abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44444947
En hier maar weer verder
kheb me kapot gelachen om het vorige topic

eigen bijdrage

mn ex kroop soms zo maar om 4 uur uit bed om tegen de muur aan te liggen en zo in slaap te vallen.
ze douchte soms een uur lang en deed ook niet open als ik er op ramde omdat ik moest werken/school.
ze wou altijd die kutseries op tv kijken.
ze was vegetarier
ze dronk geen bier geen wijn, alleen tia maria of baileys
slecht van vertrouwen
dicipline van 0.0
Een bevriezend IQ waar ze zelf grapjes over maakte

ze was/is mooi ja alleen beetje blond
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44444988
Mwah.. Niets boeiend . Kunt je toch wel een beetje inhouden als je zogenaamd een grap maakt .
pi_44445002
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen die jij kent "verbeteren" de praktische inrichting van hun huis als ze het op hun heupen krijgen?
Touché. Moet toegeven dat dat gewoon bloedirritant is, inderdaad.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2006 00:31:11 ]
pi_44445067
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
En hier maar weer verder
kheb me kapot gelachen om het vorige topic

ze was vegetarier
had k ook, was niet echt irritant (ging mij als carnivoor zijnde gelukkig niet ompraten), wel erg lastig met eten/blijven eten bij ouders en dergelijke, moest altijd rekening mee gehouden worden.
wat ik wel vervelend vond was dat ze bij het koken nooit iets van kruiden end ergelijke gebruikte, en zeer vaak pasta. oftewel pasta met wat saus (uit een potje) en kaas, thats it...

k weet wel wat grote pluspunten zouden zijn aan mijn volgende vriendin na een paar dagen hier en op het "wat mannen/vrouwen over vrouwen/mannen willen weten" topics gehangen te hebben.
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:36:41 #5
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44445099
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.

Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44445130
Sokken in bed . Geweldig dit topic .
pi_44445139
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.

Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.
heb je enig idee hoe vervelend het is om met koude voeten te gaan slapen? want die blijven koud, maar gaan wel zweten enzo (ril bij de gedachte). ervaring mee... en ze dan niet bij je dinnetje op dr warme benen (en wat naar boven toe) op mogen warmen
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:40:48 #8
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44445155
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

en ze dan niet bij je dinnetje op dr warme benen (en wat naar boven toe) op mogen warmen
Dat had toen best gemogen maar hij trok liever sokken aan.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:41:11 #9
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44445164
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.

Gaf me nooit de kans om rustig te zappen, elk programma op elke zender vond ze 'dolletjes'.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:47:19 #10
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44445267
Topic is echt geniaal

Ik heb geen exen, dus ook geen klachten
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44445337
Vonden jullie het ook niet irritant als je met een ander meisje stond te praten tijdens het stappen ze achteraf vroeg waar het over ging ?

ik zei voor de grap vaak dat ik tegen dat meiske had gezegd of ze nog een neukbeurt wou. Maar toen was ik weer niet serieus
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44445547
Als ik al thuis was en zij kwam later thuis, dan begon ze bij binnenkomst altijd te zeiken dat het veels te warm was in huis. Wat wil je als je net van buiten komt en een eind hebt gefietst! Zette ze de gaskachel weer lager om vervolgens een half uur later (ze was weer op temperatuur gekomen) te gaan miepen dat ze het koud had en dat de kachel maar weer hoger moest! Denk je dat ik voor de grap die kachel op die temperatuur zet??!?! Dit is overigens niet een typisch probleem van mijn ex.. verschillende mensen om mij heen handelen het zelfde als mijn ex. Ze kunnen maar niet traceren waarom ze het zo warm hebben..
pi_44445633
lieve mannen...wij vrouwen hebben altijd wat te zeuren..dat weet je nu toch wel...haha...wij zijn niet perfet en jullie niet...en zeiken over je ex...ach ja..is zo makkelijk...maar iedereen heeft wat!!!
pi_44445787
maar wij willen jullie (of in ieder geval een poging doen om) begrijpen
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:27:56 #15
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44445812
Ik wil haar gewoon afzeiken, het is niet voor niks me ex.
pi_44445862
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.
Had ze dat ook met jouw banaan
pi_44445917
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44445939
Niet mogen kijken bij het inparkeren .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44446010
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
hoezo werd ze dan zenuwachtig??
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44446040
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44448044
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

oke dan
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_44450734
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
ze douchte soms een uur lang en deed ook niet open als ik er op ramde omdat ik moest werken/school.
Ze deed de deur op slot bij het douchen
Jullie douchten niet samen
pi_44451385
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen .

Op een gegeven moment mocht ik bepaalde woorden niet meer gebruiken omdat hij ze niet begreep .

Hij kon uren achter elkaar saggerijnig zijn en als ik er dan wat van zei dan had ik het gedaan en was het huis of waar we ook waren te klein .

Het is een keer ruim een jaar uitgeweest tussen ons. Toen ben ik een tijdje gegaan met 2 mannen die ik al kende. Dan verweet hij mij dat ik het met al mijn mannelijke vrienden deed.
Terwijl meneer in die periode alles wat een kut had met uitgaan had geneukt. Maar dat was normaal volgens hem .
  Moderator vrijdag 15 december 2006 @ 11:52:37 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44451991
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen .
Moet ik dit nou echt zien als dat hij thuis kwam en dan een soort van showtje voor je ging opvoeren waarna jij dan 'moest' (of MOEST je dat echt?) voelen en dan vooral veel 'oohs' en 'aaahs ' moest laten horen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44452029
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Moet ik dit nou echt zien als dat hij thuis kwam en dan een soort van showtje voor je ging opvoeren waarna jij dan 'moest' (of MOEST je dat echt?) voelen en dan vooral veel 'oohs' en 'aaahs ' moest laten horen?
en dan nog wat die boksbewegingen erbij enzo
pi_44452033
Irritant op tijd zijn, muur om haar heen bouwen als er iets aan de hand was. Niet spontaan.
Maar wat heb ik daar van geleerd.
History became legend, legend became myth.
pi_44453179
quote:
Wat wil je dan? Dattie zegt :"Schatje, lief princesje van me, zou me misschien op handen en knieen willen gaan zitten?".
Nou bijvoorbeeld . Gaat erom dat ie heel heel erg bevelerig en op een minderwaaridige manier zei. Daarnaast ging bij die gast alles voor zn vriendin (sport, werk voetbal, vrienden, dan vriendin). En de laatste tijd wassie nog sacho ook. Praktisch dacht ie gewoon alleen aan sex en dat ik daar schijnbaar alleen goed voor was. Valt me mee dat ik het nog een maand heb volgehouden voor ik hem op een gigantische lullige manier (en terecht want hij deed genoeg foute dingen ) per sms gedumpt had.
Always look on the bright side of life :-)
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:04:06 #28
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44454131
tvp
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_44454292
quote:
Ik heb net aan mijn collega's mijn verontschuldingen moeten aanbieden van het bulderen van het lachen. ( dat was trouwens nadat je vertelde dat hij er boksbewegingen bij deed)
quote:
Het is een keer ruim een jaar uitgeweest tussen ons. Toen ben ik een tijdje gegaan met 2 mannen die ik al kende. Dan verweet hij mij dat ik het met al mijn mannelijke vrienden deed.
Terwijl meneer in die periode alles wat een kut had met uitgaan had geneukt. Maar dat was normaal volgens hem .
Dat is de natuur, je weet toch.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:19:34 #30
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44454775
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:47 schreef ioko het volgende:
Topic is echt geniaal

Ik heb geen exen, dus ook geen klachten
Die topics met typische mannen-vs-vrouwen-dingetjes blijven leuk he....
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_44455669
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:08 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ik heb net aan mijn collega's mijn verontschuldingen moeten aanbieden van het bulderen van het lachen. ( dat was trouwens nadat je vertelde dat hij er boksbewegingen bij deed)
[..]

Dat is de natuur, je weet toch.
Fijn dat je even hebt kunnen lachen, doe ik ook om vele posts in dit en het vorige topic

Ik had er ook geen problemen mee, het was uit dus boeit mij het wat hij allemaal heeft uitgespookt. Maar ga dan niet mauwen omdat ik het maar bij 2 mannen heb gehouden, ipv heel een vakantie-resort te hebben afgewerkt en ieder weekend met uitgaan een ander:{
pi_44456369
quote:

Op een gegeven moment mocht ik bepaalde woorden niet meer gebruiken omdat hij ze niet begreep .

Hij kon uren achter elkaar saggerijnig zijn en als ik er dan wat van zei dan had ik het gedaan en was het huis of waar we ook waren te klein .

het is dat je iemand eigenlijk niet in een cultureel hokje moet douwen maarruuuuhm
─_(º.0)_/─
pi_44456584
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hahaha, omdat ze zenuwachtig werd. Wat tof! Haha!
Delivered without an information leaflet
pi_44456653
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef valek het volgende:
Muur om haar heen bouwen als er iets aan de hand was.
Daar heb ik zelf ook last van. Kwam het ook niet vanzelf, als je haar met rust liet en haar niet ging pushen?
pi_44456878
Een bloemlezing:

• Zat bij mij in bed komen liggen, terwijl ik er de volgende morgen weer vroeg uit moest. Ik werd dan wakker en kon niet meer in slaap vallen, maar hij viel meteen als een blok in slaap om z'n roes uit te slapen.

• Niet van koken houden en Wereldmaaltijden al een culinaire uitspatting vinden.

• NIET voor zijn haar zorgen. Maximaal 1x per week zijn haar wassen, terwijl hij heel lang, blond haar had waarbij je het al na een dag zag als ie het niet gewassen had. En ook weigeren de punten te laten knippen.

• Niet alleen kunnen zijn. Binnen een maand na het uitgaan met zijn ex (voor wie hij de vriendin daarvoor gedumpt had) iets met mij beginnen, en een maand nadat het tussen ons uitging iets beginnen met een meisje dat vier jaar jonger is dan ik. .
  • It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44456944
    ff een tvp
      vrijdag 15 december 2006 @ 14:25:45 #37
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_44456954
    Liegen, liegen, liegen en nog eens liegen.

Had ik al gezegd dat hij loog?

Overigens is heel veel daarvan pas nu duidelijk aan het worden.
    Hij denkt te moeten liegen omdat hij anderen niet teleur wil stellen. Omdat hij niet doet wat hij zegt te gaan doen. Zoals bijvoorbeeld afstuderen. Meneer is nu in het 9e jaar vanaf het begin van de studie, met 1-2 jaar onderbreking. Heeft een nieuwe vriendin en die heeft nu een studieschema opgesteld. Als hij zich er aan houdt is hij over (jawel) 3 jaar klaar met studeren! Ik heb maar lief geglimlacht toen ze het trots vertelde.

Hij loog, althans, hij was gewoon niet eerlijk.
    pi_44457053
    quote:
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_44457126
    Ze werd altijd pissig op mij als ik scheten liet toen we in bed lagen, terwijl ze het zelf maar ook al te graag deed! Van die zachte.. dat er opeens zo'n plotselinge walm onder het dekbed vandaan kwam. Mijn huidige vriendin heeft er geen problemen mee..
    pi_44457651
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 13:43 schreef SeaOfLove het volgende:
    Ik had er ook geen problemen mee, het was uit dus boeit mij het wat hij allemaal heeft uitgespookt. Maar ga dan niet mauwen omdat ik het maar bij 2 mannen heb gehouden, ipv heel een vakantie-resort te hebben afgewerkt en ieder weekend met uitgaan een ander:{
    Af bello, niet happen. Ik bedoelde dat als een waarschijnlijke redenatie van je opgeblazen ex vriendje.

Ok, nog een kleine opsomming dan:

* luisteren naar Robby Williams of Marco Borsato
    * Constant ( ja constant dus) hoofdpijn hebben en dit als excuus gebruiken om vooral niet naar mijn ouders te gaan maar oh wee wanneer ik een keertje wil skippen om naar haar ouders te willen gaan.
    * forever friendsbeertjes op haar jas ( nee ze was geen 12, maar 23 )

Andere ex ( ik zit me net te bedenken dat ik toch een hoop neuroten gedate heb :S )
    * mijn vrienden afzeiken
    * mij afzeiken waar mijn vrienden bij zijn
    * in mijn gezicht spugen omdat ze verloor met klaverjassen ( waar uiteraard een hele hoop mensen bij zaten)

brrr
    burgerweeshuis
    woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
      vrijdag 15 december 2006 @ 14:52:22 #41
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_44457742
    Lekkere types Zwaai!
    quote:
    Ik zou echt zo heel hard gelachen hebben als mij dit gevraagd was.
    pi_44457765
    Bij die van mij was haar vader heel belangrijk... Als hij belde ging dat bijna voor alles.
    Verder was ze perfect...
    pi_44458261
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 14:15 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Daar heb ik zelf ook last van. Kwam het ook niet vanzelf, als je haar met rust liet en haar niet ging pushen?
    Dat kwam niet als ik haar niet pushte.
    aaarrgggg, als ik daar nog aan denk, zo irritant he.
    Ikzelf ben zo totaal niet.
    pi_44458340
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef valek het volgende:
    Dat kwam niet als ik haar niet pushte.
    aaarrgggg, als ik daar nog aan denk, zo irritant he.
    Ikzelf ben zo totaal niet.
    Hmm, het is wel echt een vrouwenkwaal. Veel vrouwen hebben daar last van.
    Net als nee zeggen als ze ja bedoelen.
    pi_44458917
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Hmm, het is wel echt een vrouwenkwaal. Veel vrouwen hebben daar last van.
    Net als nee zeggen als ze ja bedoelen.
    jjjaaaaa,
    Ze was een keer de afwas aan het doen, ik vroeg aan haar of ik moest helpen. Zegt ze nee, ok, dan blijf ik tv kijken. Wordt ze kwaad. Ben ik nou gek of snapte ik ze niet.
    pi_44459314
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Af bello, niet happen. Ik bedoelde dat als een waarschijnlijke redenatie van je opgeblazen ex vriendje.
    Het was nieteens als happen bedoelt, zit me gewoon nog dwars aangezien ik sinds 2 maanden weer met hem omga en hetzelfde weer naar mijn voeten geworpen krijg .

Ok, nog een kleine opsomming dan:

* luisteren naar Robby Williams of Marco Borsato
    * Constant ( ja constant dus) hoofdpijn hebben en dit als excuus gebruiken om vooral niet naar mijn ouders te gaan maar oh wee wanneer ik een keertje wil skippen om naar haar ouders te willen gaan.
    * forever friendsbeertjes op haar jas ( nee ze was geen 12, maar 23 )

Andere ex ( ik zit me net te bedenken dat ik toch een hoop neuroten gedate heb :S )
    * mijn vrienden afzeiken
    * mij afzeiken waar mijn vrienden bij zijn
    * in mijn gezicht spugen omdat ze verloor met klaverjassen ( waar uiteraard een hele hoop mensen bij zaten)

brrr met recht brrrrr. Mijn ex zeikt ook iedereen af, aan iedereen mankeert wel wat
    pi_44459412
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
    Het was nieteens als happen bedoelt, zit me gewoon nog dwars aangezien ik sinds 2 maanden weer met hem omga en hetzelfde weer naar mijn voeten geworpen krijg
    Je zit weer aan zijn spierballen?
    burgerweeshuis
    pi_44459415
    Disclaimer: dit gaat niet over een fokker

- de gaten in zijn broek lijmen
    - zeuren dat ie dingen anders wilde (buiten de relatie om hoor) maar er niets aan doen
    - 2 vrienden hebben die dope dealden en elke dag een ander wijf hadden.
    - zijn moeder mijn verjaardagscadeautjes laten uitzoeken of geld geven
    - heel veel geld in zijn auto steken

Dat was het wel zo ongeveer. Valt reuze mee achteraf
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      vrijdag 15 december 2006 @ 15:50:51 #49
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_44459566
    quote:
    in mijn gezicht spugen omdat ze verloor met klaverjassen ( waar uiteraard een hele hoop mensen bij zaten)
    Iemand die mij dat flikt kan meteen opbokken.

En als we dan toch bezig zijn:

Zeuren in het algemeen;
    Zeiken over dat de natuur mijn geen ene reet interesseert;
    Dagen lang kwaad zijn zonder te willen zeggen wat er is (als je dat nou nog niet snapt!);
    Als ik dan kwaad werd omdat ze zo moeilijk liep te doen was ze dagenlang kwaad omdat ik kwaad werd;
    Lui, zoooooo lui...studie, sport...alles ging in een lage versnelling. Maar het was wel vreemd dat ze aanwkam en slechte resultaten haalde;
    En als ik daar wat van zei: dan was ze weer dagen lang kwaad.

Nu: happy single
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_44459607
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Je zit weer aan zijn spierballen?
    jah....ik ben hardleers. Alleen zie ik hem nu maar hooguit 1x in de week en zolang we niet praten dan gaat het prima
    En als hij commentaar heeft reageer ik dus niet meer...met als gevolg dat ik het er hier uitgooi dus

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2006 15:53:12 ]
    pi_44459725
    ow ja, ik weet er nog 1:

-Kwaad weglopen als we ruzie hadden, 4 dagen niks laten horen en dan als we elkaar weer zagen doen alsof er niets aan de hand was
    pi_44459728
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef Ripley het volgende:
    Disclaimer: dit gaat niet over een fokker

- de gaten in zijn broek lijmen
    Dat was het wel zo ongeveer. Valt reuze mee achteraf
    pi_44459823
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef Ripley het volgende:
    ow ja, ik weet er nog 1:

-Kwaad weglopen als we ruzie hadden, 4 dagen niks laten horen en dan als we elkaar weer zagen doen alsof er niets aan de hand was
    Whehehe die van mij liep in een ruzie weg die al 8 uur duurde en smeet zijn ring naar me toe...die gooide ik weer terug achter hem aan waarop hij woedend terugkwam: Wat doe je nou!!!

Ik: uhhh je gooit je ring naar me, loopt weg dus dan lijkt het mij dat het toch uit is.

Hij: NEEE trut, ik wilde dat je achter me aan kwam en dat je me zou smeken terug te komen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2006 15:58:34 ]
    pi_44459945
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Whehehe die van mij liep in een ruzie weg die al 8 uur duurde en smeet zijn ring naar me toe...die gooide ik weer terug achter hem aan waarop hij woedend terugkwam: Wat doe je nou!!!

Ik: uhhh je gooit je ring naar me, loopt weg dus dan lijkt het mij dat het toch uit is.

Hij: NEEE trut, ik wilde dat je achter me aan kwam en dat je me zou smeken terug te komen
    Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"

Die gelijmde gaten waren wel erg ja

Ow, nog een leuke van dezelfde jongen:
    - we waren 5 jaar samen. Op een gegeven moment liet ik wat dingen achter, zoals wat ondergoed of een luchtje. Kreeg ik de week erop rustig een plastic tasje met al die spulletjes: "hier, was je vergeten". Gevolg: ik liep standaard met een tas met sokken, ondergoed en toiletspullen
    pi_44460094
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

jah....ik ben hardleers. Alleen zie ik hem nu maar hooguit 1x in de week en zolang we niet praten dan gaat het prima
    En als hij commentaar heeft reageer ik dus niet meer...met als gevolg dat ik het er hier uitgooi dus
    On speaking terms is het net niet he?
    burgerweeshuis
      vrijdag 15 december 2006 @ 16:06:19 #56
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_44460123
    Als ik dat zo lees ben ik benieud naar de goede kanten van die gasten....Hoe wil je dit anders compenseren?
    Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
    pi_44460164
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"

- we waren 5 jaar samen. Op een gegeven moment liet ik wat dingen achter, zoals wat ondergoed of een luchtje. Kreeg ik de week erop rustig een plastic tasje met al die spulletjes: "hier, was je vergeten". Gevolg: ik liep standaard met een tas met sokken, ondergoed en toiletspullen

Wat wil je ook, je geeft een hint!!!!! Dat snappen wij mannen nooit...
    burgerweeshuis
    pi_44460258
    quote:
    Hoe Sex and the City
    pi_44461349
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef Matty___ het volgende:
    Als ik dat zo lees ben ik benieud naar de goede kanten van die gasten....Hoe wil je dit anders compenseren?
    Seks en seks en nogeens seks .

Verder toch redelijk wat dingen waar we samen zo erg van genoten (en sinds 2 maanden dus weer van genieten). O.a. strand/boswandelingen, extreem veel films kijken, de meest relaxte weekendjes met alleen maar eten, seks, filmkijken en slapen.
    pi_44461396
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

On speaking terms is het net niet he?
    Zolang het oppervlakkig blijft dan gaat het prima en hebben we best veel lol .
      vrijdag 15 december 2006 @ 16:41:33 #61
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_44461429
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Seks en seks en nogeens seks .

Verder toch redelijk wat dingen waar we samen zo erg van genoten (en sinds 2 maanden dus weer van genieten). O.a. strand/boswandelingen, extreem veel films kijken, de meest relaxte weekendjes met alleen maar eten, seks, filmkijken en slapen.
    Duidelijk

neuken? -> gevolg van de vrijdagmiddag-ik-heb-geen-zin-meer-dip
    pi_44461720
    tvp
    pi_44461979
    quote:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat van hem hier na 4 jaar aan-uit ook echt niks meer blijft liggen, blijft er iets per ongeluk liggen dan doe ik het een week er na weer bij hem in de tas.

Maar hadden jullie 5 jaar echt een stabiele relatie?Zo ja...dan is het best wel triest dat hij dat zo heeft gedaan
    pi_44462484
    Kan iemand het linkje naar et vorige topic plaatsen? Ik kan hem niet vinden namelijk en ik wil um graag lezen. Vind het wel leuk namelijk.

Tnx
    pi_44462569
    Mijn exvriendin vind het blijkbaar niet normaal dat ik me weer als vrijgezel gedraag terwijl ze het zelf uitmaakte
    pi_44462571
    pi_44462705
    Hmm na de carnaval perse bij mij willen slapen terwijl zijn kamer/ouders paar meter verderop woonde, mij wakker maken ergens diep in de nacht in zijn dronken bui terwijl ik de ochtend om 6 uur op moest. Vervolgens ging die in bed liggen, kotste zijn kussen onder en ging er in slapen.

Verder was hij gewoon in alles irritant, maar dit was de druppel.
    pi_44463013
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 17:28 schreef MM-Luna het volgende:
    Hmm na de carnaval perse bij mij willen slapen terwijl zijn kamer/ouders paar meter verderop woonde, mij wakker maken ergens diep in de nacht in zijn dronken bui terwijl ik de ochtend om 6 uur op moest. Vervolgens ging die in bed liggen, kotste zijn kussen onder en ging er in slapen.

Verder was hij gewoon in alles irritant, maar dit was de druppel.
    Een -smiley is hier best op zijn plaats, dacht ik zo
    pi_44478414
    bedankt dropjeslover
    pi_44478719
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:

Ze deed de deur op slot bij het douchen
    Jullie douchten niet samen

ik douch ook nooit samen met mijn man , en ik heb dat nooit gedaan, lijkt me verschrikkelijk onpraktisch

ontopic: het enige irritante aan mijn laatste ex is dat hij het destijds plots uitgemaakt heeft, terwijl ik ons best samen oud zag worden....

is allemaal al vergeten uiteraard, ben nu gelukkig getrouwd ...
    PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
    pi_44478763
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef Bow het volgende:
    Mijn exvriendin vind het blijkbaar niet normaal dat ik me weer als vrijgezel gedraag terwijl ze het zelf uitmaakte
    hahah, zo een ex had ik ook.
    sorry hoor. Maar tis toch uit ?
    mag toch doen wat ik wil zonder verantwoording aan je af te leggen...

Wazige mensen die exen
    pi_44480936
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef Bow het volgende:
    Dat ken ik ja
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_44481434
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik douch ook nooit samen met mijn man , en ik heb dat nooit gedaan, lijkt me verschrikkelijk onpraktisch
    Nee maar als de een aan het douchen is en de ander moet erbij omdat ie naar zn werk oid moet, dan kan dat toch wel?
      zondag 17 december 2006 @ 16:33:11 #74
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_44510703
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 11:55 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Wazige mensen die exen
    Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
    pi_44511346
    Oh, nog eentje vergeten:

Zweetvoeten. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44511504
    quote:

[..]

Wheeehehehehe.
      zondag 17 december 2006 @ 17:03:58 #77
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_44511654
    Mwah, niks bijzonders. Eentje die sliep altijd met sokken aan, wat ook inhield dat als we seks hadden hij ook altijd zn sokken aanhad Ik vond dat echt zoooo kneuzerig, maar goed

Zelfde ex, ook met seks, als ie dan eens wilde dan kroop ie achter me met een keiharde paal en duwde daarmee dan tegen mn kont om aan te geven dat ie nu wel seks wilde. Echt altijd hetzelfde riedelte, alsof ik daar geil van wordt

Maar goed, ik ben ook verschrikkelijk aseksueel (geworden)
    pi_44512254
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef releaze het volgende:
    Mwah, niks bijzonders. Eentje die sliep altijd met sokken aan, wat ook inhield dat als we seks hadden hij ook altijd zn sokken aanhad Ik vond dat echt zoooo kneuzerig, maar goed

Zelfde ex, ook met seks, als ie dan eens wilde dan kroop ie achter me met een keiharde paal en duwde daarmee dan tegen mn kont om aan te geven dat ie nu wel seks wilde. Echt altijd hetzelfde riedelte, alsof ik daar geil van wordt
    quote:
    Maar goed, ik ben ook verschrikkelijk aseksueel (geworden)
    van hem zou ik dat ook worden (als vrouw zijnde)...

sex is good
      zondag 17 december 2006 @ 17:37:32 #79
    152789 karr-1
    One man can make a difference
    pi_44512636

• Mijn ex wilde niet samen met mij in 1 bed liggen omdat hij beweerde dat hij dan niet kon slapen. Ik ademde te zwaar of zo.

• Ons sexleven bestond uit niet meer dan een beetje wederzijds rukken. Wilde ik eens wat anders of meer dan kon het niet of mocht ik het niet.

• Hij woonde nog bij zijn ouders en was daar vreselijk afhankelijk van. Ik mocht elke keer komen opdraven als daar iets was, maar als er in mijn familie eens wat aan de hand was dan was hij altijd ziek of op een andere manier niet beschikbaar.

• Hij slikte voor een vermogen aan allerlei vage pillen en poeders van die vage kruidendokters. Dat zou zogenaamd helpen tegen alle mogelijke ziektes en afwijkingen die hij had. Maar beter werd hij er nooit van......

• Werken kon en wilde hij ook niet, ik moest maar werken en het geld binnenbrengen zodat hij op mijn zak kon teren. En maar klagen dat het te weinig was en dat ik niet hard genoeg werkte.

God, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben.

Ik heb nu tenminste een echte man gevonden die wel alles doet en kan voor me
  • Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
    "Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
    pi_44518959
    het lijkt wel alsof iedereen in de wereld behoorlijk geschift is als ik deze verhalen zo lees
    pi_44519546
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Operc het volgende:
    het lijkt wel alsof iedereen in de wereld behoorlijk geschift is als ik deze verhalen zo lees
    Valt wel mee hoor. Op Fok! zitten gewoon een hoop geschifte verschoppelingen.
    pi_44519714
    En dat soort mensen hebben dan een vriend(in) gehad.. Hoe houd je het in godsnaam vol .
    pi_44520683
    irritante gewoontes van EXEN
    pi_44521112
    Hij at altijd geroosterd brood met pindakaas
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
    pi_44521310
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 21:37 schreef DropjesLover het volgende:
    irritante gewoontes van EXEN
    Hield ... Dan .
    pi_44521667
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 21:52 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Hield ... Dan .
    nou niet dus -> ex
    pi_44523620
    Een geweldig topic

Eens even iets bedenken... Het bekakte praten.. mn moeder zei me dat eens, ik keihard ontkennen later (lees: toen het uitwas) had ze toch wel gelijk

En het allerleukste is dit nogwel: toen ik mijn inmiddels ex leerde kennen, kregen we heel gauw iets, dus ik kende haar daarvoor niet en wist ook eigenlijk niet wat anderen van haar vonden.. Ik hoorde van verschillende mensen dat ze sindsdat ik iets met der kreeg veel aardiger was geworden en dat dat weer sterk afnam toen het uitwas
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_44524032
    Owja en ze zoende nog is met een ander
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_44526326
    - Hij kon totaal niet voor zichzelf zorgen. Hij kan niet eens iets fatsoenlijks koken. Vandaar dat hij als 30+ zijnde nog bij zijn ouders woonde

- Zijn kledingsstijl was soms om te huilen. Hij had een trui met Mickey Mouse erop en hij kwam een keer aanzetten met X-men schoenen, omdat ze zo goedkoop waren, want meneer was oh zo gierig. Maar die had hij gelukkig maar 1 keer aangehad, want hij was ze vergeten mee terug te nemen van vakantie. Ik had ze namelijk mooi in een hoek verstopt.

- Hij voelde zich altijd erg snel aangevallen.

- Hij poetste zijn tanden niet voor het slapen gaan.

- Hij bakte er niets van in bed. Voorspel, wat is dat? En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen. En hij zeikte altijd als we een condoom moesten gebruiken

- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.

What the hell was I thinking?

[ Bericht 8% gewijzigd door Snow84 op 18-12-2006 00:43:45 ]
      maandag 18 december 2006 @ 00:44:26 #90
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44526449
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
    - Hij kon totaal niet voor zichzelf zorgen. Hij kan niet eens iets fatsoenlijks koken. Vandaar dat hij als 30+ zijnde nog bij zijn ouders woonde

- Zijn kledingsstijl was soms om te huilen. Hij had een trui met Mickey Mouse erop en hij kwam een keer aanzetten met X-men schoenen, omdat ze zo goedkoop waren, want meneer was oh zo gierig. Maar die had hij gelukkig maar 1 keer aangehad, want hij was ze vergeten mee terug te nemen van vakantie. Ik had ze namelijk mooi in een hoek verstopt.

- Hij voelde zich altijd erg snel aangevallen.

- Hij poetste zijn tanden niet voor het slapen gaan.

- Hij bakte er niets van in bed. Voorspel, wat is dat? En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen. En hij zeikte altijd als we een condoom moesten gebruiken

- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.

Dat was mijn vraag al
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 18 december 2006 @ 00:48:13 #91
    132613 Relneger18
    weger geen neger
    pi_44526484
    Ik mocht haar kont, en kut niet zien ik mocht haar niet optillen :S
    pi_44526791
    quote:

Dat komt me ZO bekend voor

Ik was verbaasd als hij op tijd kwam... 1,5 uur is zelfs wel eens voorgekomen
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      maandag 18 december 2006 @ 01:23:10 #93
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_44526828
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat komt me ZO bekend voor

Ik was verbaasd als hij op tijd kwam... 1,5 uur is zelfs wel eens voorgekomen
    ach die van mij kwam ook altijd te laat, maar hij was wel zo lief om dat van te voren aan te geven: zo van, ik kom altijd minstens een half uur te laat
    Dus daar rekende ik ook altijd op, 10uur afspreken, half 11 daar. Als hij er dan om 10 uur was, dan kon ik zeiken want dan was hij te vroeg
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
      maandag 18 december 2006 @ 01:23:50 #94
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_44526832
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 00:48 schreef Relneger18 het volgende:
    Ik mocht haar kont, en kut niet zien ik mocht haar niet optillen :S
    hoe wil je in godsnaam neuken dan??
      maandag 18 december 2006 @ 01:24:52 #95
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_44526839
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef Black-Death het volgende:
    Een geweldig topic

Eens even iets bedenken... Het bekakte praten.. mn moeder zei me dat eens, ik keihard ontkennen later (lees: toen het uitwas) had ze toch wel gelijk

En het allerleukste is dit nogwel: toen ik mijn inmiddels ex leerde kennen, kregen we heel gauw iets, dus ik kende haar daarvoor niet en wist ook eigenlijk niet wat anderen van haar vonden.. Ik hoorde van verschillende mensen dat ze sindsdat ik iets met der kreeg veel aardiger was geworden en dat dat weer sterk afnam toen het uitwas
    uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelf
    pi_44526882
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Zo'n ski bril uit het leger op waarschijnlijk
    pi_44526902
    quote:

[..]

Niet.. En daarom ook het labeltje "EX van Relneger18" op haar voorhoofd denk ik .
      maandag 18 december 2006 @ 01:34:20 #98
    132613 Relneger18
    weger geen neger
    pi_44526909
    quote:

[..]

Met vinger voelen en dan erin steken:')

Meest waardeloze sekzz ooit
    pi_44526921
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 01:34 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Met vinger voelen en dan erin steken:')

Meest waardeloze sekzz ooit
    .. Oja zo kan het ook.. Die opmerking zag ik niet aankomen .
    pi_44526941
    quote:
    - En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen.

euh.......
    Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')