Interpunctie is wat anders dan alinea's hoor beste man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit van interpuncties gehoord???
Totaal niet leesbaar...
Zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
Dus je snapt wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef diginoob het volgende:
[..]
Interpunctie is wat anders dan alinea's hoor beste man.En met mijn interpunctie is niks mis.
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:55 schreef Thrilled het volgende:
En vrouwen ruiken altijd en overal even fris? Right!!
Samenvatting:quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit van interpuncties gehoord???
Totaal niet leesbaar...
ik word niet verliefd op vrouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Evik het volgende:
Vrouwen hebben een gevoeliger reukoorgaan. Vooral als ze ongesteld zijn. Is het zo dat je altijd ongesteld bent? Aan je agressieve manier van schrijven te lezen wel.
Maar gelukkig kan je tegenwoordig als vrouw ook met andere vrouwen een relatie beginnen en/of trouwen. Probleem opgelost volgens mij.
Oh daar voeg ik overigens nog aan toe dat je schrijfstijl doordrenkt is met een smerig feministische ondertoon. Dit wijst erop dat jijzelf waarschijnlijk net zo ranzig bent met je harige oksels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Het geeft je een eigen identiteit![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
Mensen zeggen ook niet snel dat je stinkt, zeker niet een man tegen een vrouwquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
haha, nee hoor die scheer ik netjes en ze stinken zelden; en als ze t al doen doe ik er meteen wat aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Oh daar voeg ik overigens nog aan toe dat je schrijfstijl doordrenkt is met een smerig feministische ondertoon. Dit wijst erop dat jijzelf waarschijnlijk net zo ranzig bent met je harige oksels.
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef diginoob het volgende:
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.
staat dat er??? oh vandaar dat iedereen altijd 'jongen' tegen me zegt hier.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef je_ebbie het volgende:
@diginoob
waarom staat in je profiel bij geslacht: Man ????
in dit topic zou ik het idee krijgen dat je jezelf tegen spreekt....quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef diginoob het volgende:
[..]
staat dat er??? oh vandaar dat iedereen altijd 'jongen' tegen me zegt hier.
Ja, da's geil zweet muts, niet van dat een dag lang zweetquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.
![]()
het is toch algemeen bekend dat mannen én meer zweetklieren hebben e.d dus sneller stinken én een mislukt reukorgaan hebben én van nature of van opvoeding weet ik niet, minder hun best doen de boel netjes te houden dan de vrouwtjes/minder lang voor de spiegel staan e.dquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
TuurlijkVrouwen hebben speciale klieren ofzo waardoor de man wel gaat stinken en de vrouw niet?
ik ken ook zat meiden die gaan stinken hoor
![]()
Incorrect. Deze door jou getrokken conclusie maakt duidelijk dat je jouw porseleinen neusje niet goed getraind hebt. Ieder individu, mannelijk en vrouwelijk, draagt haar eigen lichaams/zweetlucht bij zich. Deze lucht heeft een instinctief aantrekkend effect op de andere sekse. Maar dit gaat in jou geval vast niet op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef diginoob het volgende:
[..]
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.
Niet per se, muts. Sommige mannen die ik ken ruiken ook na een lange dag werken naar welriekende zweetbloemetjes.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
Ja, da's geil zweet muts, niet van dat een dag lang zweet
mja, misschien vinden vrouwtjes gewoon zweet van een man die ze leuk vinden lekker ruiken en bij mij maakt t niet uit hoe leuk ie verder is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.
![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef je_ebbie het volgende:
[..]
in dit topic zou ik het idee krijgen dat je jezelf tegen spreekt....
Van die timmermannen die naar houtkrullen, zweet en zware shag ruikenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:05 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Niet per se, muts. Sommige mannen die ik ken ruiken ook na een lange dag werken naar welriekende zweetbloemetjes.![]()
wat denk je?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef je_ebbie het volgende:
@diginoob
waarom staat in je profiel bij geslacht: Man ????
Ja die!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:07 schreef yvonne het volgende:
Van die timmermannen die naar houtkrullen, zweet en zware shag ruiken
Ik zou idd het helemaal niet erg vinden als mijn neus het 70% minder goed zou doen. Helemaal niet ruiken vind ik gevaarlijk maar wat minder; ik zou er niet om wakker liggen. Tja Sjonnies, ik kom echt van alles tegen; of ze nou in pak lopen en hun tandjes netjes poetsen of niet ze stinken toch wel ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ocherme, ze zouden jouw reukorgaan kapot moeten maken, dan zeurde jij ook niet zo.
En mannen die altijd zeggen dat een meisje lekker ruikt, zijn Sjonnies, en uit jouw verhaal blijkt wel dat jij alleen met Sjonnies omgaat![]()
Alsof jouw kut zo fris ruikt wanneer jij ongesteld bent.![]()
da's ook niks. Vrouwtjes houden geen maat met hun parfummetjes. Ik zou als man zoiets hebben van gooi die troep eens weg. Maar nog altijd beter parfum dan stinken uit je bek.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:01 schreef Sinat het volgende:
Gelukkig zijn er vrouwen die wel elke ochtend een halve liter van de goedkoopste toiletspray Eau de Toilette over hun heen sproeien![]()
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:06 schreef diginoob het volgende:
[..]
mja, misschien vinden vrouwtjes gewoon zweet van een man die ze leuk vinden lekker ruiken en bij mij maakt t niet uit hoe leuk ie verder is?
Tis ook wel zo dat ik wel eens hoor dat mensen 'elkaar willen opeten' in bed en erg blij zijn met alle 'lichaamssappen' die vrij komen en daar gulzig aan lebberen en noem maar op -> nou sorry hoor maar ik hoef helemaal geen lichaamssappen en ik word niet geil als iemand stinkt.![]()
Nou heb je echt bewezen dat je niet beter weet...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef diginoob het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat mannen én meer zweetklieren hebben e.d dus sneller stinken én een mislukt reukorgaan hebben én van nature of van opvoeding weet ik niet, minder hun best doen de boel netjes te houden dan de vrouwtjes/minder lang voor de spiegel staan e.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |