Mja hmmm, da's lastig. Een heus probleem.... voor jou, dan.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef Votz het volgende:
[..]
Jawel...bij mijn ouders hebben ze zo'n glazen potpourriepot op het toilet, misschien dat je daar een thee van kan trekken.
Zoals ik al eerder zei, het ruft de kamer uit!
Nog makkelijker: ik schop ze de kamer uit!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja hmmm, da's lastig. Een heus probleem.... voor jou, dan.
Zet een knijper op je neus, zou ik zeggen
Ik kan er beter geurkaarsen van maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:17 schreef Natalie het volgende:
Kan je niet beter de thee de kamer uit schoppen
Off-topic: Geurkaarsen, wierookstaafjes in allerlei geurtjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik kan er beter geurkaarsen van maken.
Laat me raden....Vrouw???quote:Op woensdag 13 december 2006 19:45 schreef Miasan het volgende:
Smaakjesthee![]()
En dan vooral vanillethee
Dat kun je ook gewoon in m'n profiel checken, maar ik ben een vrouw ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef Votz het volgende:
[..]
Laat me raden....Vrouw???
De eerste keer dat ik vanille cola dronk, kwam mijn gal omhoog. Ik wil vanillethee niet eens proberen.
Ik zie het ook aan je lieve avatarTJE.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:20 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon in m'n profiel checken, maar ik ben een vrouw ja.
Vanille![]()
Je bedoelt waarschijnlijk 'winterteen'quote:
de chinese, uit een blikjequote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef Mirage het volgende:
het is dan wel niet wat jij bedoeld met je fruitthee,
maar
jasmijnthee
![]()
![]()
Kun je wat specifieker zijn met je bevinding? Ik vind je Nederlands nogal krom.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef Mirage het volgende:
het is dan wel niet wat jij bedoeld met je fruitthee,
maar
jasmijnthee
![]()
![]()
Nu pak je me hier op. Vind ik niet eerlijk.quote:
ik ben het met je eens dat de meeste vruchtentheetjes niet te zuipen zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:42 schreef blonchi het volgende:
[..]
Nu pak je me hier op. Vind ik niet eerlijk.![]()
Het gaat hier om 'smaakjesthee'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |