Hm, het verhaal van Tong over de Ramones doet me aan Testament op DOA '87 denken in de stromende regen en ook A Perfect Circle in 013 was ontzagwekkend, maar mijn meest memorabele concert was denk ik toch
Exodus - Dynamo Open Air 1988Vanaf de eerste plaat was ik fan van deze godfathers van speed/thrash metal. Muzikaal minstens zo goed als de Grote Vier (Metallica, Slayer, Anthrax en Megadeth), maar op de een of andere manier wou het maar niet lukken met deze Bay Area giganten.
In 1988 waren ze dan eindelijk weer eens op toer met een nieuwe plaat, en Dynamo ging los, en ondergetekende evenzeer. Moshen, in de pit, elke tekst meebrullen: zwart van het stof kwam ik terug bij mijn vrienden. Er schijnen video-opnames gemaakt te zijn, en die zoek ik nog steeds. Een vriend van me zei ze op een Aardschokdag gezien te hebben en mij daar volledig door het lint te zien hebben gaan (dat kan goed
![]()
).
De radio-opnames van Vara's Vuurwerk heb ik nog steeds, en ik mag er nog steeds graag naar luisteren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)]
(3)Dommage arachide-fromage