Biertje?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:50 schreef JediMindTricks het volgende:
"Smaakjesthee".
Verkleinwoordjes.
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:51 schreef Zyggie het volgende:
De nachtdiefjes zijn ook op pad hoor. Ieder topic wordt bevuild.
Eensch.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
En uiteindelijk drinken we gewoon normale thee, gewone koffie, water en bier![]()
Smaakjesthee![]()
Kom hier, krijg je een tongzoen van mequote:Op woensdag 13 december 2006 02:51 schreef Zyggie het volgende:
De nachtdiefjes zijn ook op pad hoor. Ieder topic wordt bevuild.
Vergeet al de smeerseltjes niet die je rimpels weghalenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Eensch.
Ook al die 'ionensplashversies' van water (met een SMAAKJE) die nu overal verkrijgbaar zijn -->![]()
Helaas wel. Al die zgn. significante rotzooi...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet al de smeerseltjes niet die je rimpels weghalenNog nooit gebruikt, heb een babyhuidje (ik rook ook nog
) en ik ben echt geen 20 meer
Onzin gedoe allemaal, geldklopperij, ook die theezooi. Ach, het zal wel lucratief zijn
Earl Grey is ook goed te drinken.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:18 schreef timmeeeh het volgende:
De lekkerste thee is Earl Grey en daarna Citroen en daarna Gewoon.
Verder is er geen lekkere thee.
*van de oude stempel is.
Earl Greyquote:Op woensdag 13 december 2006 03:18 schreef timmeeeh het volgende:
De lekkerste thee is Earl Grey en daarna Citroen en daarna Gewoon.
Verder is er geen lekkere thee.
*van de oude stempel is.
Citroen kan nog net hè?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:32 schreef blonchi het volgende:
[..]
Earl Grey is ook goed te drinken.![]()
Earl Grey is de Basmatirijst van de theesoorten.![]()
Maar al die toevoegingen van sinaasappels, kaneel, lyche, bosbevruchten...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:47 schreef blonchi het volgende:
Ik zie ze weer in de schappen: van rooibos naar kaneel tot braamhaarzaadjesthee...
Citroen bij de thee is heerlijk, dat is een fruitsoort die ik kan waarderen in de thee. Ik drink het zelf ook regelmatig.quote:Op woensdag 13 december 2006 04:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Citroen kan nog net hè?
Maar dan eigenlijk liever gewone thee met een beetje citroen erin uitgeknepen, dat bedoelde ik eigenlijk
Jah!quote:Op woensdag 13 december 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
Earl Grey, dat ruikt zooo lekker, mmmm
De zogenaamde winterthee?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:20 schreef Danny_Ramone het volgende:
Thee is lekker als het winter is.
Jij hebt een tik in de zender....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef Qwea het volgende:
kersen thee
mango thee
kaneel thee
aardbei thee
rooibos
summer fruit thee
meloen thee
thee met smaken
de zenders doen het hier anders prima hoor. Alleen rtl 4 stoort wat....quote:
Yup. Espresso. Zonder suiker.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Échte mannen drinken koffie.
quote:
Vruchtwater, bah, alles vies!!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef Qwea het volgende:
kersen thee
mango thee
kaneel thee
aardbei thee
rooibos
summer fruit thee
meloen thee
thee met smaken
Jawel...bij mijn ouders hebben ze zo'n glazen potpourriepot op het toilet, misschien dat je daar een thee van kan trekken.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef Natalie het volgende:
Lekker, thee mag best een smaakje hebben. Suiker erin, zo nodig.
Problemen mee?
Nee.
Mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |