Interpunctie is wat anders dan alinea's hoor beste man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit van interpuncties gehoord???
Totaal niet leesbaar...
Zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
Dus je snapt wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef diginoob het volgende:
[..]
Interpunctie is wat anders dan alinea's hoor beste man.En met mijn interpunctie is niks mis.
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:55 schreef Thrilled het volgende:
En vrouwen ruiken altijd en overal even fris? Right!!
Samenvatting:quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit van interpuncties gehoord???
Totaal niet leesbaar...
ik word niet verliefd op vrouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Evik het volgende:
Vrouwen hebben een gevoeliger reukoorgaan. Vooral als ze ongesteld zijn. Is het zo dat je altijd ongesteld bent? Aan je agressieve manier van schrijven te lezen wel.
Maar gelukkig kan je tegenwoordig als vrouw ook met andere vrouwen een relatie beginnen en/of trouwen. Probleem opgelost volgens mij.
Oh daar voeg ik overigens nog aan toe dat je schrijfstijl doordrenkt is met een smerig feministische ondertoon. Dit wijst erop dat jijzelf waarschijnlijk net zo ranzig bent met je harige oksels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Het geeft je een eigen identiteit![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
Mensen zeggen ook niet snel dat je stinkt, zeker niet een man tegen een vrouwquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
haha, nee hoor die scheer ik netjes en ze stinken zelden; en als ze t al doen doe ik er meteen wat aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Oh daar voeg ik overigens nog aan toe dat je schrijfstijl doordrenkt is met een smerig feministische ondertoon. Dit wijst erop dat jijzelf waarschijnlijk net zo ranzig bent met je harige oksels.
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef diginoob het volgende:
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.
staat dat er??? oh vandaar dat iedereen altijd 'jongen' tegen me zegt hier.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef je_ebbie het volgende:
@diginoob
waarom staat in je profiel bij geslacht: Man ????
in dit topic zou ik het idee krijgen dat je jezelf tegen spreekt....quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef diginoob het volgende:
[..]
staat dat er??? oh vandaar dat iedereen altijd 'jongen' tegen me zegt hier.
Ja, da's geil zweet muts, niet van dat een dag lang zweetquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.
![]()
het is toch algemeen bekend dat mannen én meer zweetklieren hebben e.d dus sneller stinken én een mislukt reukorgaan hebben én van nature of van opvoeding weet ik niet, minder hun best doen de boel netjes te houden dan de vrouwtjes/minder lang voor de spiegel staan e.dquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
TuurlijkVrouwen hebben speciale klieren ofzo waardoor de man wel gaat stinken en de vrouw niet?
ik ken ook zat meiden die gaan stinken hoor
![]()
Incorrect. Deze door jou getrokken conclusie maakt duidelijk dat je jouw porseleinen neusje niet goed getraind hebt. Ieder individu, mannelijk en vrouwelijk, draagt haar eigen lichaams/zweetlucht bij zich. Deze lucht heeft een instinctief aantrekkend effect op de andere sekse. Maar dit gaat in jou geval vast niet op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef diginoob het volgende:
[..]
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.
Niet per se, muts. Sommige mannen die ik ken ruiken ook na een lange dag werken naar welriekende zweetbloemetjes.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
Ja, da's geil zweet muts, niet van dat een dag lang zweet
mja, misschien vinden vrouwtjes gewoon zweet van een man die ze leuk vinden lekker ruiken en bij mij maakt t niet uit hoe leuk ie verder is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.
![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef je_ebbie het volgende:
[..]
in dit topic zou ik het idee krijgen dat je jezelf tegen spreekt....
Van die timmermannen die naar houtkrullen, zweet en zware shag ruikenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:05 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Niet per se, muts. Sommige mannen die ik ken ruiken ook na een lange dag werken naar welriekende zweetbloemetjes.![]()
wat denk je?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef je_ebbie het volgende:
@diginoob
Ja die!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:07 schreef yvonne het volgende:
Van die timmermannen die naar houtkrullen, zweet en zware shag ruiken
Ik zou idd het helemaal niet erg vinden als mijn neus het 70% minder goed zou doen. Helemaal niet ruiken vind ik gevaarlijk maar wat minder; ik zou er niet om wakker liggen. Tja Sjonnies, ik kom echt van alles tegen; of ze nou in pak lopen en hun tandjes netjes poetsen of niet ze stinken toch wel ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ocherme, ze zouden jouw reukorgaan kapot moeten maken, dan zeurde jij ook niet zo.
En mannen die altijd zeggen dat een meisje lekker ruikt, zijn Sjonnies, en uit jouw verhaal blijkt wel dat jij alleen met Sjonnies omgaat![]()
Alsof jouw kut zo fris ruikt wanneer jij ongesteld bent.![]()
da's ook niks. Vrouwtjes houden geen maat met hun parfummetjes. Ik zou als man zoiets hebben van gooi die troep eens weg. Maar nog altijd beter parfum dan stinken uit je bek.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:01 schreef Sinat het volgende:
Gelukkig zijn er vrouwen die wel elke ochtend een halve liter van de goedkoopste toiletspray Eau de Toilette over hun heen sproeien![]()
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:06 schreef diginoob het volgende:
[..]
mja, misschien vinden vrouwtjes gewoon zweet van een man die ze leuk vinden lekker ruiken en bij mij maakt t niet uit hoe leuk ie verder is?
Tis ook wel zo dat ik wel eens hoor dat mensen 'elkaar willen opeten' in bed en erg blij zijn met alle 'lichaamssappen' die vrij komen en daar gulzig aan lebberen en noem maar op -> nou sorry hoor maar ik hoef helemaal geen lichaamssappen en ik word niet geil als iemand stinkt.![]()
Nou heb je echt bewezen dat je niet beter weet...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef diginoob het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat mannen én meer zweetklieren hebben e.d dus sneller stinken én een mislukt reukorgaan hebben én van nature of van opvoeding weet ik niet, minder hun best doen de boel netjes te houden dan de vrouwtjes/minder lang voor de spiegel staan e.d
Ja ik zeg toch niet dat er geen variatie in is, maar de grondlucht is hetzelfde; iedereen herkent zweet toch als zweet en niet als madeliefjes?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Incorrect. Deze door jou getrokken conclusie maakt duidelijk dat je jouw porseleinen neusje niet goed getraind hebt. Ieder individu, mannelijk en vrouwelijk, draagt haar eigen lichaams/zweetlucht bij zich. Deze lucht heeft een instinctief aantrekkend effect op de andere sekse. Maar dit gaat in jou geval vast niet op.
Beuh wat kots ik op wijven zoals jij. Wedden dat je later bibliothecaresse wordt.![]()
Drink eens een litertje 4711.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef diginoob het volgende:
Maar nog altijd beter parfum dan stinken uit je bek.
19.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Overigens zijn het dames, meisjes of vrouwen en geen "vrouwtjes".![]()
Volgens mij zeggen alleen mannen 'vrouwtjes' en dan vaak ook Sjonnies..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Overigens zijn het dames, meisjes of vrouwen en geen "vrouwtjes".![]()
argumentatie snoes argumentatie. heb ik net gegeven nou kom jij met een loos antwoord. Zeg dan niks ofzo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nou heb je echt bewezen dat je niet beter weet...![]()
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef denka het volgende:
maar je doet dus ook niet aan sex..?
Seks in de douchequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.![]()
zou het mss zijn omdat ik mijn profiel verder niet ingevuld heb en hij automatisch op 'man' komt te staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen alleen mannen 'vrouwtjes' en dan vaak ook Sjonnies..
Zou het mss een kutkloon zijn?![]()
Je zal er maar het bed mee induiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting:
Mannen zijn ransapen en stinken
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begonquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.![]()
Dat is niet zo erg, maar echt een pretje is anders?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begon
Dat is geen argumentatie, maar slap gelul.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef diginoob het volgende:
[..]
argumentatie snoes argumentatie. heb ik net gegeven nou kom jij met een loos antwoord. Zeg dan niks ofzo.![]()
ik weet niet hoe jij sex hebt maar op het eindig ruikt het toch aardig, lekker danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
[..]
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begon
maar de seks moet wel binnen 2uur gedaan zijn, want anders stinkt ie uit de mondquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
maar de seks moet wel binnen 2uur gedaan zijn, want anders stinkt ie uit de mond
pwned!!111einseinseinszweidreivi...
Echt niet, wittewel wada kost??? Een vleugje op beide polsen (níet over elkaar wrijven, want dan wrijf je de geur kapot) , een vleugje in de decolleté is meestal meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:17 schreef Votz het volgende:
Vrouwen en parfum is ook niet te combineren, ze menen meteen het hele flesje op zich te gieten.
Als je stinkt zegt niemand dat dus tegen je..quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou ja als t de spuigaten uitloopt en t wordt een plakkerige zooi vind ik het geen pretje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:17 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, maar echt een pretje is anders?
weer geen argumentatie. zoals ik al zei: houd je mond. stellingen zonder argumentatie zijn waardeloos.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geen argumentatie, maar slap gelul.
omgebouwdquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef je_ebbie het volgende:
@diginoob
I case my rest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:23 schreef diginoob het volgende:
nou ja als t de spuigaten uitloopt en t wordt een plakkerige zooi vind ik het geen pretje.
heh je leeftijd spreekt boekdelen maar dat terzijdequote:
heej niet gaan schelden, dat vind ik niet lief.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Als je stinkt zegt niemand dat dus tegen je..
waarschijnlijk omdat je alleen maar met sjonny's omgaat en zij die meurende kaasfabriek daar beneden mogelijk nog willen volblaffenfrigide snol
oh dat vind ik dan wel weer vet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:23 schreef Koerok het volgende:
Ik heb laatst een keer gehoord dat een rugbyteam een seizoen lang in dezelfde ongewassen (!) kleren speelde. Dit om de tegenstander af te schrikken. Moet je voorstellen, een seizoen lang!!!!
Uh. Ik krijg genoeg mannen achter me aan hoor; het is geen enkel probleem om sex te krijgen als ik dat zou willen en ik hoor vaak genoeg dat ik aantrekkelijk ben en noem maar op; maarrrr wat heeft dat er maken. Oh, ik zie t al; je bent een amateurpsycholoogje en gaat me analyseren. Nou ja, elke analyse welkom hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef SaferSephy het volgende:
Mijn Conclusie is als volgt:
Je bent of ontzettend afzichtelijk lelijk, of een enorme sufkut. Dit laatste hebben we al concluderen uit dit topic, dit eerste staat nog open, maar ik heb wel m'n vermoedens.
Hoe dan ook hebben mannen geen interesse in jou als gevolg van bovenstaande oorzaken. Dit vind je eigenlijk heel vervelend en heb je hierdoor een aardig minderwaardigheidscomplex ontwikkeld. Om jezelf daarin wat te compenseren heb je een beetje last van cognitieve dissonantie, zoals dat zo mooi heet, en uit je je frustraties op zulkse wijze. Dit is echter niet waarheidsgetrouw en houdt je jezelf enkel voor de gek.
Dit is echter natuurlijk helemaal je eigen keuze, maar als je ooit van deze negativiteit jegens mannen (gebaseerd op drogredenen welteverstaan) af wilt zul je toch echt moeten stoppen je te gedragen als een frigide droogmuts.
ik gebruik geen parfum want dan vind de kat me stinken en mag ik 'r niet meer aaien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef Kleine_Jelle het volgende:dit topic
TS is zo'n geurbaal die je nog ruikt als ze een uur geleden langsgelopen is(Parfumdouche
)
Mag ik de TS er verder op wijzen dat de mens ook maar een dier is, en als je verliefd bent op iemand, je dit bent vanwege zijn/haar lichaamsgeur en als vrouw zijnde of deze je ook kan beschermen/onderhouden (en als man zijnde of de vrouw gans neukbaar is!)
Samenvatting: Als je je stoort aan het feit dat mensen niet 24/7 naar een parfumpot ruiken, spring dan dat raam uit en kom terug als een pantoffeldiertje! Dan hoef je jezelf alleen maar even in tweeën te delen 14.gif
sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:25 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej niet gaan schelden, dat vind ik niet lief.
En idd zeggen mensen het zelden maar ik vraag het ook wel eens + mijn ouders zeggen het wel altijd als iemand in t gezin stinkt.
hehe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:31 schreef vamos1 het volgende:
[..]
sorry
je verhaal komt alleen zo ongeloofwaardig over...
óf je bent een in de kast verschuilende pot
óf je eindigt in een klooster
óf allebei
Mijn punt was dat het probleem bij jezelf ligt, en dat je dus eigenlijk over jezelf aan het klagen bentquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:29 schreef diginoob het volgende:
[..]
ik gebruik geen parfum want dan vind de kat me stinken en mag ik 'r niet meer aaien.
Huisdieren hebben helemaal een sterke lichaamsgeur! Bijster slim ben je niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:29 schreef diginoob het volgende:
[..]
ik gebruik geen parfum want dan vind de kat me stinken en mag ik 'r niet meer aaien.
Mag ik vragen waar je die overheerlijk geurende kattenbak hebt staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:29 schreef diginoob het volgende:
[..]
foto foto fotoquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef diginoob het volgende:
[..]
Uh. Ik krijg genoeg mannen achter me aan hoor; het is geen enkel probleem om sex te krijgen als ik dat zou willen en ik hoor vaak genoeg dat ik aantrekkelijk ben en noem maar op.
Tja je kan ook ophouden met het koken met vele knoflook en of salami of zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef diginoob het volgende:
[..]
da's ook niks. Vrouwtjes houden geen maat met hun parfummetjes. Ik zou als man zoiets hebben van gooi die troep eens weg. Maar nog altijd beter parfum dan stinken uit je bek.
Er ligt idd een probleem bij mij, maar dat staat los van hoe ik zelf al dan niet ruik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het probleem bij jezelf ligt, en dat je dus eigenlijk over jezelf aan het klagen bent
Het maakt niet uit wat je gebruikt und so, je doet iets fout. Zorg dat je niet als kattenvrouwtje eindigt!
Lichaamsgeur is prima. Mijn katje ruikt heerlijk, behalve als ze haar bek opentrekt of gepoept heeft maar dan zet ik 'r toch gewoon ff weg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Huisdieren hebben helemaal een sterke lichaamsgeur! Bijster slim ben je niet.![]()
--Puber modus--quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:29 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik heb in díe quote ook niks gezegd over hoe je dan wel niet zou ruiken, ik had het over je onmenselijke reukvermogenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:37 schreef diginoob het volgende:
[..]
Er ligt idd een probleem bij mij, maar dat staat los van hoe ik zelf al dan niet ruik.
ze poept in de tuin. Kattenbakken stinken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:34 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die overheerlijk geurende kattenbak hebt staan?
goed zo! douchten alle mannen maar 2x per dag!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Tja je kan ook ophouden met het koken met vele knoflook en of salami of zo.
Ik krijg in ieder geval nooit echt klachten, maar ja
Killermac douched zich dan ook 2x per dag. + 24/7 Nivea deo!!!
Weet je wat pas goor is van die vrouwen die in bad gaan zitten zonder eerst te douchen dat ze dus een HALF UUR in hun eigen SMERIGHEID LIGGEN te weken!!
![]()
Mannen achter je aan krijgen + sex is NOOIT een probleem. WAT voor mannen is een heel ander verhaal. Mensen die zeggen dat je aantrekkelijk bent? Dat kan door twee redenen:quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef diginoob het volgende:
[..]
Uh. Ik krijg genoeg mannen achter me aan hoor; het is geen enkel probleem om sex te krijgen als ik dat zou willen en ik hoor vaak genoeg dat ik aantrekkelijk ben en noem maar op; maarrrr wat heeft dat er maken.
Analyse? nee hoor enkel een constateringquote:Oh, ik zie t al; je bent een amateurpsycholoogje en gaat me analyseren. Nou ja, elke analyse welkom hoor.
Ik baseer het op jou gedrag, en inderdaad, jou gedraag slaat nergens opquote:Alleen baseer je t duidelijk nergens op; dus ik zou zeggen doe dan beter je best.
Haha, over het algemeen kunnen katten gewoon naar buiten, waar ze dan ook schijten (daar komt de geur vandaan), dus jij gaat écht niet naar je kat stinken..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef killer_mac het volgende:
[..]
--Puber modus--
Gatver een vrouw die naar katten ruikt ,yeg
--/pubermodus --
--normaal--
Nee serieus vrouwen met huisdieren zijn niet welkom. het huis gaat ernaar ruiken, je kleding gaat er naar ruiken.
Weet je zeker dat je je kat niet ruikt in plaats van de zweet geur van mannen!!!
nou ja noooooooooit vind ik wat 'veeleisend' maar niet altijd en niet de meeste tijd vind ik toch heel redelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:37 schreef Evik het volgende:
diginood... Gefeliciteerd. Je hebt ze weer op de kast gekregen. Complimenten hoor. Verder vind je raar dat je dit ons mede wil delen om daarna iedereen zijn mening tegen te spreken. Wees blij dat je iedereen kan ruiken, maar het probleem ligt voornamelijk bij jezelf. Tuurlijk ruiken veel mannen naar iets, maar ja.... Deo kan ook niet alles verbloemen en van teveel mondspray ga je alleen maar aan de race.
Hopelijk komt er nog iemand op jouw pad die NOOOOOOOOOOIT stinkt.
Ik ben nog nooit een chiwawa tegen gekomen die alles onder kwijlt...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Haha, over het algemeen kunnen katten gewoon naar buiten, waar ze dan ook schijten (daar komt de geur vandaan), dus jij gaat écht niet naar je kat stinken..
Honden daarentegen, die kwijlen alles onder, ALLES..
Katten zijn dan ook veel schoner dan honden, maar ja
Uh? Idd ze willen me dan in bed hebben maar wat maakt dat verder uit voor t gegeven?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mannen achter je aan krijgen + sex is NOOIT een probleem. WAT voor mannen is een heel ander verhaal. Mensen die zeggen dat je aantrekkelijk bent? Dat kan door twee redenen:
1. Medelijden
2. Je vist ernaar als een wanhopige kut met een slecht zelfbeeld
Mensen zeggen niet uit zichzelf dat je aantrekkelijk bent (op je familie na dan, maar dat is een ander verhaal), als ze dit WEL doen moet je nagaan wie dit dan precies zijn. Waarschijnlijk die zelfde "mannen" die iets van jou willen.
Dat je nog verschrikkelijk nat bent achter je oortjes...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou ja noooooooooit vind ik wat 'veeleisend' maar niet altijd en niet de meeste tijd vind ik toch heel redelijk.![]()
Maar wat is dan mijn probleem?
Chiwawas zijn veredelde hamstersquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een chiwawa tegen gekomen die alles onder kwijlt...
chihuahuaquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een chiwawa tegen gekomen die alles onder kwijlt...
Nee hoor ik ruik katten op 500 meter afstandquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Haha, over het algemeen kunnen katten gewoon naar buiten, waar ze dan ook schijten (daar komt de geur vandaan), dus jij gaat écht niet naar je kat stinken..
Honden daarentegen, die kwijlen alles onder, ALLES..
Katten zijn dan ook veel schoner dan honden, maar ja
hoezo, gaan mannen lekker ruiken als je 40 bent ofzo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat je nog verschrikkelijk nat bent achter je oortjes...
Kom maar terug wanneer je echt volwassen geworden bent...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
chihuahua
Mja ok, maar das een minihond. Maar bv van die grote labradors, enzo, en sint bernards. echt gewoonzum kotsen
oh dan moet je mijn toekomstige man worden want dan ruik je jezelf vast ook welquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:47 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Nee hoor ik ruik katten op 500 meter afstand
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:47 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Nee hoor ik ruik katten op 500 meter afstand
Dat niet, maar dan kom je er wel achter dat jij ook gigantisch kan stinken en dat niemand daar wat van zal zeggen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:48 schreef diginoob het volgende:
[..]
hoezo, gaan mannen lekker ruiken als je 40 bent ofzo?![]()
![]()
Ik voorspel een neuqdatequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef diginoob het volgende:
[..]
oh dan moet je mijn toekomstige man worden want dan ruik je jezelf vast ook wel![]()
Jouw probleem? Dat je neusorgaan zo sterk ontwikkeld is dat het jezelf in de weg zit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou ja noooooooooit vind ik wat 'veeleisend' maar niet altijd en niet de meeste tijd vind ik toch heel redelijk.![]()
Maar wat is dan mijn probleem?
Dan word je wel gelijk een stiefmoederquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef diginoob het volgende:
[..]
oh dan moet je mijn toekomstige man worden want dan ruik je jezelf vast ook wel![]()
Jij had het over alle honden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
chihuahua
Mja ok, maar das een minihond. Maar bv van die grote labradors, enzo, en sint bernards. echt gewoonzum kotsen
tja wat doe je eraanquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Evik het volgende:
[..]
Jouw probleem? Dat je neusorgaan zo sterk ontwikkeld is dat het jezelf in de weg zit.
Dat was ik niet, dat was kleine_jellequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij had het over alle honden.
Een herder is ook groot, heb ik ook nog nooit alles onder zien kwijlen, een dalmatier ook niet.
Duspunt.
Zieke T(h)eef! En dan ook nog andere mensen uitschelden. Volgens mij ben je een grove zak, vandaar dat je eens manieren moet leren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef THeeF het volgende:
Haha, Ziek Wijf !
En dan ook nog zeggen dat je 'wel goed in de markt ligt'..
Volgens mij ben je al genoeg gestraft met je handicap, vandaar dat ze je maar een compliment geven..
Haha, ik dus welquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij had het over alle honden.
Een herder is ook groot, heb ik ook nog nooit alles onder zien kwijlen, een dalmatier ook niet.
Duspunt.
Omdat van testosteron (en vaak in combinatie van alcoholische versnaperingen) het rationele oordeel nogal twijfelachtig wordt. Zeker als dit sex als uiteindelijk doel heeft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef diginoob het volgende:
[..]
Uh? Idd ze willen me dan in bed hebben maar wat maakt dat verder uit voor t gegeven?
Mijn vriendin ja. Maar dan meen ik dat oprecht, niet alleen voor platte sexquote:Alsof jij nooit tegen iemand zegt dat hij/zij lekker ruikt/aantrekkelijk is/er mooi uitziet/je zin hebt om haar/hem eens ff lekker te...![]()
Je neus brekenquote:
zoals ik al zei, ik heb geen gebrek aan aandacht van echte noch neppe mannen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Omdat van testosteron (en vaak in combinatie van alcoholische versnaperingen) het rationele oordeel nogal twijfelachtig wordt. Zeker als dit sex als uiteindelijk doel heeft.
[..]
Mijn vriendin ja. Maar dan meen ik dat oprecht, niet alleen voor platte sexVerder is dat totaal irrelevant aan deze discussie.
Je klacht zou moeten zijn:
Ik ben een frigide woestijn doos die bij gebrek aan aandacht van echte mannen haar frustraties uit op diezelfde mannen.
Of
Ik ben kut![]()
Je eigen problemen onder ogen zien en je hersenen zo proberen te trainen dat ze zich er minder tot niet aan gaan irriteren. In dit geval .... een betere wereld begint bij jezelf. Je kan nooit verwachten dat alle mannen zich gaan aanpassen, maar je eigen gedachten... das een begin voor jezelf.quote:
ja maar dat doet au!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je neus breken![]()
Mijn zus heeft eens haar neus gebroken, en sindsdien ruikt ze nauwelijks meer iets.
Schooldeur ging dichtofzo, en die kwam tegen hasar neus aan.. Toen zei de neus 'knak'![]()
Eisen:quote:
Ik twijfel nogal aan je vermogen dit onderscheid te maken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef diginoob het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb geen gebrek aan aandacht van echte noch neppe mannen.![]()
En kutvochtquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef denka het volgende:
[..]
Eisen:Niet langer dan 2 uur Niet zweten Niet plakkerig worden
Dus hup erin en eruit. En sperma is zeker ook kkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii vvvvvvvvvvvvviiiiiieeeeeeeeeeesssssssss
![]()
Sorry voor mijn uitval van daarnet.. Het zal niet meer gebeuren, ik zie mijn fout in..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef diginoob het volgende:
[..]
Zieke T(h)eef! En dan ook nog andere mensen uitschelden. Volgens mij ben je een grove zak, vandaar dat je eens manieren moet leren.![]()
Die reply geeft me opeens een heel andere kijk op jou usernamequote:
nou 't hoeft niet op mijn hoofd nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef denka het volgende:
[..]
Eisen:Niet langer dan 2 uur Niet zweten Niet plakkerig worden
Dus hup erin en eruit. En sperma is zeker ook kkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii vvvvvvvvvvvvviiiiiieeeeeeeeeeesssssssss
![]()
En bij voorkeur in de tuin van een ander zeker? Dat zegt ook alweer genoeg!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef diginoob het volgende:
[..]
ze poept in de tuin. Kattenbakken stinken.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef Stinkend__zadel het volgende:
In den beginne schiep God Adam en Eva. Deze twee, ze hadden niet veel om handen, rampetampte er lekker op los. Op een gegeven moment liep Eva de zee in om haar muts te wassen. Sindsdien ruiken alle vissen hiernaar . . .
geil worden van mijn ovulatie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef lone_wolf het volgende:
Ach meid zodra je je eeerte ovulatie krijgt wordt je er vanzelf geil van....
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef Stinkend__zadel het volgende:
In den beginne schiep God Adam en Eva. Deze twee, ze hadden niet veel om handen, rampetampte er lekker op los. Op een gegeven moment liep Eva de zee in om haar muts te wassen. Sindsdien ruiken alle vissen hiernaar . . .
hehe....zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef Stinkend__zadel het volgende:
Ik weet het al, ze wilt hem in haar poeperd, want die is toch al viesquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou 't hoeft niet op mijn hoofd nee.![]()
Moeten we deze nu echt gaan uitleggen?quote:
en de penis neem je zeker ook nooit in den mond..quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou 't hoeft niet op mijn hoofd nee.![]()
nah mag ook in de mijne hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
En bij voorkeur in de tuin van een ander zeker? Dat zegt ook alweer genoeg!
Je intelligentie is evenredig aan je vermogen tot begrijpend lezenquote:
tja mijn kut ruikt hoogstens naar yoghurt of patat, maar nooit naar vis hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Evik het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar toch vinden (een hoop) vrouwen vis heel lekker om te eten. De opmerking van mannen dat ze naar vis ruiken komt toch ergens vandaan.... Hier dus!
Ik wil niet weten hoe jou tafelmanieren zijn....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef diginoob het volgende:
[..]
tja mijn kut ruikt hoogstens naar yoghurt of patat, maar nooit naar vis hoor.(oke hier ga ik vast veel debiele reacties op krijgen.
)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef diginoob het volgende:
[..]
tja mijn kut ruikt hoogstens naar yoghurt of patat, maar nooit naar vis hoor.(oke hier ga ik vast veel debiele reacties op krijgen.
)
nou mijn geilheid is niet af te meten aan mijn ovulatie hoor. maar goed bij mij is alles toch anders want die zogenaamde feromonen zeggen me ook niks.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef Evik het volgende:
[..]
Moeten we deze nu echt gaan uitleggen?
Als vrouwen gaan ovuleren veranderen er enkele dingen in het lichaam. Kan je de rest zelf invullen?
kom je aandacht tekort in je thuis situatie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef diginoob het volgende:
[..]
)
er staat toch echt 'eeerte ovulatie' lieverdquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Je intelligentie is evenredig aan je vermogen tot begrijpend lezen
ja lachen he.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]waar de neuk steek jij je voedsel in?
komkommers okee, maar patat en yoghurt?!:D
patat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef diginoob het volgende:
[..]
)
hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kom je aandacht tekort in je thuis situatie?
Wel als je er eenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:07 schreef diginoob het volgende:
[..]
ja lachen he.
ruikt kut naar komkommers?![]()
haha nee niet echt. die is ook niet frigide.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:07 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
patat?uh okay dus je ziet er waarschijnlijk zo uit:
[afbeelding]
de gezichtsuitdrukking komt wel overeen. Even als de odeur van jou flamoes.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:08 schreef diginoob het volgende:
[..]
haha nee niet echt. die is ook niet frigide.![]()
die wel jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
de gezichtsuitdrukking komt wel overeen.
nou toevallig paf ik niet, ik let prima op mijn 'intiem hygiene' ik gebruik geen lippenstift en ook geen gloss.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef dborhem het volgende:
Verkapt oh-ik-ben-zooo-geweldig-en-iedereen-moet-zoals-mij-zijn topic.
Als vrouwen eens begonnen met haenr wassen na een dag stevig doorpaffen,eens goed op hun intieme hygiene zouden letten,uitkijken dat je niet doorschiet met je lippenstift (tanden) of gloss met een verfkwast aanbrengt word het voor mannen misschien ook wat leuker.
Nee,geen homo,ik mag graag aan schone vrouwen zitten en ruiken en meer.......![]()
![]()
Zullen we hem dan maar wel uitleggen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou mijn geilheid is niet af te meten aan mijn ovulatie hoor. maar goed bij mij is alles toch anders want die zogenaamde feromonen zeggen me ook niks.
Maar wel een vent!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:08 schreef diginoob het volgende:
[..]
haha nee niet echt. die is ook niet frigide.![]()
oh dat. maar mijn 1e was 7 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Evik het volgende:
[..]
Zullen we hem dan maar wel uitleggen?
Als een vrouw haar eerste ovulatie heeft, veranderd er een hoop in haar lichaam waaronder haar hormoonspiegel, haar lichaam etc.
Je reukvermogen zal ook anders gaan werken.
Over het algemeen wordt je door je eerste ovulatie geslachtsrijp en wordt je biologisch voorbereid op het sexuele contact. Je oerdriften in je lijf gaan werken en dit houdt in: jezelf mooi maken om een man aan de haak te slaan (verzorgen etc), open staan voor signalen van de man (in hoeverre we die nog maken) maar ook dus het open staan van bepaalde geuren die sex aangeven. Aangezien de lichaamsgeur van de man anders is dan die van de vrouw wordt in sexueel oerdrifterigjheid oogpunt gezien dat dit een geur is die vrouwen aantrekt tov een man.
Vraag vrouwen in het algemeen die van een man gek zijn.... negen van de tien zou zeggen dat ze hun lichaamsgeur lekker en apart vinden (lekker omdat hij apart en van haar geliefde is).
Nog vragen?
of wat kauwgomquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:14 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat een bullshit. Je zal wel in de verkeerde omgeving zitten.
Misschien zijn de tandenborstels in jouw omgeving nog niet geintroduceerd.
In elke ander geval: Als de mannen na een uur uit hun bek stinken, biedt ze eens wat te drinken aan.
heb je niks leukers, dit is ook 3 keer niks..quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Even een topic-opleukerdje, aangezien dit topic de-heid van de vrouw aantast.
[afbeelding]
Gaat u verder!
Dat zeg JIJ,als iemand dat wat jij nu allemaal uitbraakt zou zeggen tegen jou krimp je ook ineen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:11 schreef diginoob het volgende:
(...) ik let prima op mijn 'intiem hygiene' (...)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:17 schreef denka het volgende:
[..]
heb je niks leukers, dit is ook 3 keer niks..![]()
Ik stel voor dat ts eens wat foto's posts..
Napalm?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
WIe het kleine niet eert...
Das wel ontzettend slecht voor je huid en afweersysteem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Killermac douched zich dan ook 2x per dag.
Niet bij iedereen hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef diginoob het volgende:
[..]
kauwgom verdoezelt t hoogstens 2 minuten![]()
En voor het haarquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Das wel ontzettend slecht voor je huid en afweersysteem.![]()
heej ik vind mannen an sich niet stom of zwak of wat ook, maar ze stinken wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef dborhem het volgende:
[..]
Dat zeg JIJ,als iemand dat wat jij nu allemaal uitbraakt zou zeggen tegen jou krimp je ook ineen.
En dat geen makeup gebruiken verklaard veel over je feministische houding.
Als bladenverkoper zijnde las ik de opzij eens door,en was stomverbaasd dat er een heel nieuwe generatie Mina's is opgestaan,het stond bol van 'mannen zijn het zwakke geslacht','mannen dit'..'mannen dat'.
Als je zo'n echte vrouw bent zoals je zelf verklaard (NEE,niet letterlijk) denk dan eerst even na voordat je weer zo'n manbashing-topic opent.
Ik heb tenminste de beleefdheid om vrouwen op te hemelen(zie mij vorige antwoord)
als je t kort houdt en je gebruikt geen basische zeep en je gooit er desnoods wat bodygel/olie whatever hoe dat spul heet tegenaan is er niks aan t handje hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Das wel ontzettend slecht voor je huid en afweersysteem.![]()
Nou dit pleit weer voor je,ik had echt iemand anders in gedachten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef diginoob het volgende:
heej ik vind mannen an sich niet stom of zwak of wat ook, maar ze stinken wel.
+ ik heb liever dat iemand t zegt als iets iemand ergert dan niet.
+ dit braak k op deze manier niet uit naar betreffende man(nen) maar nu dus even wel.
+ waarom moet ik mannen ophemelen als ze stinken? Ik ga niet lopen liegen.
+ Ik gebruik SOMS wel eens make-up en ik vind t ook leuk om te tutten, maar meestal vind ik het achteraf toch ergerlijk zitten want je kan niet eens even lekker in je ogen wrijven(...)
Maw je bent een pot.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej ik vind mannen an sich niet stom of zwak of wat ook, maar ze stinken wel.
+ ik heb liever dat iemand t zegt als iets iemand ergert dan niet.
+ dit braak k op deze manier niet uit naar betreffende man(nen) maar nu dus even wel.
+ waarom moet ik mannen ophemelen als ze stinken? Ik ga niet lopen liegen.
+ Ik gebruik SOMS wel eens make-up en ik vind t ook leuk om te tutten, maar meestal vind ik het achteraf toch ergerlijk zitten want je kan niet eens even lekker in je ogen wrijven, en je zit toch alleen maar te denken: zit mijn lippenstift (e.d) nog goed. Dat leidt af van de zaken die er echt toedoen en dus liever geen make-up.
Missie geslaagd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Prego het volgende:
TS post een klacht over dat mannen stinken maar eindigt in een gesprek over haar doos, ovulatie en geiligheid![]()
![]()
ja ze vroegen er naarquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Prego het volgende:
TS post een klacht over dat mannen stinken maar eindigt in een gesprek over haar doos, ovulatie en geiligheid![]()
![]()
wie is dat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Volgens mij heeft TS ook met Nebu een relatie gehad
Dolletjes, een zweetvraagje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef SaferSephy het volgende:
AHAHAHAHAHAH AHAHAHA:
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
AHAHAHAHAHHAA
Hypocriete kut
liefje mijn zweet stinkt dan niet hoor + mijn temperatuurregeling is tijdelijk verkloot geweest door medicijngebruik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef SaferSephy het volgende:
AHAHAHAHAHAH AHAHAHA:
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
AHAHAHAHAHHAA
Hypocriete kut
geurkaarsen stinken, wierook stinkt, plug-inquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef blonchi het volgende:
Je bent een obsessief geurtjesmens. Al een nagedacht over professionele hulp?
Wedden dat je thuis in elk stopcontact een Plug-it-in hebt zitten, geurkaarsen hebt, vanillewierook bezit en over de hele Douglasparfumerie beschikt?
Je drink waarschijnlijk ook nog bosbessenthee.
![]()
Jezelf tegenspreken enzo, en ik ben je liefje nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:06 schreef diginoob het volgende:
[..]
liefje mijn zweet stinkt dan niet hoor
Kut voor jequote:+ mijn temperatuurregeling is tijdelijk verkloot geweest door medicijngebruik.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef diginoob het volgende:
[..]
en bosbessenthee is lekker so what.
Vrouwen die naar zware shag ruikenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die timmermannen die naar houtkrullen, zweet en zware shag ruiken
Bankdrukken is sowieso far overrated.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Fitnesspartners die naar zware shag ruiken als je ze helpt bij bankdrukken (blazen ze hun pure longadem over je gezicht uit, maar daar kunnen ze niks aan doen)
Bandrukken is de beste oefening voor je centrale borstspier, als je schuin gaat drukken (boven/beneden?) train je onder/bovenkant van je borstspierenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bankdrukken is sowieso far overrated.Schuindrukken / Incline is tha bomb
Wat voor mannen, manne die stinken? Omdat jij ook stinkt misschien?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:28 schreef diginoob het volgende:
[..]
Uh. Ik krijg genoeg mannen achter me aan hoor; het is geen enkel probleem om sex te krijgen als ik dat zou willen en ik hoor vaak genoeg dat ik aantrekkelijk ben en noem maar op; maarrrr wat heeft dat er maken. Oh, ik zie t al; je bent een amateurpsycholoogje en gaat me analyseren. Nou ja, elke analyse welkom hoor.Alleen baseer je t duidelijk nergens op; dus ik zou zeggen doe dan beter je best.
Wat is de relevantie van die topics? Oja, er is geen relevantie!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:19 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Wat verwachtte je hier eigenlijk voor reacties, als je een topic opent, waarbij je uiteindelijk tegen de halve mensheid loopt de schoppen?
Even een paar topics opsommen: Ja sommige mannen stinken, de meesten niet.
Chronische loopneus: Weet ik veel, vraag het je huisarts
Tandarts: Pak de gouden gids, ga bellen en vraag er naar.
Kaakchirurg: Geen idee, volgens mij werd maakte de tandarts een afspraak voor me, of ik ben in mijn stadje naar de polikliniek gefietst en heb daar en afspraak gemaakt.
Stel nou...: Dumpen die gast, hij stinkt uit zijn bek en uit zijn oksels en zijn piel smaakt ook naar maggie (volgens dit topic dan)
Spiegel monster: Dat is je zwarte ziel.
LEES voordat je reageert. aub. dank daagquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Wat voor mannen, manne die stinken? Omdat jij ook stinkt misschien?![]()
ik spreek mezelf niet tegen enzo en je bent mijn liefje wel, en als je t dan kut vind doe dan i.i.g ALSOF je het meent.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jezelf tegenspreken enzo, en ik ben je liefje niet![]()
[..]
Kut voor je
als ze niet stinken zijn Bruno en Angelo van harte welkom.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
En opeens wist hij het:
De TS heeft een flinke beurt nodig door een Bruno of door een Angelo!
[afbeelding]
jah maar ik heb nogal moeite met de mannen waar ik eventueel meer mee zou willen als ze eens niet zo zouden stinken...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef alwaysleft het volgende:
Dit topic![]()
Net of wij mannen allemaal stinken, mensen kunnen stinken of het nu mannen of vrouwen zijn.
Net of vrouwen niet stinken als ze zich niet douchen![]()
zegt meer over jou en de mannen waar je op valt dan over ons mannen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:36 schreef diginoob het volgende:
[..]
jah maar ik heb nogal moeite met de mannen waar ik eventueel meer mee zou willen als ze eens niet zo zouden stinken...
hoezo? wie wil er wat met een stinkende man dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
zegt meer over jou en de mannen waar je op valt dan over ons mannen!![]()
en als ik dat niet zou doen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:33 schreef diginoob het volgende:
[..]
LEES voordat je reageert. aub. dank daag
heumeuxquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef freddygonzales het volgende:
Mannen zijn gewoon de beste wezens die er zijn en hebben allemaal voordelen t.o.v. vrouwen!
De meeste vrouwen zijn daarentegen geil![]()
mot je een opdoffer lamlul?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:57 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Houd je kenkersmoel LOEDER!
Ik zal ff een blik okenoten opentrekken rotte kool!quote:
Het spijt me geweldig lieve meid maar even het volgende. Het maakt echt geen zak uit of jij je nou wast of niet. Mijn vriendin wast zichzelf 2 keer op een dag. In de ochtend voor naar het werk gaan (kantoorbaan bij een bank) en ´s avonds voor het naar bed gaan. Ik ruik haar altijd. Haar eigen geur is gewoon heel opvallend. Niet dat het mij wat uitmaakt trouwens, want voor mij ruikt ze als de zevende hemel zo lekker. Maar goed, als zij dus ongestelt raakt ruikt ze nog sterker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:09 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik zou idd het helemaal niet erg vinden als mijn neus het 70% minder goed zou doen. Helemaal niet ruiken vind ik gevaarlijk maar wat minder; ik zou er niet om wakker liggen. Tja Sjonnies, ik kom echt van alles tegen; of ze nou in pak lopen en hun tandjes netjes poetsen of niet ze stinken toch wel ergens.
Mijn kut ruikt niet fris als ik ongesteld ben maar ik zorg wel dat andere mensen dat niet ruiken + ik richt dit topic even in over de MAN maar dat wil niet zeggen dat vrouwen daarom nooit stinken.
Mee eens, meestal zie je die oude mannen (opa`s) met een kromme rug, sigaar in de mond, en tja dan krijg je datquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle mannen op fok gelijk in hun harnas door dit topic![]()
Ik vind wel vaak dat oude mannen van 50 + stinken.
Vooral naar zweet en ongepoetste tanden.![]()
Mevrouw is ook echt perfect, zweet nooit, ruikt altijd goed...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:19 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Wat verwachtte je hier eigenlijk voor reacties, als je een topic opent, waarbij je uiteindelijk tegen de halve mensheid loopt de schoppen?
Even een paar topics opsommen: Ja sommige mannen stinken, de meesten niet.
Chronische loopneus: Weet ik veel, vraag het je huisarts
Tandarts: Pak de gouden gids, ga bellen en vraag er naar.
Kaakchirurg: Geen idee, volgens mij werd maakte de tandarts een afspraak voor me, of ik ben in mijn stadje naar de polikliniek gefietst en heb daar en afspraak gemaakt.
Stel nou...: Dumpen die gast, hij stinkt uit zijn bek en uit zijn oksels en zijn piel smaakt ook naar maggie (volgens dit topic dan)
Spiegel monster: Dat is je zwarte ziel.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Doeg!![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:36 schreef diginoob het volgende:
[..]
jah maar ik heb nogal moeite met de mannen waar ik eventueel meer mee zou willen als ze eens niet zo zouden stinken...
Ik snap dat je je machteloos voelt en je het vreselijk veel moeite kost om netjes te blijven maar probeer het aub eens: 'teef' vind ik niet fijn om te horen en ik vind het onbeschoft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ok ik ben 15 jaar en ik zal vertellen hoe ik door het leven ga :
Ik sta op om 10 voor 7 en dan gelijk onder de douche, 10/15 minuten,
Uit de douche gekomen te zijn spuit ik deodorant onder me oksels en trek schone kleren aan
daarna doe ik parfum op en poets ik me tanden. als ik de deur uitga neem ik altijd een kauwg0m in me mond. En dat ze allemaal stinken uit hun bek is niet waar, kijk naar je zelf teef
En nog iets, zweten is goed voor jemaar als ik zo`n IQ als jouw had zou ik dat ook niet weten. Ookal zou jij je 100x op een dag wassen, zweet hou je niet tegen! Als jij daar niks van moet hebben dan ben je op de verkeerde wereld + adres. En nog iets tandenpoetsen dat helpt ook niet altijd, zodra jij je mond 10 minuten dichthoud begin je al te stinken zonder dat je het merkt. En ruik eerst maar is onder je eigen arm voordat je zo`n topic begint, misschien dat je dan wat wijzer word en stopt met het afkraken van alle mannen want wat je ook doet in het leven je krijgt altijd met mannen te maken laat dat duidelijk zijn.
[..]
Mee eens, meestal zie je die oude mannen (opa`s) met een kromme rug, sigaar in de mond, en tja dan krijg je dat
heb ik gezegd dat ik altijd naar bloemetjes rook? Neeee, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik ook wel eens stink maar a: dat is wel-eens niet altijd zoals die kerels en b: ik zorg dat ik er heeeeel snel wat aan doe en c: ik zorg er wel voor dat andere mensen er geen last van hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Mevrouw is ook echt perfect, zweet nooit, ruikt altijd goed...
TUURLIJK!iedereen zweet, iedereen ruikt soms smerig, inclusief digin00b...
Kansloos :w
nou dat komt mooi uit, ik wil ook niet neuken met jou!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:26 schreef blonchi het volgende:
Je bent de laatste op deze aardkloot die ik zou willen neuken.
Antimens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |