Wheeehehehehe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"
Die gelijmde gaten waren wel erg ja
Ow, nog een leuke van dezelfde jongen:
- we waren 5 jaar samen. Op een gegeven moment liet ik wat dingen achter, zoals wat ondergoed of een luchtje. Kreeg ik de week erop rustig een plastic tasje met al die spulletjes: "hier, was je vergeten". Gevolg: ik liep standaard met een tas met sokken, ondergoed en toiletspullen
quote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef releaze het volgende:
Mwah, niks bijzonders. Eentje die sliep altijd met sokken aan, wat ook inhield dat als we seks hadden hij ook altijd zn sokken aanhadIk vond dat echt zoooo kneuzerig, maar goed
Zelfde ex, ook met seks, als ie dan eens wilde dan kroop ie achter me met een keiharde paal en duwde daarmee dan tegen mn kont om aan te geven dat ie nu wel seks wilde. Echt altijd hetzelfde riedelte, alsof ik daar geil van wordt![]()
van hem zou ik dat ook worden (als vrouw zijnde)...quote:Maar goed, ik ben ook verschrikkelijk aseksueel (geworden)
Valt wel mee hoor. Op Fok! zitten gewoon een hoop geschifte verschoppelingen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Operc het volgende:
het lijkt wel alsof iedereen in de wereld behoorlijk geschift is als ik deze verhalen zo lees
nou niet dus -> exquote:
Dat was mijn vraag alquote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- Hij kon totaal niet voor zichzelf zorgen. Hij kan niet eens iets fatsoenlijks koken. Vandaar dat hij als 30+ zijnde nog bij zijn ouders woonde![]()
- Zijn kledingsstijl was soms om te huilen. Hij had een trui met Mickey Mouse erop en hij kwam een keer aanzetten met X-men schoenen, omdat ze zo goedkoop waren, want meneer was oh zo gierig.Maar die had hij gelukkig maar 1 keer aangehad, want hij was ze vergeten mee terug te nemen van vakantie. Ik had ze namelijk mooi in een hoek verstopt.
![]()
- Hij voelde zich altijd erg snel aangevallen.
- Hij poetste zijn tanden niet voor het slapen gaan.
- Hij bakte er niets van in bed. Voorspel, wat is dat? En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen. En hij zeikte altijd als we een condoom moesten gebruiken
- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.
What the hell was I thinking?![]()
![]()
Dat komt me ZO bekend voorquote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.
What the hell was I thinking?![]()
![]()
ach die van mij kwam ook altijd te laat, maar hij was wel zo lief om dat van te voren aan te geven: zo van, ik kom altijd minstens een half uur te laatquote:Op maandag 18 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat komt me ZO bekend voor
Ik was verbaasd als hij op tijd kwam... 1,5 uur is zelfs wel eens voorgekomen
quote:Op maandag 18 december 2006 00:48 schreef Relneger18 het volgende:
Ik mocht haar kont, en kut niet zien ik mocht haar niet optillen :S
uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelfquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef Black-Death het volgende:
Een geweldig topic
Eens even iets bedenken... Het bekakte praten.. mn moeder zei me dat eens, ik keihard ontkennenlater (lees: toen het uitwas) had ze toch wel gelijk
En het allerleukste is dit nogwel: toen ik mijn inmiddels ex leerde kennen, kregen we heel gauw iets, dus ik kende haar daarvoor niet en wist ook eigenlijk niet wat anderen van haar vonden.. Ik hoorde van verschillende mensen dat ze sindsdat ik iets met der kreeg veel aardiger was geworden![]()
en dat dat weer sterk afnam toen het uitwas
Zo'n skiquote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe wil je in godsnaam neuken dan??
Niet.. En daarom ook het labeltje "EX van Relneger18" op haar voorhoofd denk ikquote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Met vinger voelen en dan erin steken:')quote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Met vinger voelen en dan erin steken:')
Meest waardeloze sekzz ooit![]()
euh.......quote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |