Biertje?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:50 schreef JediMindTricks het volgende:
"Smaakjesthee".
Verkleinwoordjes.
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:51 schreef Zyggie het volgende:
De nachtdiefjes zijn ook op pad hoor. Ieder topic wordt bevuild.
Eensch.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
En uiteindelijk drinken we gewoon normale thee, gewone koffie, water en bier![]()
Smaakjesthee![]()
Kom hier, krijg je een tongzoen van mequote:Op woensdag 13 december 2006 02:51 schreef Zyggie het volgende:
De nachtdiefjes zijn ook op pad hoor. Ieder topic wordt bevuild.
Vergeet al de smeerseltjes niet die je rimpels weghalenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Eensch.
Ook al die 'ionensplashversies' van water (met een SMAAKJE) die nu overal verkrijgbaar zijn -->![]()
Helaas wel. Al die zgn. significante rotzooi...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet al de smeerseltjes niet die je rimpels weghalenNog nooit gebruikt, heb een babyhuidje (ik rook ook nog
) en ik ben echt geen 20 meer
Onzin gedoe allemaal, geldklopperij, ook die theezooi. Ach, het zal wel lucratief zijn
Earl Grey is ook goed te drinken.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:18 schreef timmeeeh het volgende:
De lekkerste thee is Earl Grey en daarna Citroen en daarna Gewoon.
Verder is er geen lekkere thee.
*van de oude stempel is.
Earl Greyquote:Op woensdag 13 december 2006 03:18 schreef timmeeeh het volgende:
De lekkerste thee is Earl Grey en daarna Citroen en daarna Gewoon.
Verder is er geen lekkere thee.
*van de oude stempel is.
Citroen kan nog net hè?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:32 schreef blonchi het volgende:
[..]
Earl Grey is ook goed te drinken.![]()
Earl Grey is de Basmatirijst van de theesoorten.![]()
Maar al die toevoegingen van sinaasappels, kaneel, lyche, bosbevruchten...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:47 schreef blonchi het volgende:
Ik zie ze weer in de schappen: van rooibos naar kaneel tot braamhaarzaadjesthee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |