Was ik ook bij: dat was inderdaad ook erg goed! Ook zo'n avond waarop alles klopte: het was zelfs volle maan, waar Waters nog aan refereerde, voor ie na de pauze aan de Dark Side Of The Moon-set begon...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef highway101 het volgende:
Roger Waters, 2006, Arrow Rock Festival, Lichtenvoorde
Geweldig geluid, geweldige band, en gave nummers die Waters speelde. Het publiek ging ook uit z'n dak! ruim 3 uur duurde het eindconcert van Waters.
Die dus inderdaad, magistraal concert was dat!!!...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef highway101 het volgende:
Geweldig geluid, geweldige band, en gave nummers die Waters speelde. Het publiek ging ook uit z'n dak! ruim 3 uur duurde het eindconcert van Waters.
haha, dat heb ik dus ook.. ga ook geen uitspraak doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef Joostebrood het volgende:
Springsteen - Ahoy 2002
Okkervil River - Rotown 2006
Ray Lamontagne - Kleine Zaal Paradiso 2005
Eels - 013 Tilburg 2005
Pearl Jam - Gelredome 2006
REM - Ahoy 2005
Ryan Adams - Take Root 2006
De bedoeling was zeker dat ik er eentje zou noemen? Dat gaat me dus niet lukken.
quote:
Dat was leuk ja,quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef PDOA het volgende:
The Chemical Brothers, 24 augustus 1997, Lowlands
Die gasten deden de tent op hun grondvesten shaken. Wat een vet optreden was dat! In de tijd dat ze nog niet echt bekend waren onder het grote publiek. Maar wat een muziek! Wat een sfeer!!!
Ik zatquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef zappity het volgende:
Pink Floyd, Division Bell Tour 1994 in het Feyenoord stadium, tot vandaag nog nooit een betere show gezien dan toen. Geweldig geluid, speciale effects, simpel weg niet te evenaren zo goed. Ook al was je niet een pink floyd fan.
Yozzz, ik vond het concert van Coldplay te kort, was die dag van de aanslagen in London. Waar stond je?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef highway101 het volgende:
Dat was ook in 1997 ja, ook zo'n kippenvelconcertquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:30 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Dat was leuk ja,
ook ergens rond die tijd en ook op lowlands
Portishead
Beste dat ik ooit gezien heb eigenlijk.
Jezus. Als er een mogelijkheid zou zijn om hem nog een keer live te zien, dan heb ik verder niks meer nodig in mijn leven... Wat jij hebt meegemaakt in 1995, is iets wat je nooit meer moet vergeten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef schaap001 het volgende:
In navolging van 'Wat was jouw eerste concert?': wat was jouw beste concert ooit? En een beetje motiveren mag best....
Ik start:
Jeff Buckley, 25 februari 1995, Nighttown Rotterdam.
Harry is cool.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:22 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik ga vanavond naar Harry Sacksioni, heb wel even een voorgevoel dat dit mijn beste concert ooit zou kunnen worden.![]()
Solo? of in the Five Great Guitars?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:22 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik ga vanavond naar Harry Sacksioni, heb wel even een voorgevoel dat dit mijn beste concert ooit zou kunnen worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |