Wheeehehehehe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik was er van overtuigd dat het uit was en na 4 dagen belde ie "hoe laat kom je nou vanavond?"
Die gelijmde gaten waren wel erg ja
Ow, nog een leuke van dezelfde jongen:
- we waren 5 jaar samen. Op een gegeven moment liet ik wat dingen achter, zoals wat ondergoed of een luchtje. Kreeg ik de week erop rustig een plastic tasje met al die spulletjes: "hier, was je vergeten". Gevolg: ik liep standaard met een tas met sokken, ondergoed en toiletspullen
quote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef releaze het volgende:
Mwah, niks bijzonders. Eentje die sliep altijd met sokken aan, wat ook inhield dat als we seks hadden hij ook altijd zn sokken aanhadIk vond dat echt zoooo kneuzerig, maar goed
Zelfde ex, ook met seks, als ie dan eens wilde dan kroop ie achter me met een keiharde paal en duwde daarmee dan tegen mn kont om aan te geven dat ie nu wel seks wilde. Echt altijd hetzelfde riedelte, alsof ik daar geil van wordt![]()
van hem zou ik dat ook worden (als vrouw zijnde)...quote:Maar goed, ik ben ook verschrikkelijk aseksueel (geworden)
Valt wel mee hoor. Op Fok! zitten gewoon een hoop geschifte verschoppelingen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Operc het volgende:
het lijkt wel alsof iedereen in de wereld behoorlijk geschift is als ik deze verhalen zo lees
nou niet dus -> exquote:
Dat was mijn vraag alquote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- Hij kon totaal niet voor zichzelf zorgen. Hij kan niet eens iets fatsoenlijks koken. Vandaar dat hij als 30+ zijnde nog bij zijn ouders woonde![]()
- Zijn kledingsstijl was soms om te huilen. Hij had een trui met Mickey Mouse erop en hij kwam een keer aanzetten met X-men schoenen, omdat ze zo goedkoop waren, want meneer was oh zo gierig.Maar die had hij gelukkig maar 1 keer aangehad, want hij was ze vergeten mee terug te nemen van vakantie. Ik had ze namelijk mooi in een hoek verstopt.
![]()
- Hij voelde zich altijd erg snel aangevallen.
- Hij poetste zijn tanden niet voor het slapen gaan.
- Hij bakte er niets van in bed. Voorspel, wat is dat? En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen. En hij zeikte altijd als we een condoom moesten gebruiken
- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.
What the hell was I thinking?![]()
![]()
Dat komt me ZO bekend voorquote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- En tot slot, hij kwam altijd standaard te laat. Dan bedoel ik niet 5 of 10 minuutjes, maar bv een half uur. Eén keer was hij zelfs zo ver gegaan dat hij gewoon een uur te laat kwam.
What the hell was I thinking?![]()
![]()
ach die van mij kwam ook altijd te laat, maar hij was wel zo lief om dat van te voren aan te geven: zo van, ik kom altijd minstens een half uur te laatquote:Op maandag 18 december 2006 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat komt me ZO bekend voor
Ik was verbaasd als hij op tijd kwam... 1,5 uur is zelfs wel eens voorgekomen
quote:Op maandag 18 december 2006 00:48 schreef Relneger18 het volgende:
Ik mocht haar kont, en kut niet zien ik mocht haar niet optillen :S
uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelfquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef Black-Death het volgende:
Een geweldig topic
Eens even iets bedenken... Het bekakte praten.. mn moeder zei me dat eens, ik keihard ontkennenlater (lees: toen het uitwas) had ze toch wel gelijk
En het allerleukste is dit nogwel: toen ik mijn inmiddels ex leerde kennen, kregen we heel gauw iets, dus ik kende haar daarvoor niet en wist ook eigenlijk niet wat anderen van haar vonden.. Ik hoorde van verschillende mensen dat ze sindsdat ik iets met der kreeg veel aardiger was geworden![]()
en dat dat weer sterk afnam toen het uitwas
Zo'n skiquote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe wil je in godsnaam neuken dan??
Niet.. En daarom ook het labeltje "EX van Relneger18" op haar voorhoofd denk ikquote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Met vinger voelen en dan erin steken:')quote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Met vinger voelen en dan erin steken:')
Meest waardeloze sekzz ooit![]()
euh.......quote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef Snow84 het volgende:
- En hij kwam altijd veel te snel klaar en ging vervolgens lekker liggen.
Jaquote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uhm het gaat over irri gewoontes van je ex he, niet die van jezelf![]()
ik ga er gewoon standaard vanuit dat mijn vriendin te laat is; geen ergernis als ze idd laat is en een leuke meevaller als ze wel op tijd isquote:Op maandag 18 december 2006 02:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Was meneer een keer op tijd en ik te laat dus (want ik rekende erop..) was het: Je bent te laat
quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
Dat is lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 21:48 schreef Lotjeb het volgende:
Hij at altijd geroosterd brood met pindakaas![]()
*Ioko probeert wanhopig zijn slok thee door te slikken*quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
lolquote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
- gilde in zijn slaap![]()
- stampte met zijn voeten op het matras tijdens het slapen, heel irritant![]()
Had je die niet preventief kunnen ruimen? Op het werk hebben we dat ook veel en moeten we het voedsel erop aanpassen.. Mensen die zogenaamd vanalles hebben.quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze is overal allergisch voor qua eten, waardoor ik 2uur over boodschappen haal doe, ipv 5min (moest alles achterop de pakjes checken)
quote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
-droeg altijd maar zijn kleding van het zeilen (Kijk ik ben een zeiler!), dus al die shirtjes en broeken van zeilwedstrijden![]()
Bwahahaquote:"Kijk, Ik ben een zeiler!"
Toch vindt ik dit wel een van de mooiste, ik zie hem ook helemaal voor me, stampend en gillend in bed in z'n zeil outfitquote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
- praatte en gilde in zijn slaap![]()
- stampte met zijn voeten op het matras tijdens het slapen, heel irritant![]()
- kwam chronisch te laat![]()
-droeg altijd maar zijn kleding van het zeilen (Kijk ik ben een zeiler!), dus al die shirtjes en broeken van zeilwedstrijden![]()
-wilde niet zoveel seks als ik wilde![]()
![]()
![]()
![]()
etc etc etc
blabla..
quote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef CyclingGirl het volgende:
-wilde niet zoveel seks als ik wilde![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik het zo na lees..denk ik: Ja ze was wel heel erg, zal haar wel sms-en en vragen als ze zo operatie al had uitgevoerdquote:
Hoe blind door liefde kan iemand zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 03:16 schreef Sessy het volgende:
- Rokken dragen. En dat voor een jongen. Rokken die ik voor mijzelf of anderen had gemaakt net zo lang bedelen tot hij ze kreeg. En waarom? Omdat hij met een rok makkelijker z'n ballen kon krabben als hij achter de computer zat...![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Toch vindt ik dit wel een van de mooiste, ik zie hem ook helemaal voor me, stampend en gillend in bed in z'n zeil outfit
Dus zij vertelde haar ouders bij wijze van spreke hoe jij haar anaal had uitgewoond met een sloopkogel, waarna je haar op de kop aan een muur had gespijkerd om vervolgens met 7, 8, 9 negers om haar heen te gaan staan en haar hardstikke onder te jodelen? Dat soort dingen vertelde zij ook?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
- Ex van me moest altijd horen dat ze O zo goed kon autorijden..
- Elke keer als we uitgingen moest ik vertellen dat ze er zo leuk uitzag... als ik dat niet deed, was ze de komende uren chagrijning en hadden we ruzie..![]()
- Ze verrtelde haar ouders echt alles, maar ook echt alles.. Hoor je ineens van je vriendin wat haar ouders erover vinden.. dus jij zo... WTF!!! ik wist niet eens dat je met je blonde kop dat je ouders hebt vertelt.... k*twijf
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus zij vertelde haar ouders bij wijze van spreke hoe jij haar anaal had uitgewoond met een sloopkogel, waarna je haar op de kop aan een muur had gespijkerd om vervolgens met 7, 8, 9 negers om haar heen te gaan staan en haar hardstikke onder te jodelen? Dat soort dingen vertelde zij ook?
mja, als je gewoon een leuk vriendje bent en goed in bed bent is dat best wel geinig.. ook ervaring mee. zegt de zus van mn ex ineens tegen me waarom ik het zo belangrijk vind dat mn ex ook kwamquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
- Ex van me moest altijd horen dat ze O zo goed kon autorijden..
- Elke keer als we uitgingen moest ik vertellen dat ze er zo leuk uitzag... als ik dat niet deed, was ze de komende uren chagrijning en hadden we ruzie..![]()
- Ze verrtelde haar ouders echt alles, maar ook echt alles.. Hoor je ineens van je vriendin wat haar ouders erover vinden.. dus jij zo... WTF!!! ik wist niet eens dat je met je blonde kop dat je ouders hebt vertelt.... k*twijf
zieke fantasie maar goedquote:
Mja das toch gek he. Je moet dan iets wazigs hebben waar je van denkt van "dat vertelt ze écht niet tegen haar ouders" en dan kom je hier op uit. Ik zou bijna aan mezelf gaan twijfelen....bijnaquote:
Ik heb korte tijd iets met zo'n bio-wijf gehad.. geloof mij.. dat is nog veel erger.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:34 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
had k ook, was niet echt irritant (ging mij als carnivoor zijnde gelukkig niet ompraten), wel erg lastig met eten/blijven eten bij ouders en dergelijke, moest altijd rekening mee gehouden worden.
wat ik wel vervelend vond was dat ze bij het koken nooit iets van kruiden end ergelijke gebruikte, en zeer vaak pasta. oftewel pasta met wat saus (uit een potje) en kaas, thats it...
k weet wel wat grote pluspunten zouden zijn aan mijn volgende vriendin na een paar dagen hier en op het "wat mannen/vrouwen over vrouwen/mannen willen weten" topics gehangen te hebben.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Misschien kan ze vriendinnetjes worden met die Forever Friends-fan
En daarom noem jij jezelf ws. doggie?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ze had iets met hondjes. Gewoon ziekelijk.
hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters
kut verhalen over haar hondje.
Kind was 21
Wel elke keer neuken op zn hondjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ze had iets met hondjes. Gewoon ziekelijk.
hondjesagenda
hondjesparaplu
hondjesetui
hondjespennen
hondjesposters
kut verhalen over haar hondje.
Kind was 21
Dat moest het zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En daarom noem jij jezelf ws. doggie?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dat vind ik best mogenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nog 1 tje...
hele avond rose drinken in de kroeg / club / discotheek.....
DRINK GEWOON BIER!!!!
of mixjes.. maar niet in de winter rose drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |