abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44581975
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef lienelien het volgende:
Ik zag eergisteren pas dat de Gift of the day een geweldige mooie jurk was met zwart kant
Heeft iemand 'm soms in maatje 36 over?
Wel 38 op marktplaats..

Hier nog een 36. Er wordt wel vaak gezegd dat ze klein vallen.

wat een hoeren niet?! er staat wel meer op voor boven de winkelprijs, echt daar kots ik op he Bewust spul opkopen om het duurder te verkopen, begin zelf een winkel dan

Er staat nog veel meer op, en bij heel veel; 'bieden vanaf 50 euro!!!', ik zou ze mooi laten rotten voor die prijs, 30 euro winst, dat gun je zulke mensen toch niet?

Ik zou dus gewoon wachten of ze misschien niet weer komen, en anders worden er misschien bij jouw H&M nog wat ingeruild.
know'm sayin?
word? word.
pi_44582211
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef alors het volgende:

[..]

wat een hoeren niet?! er staat wel meer op voor boven de winkelprijs, echt daar kots ik op he Bewust spul opkopen om het duurder te verkopen, begin zelf een winkel dan

Er staat nog veel meer op, en bij heel veel; 'bieden vanaf 50 euro!!!', ik zou ze mooi laten rotten voor die prijs, 30 euro winst, dat gun je zulke mensen toch niet?

Ik zou dus gewoon wachten of ze misschien niet weer komen, en anders worden er misschien bij jouw H&M nog wat ingeruild.
Hij was maar ¤20?
Ik wil de roze met zwarte, niet de grijze... en heb ook geen zin om er ¤50 voor te geven
pi_44584013
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef lienelien het volgende:
Hij was maar ¤20?
Ik wil de roze met zwarte, niet de grijze... en heb ook geen zin om er ¤50 voor te geven
Gewoon goed de site in de gaten houden, vooral 's ochtends vroeg volgens mij.. Vanochtend was hij weer beschikbaar.
amokaapjeeh O+
pi_44584544
Mn zusje wilt die jurk, volgens mij valt ie ook heel raar en lelijk.
pi_44584837
Bij het model ziet het er heel mooi uit... maar niet iedereen kan zo'n jurk hebben denk ik... En de jurk was idd weer beschikbaar maar is inmiddels alweer uitverkocht...
pi_44584880
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:55 schreef EyesOpen het volgende:
Bij het model ziet het er heel mooi uit... maar niet iedereen kan zo'n jurk hebben denk ik... En de jurk was idd weer beschikbaar maar is inmiddels alweer uitverkocht...
ja..maatje 34 nu alleen
pi_44585087
34 is ook al uitverkocht je kunt er nog op klikken (had ik even geprobeerd..) maar bij de kassa zeggen ze dat die uitverkocht is...
pi_44585178
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:02 schreef EyesOpen het volgende:
34 is ook al uitverkocht je kunt er nog op klikken (had ik even geprobeerd..) maar bij de kassa zeggen ze dat die uitverkocht is...
ahhh, oké
Nouja, morgen maar weer even kijken dan
pi_44585357
Ja idd.. Ik hoop dat ik op tijd ben voor de aanbieding van 21 dec. ik snap echt niet hoe het allemaal zo snel is uitverkocht mja.. tot nu toe heb ik nog geen GotD kunnen bestellen...
  woensdag 20 december 2006 @ 00:08:24 #111
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44586911
Wtf... 0:07 en nu al uitverkocht die kinderdingetjes. Hoe gestoord is dit.

Voorlopig is door deze hetze de H&M nogal in aanzien gedaald hier...
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_44589098
Het is er nu wel weer geloof ik
know'm sayin?
word? word.
pi_44589756
Op de één of andere manier gaat er gewoon iets fout net na middernacht bij GotD denk ik.. Meestal zijn de artikelen later in de nacht wel gewoon beschikbaar.
amokaapjeeh O+
pi_44590143
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Coconut het volgende:
Op de één of andere manier gaat er gewoon iets fout net na middernacht bij GotD denk ik.. Meestal zijn de artikelen later in de nacht wel gewoon beschikbaar.
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zetten
pi_44590455
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef Flowerbomb het volgende:
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zetten
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.
amokaapjeeh O+
pi_44590626
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.
Ow, oke. Dat wordt nog eerder mn wekker zetten. Geloof de laatste tijd ook niet helemaal meer wat ze allemaal vertellen bij de H&M.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:30:08 #117
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44596599
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:36 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Dat dus
Wanneer komt de voorjaarsmode in de winkels??

Die trench coat hing gisteren nog niet in de H&M in Groningen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 20 december 2006 @ 17:00:16 #118
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44602727
Iemand toevallig een idee van een artikel wat een lange levertijd heeft? Ik wil nl al een gedeelte van mn bestelling hebben/laten versturen, maar ook nog een poging wagen bij de GotD de komende dagen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44602944
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Roeji het volgende:
Iemand toevallig een idee van een artikel wat een lange levertijd heeft? Ik wil nl al een gedeelte van mn bestelling hebben/laten versturen, maar ook nog een poging wagen bij de GotD de komende dagen.
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..

in januari pas kan komen...
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 20 december 2006 @ 17:21:43 #120
63411 Roeji
pi_44603317
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:08 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..

[afbeelding]

in januari pas kan komen...
Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!

Oke truc is gelukt! gewoon 5 sjaaltjes bestelt

[ Bericht 13% gewijzigd door Roeji op 20-12-2006 17:35:26 ]
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44605123
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:21 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!

Oke truc is gelukt! gewoon 5 sjaaltjes bestelt
Dit volg ik ff niet, wat is de truc ??
Ik heb geen zin om terug te lezen
pi_44605238
Iemand die voor mij het telefoonnummer van het filiaal Beursplein 10 in Rotterdam heeft?
Ja, da's m'n eigen filiaal notabene, maar ik heb dus echt geen flauw idee wat het telefoonnummer is en ik heb het vanavond nog nodig.

Telefoongids enzo heb ik al geprobeerd, dan kom je uit op ene algemeen nummer waar je tot 17.00 doorverbonden kan worden met een bepaald filiaal, maar dat heeft nu dus geen zin meer

Edit:
Is al opgelost

[ Bericht 12% gewijzigd door parselmouth op 20-12-2006 20:27:15 ]
pi_44606780
kan iemand me vertellen hoe het zit met bestellen en een limiet die je hebt?

Ik heb nu 3 bestellingen gedaan. 1e ontvangen, iets retour gestuurd en reeds betaald, was 66 euri.
2e bestelling ontvangen en in zijn geheel retour gestuurd.
nu een 3 bestelling gedaan, en daar heb ik vandaag een briefje over ontvangen dat ik boven de limiet zou zitten en dat ik onder rembours moet betalen en anders de bestelling moet annuleren??!

Hoe zit dit precies?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44607944
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:46 schreef MissJ het volgende:
kan iemand me vertellen hoe het zit met bestellen en een limiet die je hebt?

Ik heb nu 3 bestellingen gedaan. 1e ontvangen, iets retour gestuurd en reeds betaald, was 66 euri.
2e bestelling ontvangen en in zijn geheel retour gestuurd.
nu een 3 bestelling gedaan, en daar heb ik vandaag een briefje over ontvangen dat ik boven de limiet zou zitten en dat ik onder rembours moet betalen en anders de bestelling moet annuleren??!

Hoe zit dit precies?
Bel even met de klantenservice, die kunnen het goed uitleggen
amokaapjeeh O+
pi_44608013
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:39 schreef Burbujas het volgende:
Dit volg ik ff niet, wat is de truc ??
Ik heb geen zin om terug te lezen
Dat je niet meerdere malen verzendkosten hoeft te betalen.
amokaapjeeh O+
pi_44608384
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:

[..]

Bel even met de klantenservice, die kunnen het goed uitleggen
had ik al gedaan... maar ik denk dat ik niet goed geluisterd heb ofzo
Dat meisje vertelde me dat je de eerste keer voor max 150 euri mag bestellen, dat weet ik nog.
maar hoe zit het dan bij de 2e en 3e keer?
Mijn eerst bestelling was in totaal 160 euri, maar heb iets retour gestuurd en toen was het nog 66 euri.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_44608598
Heb alsnog de tas gekocht, zeer handige tas!:D

(sorry voor de brakke foto's)

[ Bericht 2% gewijzigd door Maxxieh op 20-12-2006 20:56:09 ]
pi_44608955
Er hingen er vandaag inderdaad nog wat in de koopgoot!

Ik heb vandaag m'n madonna-trainingspak compleet gemaakt door een zwart vestje erbij te scoren. Dus binnenkort ga ik beginnen met hardlopen

En deze bolero:

En deze lange longsleeve:

(ja, hij schijnt inderdaad nogal door ja )
pi_44609405
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MissJ het volgende:
had ik al gedaan... maar ik denk dat ik niet goed geluisterd heb ofzo
Dat meisje vertelde me dat je de eerste keer voor max 150 euri mag bestellen, dat weet ik nog.
maar hoe zit het dan bij de 2e en 3e keer?
Mijn eerst bestelling was in totaal 160 euri, maar heb iets retour gestuurd en toen was het nog 66 euri.
Je limiet wordt steeds hoger, naarmate je vaker besteld en netjes betaald.. Maar wat de exacte limieten zijn weet ik ook niet meer. Het ligt er denk ik aan dat je 2e retournering nog niet verwerkt is (en er nog geen betaling is ontvangen?). Zou dat kunnen?
amokaapjeeh O+
pi_44609686
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je limiet wordt steeds hoger, naarmate je vaker besteld en netjes betaald.. Maar wat de exacte limieten zijn weet ik ook niet meer. Het ligt er denk ik aan dat je 2e retournering nog niet verwerkt is (en er nog geen betaling is ontvangen?). Zou dat kunnen?
2e retournering heb ik pas vandaag gedaan, dus dat is idd nog niet verwerkt.
Ik bel anders morgen nog een keer en dan luister ik wel goed
En anders betaal ik wel gewoon onder rembours, want dat kon wel zei die h&m dame aan de foon.
pi_44625066
Net even snel bij H&M gekeken naar de GotD van vandaag, niet gekocht want ik vond hem toch niet zo leuk. Maar voor de liefhebbers; er lagen nog genoeg witte en rode vesten, de grijze waren wel bijna allemaal weg.
Ik zag ook nog 1 zo'n tas staan trouwens.

Oja, in Amersfoort dus
amokaapjeeh O+
pi_44625501
Die tas vind ik echt afschuwelijk, net zo'n jaren 90 tas.
Vanochtend waren er weer vrij veel V&R dingen, heb toen de zwarte BH en negligé gekocht met de kortingscode. Zal m'n vriend leuk vinden.
een maand na de V&R hype voor het eerst iets gekocht.
pi_44625714
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Syytön het volgende:
Die tas vind ik echt afschuwelijk, net zo'n jaren 90 tas.
Vanochtend waren er weer vrij veel V&R dingen, heb toen de zwarte BH en negligé gekocht met de kortingscode. Zal m'n vriend leuk vinden.
een maand na de V&R hype voor het eerst iets gekocht.
Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijk
amokaapjeeh O+
pi_44626875
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijk
Klopt, is welkomstaanbieding. Ik had nog nooit wat besteld via de H&M shop.
pi_44626928
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef Syytön het volgende:
Klopt, is welkomstaanbieding. Ik had nog nooit wat besteld via de H&M shop.
Ohhh... Dan snap ik het

Weet waar je aan begint trouwens...
amokaapjeeh O+
pi_44627022
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ohhh... Dan snap ik het

Weet waar je aan begint trouwens...
Mwah, ik ben niet zo'n H&M fan, ik koop bijna alleen bij Zara en Mango
  donderdag 21 december 2006 @ 14:39:30 #137
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_44628262
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Syytön het volgende:
Zal m'n vriend leuk vinden.
Dat moet nog maar blijken, foto's?
Maar toch niet helemaal.
pi_44628801
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Dat moet nog maar blijken, foto's?

http://shop.hm.com/external/media/common/472_dam_21.jpg

donderdag 21 december 2006 @ 15:01:22 #139
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_44628874
quote:
Tof! Wanneer krijg je ze binnen?
Maar toch niet helemaal.
pi_44632767
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Bij mij wel, maar die wordt steeds sneaky weggehaald Maandag en dinsdag "in behandeling" (had het ruim voor de 17e besteld, hoort dus voor de kerst te komen) en toen stond het gewoon weer normaal maar dan zonder kortingscode. Ja hallo! Nu heb ik 'm gewoon weer erbij gegooid, die belofte van dat het voor de kerst geleverd zou worden kunnen ze toch niet waarmaken. Ze zitten gewoon met m'n bestellingen te kloten (laatst was er weer eentje "verdwenen")

Edit: nu hebben ze WEER die korting weggehaald! Ja lazer maar op dan, ik bestel er niet meer

[ Bericht 16% gewijzigd door Chanty87 op 21-12-2006 17:18:20 ]
pi_44640579
Jurk is binnneeennn en past!!!!!!!!

hihihihi!
de pjama's zijn ook fijn
Voices tell me I'm the shit.
pi_44644599
ik wil 'm ook
pi_44646787
Die jurk staat je echt goed!
pi_44649658
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:54 schreef EyesOpen het volgende:
Die jurk staat je echt goed!
dankje
pi_44652576
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Bij mij wel, maar die wordt steeds sneaky weggehaald Maandag en dinsdag "in behandeling" (had het ruim voor de 17e besteld, hoort dus voor de kerst te komen) en toen stond het gewoon weer normaal maar dan zonder kortingscode. Ja hallo! Nu heb ik 'm gewoon weer erbij gegooid, die belofte van dat het voor de kerst geleverd zou worden kunnen ze toch niet waarmaken. Ze zitten gewoon met m'n bestellingen te kloten (laatst was er weer eentje "verdwenen")

Edit: nu hebben ze WEER die korting weggehaald! Ja lazer maar op dan, ik bestel er niet meer
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:59:58 #146
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_44652618
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jurk is binnneeennn en past!!!!!!!!
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/jurk2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/jurk1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
hihihihi!
de pjama's zijn ook fijn
Ik vind m 'in het echt' leuker dan op de foto op de site. Staat je goed
pi_44652761
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.
Dit klopt niet helemaal, want je kon de 'welkomstkorting' meerdere malen gebruiken. En tuurlijk probeer je korting te krijgen, je bent gek als je meer gaat betalen als het niet nodig is.
amokaapjeeh O+
pi_44652981
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal, want je kon de 'welkomstkorting' meerdere malen gebruiken. En tuurlijk probeer je korting te krijgen, je bent gek als je meer gaat betalen als het niet nodig is.
Nu dus blijkbaar niet meer, ze halen het er niet voor niets af. Het is en blijft een welkomstkorting, ze gaan je niet elke keer weer verwelkomen.
Natuurlijk is het logisch dat je korting probeert te krijgen, maar ga niet klagen over iets waar je in principe geen recht op hebt.
pi_44653262
ik heb 3 keer besteld en elke keer korting
pi_44653366
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Syytön het volgende:
Nu dus blijkbaar niet meer, ze halen het er niet voor niets af. Het is en blijft een welkomstkorting, ze gaan je niet elke keer weer verwelkomen.
Natuurlijk is het logisch dat je korting probeert te krijgen, maar ga niet klagen over iets waar je in principe geen recht op hebt.
Blijkbaar verwelkomden ze eerst wel iedere keer dezelfde mensen.

Het is gewoon raar dat bij sommigen de code helemaal niet meer werkt - er wordt aangegeven dat deze ongeldig is -, bij anderen wel - en deze voor de zoveelste keer verwelkomt worden, en bij weer anderen de code in eerste instantie nog wel lijkt te werken, maar deze telkens verwijderd wordt.
amokaapjeeh O+
pi_44654881
Da's jammer dan, maar je staat natuurlijk niet in je recht.
pi_44655406
Is er op dit moment miss. nog een andere kortingscode dan 7236?
pi_44655420
Het gaat er gewoon om dat het vreemd is, blijkbaar trekt H&M niet één lijn.
amokaapjeeh O+
pi_44658326
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:

[..]

Oh ja hoor, we gaan meteen conclusies trekken Ten eerste kan H&M zelf kiezen of ze haar klanten überhaupt een kortingscode wil geven, niet zo raar dat men dat dus gebruikt, hè? Ten tweede probeer ik helemaal niet overal korting op te krijgen, ik gebruik gewoon de kortingscode die H&M mij zelf gegeven heeft. Geldig tot 26 december, dan blijft men het toch tot die tijd gebruiken of niet dan? Simple as that. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij liever de volle prijs betaalt als je korting kan gebruiken. Als het een welkomstcode was dan hadden ze zo een scriptje kunnen inbouwen dat men die alleen één keer kan gebruiken, maar blijkbaar doen ze dat niet, ondanks dat op de site elke dag wel technisch onderhoud wordt verricht. Bovendien had ik een andere welkomstcode; ik bestel namelijk al wat langer dan vandaag bij de H&M online shop FYI.

Daarnaast zitten ze gewoon met m'n bestellingen te kloten want ik heb al 2x een bestelling opnieuw moeten bestellen omdat die op mysterieuze wijze verdwenen was. Ik zou me God niet weten waarom, heb altijd meteen betaald etc. Toen ik had gebeld deden ze alsof ze niet wisten wat er gebeurd was. Ja tuurlijk, zoveel onderhoud aan die site en bestellingen verdwijnen zomaar uit de database. Dat móét gewoon handmatig zijn gebeurd of die webmasters zijn ongelooflijke prutsers, kan niet anders. Hoe dan ook, ik bestel er niet meer. Punt.

Echt hoor, als ik wat had misdaan ofzo had een simpel mailtje voldoende geweest. Maar door acties als deze zijn ze bij mij tot het dieptepunt gedaald. Jammer voor hun dan, aangezien ik nogal heb besteld daar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty87 op 22-12-2006 15:02:29 ]
pi_44658950
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:

[..]
bla bla. Jammer voor hun dan, aangezien ik nogal heb besteld daar.
Uhm ja.. want daar ligt de H&M ook echt wakker van
pi_44658984
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:00 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Uhm ja, want ligt de H&M ook echt wakker van
Aan mijn bestelgeschiedenis te zien misschien wel ja, bijdehand.
pi_44659014
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Aan mijn bestelgeschiedenis te zien misschien wel ja, bijdehand.
en gewoon nog happen ook
pi_44659076
Je kent de feature Post Icons niet zeker? Nee dacht ik al Maar bedankt voor je extreem nuttige post verder hoor.
pi_44661559
Lief doen tegen elkaar!
Het is bijna kerst
pi_44662342
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste

[ Bericht 53% gewijzigd door Bhuddy op 22-12-2006 17:29:21 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:11:23 #161
63411 Roeji
pi_44664847
Iemand enig idee of het lingeriesetje van morgen ook in de wat grotere maten te krijgen is?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44665730
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:20 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste

[afbeelding]
Leuk!! Ik heb hem vanmorgen vroeg in 2 kleuren besteld voor mijn
amokaapjeeh O+
pi_44667245
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:43 schreef lienelien het volgende:
Lief doen tegen elkaar!
Het is bijna kerst
True, true
pi_44667431
Ik ben mijn klantnummer kwijt en heb mijn cookies gewist! Hoe moet ik nu inloggen?
Pretentieus geneuzel.
pi_44669874
Dat had ik ook. Opnieuw aanmelden met 't zelfde e-mail adres, dan krijg je 't zelfde klantennummer
pi_44670144
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:31 schreef Bhuddy het volgende:
Dat had ik ook. Opnieuw aanmelden met 't zelfde e-mail adres, dan krijg je 't zelfde klantennummer
Hey, bedankt!
Pretentieus geneuzel.
pi_44670311
Graag gedaan

Ben nog steeds erg blij met m'n trui. Stof is redelijk dun, maar wel erg warm!

Overigens vond ik de kleur van die zwart/paarsige niet zo mooi. Beetje vieze kleur
pi_44671311
Mijn vriend zou vandaag de paarse halen in maat M voor zichzelf, heeft die aars een L gepakt ("ja, ik wist echt zeker dat ik een M had, maar toen ik thuis kwam was het ineens een L " )
Nog even 3 H&M's afgestruind voor meneer, op zoek naar een M, maar dat was toch wel allemaal op rond 15.00. Jammer, had er ook wel een voor m'n broertje willen scoren in 't paars.
Die andere kleur waren er bij 2 van de 3 nog in overvloed...

Zelf vandaag een tailleriem gekocht
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:09:16 #169
63411 Roeji
pi_44677167
Damn ik baal, gisteren extra opgebleven om de GotD te bestellen. Ligt er hier in de wijk het telefoonnetwerk (en dus ook mijn adsl verbinding) eruit vanaf 22u tot vanmorgen. Dus weer geen GotD kunnen bestellen. Het zit niet mee

Ik ga straks maar eens naar de h&m in de stad, wie weet hebben ze daar nog wat liggen van die lingeriesetjes.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44690705
Even een vraagje.
Heeft iemand toevallig de GotD jurk in maat 36 in roze en wil diegene ruilen voor een maatje 38?
Ik heb dus de 38 maar hij is net een beetje te ruim.
Gek op mooie kleding.
pi_44703458
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef MissFrodo het volgende:
Even een vraagje.
Heeft iemand toevallig de GotD jurk in maat 36 in roze en wil diegene ruilen voor een maatje 38?
Ik heb dus de 38 maar hij is net een beetje te ruim.
Ik wil die 38 wel van je overkopen
pi_44704624
Jezus christus wat was het gisteren druk
En dan nog tot 19.00 ook, echt een gekkenhuis. En ik stond natuurlijk weer op de Sale-afdeling .
pi_44704802
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef parselmouth het volgende:
Jezus christus wat was het gisteren druk
En dan nog tot 19.00 ook, echt een gekkenhuis. En ik stond natuurlijk weer op de Sale-afdeling .
welke h&m werk je nou want ik ben altijd op die op de lijnbaan maar zie je nooit
pi_44709454
Jeej gister nog mijn bestelling gekregen... alleen kan bijna alles wat ik besteld heb gelijk weer retour omdat het niet past of omdat het slim-fit is...

Hoe irritant... de ene keer pas ik wel in een bepaalde maat en de andere keer issie te klein...

Waarom vermelden ze op de site niet of een overhemd slim-fit is??? das ook donders lastig...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44710117
waarom ga je dan nietgewoon even passen in de winkel./.
pi_44713614
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Koopgoot!
Dat vind ik altijd een hele vervelende h&m.
pi_44713684
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Koopgoot!
Ik was er een tijdje geleden nog! Ik vind het een mooie winkel hoor, lekker ruime kids afdeling.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44714324
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef jovink het volgende:
waarom ga je dan nietgewoon even passen in de winkel./.
Omdat ik de afgelopen twee weken alleen daar geen tijd voor heb gehad en alle artikelen uit de voorjaarscollectie kwamen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44715458
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd een hele vervelende h&m.
Klopt wel, het is er echt altijd druk.
Ging laatst ook weer eens wat H&M's af, kwam eerst bij die naast de V&D en daar was helemaal niemand en toen ging ik naar die van mezelf en daar was het gewoon weeeeeeer druk .
Maar verder vind ik die naast de V&D wel klote, al die trappen + mijn luiheid. En die aan de lijnbaan is zo onlogisch ingedeeld, maar meestal ga ik toch direct naar beneden toe.
pi_44718762
Die van de lijnbaan vind ik het relaxt voor jongens, die hebben het meeste van divided hangen.
pi_44718824
Nou, ik heb de jurk en toch wil ik hem niet. Ik heb een 40 en het bovenlijfje zit gewoon te ruim, vooral onder m'n oksels, en dat is echt geen gezicht. En om hem nou helemaal in te gaan nemen... Wil ik gisteren ruilen, staat er een bizar grote rij, dus maar niet gedaan. Iemand interesse dus in een 40, desnoods te ruilen voor en 38?
Back in business.
  zondag 24 december 2006 @ 22:26:36 #183
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_44720015
Een vriend van mij heeft van de Victor en Rolf collectie een hel tof bruin jasje (colbertje) gekocht met een soort bloemenpatroon erop. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar een jasje van Beau van Erven Dorens ook graag aan had. Ik weet dat die collectie uitverkocht is, maar kan je een dergelijk jasje misschien ook ergens anders kopen?
pi_44747464
Weet iemand hier wanneer de hele voorjaarscollectie op de site te zien zal zijn?

Vanaf vandaag dus!

[ Bericht 15% gewijzigd door Burbujas op 27-12-2006 12:31:49 ]
pi_44755470
Kga morgen een dagje winkelen, en kan alleen maar denken aan de H&M haha!
Es even royaal shoppen daaro
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_44760177
M by Madonna komt eraan:

In maart in de winkels dus.
pi_44761735
Nieuwe collectie online! Gratis trui met capuchon en capribroek trouwens 14.gif.

woensdag 27 december 2006 @ 09:06:46 #188
63411 Roeji
pi_44762874
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:32 schreef Chanty87 het volgende:
Nieuwe collectie online! Gratis trui met capuchon en capribroek trouwens 14.gif.

[afbeelding]
Zit al in de bestelling
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44762920
De voorjaarscollectie
amokaapjeeh O+
  woensdag 27 december 2006 @ 09:42:53 #190
63411 Roeji
pi_44763115
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:15 schreef Coconut het volgende:
De voorjaarscollectie
Ik moet zeggen dat ik niet echt weg ben ervan. Wel een leuke blouse en die trenchcoat en een enkel shirtje. Maar de broeken, rokken en jurkjes vind ik ronduit lelijk. Beetje jaren 60 stijl met al die streepjes enzo. Niet mijn smaak helaas.

Iemand overigens enig idee of de jeans model Chino of Chinos nog te krijgen is? Ik zie m wel in de outlet in mt 36 (gewone maat 36 niet jeans maat) staan, maar moet m een paar maatjes groter hebben. Of is dat een model van vorig jaar?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44763136
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:42 schreef Roeji het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet echt weg ben ervan. Wel een leuke blouse en die trenchcoat en een enkel shirtje. Maar de broeken, rokken en jurkjes vind ik ronduit lelijk. Beetje jaren 60 stijl met al die streepjes enzo. Niet mijn smaak helaas.

Iemand overigens enig idee of de jeans model Chino of Chinos nog te krijgen is? Ik zie m wel in de outlet in mt 36 (gewone maat 36 niet jeans maat) staan, maar moet m een paar maatjes groter hebben. Of is dat een model van vorig jaar?
Broeken, jurkjes en rokjes zijn inderdaad niet zo leuk. Maar de shirtjes, topjes, vestjes en blousjes daarentegen..
amokaapjeeh O+
pi_44765543
quote:
Zendingen volgen

Vul hier uw zendinggegevens in en klik vervolgens op 'Zoeken'

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

dit staat bij mijn bestelling.... HELP wat betekent dit?
pi_44765607
Wat zijn die jurken ontzettend lang zeg.. Sommige zijn best tof, maar om nou in zo'n refo jurk te gaan lopen
know'm sayin?
word? word.
pi_44765664
Bij mijn bestellingen staat trouwens nu ineens ipv eind dec, begin jan. En ipv begin jan, half jan
know'm sayin?
word? word.
pi_44765753
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:21 schreef MissJ het volgende:

[..]

dit staat bij mijn bestelling.... HELP wat betekent dit?
Ik denk dat je gewoon een dag moet wachten, meestal duurt het even voordat je zending te tracken is.
pi_44765934
Die lange jurk voor 49,90 is echt prachtig .
Denk alleen niet dat ik 'm snel zal aantrekken...
pi_44765949
Nieuwe collectie is erg leuk vind ik, lekker retro!

Ps: weet iemand de bestelnummers van de feestcollectie? Die staat namelijk niet op de site, maar ik neem aan dat er nog wel wat artikelen van zijn.
Gek op mooie kleding.
pi_44766440
Zo, mijn allereerste bestelling geplaatst! Alleen wat accesoires en dingen van beautybox, ik durf nog niet echt kleding te bestellen zonder eerst te passen... Mijn bestelling was wel net boven de 20 euro dus ik krijg de trui & broek set er gratis bij
Klussen deel 1 en 2
pi_44766918
Krijg je dat set ook als ik nog wat meer gooi bij een bestelling van een paar dagen geleden die pas later kon komen?
know'm sayin?
word? word.
pi_44767733
Ze hebben ook wel een aantal leuke dingetjes voor de heren! Volgende maand maar eens ff wat scoren!:D
pi_44769766
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:16 schreef alors het volgende:
Krijg je dat set ook als ik nog wat meer gooi bij een bestelling van een paar dagen geleden die pas later kon komen?
Je kan ook gewoon alleen die set bestellen nu. Die komt dan automatisch bij je bestelling van een paar dagen geleden te staan
amokaapjeeh O+
pi_44770668
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:28 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon alleen die set bestellen nu. Die komt dan automatisch bij je bestelling van een paar dagen geleden te staan
Ja, dat had ik ook geprobeerd en het werkte
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')