Jaquote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelf![]()
ik ga er gewoon standaard vanuit dat mijn vriendin te laat is; geen ergernis als ze idd laat is en een leuke meevaller als ze wel op tijd isquote:Op maandag 18 december 2006 02:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Was meneer een keer op tijd en ik te laat dus (want ik rekende erop..) was het: Je bent te laat
quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
Dat is lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 21:48 schreef Lotjeb het volgende:
Hij at altijd geroosterd brood met pindakaas![]()
*Ioko probeert wanhopig zijn slok thee door te slikken*quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
lolquote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
- gilde in zijn slaap![]()
- stampte met zijn voeten op het matras tijdens het slapen, heel irritant![]()
Had je die niet preventief kunnen ruimen? Op het werk hebben we dat ook veel en moeten we het voedsel erop aanpassen.. Mensen die zogenaamd vanalles hebben.quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze is overal allergisch voor qua eten, waardoor ik 2uur over boodschappen haal doe, ipv 5min (moest alles achterop de pakjes checken)
quote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
-droeg altijd maar zijn kleding van het zeilen (Kijk ik ben een zeiler!), dus al die shirtjes en broeken van zeilwedstrijden![]()
Bwahahaquote:"Kijk, Ik ben een zeiler!"
Toch vindt ik dit wel een van de mooiste, ik zie hem ook helemaal voor me, stampend en gillend in bed in z'n zeil outfitquote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
- praatte en gilde in zijn slaap![]()
- stampte met zijn voeten op het matras tijdens het slapen, heel irritant![]()
- kwam chronisch te laat![]()
-droeg altijd maar zijn kleding van het zeilen (Kijk ik ben een zeiler!), dus al die shirtjes en broeken van zeilwedstrijden![]()
-wilde niet zoveel seks als ik wilde![]()
![]()
![]()
![]()
etc etc etc
blabla..
quote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
-wilde niet zoveel seks als ik wilde![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik het zo na lees..denk ik: Ja ze was wel heel erg, zal haar wel sms-en en vragen als ze zo operatie al had uitgevoerdquote:
Hoe blind door liefde kan iemand zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 03:16 schreef Sessy het volgende:
- Rokken dragen. En dat voor een jongen. Rokken die ik voor mijzelf of anderen had gemaakt net zo lang bedelen tot hij ze kreeg. En waarom? Omdat hij met een rok makkelijker z'n ballen kon krabben als hij achter de computer zat...![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Toch vindt ik dit wel een van de mooiste, ik zie hem ook helemaal voor me, stampend en gillend in bed in z'n zeil outfit
Dus zij vertelde haar ouders bij wijze van spreke hoe jij haar anaal had uitgewoond met een sloopkogel, waarna je haar op de kop aan een muur had gespijkerd om vervolgens met 7, 8, 9 negers om haar heen te gaan staan en haar hardstikke onder te jodelen? Dat soort dingen vertelde zij ook?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
- Ex van me moest altijd horen dat ze O zo goed kon autorijden..
- Elke keer als we uitgingen moest ik vertellen dat ze er zo leuk uitzag... als ik dat niet deed, was ze de komende uren chagrijning en hadden we ruzie..![]()
- Ze verrtelde haar ouders echt alles, maar ook echt alles.. Hoor je ineens van je vriendin wat haar ouders erover vinden.. dus jij zo... WTF!!! ik wist niet eens dat je met je blonde kop dat je ouders hebt vertelt.... k*twijf
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus zij vertelde haar ouders bij wijze van spreke hoe jij haar anaal had uitgewoond met een sloopkogel, waarna je haar op de kop aan een muur had gespijkerd om vervolgens met 7, 8, 9 negers om haar heen te gaan staan en haar hardstikke onder te jodelen? Dat soort dingen vertelde zij ook?
mja, als je gewoon een leuk vriendje bent en goed in bed bent is dat best wel geinig.. ook ervaring mee. zegt de zus van mn ex ineens tegen me waarom ik het zo belangrijk vind dat mn ex ook kwamquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
- Ex van me moest altijd horen dat ze O zo goed kon autorijden..
- Elke keer als we uitgingen moest ik vertellen dat ze er zo leuk uitzag... als ik dat niet deed, was ze de komende uren chagrijning en hadden we ruzie..![]()
- Ze verrtelde haar ouders echt alles, maar ook echt alles.. Hoor je ineens van je vriendin wat haar ouders erover vinden.. dus jij zo... WTF!!! ik wist niet eens dat je met je blonde kop dat je ouders hebt vertelt.... k*twijf
zieke fantasie maar goedquote:
Mja das toch gek he. Je moet dan iets wazigs hebben waar je van denkt van "dat vertelt ze écht niet tegen haar ouders" en dan kom je hier op uit. Ik zou bijna aan mezelf gaan twijfelen....bijnaquote:
Ik heb korte tijd iets met zo'n bio-wijf gehad.. geloof mij.. dat is nog veel erger.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:34 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
had k ook, was niet echt irritant (ging mij als carnivoor zijnde gelukkig niet ompraten), wel erg lastig met eten/blijven eten bij ouders en dergelijke, moest altijd rekening mee gehouden worden.
wat ik wel vervelend vond was dat ze bij het koken nooit iets van kruiden end ergelijke gebruikte, en zeer vaak pasta. oftewel pasta met wat saus (uit een potje) en kaas, thats it...
k weet wel wat grote pluspunten zouden zijn aan mijn volgende vriendin na een paar dagen hier en op het "wat mannen/vrouwen over vrouwen/mannen willen weten" topics gehangen te hebben.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Misschien kan ze vriendinnetjes worden met die Forever Friends-fan
En daarom noem jij jezelf ws. doggie?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ze had iets met hondjes. Gewoon ziekelijk.
hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters
kut verhalen over haar hondje.
Kind was 21
Wel elke keer neuken op zn hondjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ze had iets met hondjes. Gewoon ziekelijk.
hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters
kut verhalen over haar hondje.
Kind was 21
Dat moest het zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En daarom noem jij jezelf ws. doggie?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dat vind ik best mogenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nog 1 tje...
hele avond rose drinken in de kroeg / club / discotheek.....
DRINK GEWOON BIER!!!!
of mixjes.. maar niet in de winter rose drinken...
he hebben wij soms dezelfde exquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nog 1 tje...
hele avond rose drinken in de kroeg / club / discotheek.....
DRINK GEWOON BIER!!!!
of mixjes.. maar niet in de winter rose drinken...
Vrouwen die rosé drinken zijn niet uniek.quote:
Bier en wijn:quote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Snuwerd het volgende:
oh dat vind ik best mogen
Rosé is wel meer seizoensgebonden dan bier. Al zijn de beste verkooptijden van bier toch ook echt in de zomer. Rode wijn is toch meer een aanrader als het wat kouder wordt.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wat is er mis met rose??? Ik drink rose ook het hele jaar door. Wist niet dat het seizoensgebonden was... Bier drink je toch ook niet alleen in de zomer en lente?...
![]()
Wijfen die bier drinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Rosé is wel meer seizoensgebonden dan bier. Al zijn de beste verkooptijden van bier toch ook echt in de zomer. Rode wijn is toch meer een aanrader als het wat kouder wordt.
Die van mij wilde dat helemaal nooit, omdat ie dan last van z'n pols kreegquote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef Frosting het volgende:
- Altijd maar en eeuwig hand in hand lopen
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die van mij wilde dat helemaal nooit, omdat ie dan last van z'n pols kreeg![]()
das wel een goede, ook positieve dingen erbij zettenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Calyptus het volgende:
- jaloers als de pest(een kwartiertje met haar beste vriendin praten over stoelen(???) resulteerde in 3 dagen zwijgplicht)
- zelf zo onbetrouwbaar als de pest
- kan niet tegen drank(hangt samen met vorige)
- kan niet tegen 2 trekken van een joint(lekker bewusteloos vallen in het midden van de bus)
- vond haar hond zo lief terwijl het beest naar wat alles binnen zijn bereik kwam beet
- is 12 kilo bijgekomen van sinds het begin ik haar kende, dacht dus dat ze het had gemaakt en niks meer moest doen om me te behouden, was ze goed mis muhahaha
- aandachtshoer, vond het feit dat andere kerels haar hun liefde via sms verklaarden "best wel lief"
- ging van vriendelijke en onschuldig meisje naar strekentrut
goede punten
- was ALTIJD geil, ongeloofelijk. Het mocht vriezen in de bosjes, ze mocht doodziek zijn, te lam om iets te zeggen, haar ouders in de kamer ernaast, zij deed zelf haar kontje omhoog voor mij aan haar puss te laten. Voorspel was niet nodig, mocht natuurlijk wel. Ook toen het uit was bleef het een neukertje, zelfs toen zij al terug een relatie had(zonder weet van die kerel natuurlijk) Ik verdenk haar van nymfomanie
- kon zich vreselijk goed kleden naar haar sterke punten(dat kontje toen ze nog mager was yumm)
- 1m85 en vreselijk lange benen (yumm)
- heb ik mogen ontmaagden(nega: bloedde heel mn bed onder de eerste en tweede keer en ze had het zelf niet door)
Shiit, dat zijn toch hele normale dingen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.
Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.![]()
Dat is irritantquote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Domai het volgende:
Hij is blijkbaar trots op zijn auto. (hoe is dat irritant?)
wat een pussyquote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die van mij wilde dat helemaal nooit, omdat ie dan last van z'n pols kreeg![]()
Jij mag 3 keer raden wie 'smorgens vroeg de zeiknatte vloer aan het dweilen was.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Domai het volgende:
[..]
De jas droogt zo en is gelijk lekker warm bij de volgende keer het kutweer in.
hehehe ik had vroeger ook zoiets wat mijn ex hier best over mij had kunnen zeggen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Domai het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar trots op zijn auto. (hoe is dat irritant?)
dat doen mijn schoonouders ook vaakquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef Dwan het volgende:
[..]
hehehe ik had vroeger ook zoiets wat mijn ex hier best over mij had kunnen zeggen.
heb het gelukkig nu niet meer.
Ik had vroeger een Audi A4 gekocht helemaal gepimpt en zo, tja op je 21e was het puur patse.![]()
En die wou ik altijd voor de deur hebben staan zodat ik hem in de gaten kon houden. dus als er een plekje vrij kwam ging ik hem verrijden zodat ik hem vanuit het huis kon zien.
DAMN walgelijk eritante gewoonte, ben blij dat ik matrieel niet mer belangrijk vind.
als ik er aan terug denk was het wel grappig maar voor haar moet het heel eritant zijn geweest.![]()
Daar heb ik zo'n pest aan aan mensen die dat doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef Dwan het volgende:
[..]
hehehe ik had vroeger ook zoiets wat mijn ex hier best over mij had kunnen zeggen.
heb het gelukkig nu niet meer.
Ik had vroeger een Audi A4 gekocht helemaal gepimpt en zo, tja op je 21e was het puur patse.![]()
En die wou ik altijd voor de deur hebben staan zodat ik hem in de gaten kon houden. dus als er een plekje vrij kwam ging ik hem verrijden zodat ik hem vanuit het huis kon zien.
DAMN walgelijk eritante gewoonte, ben blij dat ik matrieel niet mer belangrijk vind.
als ik er aan terug denk was het wel grappig maar voor haar moet het heel eritant zijn geweest.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:33 schreef Burbo het volgende:
Ik wou het vandaag gaan uitmaken met mijn vriendin, maar nu ik dit topic lees realiseer ik me dat ik het zo erg nog niet heb.![]()
Dat is heel normaal en vrouwelijk dacht ik zomaar dus wen er maar aanquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Owja weet er nog 1: zeiken over te weinig romantiek
Oh ze is erg gewild dat weet ze... op mn lulquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tis meer dat je je specialer voelt met romantiek, echt gewild enzo, das gewoon leuk!
Prémaanstondelijksyndroom of zoietsquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:00 schreef Madski het volgende:
Wat de hell is PMS. Post menopauze syndroom?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:12 schreef ChillOutje het volgende:
niet kinky in bed
nu t uit is me afzeiken enalles op zo'n forum, maar wel slijm kaartjes, mailtjes en smsjes blijven sturen
superlui& geen hobbies behalve gamen :/
3x over rijbewijs gedaan en ook al 4x van opleiding geswitcht
vaak chag
uitmaken per sms was toch de topper:p na 2 jaar relatie te hebben gehad:p
misschien meiden daten die ouder zijn dat 14quote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef PeuRac het volgende:
ik geloof niet dat ik hier nog iets aan toe te voegen heb:
* ze belde 10x op een dag maar ik moest dan wel ff terug bellen omdat ze nooit beltegoed had
* als ik niet meteen terugbelde of opnam (kon niet echt als ik aan t werk was) dan bleef ze bellen tot mn voicemail vol was (waardoor ik belangrijke werk voicemails soms miste)
* zeuren dat ze me miste als ik er niet was, maar als ik er wel was me negeren.
* me de hele avond opgeilen maar thuis gekomen meteen willen slapen
* over echt alles liegen, maar dan ook echt alles
positieve dingen:
* niks dat ik me kan herinneren, was dan ook snel uit
een andere ex:
* na één grapje over lijnen oid meteen dagen lang kwaad
* zo onzeker als de pest
* altijd aan het lijnen
* vond dr borsten te groot
* licht uit en onder de deken sex
positief:
* de sex was verdomd goed
* goede gesprekken
* zag er altijd leuk uit
* hele fijne familie
als ik t zo kijk vraag ik me af waarom ik die laatst genoemde ooit heb laten gaan
Kan dat danquote:Op donderdag 28 december 2006 11:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien meiden daten die ouder zijn dat 14![]()
Héél soms kan datquote:
Dat was niet toevallig met tussenpozen van precies 4 weken of wel? Want dan is dat gewoon normaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef ee-04 het volgende:
Ik: Wat is er? Zij: Niks Ik: Ik zie dat er iets is?! Zij: Er is nikssss! Ik: Dus vanavond is er ook niet opeens iets? Zij: Nee!!
En natuurlijk blijkt er dan achteraf altijd wél iets te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |