul![]()
Dat viel destijds op RTL-5 best mee. Vier reclames tijdens een race en als er wat gebeurde tijdens de reclame, herhaalden ze dat direct na het reclameblok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef THCees het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad ja.....En ben ik nou de enige die het klote vind dat ze weer naar rtl gaan EN OM DE 5 RONDJES RECLAME RECLAME EN NOG EENS RECLAME![]()
rtl![]()
![]()
![]()
Reclames zijn verboden bij live evenementen voor NL zenders. RTL is echter een Luxemburgse zender......quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Komen er echt reclames bij rtl?? ik dacht dat het inmiddels verboden was..
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat is zo spooky maar wees blij dat het niet weer naar NOS gaat want zoals hierboven al stond kreeg je dan duizend en 1 andere NON-sporten erdoorheen.
Ik twijfel hoor Spooky, schaatsen moet ook op de buis komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]vertel nog eens wat grappigs. Ik heb de NOS graag hoor! Wanneer zij de zak geld willen betalen die nodig is voor de tv rechten, dan gaan ze hem ook helemaal uitzenden, zonder reclames!
Bronquote:Tests in Bahrein gaan door
Bridgestone is de Formule 1-teams tegemoet gekomen door twee driedaagse wintertests te organiseren in Bahrein. Vier teams hebben tegenover FORMULE 1 RaceReport hun deelname toegezegd.
Voor de renstallen is dit een uitgelezen mogelijkheid om de nieuwe Bridgestone-banden te testen in warmere omstandigheden. In Spanje kan ook getest worden, maar met name in Bahrein en Maleisië zal het tijdens de Grand Prix-weekends een stuk warmer zijn. En dat is weer van invloed op het gedrag van het rubber.
Renault, Toyota, Red Bull Racing en Scuderia Toro Rosso hebben bevestigd mee te doen aan de tests in Bahrein. Honda en McLaren hebben hun testprogramma nog niet bekendgemaakt, maar er wordt niets ontkend. Toro Rosso testte in de vorige winterperiode ook al op het woestijncircuit, samen met Honda en Ferrari.
De enige renstal die echt heeft afgezegd is Williams, waarschijnlijk kiest het team er voor om in die periode in Spanje te gaan testen. Ook lijkt het niet voor de hand liggend dat Spyker naar het Midden-Oosten afreist. ,,Voorzover ik weet niet, maar dat kan altijd nog veranderen”, reageert Christijan Albers' manager Lodewijk Varossieau.
BMW, Super Aguri en Ferrari hebben nog niet gereageerd.
De tests staan gepland voor 22-24 februari en 27 februari - 1 maart
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]vertel nog eens wat grappigs. Ik heb de NOS graag hoor! Wanneer zij de zak geld willen betalen die nodig is voor de tv rechten, dan gaan ze hem ook helemaal uitzenden, zonder reclames!
ik weet neit, maar hoe lang volg jij F1?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:
wees blij, ik moest het vroeger bij de NOS volgen....... gingen ze na 10 ronde naar het paardrijden ofzo
Was dacht ik .... Stekelenburg. Die was inderdaad dramatisch.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bij de NOS kwam wel eens een korte samenvatting van een race voorbij..., ik weet niet wie daar het commentaar doet, maar die pipo kon geen rijder en auto uit elkaar houden..
Bronquote:Alonso test 17 januari als eerste nieuwe McLaren
Twee dagen na de officiële presentatie op 15 januari van de MP4-22 zal Fernando Alonso de auto als eerste besturen op het circuit van Valencia. Lewis Hamilton mag tijdens de eerste daaropvolgende test, die een week later plaatsvindt, in de bolide rijden.
Uit het testoverzicht op de website van McLaren blijkt dat die test een ‘exclusieve’ zal zijn op hetzelfde circuit. Het team heeft de baan dus van 24 t/m 26 januari voor zich alleen, of het daarmee ook een test achter gesloten deuren wordt is niet duidelijk.
Daarmee is McLaren nog niet klaar op Valencia; van 30 januari t/m 1 februari zal het team nogmaals drie dagen testen op het circuit, waarbij op 30 januari Pedro de la Rosa en op 1 februari Gary Paffet voor het eerst achter het stuur mogen plaatsnemen. Voor Gary Paffet is dit de enige keer dat hij gedurende alle geplande tests in het schema vermeld wordt, tegenover vijf keer voor collega Pedro de la Rosa.
Tijdens de laatste test op Valencia zal het team de baan moeten delen met concurrenten BMW Sauber, Honda, Red Bull, Renault, Super Aguri en Williams. Hierna zal McLaren ongeveer hetzelfde schema volgen als de meeste andere teams: 6-8 februari op Jerez, 12-14 op Barcelona en tot slot in Bahrein, 22-24 en 27 februari. Waar de la Rosa er op Jerez en Barcelona nog bij is, zullen Alonso en Hamilton in Bahrein alles zelf moeten doen.
Nog nietquote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En BP sponsor van Honda? Kan iemand dat bevestigen?
Probleem is alleen dat Red Bull Technologies pas op 20 december 2006 is opgericht (was voorheen Red Bull Racing Holding of zo iets) en dus nooit die auto ontworpen kan hebben. Daarbij waren de essentiele medewerkers, die de RB hebben ontworpen niet in dienst van de RB Holding, maar gewoon van RB Racing.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef 4-elements het volgende:
Was dit nog niet hier tegengekomen...
[..]
bron
Eigenlijk is de constructie gelijk. Het externe bedrijf van SA is ook speciaal opgericht vanwege de hulp aan SA.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Red Bull Technologies pas op 20 december 2006 is opgericht (was voorheen Red Bull Racing Holding of zo iets) en dus nooit die auto ontworpen kan hebben. Daarbij waren de essentiele medewerkers, die de RB hebben ontworpen niet in dienst van de RB Holding, maar gewoon van RB Racing.
Dus het is een papieren truc om STR met dezelfde auto als RB te laten rijden, waarvan ik me afvraag of die door de FIA wordt goedgekeurd.
Doet SA het toch beter door een externe partij in te schakelen (die weer hulp krijgt van Honda) om hun auto te laten ontwerpen.
Ik vind de bp livery wel wat hebben, best orgineel.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef MaximusF1 het volgende:
Bron: http://www.motor21.com/noticia.asp?dt=315&nt=22458
De nieuwe Honda ?
Ik vind hem mooi!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:04 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Ik vind de bp livery wel wat hebben, best orgineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |