Touché. Moet toegeven dat dat gewoon bloedirritant is, inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Hoeveel vrouwen die jij kent "verbeteren" de praktische inrichting van hun huis als ze het op hun heupen krijgen?
had k ook, was niet echt irritant (ging mij als carnivoor zijnde gelukkig niet ompraten), wel erg lastig met eten/blijven eten bij ouders en dergelijke, moest altijd rekening mee gehouden worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
En hier maar weer verder
kheb me kapot gelachen om het vorige topic![]()
ze was vegetarier
heb je enig idee hoe vervelend het is om met koude voeten te gaan slapen? want die blijven koud, maar gaan wel zweten enzo (ril bij de gedachte). ervaring mee... en ze dan niet bij je dinnetje op dr warme benen (en wat naar boven toe) op mogen warmenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.
Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.![]()
Dat had toen best gemogen maar hij trok liever sokken aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
en ze dan niet bij je dinnetje op dr warme benen (en wat naar boven toe) op mogen warmen![]()
Had ze dat ook met jouw banaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
Niet mogen kijken bij het inparkeren.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
hoezo werd ze dan zenuwachtig??
oke danquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
hoezo werd ze dan zenuwachtig??
Ze deed de deur op slot bij het douchenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
ze douchte soms een uur lang en deed ook niet open als ik er op ramde omdat ik moest werken/school.
Moet ik dit nou echt zien als dat hij thuis kwam en dan een soort van showtje voor je ging opvoeren waarna jij dan 'moest' (of MOEST je dat echt?) voelen en dan vooral veel 'oohs' en 'aaahs ' moest laten horen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet ik dit nou echt zien als dat hij thuis kwam en dan een soort van showtje voor je ging opvoeren waarna jij dan 'moest' (of MOEST je dat echt?) voelen en dan vooral veel 'oohs' en 'aaahs ' moest laten horen?![]()
Nou bijvoorbeeldquote:Wat wil je dan? Dattie zegt :"Schatje, lief princesje van me, zou me misschien op handen en knieen willen gaan zitten?".
Ik heb net aan mijn collega's mijn verontschuldingen moeten aanbieden van het bulderen van het lachen. ( dat was trouwens nadat je vertelde dat hij er boksbewegingen bij deed)quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen.
Dat is de natuur, je weet toch.quote:Het is een keer ruim een jaar uitgeweest tussen ons. Toen ben ik een tijdje gegaan met 2 mannen die ik al kende. Dan verweet hij mij dat ik het met al mijn mannelijke vrienden deed.
Terwijl meneer in die periode alles wat een kut had met uitgaan had geneukt. Maar dat was normaal volgens hem.
Die topics met typische mannen-vs-vrouwen-dingetjes blijven leuk he....quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:47 schreef ioko het volgende:
Topic is echt geniaal
Ik heb geen exen, dus ook geen klachten![]()
Fijn dat je even hebt kunnen lachen, doe ik ook om vele posts in dit en het vorige topicquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik heb net aan mijn collega's mijn verontschuldingen moeten aanbieden van het bulderen van het lachen. ( dat was trouwens nadat je vertelde dat hij er boksbewegingen bij deed)
[..]
Dat is de natuur, je weet toch.![]()
het is dat je iemand eigenlijk niet in een cultureel hokje moet douwen maarruuuuhmquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Op een gegeven moment mocht ik bepaalde woorden niet meer gebruiken omdat hij ze niet begreep.
Hij kon uren achter elkaar saggerijnig zijn en als ik er dan wat van zei dan had ik het gedaan en was het huis of waar we ook waren te klein.
Het is een keer ruim een jaar uitgeweest tussen ons. Toen ben ik een tijdje gegaan met 2 mannen die ik al kende. Dan verweet hij mij dat ik het met al mijn mannelijke vrienden deed.
Terwijl meneer in die periode alles wat een kut had met uitgaan had geneukt. Maar dat was normaal volgens hem.
Hahaha, omdat ze zenuwachtig werd. Wat tof! Haha!quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
Niet mogen kijken bij het inparkeren.
Daar heb ik zelf ook last van. Kwam het ook niet vanzelf, als je haar met rust liet en haar niet ging pushen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef valek het volgende:
Muur om haar heen bouwen als er iets aan de hand was.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Af bello, niet happen. Ik bedoelde dat als een waarschijnlijke redenatie van je opgeblazen ex vriendje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik had er ook geen problemen mee, het was uit dus boeit mij het wat hij allemaal heeft uitgespookt. Maar ga dan niet mauwen omdat ik het maar bij 2 mannen heb gehouden, ipv heel een vakantie-resort te hebben afgewerkt en ieder weekend met uitgaan een ander:{
Ik zou echt zo heel hard gelachen hebben als mij dit gevraagd was.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat kwam niet als ik haar niet pushte.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf ook last van. Kwam het ook niet vanzelf, als je haar met rust liet en haar niet ging pushen?
Hmm, het is wel echt een vrouwenkwaal. Veel vrouwen hebben daar last van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef valek het volgende:
Dat kwam niet als ik haar niet pushte.
aaarrgggg, als ik daar nog aan denk, zo irritant he.
Ikzelf ben zo totaal niet.
jjjaaaaa,quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hmm, het is wel echt een vrouwenkwaal. Veel vrouwen hebben daar last van.
Net als nee zeggen als ze ja bedoelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Af bello, niet happen. Ik bedoelde dat als een waarschijnlijke redenatie van je opgeblazen ex vriendje.
Het was nieteens als happen bedoelt, zit me gewoon nog dwars aangezien ik sinds 2 maanden weer met hem omga en hetzelfde weer naar mijn voeten geworpen krijg.
Ok, nog een kleine opsomming dan:
* luisteren naar Robby Williams of Marco Borsato
* Constant ( ja constant dus) hoofdpijn hebben en dit als excuus gebruiken om vooral niet naar mijn ouders te gaan maar oh wee wanneer ik een keertje wil skippen om naar haar ouders te willen gaan.
* forever friendsbeertjes op haar jas ( nee ze was geen 12, maar 23 )
Andere ex ( ik zit me net te bedenken dat ik toch een hoop neuroten gedate heb :S )
* mijn vrienden afzeiken
* mij afzeiken waar mijn vrienden bij zijn
* in mijn gezicht spugen omdat ze verloor met klaverjassen ( waar uiteraard een hele hoop mensen bij zaten)
brrrmet recht brrrrr. Mijn ex zeikt ook iedereen af, aan iedereen mankeert wel wat
Je zit weer aan zijn spierballen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Het was nieteens als happen bedoelt, zit me gewoon nog dwars aangezien ik sinds 2 maanden weer met hem omga en hetzelfde weer naar mijn voeten geworpen krijg
Iemand die mij dat flikt kan meteen opbokken.quote:in mijn gezicht spugen omdat ze verloor met klaverjassen ( waar uiteraard een hele hoop mensen bij zaten)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je zit weer aan zijn spierballen?![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef Ripley het volgende:
Disclaimer: dit gaat niet over een fokker
- de gaten in zijn broek lijmen
Dat was het wel zo ongeveer. Valt reuze mee achteraf
Whehehe die van mij liep in een ruzie weg die al 8 uur duurde en smeet zijn ring naar me toe...die gooide ik weer terug achter hem aan waarop hij woedend terugkwam: Wat doe je nou!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef Ripley het volgende:
ow ja, ik weet er nog 1:
-Kwaad weglopen als we ruzie hadden, 4 dagen niks laten horen en dan als we elkaar weer zagen doen alsof er niets aan de hand was
Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe die van mij liep in een ruzie weg die al 8 uur duurde en smeet zijn ring naar me toe...die gooide ik weer terug achter hem aan waarop hij woedend terugkwam: Wat doe je nou!!!
Ik: uhhh je gooit je ring naar me, loopt weg dus dan lijkt het mij dat het toch uit is.
Hij: NEEE trut, ik wilde dat je achter me aan kwam en dat je me zou smeken terug te komen![]()
On speaking terms is het net niet he?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah....ik ben hardleers. Alleen zie ik hem nu maar hooguit 1x in de week en zolang we niet praten dan gaat het prima
![]()
En als hij commentaar heeft reageer ik dus niet meer...met als gevolg dat ik het er hier uitgooi dus![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"
Die gelijmde gaten waren wel erg ja
Ow, nog een leuke van dezelfde jongen:
- we waren 5 jaar samen. Op een gegeven moment liet ik wat dingen achter, zoals wat ondergoed of een luchtje. Kreeg ik de week erop rustig een plastic tasje met al die spulletjes: "hier, was je vergeten". Gevolg: ik liep standaard met een tas met sokken, ondergoed en toiletspullen
Hoe Sex and the Cityquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
- we waren 5 jaar samen. Op een gegeven moment liet ik wat dingen achter, zoals wat ondergoed of een luchtje. Kreeg ik de week erop rustig een plastic tasje met al die spulletjes: "hier, was je vergeten". Gevolg: ik liep standaard met een tas met sokken, ondergoed en toiletspullen
Seks en seks en nogeens seksquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef Matty___ het volgende:
Als ik dat zo lees ben ik benieud naar de goede kanten van die gasten....Hoe wil je dit anders compenseren?
Zolang het oppervlakkig blijft dan gaat het prima en hebben we best veel lolquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
On speaking terms is het net niet he?
Duidelijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Seks en seks en nogeens seks.
Verder toch redelijk wat dingen waar we samen zo erg van genoten (en sinds 2 maanden dus weer van genieten). O.a. strand/boswandelingen, extreem veel films kijken, de meest relaxte weekendjes met alleen maar eten, seks, filmkijken en slapen.
Ik moet eerlijk zeggen dat van hem hier na 4 jaar aan-uit ook echt niks meer blijft liggen, blijft er iets per ongeluk liggen dan doe ik het een week er na weer bij hem in de tas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:28 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm na de carnaval perse bij mij willen slapen terwijl zijn kamer/ouders paar meter verderop woonde, mij wakker maken ergens diep in de nacht in zijn dronken bui terwijl ik de ochtend om 6 uur op moest. Vervolgens ging die in bed liggen, kotste zijn kussen onder en ging er in slapen.
Verder was hij gewoon in alles irritant, maar dit was de druppel.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze deed de deur op slot bij het douchen
Jullie douchten niet samen
hahah, zo een ex had ik ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef Bow het volgende:
Mijn exvriendin vind het blijkbaar niet normaal dat ik me weer als vrijgezel gedraag terwijl ze het zelf uitmaakte
Dat ken ik jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef Bow het volgende:
Mijn exvriendin vind het blijkbaar niet normaal dat ik me weer als vrijgezel gedraag terwijl ze het zelf uitmaakte
Nee maar als de een aan het douchen is en de ander moet erbij omdat ie naar zn werk oid moet, dan kan dat toch wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ik douch ook nooit samen met mijn man, en ik heb dat nooit gedaan, lijkt me verschrikkelijk onpraktisch
Wheeehehehehe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"
Die gelijmde gaten waren wel erg ja
quote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef releaze het volgende:
Mwah, niks bijzonders. Eentje die sliep altijd met sokken aan, wat ook inhield dat als we seks hadden hij ook altijd zn sokken aanhadIk vond dat echt zoooo kneuzerig, maar goed
Zelfde ex, ook met seks, als ie dan eens wilde dan kroop ie achter me met een keiharde paal en duwde daarmee dan tegen mn kont om aan te geven dat ie nu wel seks wilde. Echt altijd hetzelfde riedelte, alsof ik daar geil van wordt![]()
van hem zou ik dat ook worden (als vrouw zijnde)...quote:Maar goed, ik ben ook verschrikkelijk aseksueel (geworden)
Valt wel mee hoor. Op Fok! zitten gewoon een hoop geschifte verschoppelingen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Operc het volgende:
het lijkt wel alsof iedereen in de wereld behoorlijk geschift is als ik deze verhalen zo lees
nou niet dus -> exquote:
Dat was mijn vraag alquote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- Hij kon totaal niet voor zichzelf zorgen. Hij kan niet eens iets fatsoenlijks koken. Vandaar dat hij als 30+ zijnde nog bij zijn ouders woonde![]()
- Zijn kledingsstijl was soms om te huilen. Hij had een trui met Mickey Mouse erop en hij kwam een keer aanzetten met X-men schoenen, omdat ze zo goedkoop waren, want meneer was oh zo gierig.Maar die had hij gelukkig maar 1 keer aangehad, want hij was ze vergeten mee terug te nemen van vakantie. Ik had ze namelijk mooi in een hoek verstopt.
![]()
- Hij voelde zich altijd erg snel aangevallen.
- Hij poetste zijn tanden niet voor het slapen gaan.
- Hij bakte er niets van in bed. Voorspel, wat is dat? En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen. En hij zeikte altijd als we een condoom moesten gebruiken
- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.
What the hell was I thinking?![]()
![]()
Dat komt me ZO bekend voorquote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.
What the hell was I thinking?![]()
![]()
ach die van mij kwam ook altijd te laat, maar hij was wel zo lief om dat van te voren aan te geven: zo van, ik kom altijd minstens een half uur te laatquote:Op maandag 18 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat komt me ZO bekend voor
Ik was verbaasd als hij op tijd kwam... 1,5 uur is zelfs wel eens voorgekomen
quote:Op maandag 18 december 2006 00:48 schreef Relneger18 het volgende:
Ik mocht haar kont, en kut niet zien ik mocht haar niet optillen :S
uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelfquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef Black-Death het volgende:
Een geweldig topic
Eens even iets bedenken... Het bekakte praten.. mn moeder zei me dat eens, ik keihard ontkennenlater (lees: toen het uitwas) had ze toch wel gelijk
En het allerleukste is dit nogwel: toen ik mijn inmiddels ex leerde kennen, kregen we heel gauw iets, dus ik kende haar daarvoor niet en wist ook eigenlijk niet wat anderen van haar vonden.. Ik hoorde van verschillende mensen dat ze sindsdat ik iets met der kreeg veel aardiger was geworden![]()
en dat dat weer sterk afnam toen het uitwas
Zo'n skiquote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe wil je in godsnaam neuken dan??
Niet.. En daarom ook het labeltje "EX van Relneger18" op haar voorhoofd denk ikquote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Met vinger voelen en dan erin steken:')quote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Met vinger voelen en dan erin steken:')
Meest waardeloze sekzz ooit![]()
euh.......quote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |