abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 02:47:37 #101
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44527368
quote:
Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelf
Ja
Was meneer een keer op tijd en ik te laat dus (want ik rekende erop..) was het: Je bent te laat

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_44527381
quote:
Op maandag 18 december 2006 02:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja
Was meneer een keer op tijd en ik te laat dus (want ik rekende erop..) was het: Je bent te laat

ik ga er gewoon standaard vanuit dat mijn vriendin te laat is; geen ergernis als ze idd laat is en een leuke meevaller als ze wel op tijd is
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 09:25:01 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44529655
Mijn ex had een paar irritante gewoontes. De ergste daarvan was toch wel dat ze hysterisch kon worden om hele simpele dingen. Zo had ze bedacht dat haar zusje, waar ze altijd mee in de clinch lag mij van haar af wilde pakken, want die wilde altijd alles wat zij had en dat lukte altijd dus nu ook Not...

Een andere waar ze echt heel erg hysterisch om werd, en dat ik echt dacht van "wat doe je nou in godsnaam?" was in de tijd dat er oliebollen en wafels werden gebakken (richting Kerst). Nou goed, wij ieder een grote wafel gekocht met veel poedersuiker. Dus we zitten die in de auto op te eten, en zij had zo'n strakke zwarte broek aan. Wat gebeurd er nou, ze knoeit poedersuiker, en dat komt dus op haar broek. Dat veeg je er zo vanaf, maar het begin is natuurlijk dat je het 'uitsmeert' en het dan veel erger lijkt dan het is, want even doorvegen is genoeg.

Werd ze hysterisch om. En dan echt hysterisch. Want dat ging er nooit meer vanaf en d'r broek was verkloot en weet ik wat al niet meer. Toen dacht ik echt van "jezus doe normaal, in hemelsnaam".

Ow ja, een andere. Ze haat dus een haat-liefde verhouding met haar zusje. Welnu, haar zusje vroeg een keer aan haar of ik voor haar wat cd's wilde maken met wat nummers erop die zij wilde, had ze dan op een briefje geschreven. Welnu, mijn ex gaf dat aan mij. In totaal waren dat 2 cd's ofzo, weet ik veel. Ik maakte behoorlijk wat cd's voor mijn ex, en wat zei ze er nu bij tegen mij "ja maar je hoef voor mijn zusje niet zo'n goeie cd's te gebruiken als voor mij hoor, en haasten hoef je ook al niet ...."

Ehm..oke. Nou goed, er ging een week overheen, en ik was die lijstjes kwijt. Ik wist bij God niet meer waar ik ze had neergelegd. Mijn ex belde, en we praatten wat, allemaal gezellig en zo, tot ze vroeg of de cd's misschien al klaar waren. Ik zei dus van niet, en dat ik die lijstjes kwijt was. Ze ontplofte. Ja want het was wel voor haar zusje en weet ik veel wat al niet meer. Ik was tijdens dat gesprek op mijn bureau aan het opruimen, dus ik was cd's aan het verplaatsen, en zij schreeuwt ineens van "ja je hoeft niet net te doen alsof je ze aan het zoeken bent, je bent ze gewoon kwijt blablablamekkerschreeuw".

Heb ik opgehangen. Kom nou. Toen belde ze na een poosje terug, en na lang praten en zo was het toen wel weer min of meer goed, maar dat is me altijd bij gebleven. Verder was het een schat van een meid, bloedmooi en een supergeile donder in bed, ze vond alles goed

Maar goed, de mindere kanten waren dan ook echt...minder
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44529881
- Als ik 1 negatieve ding zei en erna 10 positieve, ging ze 3uur zeiken over dat ene negatieve
- Iedereen moest haar aardig vinden, anders was je een mongool of een hoer
- Maakte nooit schoon, woonde nog thuis (na enkele jaren niet meer gelukkig)
- Wilde snel kinderen en trouwen (toen waren we 20, nu zijn we 6 jaar verder) nooit gebeurd gelukkig..
- Liet alles en overal liggen in huis (lippestift vondt ik meestal terug in busjes met koffie enz)
- Mocht niet met mijn vrienden omgaan, en al mijn vrienden waren lomp..
- Ze was onzeker als de pest..
- Als ik mijn tel niet opnam, dan was ik vreemd aan het gaan zei ze..
- Ik mocht geen vrouwelijke vriendinnen hebben
- Ze is overal allergisch voor qua eten, waardoor ik 2uur over boodschappen haal doe, ipv 5min (moest alles achterop de pakjes checken)
- Ze had nergens zin in, maar kon wel later overal over klagen omdat ik zelf te weinig deed zei ze..
- Zich zo geweldig vinden
-Teveel make-up op der muil smeren
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
blabla..
pi_44530102
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
. Whehehe.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44530239
quote:
!
Welkom op FOK!
pi_44530301
- praatte en gilde in zijn slaap
- stampte met zijn voeten op het matras tijdens het slapen, heel irritant
- kwam chronisch te laat
-droeg altijd maar zijn kleding van het zeilen (Kijk ik ben een zeiler!), dus al die shirtjes en broeken van zeilwedstrijden
-wilde niet zoveel seks als ik wilde
etc etc etc
Haters gonna hate.
  maandag 18 december 2006 @ 10:16:06 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44530482
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:48 schreef Lotjeb het volgende:
Hij at altijd geroosterd brood met pindakaas
Dat is lekker

ergernissen van exen:

- geen zin in sex hebben
- teveel zin in sex hebben
- niet zonder make up de deur uit durven
- standaard te laat komen of te laat weggaan
- normale nederlandse woorden niet kennen
- té amicaal zijn naar onbekenden
- nog met exvriendjes zitten
- koude voeten tegen me aanduwen in bed
- snurken
- zeggen dat ik niet zo hard moet rijden (90 waar je 80 mag ed ed)
- zeuren dat ze te dik is (terwijl ze net 50kg woog)
- zeuren dat ze te kleine tieten had (dat vind ik juist mooi!)
- zeuren dat ze lelijk is

Nja beetje mix van alle exen zo en heb het een beetje subtiel gehouden.

[ Bericht 33% gewijzigd door Metro2005 op 18-12-2006 10:27:21 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 18 december 2006 @ 11:41:32 #109
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44532236
quote:

*Ioko probeert wanhopig zijn slok thee door te slikken*

Deze had ik nog niet gehoord, dat je daar als man ook al de schuld van kan krijgen
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44532627
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44532836
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
- gilde in zijn slaap
lol
Zo niet.. dan toch!
  maandag 18 december 2006 @ 13:46:58 #112
38039 Katana
Snoekduiker
pi_44535702
tvp
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_44537020
Thuisvindpost
Echt briljant dit topic, hulde aan de TS en medeleven voor de posters
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_44537442
quote:
- Ze is overal allergisch voor qua eten, waardoor ik 2uur over boodschappen haal doe, ipv 5min (moest alles achterop de pakjes checken)
Had je die niet preventief kunnen ruimen? Op het werk hebben we dat ook veel en moeten we het voedsel erop aanpassen.. Mensen die zogenaamd vanalles hebben.

Gluten / Melk / Ei / Melk+ei... Verdomme.. Bouw een weerstand op op vroege leeftijd ipv de hele dag binnen te zitten en niets gewend te zijn.

.
pi_44537740
quote:
-droeg altijd maar zijn kleding van het zeilen (Kijk ik ben een zeiler!), dus al die shirtjes en broeken van zeilwedstrijden
quote:
"Kijk, Ik ben een zeiler!"
Bwahaha
pi_44543229
- Zeer eigenwijs
- Niet tegen opbouwende kritiek kunnen
- Ze werd op ten duur arrogant
- Altijd doorvragen als er iets is.. terwijl er niets aan de hand is
- Chagrijnig worden als ze dr zin niet kreeg
- Steeds tijdens een film vragen: ''wat gaat er nu gebeuren?? (hoe moet ik dat nou weten zie film ook pas voor het eerst) , ''jahooor? dat kan toch helemaal niet''?? (in film kan alles ok!!!! )
pfff zeer frustrerend!

[ Bericht 14% gewijzigd door GrupoBalanca op 18-12-2006 17:26:35 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44543797
quote:
- praatte en gilde in zijn slaap
- kwam chronisch te laat
etc etc etc
Toch vindt ik dit wel een van de mooiste, ik zie hem ook helemaal voor me, stampend en gillend in bed in z'n zeil outfit
pi_44550801
- eigenwijs
- kritiek slecht kunnen verdragen
- als ik pijn had mocht ik dit niet laten merken door hard au te roepen
- onzeker zijn over meisjes die in het verleden interesse in mij hadden...

Dat was het wel.

Oh ja, als ik even vroeg om een moment voor mezelf ging ze wel eens irritant doen en dan werd ze boos als ik boos werd

[ Bericht 26% gewijzigd door Chrismo op 18-12-2006 21:07:01 ]
If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
pi_44556152
- Jaloers zijn op andere meiden die ik ken
- Zeiken om niks
- Nooit ergens naartoe willen, en als ik dan alleen ging of met vrienden gelijk janken dat ze geen aandacht kreeg
- Zeuren dat we nooit eens iets samen deden
- Zeuren dat ik te veel dronk als we eens uitgingen terwijl als zij met haar vriendinnen op stap ging steevast lazarus thuiskwam
- Licht uit tijdens de sex!
- Nadat het uit was aan haar ouders en vrienden vertellen dat ik was vreemdgegaan wat een hoop telefoontjes en mailtjes opleverden met een inhoud van: 'dat had ik niet van je verwacht' tot 'als ik je op straat zie lopen dan sla ik je op je muil!' (haar broer).

Stomme kut.
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:56:52 #120
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44558855
quote:
blabla..
!!
pi_44559263
quote:
quote:
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_44559285
Ze slikte haar pillen tegen epilepsie niet.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_44559739
- Rokken dragen. En dat voor een jongen. Rokken die ik voor mijzelf of anderen had gemaakt net zo lang bedelen tot hij ze kreeg. En waarom? Omdat hij met een rok makkelijker z'n ballen kon krabben als hij achter de computer zat...
- Paranoia. Volgens hem keek echt elke man naar mij op straat.
- De afwas opsparen tot ik langskwam en er geen borden om van te eten zouden zijn
- Alles moest uebergoth zijn (dit is een andere dan de 2 voorafgaande). Hij vroor liever dood dan dat hij een niet-goth trui aantrok, of een gewone zwarte t-shirt zonder opdruk van mij. Ik mocht mijn pyama niet uit de tas halen waar z'n vrienden bij waren, daar de pyama grijs is en dat niet gothic is...
- Zo veel blowen dat hij af en toe mensen niet meer herkende
- Altijd maar weer de gordijnen dicht doen, ook om 3 uur 's nachts (dit is weer een andere ex) omdawt hij bang was dat iemand naar binnen zou kijken als wij 't deden of zo.
- Mij meeslepen naar al zijn tantes neefs omes nichtjes achterneeftjes overbuurmannen etc etc etc.
- Mij de vrijheid en rust die ik hem gunde niet gunnen (ik sleep hem toch ook niet mee naar kunstschaatsen? waarom moet ik dan mee naar de verjaardag van de moeder van de vriendin van een vriend van je? Waarom mag ik het vlees niet in een zakje doen voor onze katten of mijzelf voor morgen, ik dwing jou toch niet dat op te eten, ik vind het een zonde om het weg te gooien!)

[ Bericht 34% gewijzigd door Sessy op 19-12-2006 03:24:17 ]
  dinsdag 19 december 2006 @ 03:17:22 #124
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44559742
Klef zijn.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_44560302
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

!!
Als ik het zo na lees..denk ik: Ja ze was wel heel erg, zal haar wel sms-en en vragen als ze zo operatie al had uitgevoerd
pi_44561451
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 03:16 schreef Sessy het volgende:
- Rokken dragen. En dat voor een jongen. Rokken die ik voor mijzelf of anderen had gemaakt net zo lang bedelen tot hij ze kreeg. En waarom? Omdat hij met een rok makkelijker z'n ballen kon krabben als hij achter de computer zat...
Hoe blind door liefde kan iemand zijn
pi_44561486
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Toch vindt ik dit wel een van de mooiste, ik zie hem ook helemaal voor me, stampend en gillend in bed in z'n zeil outfit
geloof me maar dat WIL je niet echt niet, na een paar weken kom je om van de slaap
Haters gonna hate.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:18:34 #128
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_44562215
- Ex van me moest altijd horen dat ze O zo goed kon autorijden..
- Elke keer als we uitgingen moest ik vertellen dat ze er zo leuk uitzag... als ik dat niet deed, was ze de komende uren chagrijning en hadden we ruzie..

- Ze verrtelde haar ouders echt alles, maar ook echt alles.. Hoor je ineens van je vriendin wat haar ouders erover vinden.. dus jij zo... WTF!!! ik wist niet eens dat je met je blonde kop dat je ouders hebt vertelt.... k*twijf
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 10:22:45 #129
16180 crew  CoolGuy
pi_44562294
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
- Elke keer als we uitgingen moest ik vertellen dat ze er zo leuk uitzag... als ik dat niet deed, was ze de komende uren chagrijning en hadden we ruzie..

- Ze verrtelde haar ouders echt alles, maar ook echt alles.. Hoor je ineens van je vriendin wat haar ouders erover vinden.. dus jij zo... WTF!!! ik wist niet eens dat je met je blonde kop dat je ouders hebt vertelt.... k*twijf
Dus zij vertelde haar ouders bij wijze van spreke hoe jij haar anaal had uitgewoond met een sloopkogel, waarna je haar op de kop aan een muur had gespijkerd om vervolgens met 7, 8, 9 negers om haar heen te gaan staan en haar hardstikke onder te jodelen? Dat soort dingen vertelde zij ook?

Lijkt me niet fijn
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:49:26 #130
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44562887
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus zij vertelde haar ouders bij wijze van spreke hoe jij haar anaal had uitgewoond met een sloopkogel, waarna je haar op de kop aan een muur had gespijkerd om vervolgens met 7, 8, 9 negers om haar heen te gaan staan en haar hardstikke onder te jodelen? Dat soort dingen vertelde zij ook?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_44562906
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:

mja, als je gewoon een leuk vriendje bent en goed in bed bent is dat best wel geinig.. ook ervaring mee. zegt de zus van mn ex ineens tegen me waarom ik het zo belangrijk vind dat mn ex ook kwam
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:04 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_44563065
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:49 schreef Matty___ het volgende:

[..]

?
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:06:42 #133
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44563297
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

?
zieke fantasie maar goed
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 11:13:52 #134
16180 crew  CoolGuy
pi_44563465
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:06 schreef Matty___ het volgende:

[..]

zieke fantasie maar goed
Mja das toch gek he. Je moet dan iets wazigs hebben waar je van denkt van "dat vertelt ze écht niet tegen haar ouders" en dan kom je hier op uit. Ik zou bijna aan mezelf gaan twijfelen....bijna
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:18:29 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44563578
Breek me de bek maar niet open
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44563878

Die schaamlipverkleining is echt het toppunt.. een ander de schuld geven van je eigen onzekerheden
pi_44566739
Ach zolang ze niet met haar schaamlippen kan swaffelen zal het wel meevallen met die uitlubbering toch?
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_44604179
TVP!
pi_44604710
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:34 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

had k ook, was niet echt irritant (ging mij als carnivoor zijnde gelukkig niet ompraten), wel erg lastig met eten/blijven eten bij ouders en dergelijke, moest altijd rekening mee gehouden worden.
wat ik wel vervelend vond was dat ze bij het koken nooit iets van kruiden end ergelijke gebruikte, en zeer vaak pasta. oftewel pasta met wat saus (uit een potje) en kaas, thats it...

k weet wel wat grote pluspunten zouden zijn aan mijn volgende vriendin na een paar dagen hier en op het "wat mannen/vrouwen over vrouwen/mannen willen weten" topics gehangen te hebben.
Ik heb korte tijd iets met zo'n bio-wijf gehad.. geloof mij.. dat is nog veel erger.
ALLES in huis was biologisch..en als ik ergens een teringhekel aan heb dan is het wel biologische crap...

vooral de ouders probeerde alles op te dringen...
Bidden voor het eten: "Wil jij het gebed beginnen"
Snacken "Muslireep?"

en dan was der pa ook nog eens door een bizarre toeval collega van mijn moeder.. dus áls je al iets in hun ogen fout deed werd ik zo'n beetje bestempeld tot ketter/heiden/duivels
─_(º.0)_/─
  woensdag 20 december 2006 @ 18:18:28 #140
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44604821
Ze had iets met hondjes. Gewoon ziekelijk.

hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters
kut verhalen over haar hondje.

Kind was 21
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44622917
Misschien kan ze vriendinnetjes worden met die Forever Friends-fan
  donderdag 21 december 2006 @ 11:45:11 #142
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_44623221
Nog 1 tje...

hele avond rose drinken in de kroeg / club / discotheek.....

DRINK GEWOON BIER!!!!
of mixjes.. maar niet in de winter rose drinken...
pi_44623370
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Misschien kan ze vriendinnetjes worden met die Forever Friends-fan
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44623823
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Sharkdoggie het volgende:

hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters

Kind was 21
En daarom noem jij jezelf ws. doggie?
pi_44623868
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Sharkdoggie het volgende:

hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters

Kind was 21
Wel elke keer neuken op zn hondjes.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 21 december 2006 @ 12:29:50 #146
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44624424
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat moest het zijn. !!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44625037
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Dat moest het zijn. !!
Zo niet.. dan toch!
pi_44625287
quote:

[..]

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:06:09 #149
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44625371
quote:

[..]

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44626210
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nog 1 tje...

DRINK GEWOON BIER!!!!
oh dat vind ik best mogen

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2006 13:35:03 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 14:01:25 #151
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_44627065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nog 1 tje...

DRINK GEWOON BIER!!!!
he hebben wij soms dezelfde ex
pi_44627090
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef Sargon het volgende:

[..]

he hebben wij soms dezelfde ex
Vrouwen die rosé drinken zijn niet uniek.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:10:05 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44627329
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Snuwerd het volgende:
oh dat vind ik best mogen
Bier en wijn:
Geen alcohol:
Mixdrankjes:
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44628732
Wat is er mis met rose??? Ik drink rose ook het hele jaar door. Wist niet dat het seizoensgebonden was ... Bier drink je toch ook niet alleen in de zomer en lente?...
Always look on the bright side of life :-)
  donderdag 21 december 2006 @ 15:00:55 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44628860
Rose

Bier
pi_44629889
Ik drink beide!
pi_44630126
bier
rose/witte wijn
mixjes
alchohol
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44631066
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wat is er mis met rose??? Ik drink rose ook het hele jaar door. Wist niet dat het seizoensgebonden was ... Bier drink je toch ook niet alleen in de zomer en lente?...
Rosé is wel meer seizoensgebonden dan bier. Al zijn de beste verkooptijden van bier toch ook echt in de zomer. Rode wijn is toch meer een aanrader als het wat kouder wordt.
pi_44631292
Tja en als je nou geen rode wijn lust. Persoonlijk vind ik rode wijn smerig en ik ga niet aan de lopende band alleen maar bier drinken. Dan hebben we gelukkig de opties rose en zoete witte wijn nog!
  donderdag 21 december 2006 @ 18:27:05 #160
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44634616
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Rosé is wel meer seizoensgebonden dan bier. Al zijn de beste verkooptijden van bier toch ook echt in de zomer. Rode wijn is toch meer een aanrader als het wat kouder wordt.
Wijfen die bier drinken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 21 december 2006 @ 19:07:26 #161
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44635574
wijfen
pi_44640256
- Jaloers
- Altijd maar en eeuwig hand in hand lopen
- Vreselijk veel bellen
- Bellen als hij geen smsje terug kreeg
- Denken dat ik vreemd ging
- Janken
- Vreselijke kleren. Rode schoenen, grijze zilveren broek, blauw gevlekt hippie shirtje net als of terug kwam van de Bahamas ofzo
- Pikken op zijn werk
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_44640720
- jaloers als de pest(een kwartiertje met haar beste vriendin praten over stoelen(???) resulteerde in 3 dagen zwijgplicht)
- zelf zo onbetrouwbaar als de pest
- kan niet tegen drank(hangt samen met vorige)
- kan niet tegen 2 trekken van een joint(lekker bewusteloos vallen in het midden van de bus)
- vond haar hond zo lief terwijl het beest naar wat alles binnen zijn bereik kwam beet
- is 12 kilo bijgekomen van sinds het begin ik haar kende, dacht dus dat ze het had gemaakt en niks meer moest doen om me te behouden, was ze goed mis muhahaha
- aandachtshoer, vond het feit dat andere kerels haar hun liefde via sms verklaarden "best wel lief"
- ging van vriendelijke en onschuldig meisje naar strekentrut

goede punten

- was ALTIJD geil, ongeloofelijk. Het mocht vriezen in de bosjes, ze mocht doodziek zijn, te lam om iets te zeggen, haar ouders in de kamer ernaast, zij deed zelf haar kontje omhoog voor mij aan haar puss te laten. Voorspel was niet nodig, mocht natuurlijk wel. Ook toen het uit was bleef het een neukertje, zelfs toen zij al terug een relatie had(zonder weet van die kerel natuurlijk ) Ik verdenk haar van nymfomanie
- kon zich vreselijk goed kleden naar haar sterke punten(dat kontje toen ze nog mager was yumm)
- 1m85 en vreselijk lange benen (yumm)
- heb ik mogen ontmaagden(nega: bloedde heel mn bed onder de eerste en tweede keer en ze had het zelf niet door)
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  donderdag 21 december 2006 @ 21:55:20 #164
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_44641174
Het enige goede aan vrouwelijke exen kan blijkbaar zijn dat ze altijd geil zijn. Bijna thematisch in dit topic
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_44641653
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef Frosting het volgende:
- Altijd maar en eeuwig hand in hand lopen
Die van mij wilde dat helemaal nooit, omdat ie dan last van z'n pols kreeg
  donderdag 21 december 2006 @ 22:20:59 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44642062
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

donderdag 21 december 2006 @ 22:24:00 #167
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44642162
een veul leuker topic zou zijn:

rare gewoontes van je partner

en dat je mensen die daarin posten een week later ziet posten in dit topic

"ze las op fok en nam alles serieus"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 21 december 2006 @ 23:04:59 #168
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44643561
haar voornaamste slechte kant was dat ze constant bevestiging nodig had van andere jongens dan mij dat ze aantrekkelijk was en daar kon ze heel ver in gaan.
[..]
  donderdag 21 december 2006 @ 23:16:46 #169
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44643958
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Calyptus het volgende:
- jaloers als de pest(een kwartiertje met haar beste vriendin praten over stoelen(???) resulteerde in 3 dagen zwijgplicht)
- zelf zo onbetrouwbaar als de pest
- kan niet tegen drank(hangt samen met vorige)
- kan niet tegen 2 trekken van een joint(lekker bewusteloos vallen in het midden van de bus)
- vond haar hond zo lief terwijl het beest naar wat alles binnen zijn bereik kwam beet
- is 12 kilo bijgekomen van sinds het begin ik haar kende, dacht dus dat ze het had gemaakt en niks meer moest doen om me te behouden, was ze goed mis muhahaha
- aandachtshoer, vond het feit dat andere kerels haar hun liefde via sms verklaarden "best wel lief"
- ging van vriendelijke en onschuldig meisje naar strekentrut

goede punten

- was ALTIJD geil, ongeloofelijk. Het mocht vriezen in de bosjes, ze mocht doodziek zijn, te lam om iets te zeggen, haar ouders in de kamer ernaast, zij deed zelf haar kontje omhoog voor mij aan haar puss te laten. Voorspel was niet nodig, mocht natuurlijk wel. Ook toen het uit was bleef het een neukertje, zelfs toen zij al terug een relatie had(zonder weet van die kerel natuurlijk ) Ik verdenk haar van nymfomanie
- kon zich vreselijk goed kleden naar haar sterke punten(dat kontje toen ze nog mager was yumm)
- 1m85 en vreselijk lange benen (yumm)
- heb ik mogen ontmaagden(nega: bloedde heel mn bed onder de eerste en tweede keer en ze had het zelf niet door)
das wel een goede, ook positieve dingen erbij zetten
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 21 december 2006 @ 23:34:54 #170
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44644683
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.

Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.
Shiit, dat zijn toch hele normale dingen?

Hij is blijkbaar trots op zijn auto. (hoe is dat irritant?)
De jas droogt zo en is gelijk lekker warm bij de volgende keer het kutweer in.
Slapen met koude voeten gaat niet goed.

Hahaha, ik heb ook wat irritante gewoontes waar ik geen weet van had dus
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  donderdag 21 december 2006 @ 23:40:19 #171
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44644897
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Domai het volgende:
Dat is irritant
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_44645405
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

wat een pussy
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:01:41 #173
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44645550
quote:

[..]

De jas droogt zo en is gelijk lekker warm bij de volgende keer het kutweer in.
Jij mag 3 keer raden wie 'smorgens vroeg de zeiknatte vloer aan het dweilen was.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:00:18 #174
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44650320
quote:

[..]
hehehe ik had vroeger ook zoiets wat mijn ex hier best over mij had kunnen zeggen.
heb het gelukkig nu niet meer.

Ik had vroeger een Audi A4 gekocht helemaal gepimpt en zo, tja op je 21e was het puur patse.
En die wou ik altijd voor de deur hebben staan zodat ik hem in de gaten kon houden. dus als er een plekje vrij kwam ging ik hem verrijden zodat ik hem vanuit het huis kon zien.

DAMN walgelijk eritante gewoonte, ben blij dat ik matrieel niet mer belangrijk vind.

als ik er aan terug denk was het wel grappig maar voor haar moet het heel eritant zijn geweest.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:49:22 #175
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44651138
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef Dwan het volgende:

[..]

hehehe ik had vroeger ook zoiets wat mijn ex hier best over mij had kunnen zeggen.

Ik had vroeger een Audi A4 gekocht helemaal gepimpt en zo, tja op je 21e was het puur patse.
En die wou ik altijd voor de deur hebben staan zodat ik hem in de gaten kon houden. dus als er een plekje vrij kwam ging ik hem verrijden zodat ik hem vanuit het huis kon zien.

DAMN walgelijk eritante gewoonte, ben blij dat ik matrieel niet mer belangrijk vind.

als ik er aan terug denk was het wel grappig maar voor haar moet het heel eritant zijn geweest.
dat doen mijn schoonouders ook vaak
[..]
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:51:20 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44651171
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef Dwan het volgende:

[..]

Daar heb ik zo'n pest aan aan mensen die dat doen
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:00:04 #177
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44651329
ik schaam me nu ook we hoor dat ik het gedaan heb.............
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44651990
Ik wou het vandaag gaan uitmaken met mijn vriendin, maar nu ik dit topic lees realiseer ik me dat ik het zo erg nog niet heb.
pi_44653424
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:33 schreef Burbo het volgende:
Ik wou het vandaag gaan uitmaken met mijn vriendin, maar nu ik dit topic lees realiseer ik me dat ik het zo erg nog niet heb.

Owja weet er nog 1: zeiken over te weinig romantiek
pi_44653747
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Owja weet er nog 1: zeiken over te weinig romantiek
Dat is heel normaal en vrouwelijk dacht ik zomaar dus wen er maar aan
pi_44653799
Nee hoor, van mij hoeft 't niet zo
pi_44655719
mijn ex vond romantiek ook voor pms-tantes, ze kreeg wel eens graag een bloemetje of een lief berichtje, maar niet téveel gezeik.
Mijn huidig heeft inderdaad tijdens de pms daar wat meer nood aan
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_44657935
Tis meer dat je je specialer voelt met romantiek, echt gewild enzo, das gewoon leuk!
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:00:06 #184
143815 Madski
ad-rem galore
pi_44660549
Wat de hell is PMS. Post menopauze syndroom?
pi_44664339
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tis meer dat je je specialer voelt met romantiek, echt gewild enzo, das gewoon leuk!
Oh ze is erg gewild dat weet ze... op mn lul
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:00 schreef Madski het volgende:
Wat de hell is PMS. Post menopauze syndroom?
Prémaanstondelijksyndroom of zoiets

aka de laatste 3-5 dagen voor de menstruatie. Hormoonspiegel van de vrouw is dan enorm naar de kloten, en ze zijn niet te genieten, alles dat je doet is slecht, alles pakken ze serieus op en bij alles zijn ze gevoelliger, en ze staan meestal ook geiler.

Sommige vrouwen hebben hier veel last van, sommigen amper, sommigen huilen met tuiten als je ze een bloemetje geeft in die periode...
pi_44746648
niet kinky in bed
nu t uit is me afzeiken enalles op zo'n forum, maar wel slijm kaartjes, mailtjes en smsjes blijven sturen
superlui& geen hobbies behalve gamen :/
3x over rijbewijs gedaan en ook al 4x van opleiding geswitcht
vaak chag
uitmaken per sms was toch de topper:p na 2 jaar relatie te hebben gehad:p
  woensdag 27 december 2006 @ 01:39:12 #187
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_44760191
Als ik zei dat IK naar mn vrienden ging vragen: "Hoe laat moeten WE er zijn?"

OPROTTEN HET ZIJN TOCH MIJN VRIENDEN WAAR IK BIER MEE WIL ZUIPEN!
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  woensdag 27 december 2006 @ 01:40:47 #188
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_44760226
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:12 schreef ChillOutje het volgende:
niet kinky in bed
nu t uit is me afzeiken enalles op zo'n forum, maar wel slijm kaartjes, mailtjes en smsjes blijven sturen
superlui& geen hobbies behalve gamen :/
3x over rijbewijs gedaan en ook al 4x van opleiding geswitcht
vaak chag
uitmaken per sms was toch de topper:p na 2 jaar relatie te hebben gehad:p
de woede zie je uit elke letter komen wat een prachtig topic
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_44763875
hihihihi
pi_44765053
- Hij poetste zijn tanden een kwartier lang
- Hij had volgens hem talenten, (die ik ver te zoeken vond) waar iedereen van moest weten
- Als hij eens iets leuks meegemaakt had, werd dat aan iedereen die hij tegen kwam gemeld
- Ook als het niet iets leuks was
- Hij verdraaide altijd alles wat ik zei en gaf mij overal de schuld van
- Volgens hem had hij een fantastisch gevuld leven, hij had altijd wel iets te doen. Ik daarentegen zat altijd thuis, niks te doen. Dat werd me ook vaak verteld. (naderhand kwam ik er pas achter dat zijn fantastisch gevulde leven bestond uit gamen en met zijn vrienden communiceren via teamspeak)
- Hij vertelde altijd over andere meisjes; meisjes die hem leuk vonden, exen, exen die na 1 keer met hem gepraat te hebben weer helemaal verliefd op hem waren
- Mijn mannelijke vrienden waren losers, over mijn exen zei hij "hahahaha vond je die leuk"
- Jongens wilden allemaal wat van me (voornamelijk seks) want "zo zijn jongens nou eenmaal". Behalve hij, hij was oprecht. Het was dus ook niet mogelijk dat ik bevriend was met wat jongens, qua vriendschap stelde dat niks voor.
- Hij verpestte voor mij elk feestje en festival waar we naar toe gingen, uiteindelijk ging ik niet meer mee naar feestjes en dat kaartte hij aan toen het uit ging

De enige ex waar ik iets over te zeiken heb.
After I scratched the surface, I never saw the calm before the storm act so nervous.
  woensdag 27 december 2006 @ 13:53:42 #191
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_44766393
Poi... wat een jongen die het hoog heeft zitten...
Typisch geval van een kneusje...( neerschoffelen zo'n jongen)
  woensdag 27 december 2006 @ 21:13:57 #192
160346 Mavro
Black & Red
pi_44775854
Over mn ex (ook wel die van 3 exen terug genoemd):

- altijd laten merken dat ik niet volwassen was door onder andere meewarig te kijken als ik eens lekker uitgelaten was
- frigide: ik moest zijn handen op mn borsten leggen als we bv in de bios zaten verder dan tongzoenen zijn we nooit gekomen, geen wonder dat het 3 mnd later uit was
- altijd partij voor zn ouders kiezen en mn kledingsstijl afkeuren
- indirect laten merken dat ik een slet was omdat ik meer exen had dan hij, terwijl hij een jaar ouder was en van mij zn eerste tongzoen kreeg (hij was toen 19)
- zo rustig dat ik het af en toe op mn heupen kreeg
- stoer doen met het geld van je ouders
- kicken op kakkersmerken
- nog het ergste: geen een mop snappen en totaal geen humor hebben. Geen een cabaretier vondtie leuk, Theo Maassen niet, Hans Teeuwen niet, van Kooten & de Bie niet. NIKS. Bovendien was hij ook niet bij met de actualiteit en riep hij qua politieke voorkeur een beetje hetzelfde als zn ouders. Ging je dan doorvragen dan hadtie het partijprogramma natuurlijk nog nooit gezien.

pos: hij had ontzettend veel geduld en dat hielp wel toen ik mn eerste autorijlessen van hem kreeg
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_44780908
ik geloof niet dat ik hier nog iets aan toe te voegen heb:

* ze belde 10x op een dag maar ik moest dan wel ff terug bellen omdat ze nooit beltegoed had
* als ik niet meteen terugbelde of opnam (kon niet echt als ik aan t werk was) dan bleef ze bellen tot mn voicemail vol was (waardoor ik belangrijke werk voicemails soms miste)
* zeuren dat ze me miste als ik er niet was, maar als ik er wel was me negeren.
* me de hele avond opgeilen maar thuis gekomen meteen willen slapen
* over echt alles liegen, maar dan ook echt alles
positieve dingen:
* niks dat ik me kan herinneren, was dan ook snel uit

een andere ex:
* na één grapje over lijnen oid meteen dagen lang kwaad
* zo onzeker als de pest
* altijd aan het lijnen
* vond dr borsten te groot
* licht uit en onder de deken sex
positief:
* de sex was verdomd goed
* goede gesprekken
* zag er altijd leuk uit
* hele fijne familie

als ik t zo kijk vraag ik me af waarom ik die laatst genoemde ooit heb laten gaan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 28 december 2006 @ 11:02:06 #194
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44787668
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef PeuRac het volgende:
ik geloof niet dat ik hier nog iets aan toe te voegen heb:

* ze belde 10x op een dag maar ik moest dan wel ff terug bellen omdat ze nooit beltegoed had
* als ik niet meteen terugbelde of opnam (kon niet echt als ik aan t werk was) dan bleef ze bellen tot mn voicemail vol was (waardoor ik belangrijke werk voicemails soms miste)
* zeuren dat ze me miste als ik er niet was, maar als ik er wel was me negeren.
* me de hele avond opgeilen maar thuis gekomen meteen willen slapen
* over echt alles liegen, maar dan ook echt alles
positieve dingen:
* niks dat ik me kan herinneren, was dan ook snel uit

een andere ex:
* na één grapje over lijnen oid meteen dagen lang kwaad
* zo onzeker als de pest
* altijd aan het lijnen
* vond dr borsten te groot
* licht uit en onder de deken sex
positief:
* de sex was verdomd goed
* goede gesprekken
* zag er altijd leuk uit
* hele fijne familie

als ik t zo kijk vraag ik me af waarom ik die laatst genoemde ooit heb laten gaan
misschien meiden daten die ouder zijn dat 14
pi_44787696
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:02 schreef Matty___ het volgende:

[..]

misschien meiden daten die ouder zijn dat 14
Kan dat dan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 28 december 2006 @ 11:08:36 #196
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44787767
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kan dat dan
Héél soms kan dat
pi_44788624
Ik: Wat is er? Zij: Niks Ik: Ik zie dat er iets is?! Zij: Er is nikssss! Ik: Dus vanavond is er ook niet opeens iets? Zij: Nee!!

En natuurlijk blijkt er dan achteraf altijd wél iets te zijn.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_44788844
Negatief:

-me de eerste keer na 3 weken dumpen omdat ik nog geen seks wilde (ik was nog maagd en had van te voren aangegeven het rustig aan te willen doen, volgens hem was 3 weken dus al een waar staaltje van geduld van zijn kant)
-in die 3 weken dus maar met zijn voormalige babysitter in bed duiken, die ondertussen wel getrouwd was en een kind had, maar ja, het idee was zo geil volgens hem, een echte kinderfantasie
-even lang zijn als ik en dus boos worden als ik een keer schoenen met een kleine hak aan had

nou, vervolgens later dus nog zo stom geweest hem nog een kansje te geven en toen kwam er nog meer naar voren

-depressief zijn en vervolgens zonder doktersoverleg ineens met zijn antidepressiva stoppen
-vervolgens zich volledig vol laten lopen met drank om dan met een hele zatte kop tegen mij te beginnen zeiken dat alle vrouwen van die kutwijven zijn
-constant afgeven op zijn 2 huisgenoten, die volgens mij nog helemaal niet zo erg waren, maar ja, het idee dat hij zelf misschien ook bijdroeg aan de rotzooi in huis was te absurd voor woorden
-nadat het uit was mij een hoer en een slet noemen omdat ik uiteindelijk wél met iemand anders seks had, namelijk iemand die mij 2 maanden lang niet gepushed heeft, ipv elke keer als we samen in bed lagen
-zelf uiteraard wel beide keren meteen na uitgaan flink rondneuken

Positief:
- ehmm. . . . . . .we vonden grotendeels dezelfde films leuk?
-als ie niet dronken was, en geen depressieve bui had, en er niet net iets was gebeurd waar ie boos over was, konden we best aardig praten samen
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_44793973
As 33, wat deed je met die loser?
pi_44793999
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef ee-04 het volgende:
Ik: Wat is er? Zij: Niks Ik: Ik zie dat er iets is?! Zij: Er is nikssss! Ik: Dus vanavond is er ook niet opeens iets? Zij: Nee!!

En natuurlijk blijkt er dan achteraf altijd wél iets te zijn.
Dat was niet toevallig met tussenpozen van precies 4 weken of wel? Want dan is dat gewoon normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')