Biertje?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:50 schreef JediMindTricks het volgende:
"Smaakjesthee".
Verkleinwoordjes.
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:51 schreef Zyggie het volgende:
De nachtdiefjes zijn ook op pad hoor. Ieder topic wordt bevuild.
Eensch.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
En uiteindelijk drinken we gewoon normale thee, gewone koffie, water en bier![]()
Smaakjesthee![]()
Kom hier, krijg je een tongzoen van mequote:Op woensdag 13 december 2006 02:51 schreef Zyggie het volgende:
De nachtdiefjes zijn ook op pad hoor. Ieder topic wordt bevuild.
Vergeet al de smeerseltjes niet die je rimpels weghalenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Eensch.
Ook al die 'ionensplashversies' van water (met een SMAAKJE) die nu overal verkrijgbaar zijn -->![]()
Helaas wel. Al die zgn. significante rotzooi...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet al de smeerseltjes niet die je rimpels weghalenNog nooit gebruikt, heb een babyhuidje (ik rook ook nog
) en ik ben echt geen 20 meer
Onzin gedoe allemaal, geldklopperij, ook die theezooi. Ach, het zal wel lucratief zijn
Earl Grey is ook goed te drinken.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:18 schreef timmeeeh het volgende:
De lekkerste thee is Earl Grey en daarna Citroen en daarna Gewoon.
Verder is er geen lekkere thee.
*van de oude stempel is.
Earl Greyquote:Op woensdag 13 december 2006 03:18 schreef timmeeeh het volgende:
De lekkerste thee is Earl Grey en daarna Citroen en daarna Gewoon.
Verder is er geen lekkere thee.
*van de oude stempel is.
Citroen kan nog net hč?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:32 schreef blonchi het volgende:
[..]
Earl Grey is ook goed te drinken.![]()
Earl Grey is de Basmatirijst van de theesoorten.![]()
Maar al die toevoegingen van sinaasappels, kaneel, lyche, bosbevruchten...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:47 schreef blonchi het volgende:
Ik zie ze weer in de schappen: van rooibos naar kaneel tot braamhaarzaadjesthee...
Citroen bij de thee is heerlijk, dat is een fruitsoort die ik kan waarderen in de thee. Ik drink het zelf ook regelmatig.quote:Op woensdag 13 december 2006 04:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Citroen kan nog net hč?
Maar dan eigenlijk liever gewone thee met een beetje citroen erin uitgeknepen, dat bedoelde ik eigenlijk
Jah!quote:Op woensdag 13 december 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
Earl Grey, dat ruikt zooo lekker, mmmm
De zogenaamde winterthee?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:20 schreef Danny_Ramone het volgende:
Thee is lekker als het winter is.
Jij hebt een tik in de zender....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef Qwea het volgende:
kersen thee
mango thee
kaneel thee
aardbei thee
rooibos
summer fruit thee
meloen thee
thee met smaken
de zenders doen het hier anders prima hoor. Alleen rtl 4 stoort wat....quote:
Yup. Espresso. Zonder suiker.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Échte mannen drinken koffie.
quote:
Vruchtwater, bah, alles vies!!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef Qwea het volgende:
kersen thee
mango thee
kaneel thee
aardbei thee
rooibos
summer fruit thee
meloen thee
thee met smaken
Jawel...bij mijn ouders hebben ze zo'n glazen potpourriepot op het toilet, misschien dat je daar een thee van kan trekken.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef Natalie het volgende:
Lekker, thee mag best een smaakje hebben. Suiker erin, zo nodig.
Problemen mee?
Nee.
Mooi.
Mja hmmm, da's lastig. Een heus probleem.... voor jou, dan.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef Votz het volgende:
[..]
Jawel...bij mijn ouders hebben ze zo'n glazen potpourriepot op het toilet, misschien dat je daar een thee van kan trekken.
Zoals ik al eerder zei, het ruft de kamer uit!
Nog makkelijker: ik schop ze de kamer uit!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja hmmm, da's lastig. Een heus probleem.... voor jou, dan.
Zet een knijper op je neus, zou ik zeggen
Ik kan er beter geurkaarsen van maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:17 schreef Natalie het volgende:
Kan je niet beter de thee de kamer uit schoppen
Off-topic: Geurkaarsen, wierookstaafjes in allerlei geurtjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik kan er beter geurkaarsen van maken.
Laat me raden....Vrouw???quote:Op woensdag 13 december 2006 19:45 schreef Miasan het volgende:
Smaakjesthee![]()
En dan vooral vanillethee
Dat kun je ook gewoon in m'n profiel checken, maar ik ben een vrouw ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef Votz het volgende:
[..]
Laat me raden....Vrouw???
De eerste keer dat ik vanille cola dronk, kwam mijn gal omhoog. Ik wil vanillethee niet eens proberen.
Ik zie het ook aan je lieve avatarTJE.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:20 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon in m'n profiel checken, maar ik ben een vrouw ja.
Vanille![]()
Je bedoelt waarschijnlijk 'winterteen'quote:
de chinese, uit een blikjequote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef Mirage het volgende:
het is dan wel niet wat jij bedoeld met je fruitthee,
maar
jasmijnthee
![]()
![]()
Kun je wat specifieker zijn met je bevinding? Ik vind je Nederlands nogal krom.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef Mirage het volgende:
het is dan wel niet wat jij bedoeld met je fruitthee,
maar
jasmijnthee
![]()
![]()
Nu pak je me hier op. Vind ik niet eerlijk.quote:
ik ben het met je eens dat de meeste vruchtentheetjes niet te zuipen zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:42 schreef blonchi het volgende:
[..]
Nu pak je me hier op. Vind ik niet eerlijk.![]()
Het gaat hier om 'smaakjesthee'![]()
Een dame naar m'n hart.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat de meeste vruchtentheetjes niet te zuipen zijn.
Heet water?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:50 schreef blonchi het volgende:
[..]
Een dame naar m'n hart.![]()
Ik nodig je een keertje uit om samen geen smaakjesthee te drinken![]()
Mijn voorstel is eigenlijk een kop heerlijke en goede koffie gevolgd door een kaashapje en een goed wijntje ?quote:
Ja die is gewoon te koop bij de tuinen, in heel veel verschillende smaakjesquote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef Matness het volgende:
kruidenthee
smaakjes thee krijg ik altijd een dorst gevoel van
alhoewel de twinings thee erg lekker is! die drink ik maar heel zelden, in een restaurant ofzo
is die zooi ook in de winkel verkrijgbaar?
Kan jij een bos bevruchten?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:32 schreef blonchi het volgende:
[..]
Earl Grey is ook goed te drinken.![]()
Earl Grey is de Basmatirijst van de theesoorten.![]()
Maar al die toevoegingen van sinaasappels, kaneel, lyche, bosbevruchten...![]()
Zolang het geen smaakjeswijntje is...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn voorstel is eigenlijk een kop heerlijke en goede koffie gevolgd door een kaashapje en een goed wijntje ?
Ben jij niet in de war met soep???quote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Blue-eagle het volgende:
Thee met peper is pas lekker. Snufje zout erdoor, even roeren en dan een klein beetje spuitslagroom eroverheerlijk!
Laatst bij een Indiase familie op bezoek geweest. Kreeg ik thee met melk en daar zat ook gember in.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:50 schreef Spacehamster het volgende:
Max Havelaar heeft goeie smaaktheeen. Die smaken echt goed naar hetgeen waar het naar moet smaken.
De sinaasappelsmaak is tof.
Maar mijn favoriet momenteel is groene thee met ginseng en een plakje gember.![]()
Schrijf je in bij de volgende idolsquote:Op donderdag 14 december 2006 03:16 schreef octopussy het volgende:
theesmaakjesthee
![]()
heerlijk verzachtend voor je stembanden![]()
Luister brulaap, dit is een klaagtopic. Ik zou graag een topic willen starten over figuren die op dit forum klagen over klachten, kansloze ziel.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken (aan TS)
Nou ja als je door een keeloperatie een week niet kan praten, en na een pot thee ineens weer een stem hebt dan is dat echt welquote:Op donderdag 14 december 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schrijf je in bij de volgende idols![]()
![]()
![]()
Smaakjesthee is goor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |