abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2006 @ 18:15:42 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_44686700
Ja, dat vind ik ook al raar lady_wrb. Maarja, dat is denk ik net zoiets als gaatjes in oren laten schieten en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2006 @ 19:24:52 #103
43556 miss_dynastie
pi_44688318
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Nu hebben we haar haartjes donkerblond gemaakt. Een heel ander gezicht! Wat lijkt ze volwassen zeg. Het kind is er gelijk een beetje af. Ik had het haar mooi gefohnt en in model gebracht. Ze was helemaal trots! Ze kon er niet vanaf blijven...
Maar dat is wel haar eigen kleur? Anders blijf je natuurlijk bezig...
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:05:35 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44689569
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef livelink het volgende:
Wij lopen even mee naar het huis toe, zodat we weten waar ze is, wisselen telefoonnummers uit en dan ga ik weer. En dan halen we Katja op een gegeven moment zelf weer op. Als andere kinderen bij ons komen spelen gaat het precies zo. Ik blijf er niet de hele tijd bij, dat kan ook niet want dan zit Job er ook de hele tijd bij. Bij ons op het plein mag Katja gewoon alleen bij vriendjes naar binnen, als ze het maar altijd even vraagt of komt zeggen.
Ik hoef er ook niet de hele tijd bij te blijven, maar ik wil toch wel graag even zien waar Freek terecht komt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 10:00:30 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44700551
ik pak het volgens mij weer anders aan.
ik nodig het kind altijd eerst bij ons thuis uit. dan kan ik bekijken hoe het kind zelf is. pas dan mag luca van mij daar pas spelen. en ik breng altijd weg en haal altijd zelf op.
  zondag 24 december 2006 @ 11:01:31 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44701059
Het wordt alleen wat ingewikkelder als de ouders van dat andere kind dezelfde methode hebben
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44713294
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat is wel haar eigen kleur? Anders blijf je natuurlijk bezig...
Ja haar eigen kleur is ook donkerblond. Vandaar dat ik het maar weer donker heb gemaakt, met dat licht blond blijf ik bezig, en het is nu niet echt goed voor het haar...

Hier het resultaat...

Staat dr toch leuk?? Haren ook gefohnt, speciaal voor kerstavond.

Ik zoek nog even een foto, daar zit ze met dr makeup te tutten... Leuk he als ze wat groter worden, ze willen zo graag groot zijn...

Edit- Gevonden

Even de nagellak droogblazen....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 december 2006 @ 19:17:37 #108
37150 livelink
pi_44715680
Mooie meid, hoor! Hoe oud is ze eigenlijk? Ik zou haar op de bovenste foto zo een jaar of 15 geven, maar dat kan niet kloppen.
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 19:28:14 #109
43556 miss_dynastie
pi_44715909
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja haar eigen kleur is ook donkerblond. Vandaar dat ik het maar weer donker heb gemaakt, met dat licht blond blijf ik bezig, en het is nu niet echt goed voor het haar...
Heb je helemaal gelijk in hoor! Staat haar goed
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 21:30:45 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44718709
leuke meid om te zien
livelink: tegenwoordig zien al die meiden van die leeftijd er ouder uit.
pi_44718780
ze is 11, bijna 12. We hoeven gelukkig nog niet de jongens buiten te houden..;) Nog niet echt intresse..
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 21:44:45 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44718970
dat begint gauw genoeg ticootje.
toen ik d. leerde kennen was ze 11. ik heb het hele proces van verlegen schoolmeisje tot brutale puber mogen meemaken
van mij mag dat morgen weer over zijn. ik hou me er maar aan vast dat het ooit over gaat.
pi_44720397
Leuk he volwassen worden, ach we vinden het prachtig!!

Soms hebben we zoiets van "waar haal je het vandaan??!!" Maar heel vaak gaat het gewoon heel goed! Het is gewoon echt een lieverd!
  zondag 24 december 2006 @ 23:18:25 #114
37150 livelink
pi_44721262
Nou, ik geloof dat er snel genoeg interesse zal komen van jongenskant. Maar je hebt gelijk Lady-wrb, tegenwoordig zien een hoop meiden er al zo volwassen uit.
En dat puberschap, daar denk ik voorlopig nog maar niet aan.
pi_44738055
Mooie dochter heb je hoor Ticootjhe. Ik kan van mezelf ook herinneren dat ik rond mijn 13e lekker begon met kalken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 11:34:16 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44746999
ik vind dat tico dr dochter zelfs wel een beetje op je lijkt.
eigenlijk moet je deze foto bewaren tot bo zo oud is. volgens mij sta je dan nog raar te kijken

(ik bedoel niks beledigends, het viel me alleen gister al op, maar toen durfde ik het nog niet te posten)
pi_44749555
Is toch helemaal niet beledigend. Het is een prachtmeid. En ik zie de houding van het hoofdje van Bo er ook wel in terug. En de sproetjes van mezelf
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44749775
quote:
Op zondag 24 december 2006 21:35 schreef Ticootje het volgende:
ze is 11, bijna 12. We hoeven gelukkig nog niet de jongens buiten te houden..;) Nog niet echt intresse..
Djen is ook bijna 12 en die heeft al aardig intresse in jongens. althans ze weet wie ze een lekker ding vind, denkt overal bij door wat er gezegd word en is nog heerlijk onschuldig, maar ik weet dat dat heel snel gaat veranderen. Nog een paar maandjes en dan gaat ze naar de grote school, dan is ze echt het kleine meisje niet meer.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 18:31:24 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44751386
nou berg je dan maar anitra.
zodra dat eenmaal goed op gang is, gaat elk gesprek over jongens
pi_44786172
Wij binden Priscil gewoon vast aan dr bed tot haar 21e...

Eergister hebben we haar lekker naar Disneyland gebracht. Daar wachtte haar moeder op dr. Het was echt SUPER koud in Parijs, rond het vriespunt, dus ik hoop dat ze nog iets hebben kunnen doen daar.

1 Januari komt ze weer terug. Lekker nieuwjaar vieren bij haar moeder.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 09:34:24 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44786741
hier is het ook heel stil.
luca is bij zijn vader sinds tweede kerstdag.
ik had me voorgenomen om alleen maar te gaan genieten en dingen voor mezelf doen, maar voorlopig loop ik met mijn ziel onder mijn arm en mis mijn ventje verschrikkelijk.
jammer genoeg voor luca en gelukkig voor mij heeft luca zijn vader maar 1 week tijd voor hem. dus 2 januari zie ik hem alweer
pi_44884338
Bo zit in bad te zingen
Met een blik en een kus en het topje van me zus
maak ik jou stapelgek veliefd op lijkt
Alle meisjes in jou school
Waar ik jou niet zo verdol

En als ik dan zegt hoe het moet is het "maham jij weet het niet"
Vooruit dan maar

Woensdag naar de dokter voor dr kramvoetjes. Die heeft ze nu al meer als een jaar denk ik. En het word steeds erger. Op het CB waar ik voor Jans was, dachten ze misschien aan doorgezakte voetjes ivm die hypermobiliteit. (en zou zien ze er mijn inziens ook wel een beetje uit)Maar ze krijgt nu af en toe ook kramphandjes , lijkt me niet dat je doorgezakte handjes kan krijgen. maar die voeten heeft ze nu meerdremale per dag. Zijn ook geen groeipijnen ofzo. Die komen meestal in benen en vooral knieeen. Ze zit niet verkeerd (dus niet op dr hurken voeten of wat dan ook, maar gewoon op dr billen of in kleermakerszit)
We zullen wel zien woensdag. Maar is best sneu want ze gilt het uit zo af en toe. Het enige wat dan helpt is in dr voetjes knijpen/masseren.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 11:41:19 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44884491
gezellig jessie
ik kan niet wachten tot mijn lawaaipapegaaitje weer thuis is.
t is hier veel te rustig
pi_44884580
Ja dat kan ik me voorstellen hoor

Alhoewel ik het Sinterklaas ging uit fietsen van Jans,
en het kling klokje klingelingeling van Bo ook wel een beetje zat ben hoor.
En bij midden in de winternacht zingen ze, jezus christus is geboren.
Want ja mam de ene zingt jezus de andere christus, dan weet ik het niet meer hoor. Dan doe ik ze gewoon allebei dan weet ik zeker dat het goed is. Zucht
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 11:47:02 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44884650
agossie

luca is nooit meer van het zie de maan schijnt door de bomen afgekomen. tot op de dag dat hij opgehaald werd door zijn pa is hij het blijven zingen
pi_44884737
Bo is deze vakantie niet echt te genieten.
Nu ze niet op school zit merken we weer hoe superdwangmatig ze is. En hoe moeilijk ze het heeft met het verschil tussen school en thuis. Hoe vaak ik al niet gehoord heb, maar de juf zegt dat dus is het zo. Of op school doe ik dat zo dus dat moet hier ook zo.
Het trekt echt heel erg ver door.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 11:51:58 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44885105
Ik probeer zo luchtig mogelijk. En duidelijk maken dat ze nu thuis is en niet op school. Maar poeh. soms vreet het energie hoor. Wil geen zeikerd zijn ofzo, maar het is iets wat ik bij Bo al lang herken, maar zo nu en dan komt het in alle hevigheid weer extra tot uiting ofzo.
Ik kan nu ff snel geen voorbeelden verzinnen omdat het er zoveel zijn en zo ingebakken zitten in het dagelijske doen.
Een voorbeeld is als ze iets wil vertellen. Dan gaat ze eerst 3 keer hoesten. Haar haartig keer over dr schouders gooien. Dan begin ze te vertellen, dan hoest ze dan moet het weeer overnieuw. En ja slecht misschien amar dan verlies ik nog wel eens mij geduld en zeg ik hallo zeg ff wat je wil zeggen Maar dat is dan meestal als zoiets al vaak voorgekomen is met wat driftbuien om andere (voor mij, niet voor haar) onnozele dingen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:19:33 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44885555
herkenbaar hoor jessie, dat gebeurt hier ook.
als luca iets wil vertellen lukt het gewoon niet omdat hij zo ontzettend vastloopt in zijn verhaal.
maar het zoeken naar manieren om de driftbuien te voorkomen is inderdaad heel vermoeiend.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:28:14 #130
37150 livelink
pi_45014929
Moeilijk hoor, Jessie. Bij ons is die overgang van school naar thuis nooit zo groot, omdat ze vorige week en ook deze week 2 dagen naar de BSO moest. Dan hou je toch een beetje het ritme erin.

Lady, lekker dat Luca weer thuis is. Geniet er maar van!
pi_45015314
Waar blijven de verjaardag foto's nou! Ben zo nieuwsgierig!
En wat heeft ze gekregen?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:50:52 #132
37150 livelink
pi_45053384
Sorry, ik ben gisteren ongeveer gelijk met de kinderen naar bed gegaan, dus daarom heb ik nog niet gereageerd.

Katja heeft veel knutselspulletjes gekregen en veel barbies. En van ons heeft ze de dvd van De Kleine Zeemeermin gekregen.

En hier dan de beloofde koe-foto's. Wat zal die koe al op veel foto's staan, gok ik.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 20:52:31 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45053460
Geef je ze Pokon of zo? Jeetje wat zijn ze groot geworden! Leuke foto's
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:15:07 #134
37150 livelink
pi_45054200
Eigenlijk zijn ze best wel klein voor hun leeftijd, allebei. Maar op een koe lijkt iedereen groot.
pi_45054452
Leuke foto's livelink!!!!!
Nog gefeliciflapstaart trouwens
Even een update over Damien... Zijn gips is eraf geen raar eng dun armpje gelukkig ondanks de drie maanden gips maar ja das niet zo gek als je bedenkt dat dat kind ook geen vet heeft om te verliezen.... geen reserves helemaal noppes... ons kleine gratenpakhuisje...
Wel twee kleine wondjes van de pennetjes en meneer heeft geprobeerd om van zijn gips een spaarpot te maken er zat een tien eurocent muntje in zijn gips....
Helemaal zwart enzo geworden ieeeeuuuuwwww... gelukkkig geen ontstekingen veroorzaakt ofzow...
Hij heeft nu wel voor drie weken een spalkje mee om nog wat stevigheid te bieden en over 6 weken mag hij alles weer.
En dan in juni nog een controle.

[ Bericht 1% gewijzigd door Angel22 op 06-01-2007 10:52:40 (spelfoutjes verwijderd) ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:26:01 #136
37150 livelink
pi_45054634
Fijn Angel22
En nu maar duimen dat hij de eerstkomende jaren gipsvrij door zal komen.
pi_45091139
Wat een leuke foto's Livelink.
Katja kijkt er helemaal spannend bij!

Angel Damien heeft wel een pech en pijn steeds he Hopelijk geneest het mooi en is het dan even over met zijn valpartijen.

Waneer kregen jullie een oproep voor de schooldokter. Die krijgen ze bij 5 jaar toch? Daar hoef je zelf toch niet achteraan?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 22:47:31 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45092242
hier kreeg luca een brief mee via school.
maar ik kan me herinneren dat het in schiedam via de post kwam.
maar dat is alweer zoveel jaar geleden.
pi_45092330
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:17 schreef jessie het volgende:

Waneer kregen jullie een oproep voor de schooldokter. Die krijgen ze bij 5 jaar toch? Daar hoef je zelf toch niet achteraan?
Dat gaat inderdaad automatisch hoor. Hoef je niet zelf achteraan.
Syllables govern the world
pi_45092351
O ok, thx. Zal binnenkort dan wel komen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45092558
Het is wel zo dat zo'n schooldokter maar twee keer per jaar ofzo komt. Dus niet direct als ze vijf worden, ligt net aan het bezoekmoment van de dokter.
Syllables govern the world
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 23:02:30 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45092772
zit jij nou ook op die koe, livelink?
pi_45092890
Ja dat zie ik nu pas, ik dacht dat je erachter stond, maar ik zie je been erop zitten! Held!!!!! Volgens mij had je dat verteld trouwens in het andere topic. Volgende keer breeduit in beeld lachen hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 00:03:08 #144
13151 crew  Rewimo
pi_45094731
Schooldokter Euh, dat gaat hier denk ik mis. Want op Christans vorige school was dat voor de oudste kleuters en dat is ie bij hun dus nooit geworden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45094811
O, ik dacht dus gewoon met 5 jaar.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 00:12:12 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45095064
gewoon even op school vragen dan rewimo.
  zondag 7 januari 2007 @ 09:19:31 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_45101972
Of niet vragen, want schoolartsen zijn toch maar stom.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45102012
hier gaat het per school, en dan worden alle kinderen die in dat schooljaar 6 worden opgeroepen. Merijn was dus al bijna 7 voor ie aan de beurt was en Timo net 5... kids zijn van school veranderd en de oude school was als laatste aan de beurt en de nieuwe als eerste

Beiden overigens goed gekeurd... t worden lange mannen (goh wat een verrassing... merijn is nu 7 jr en bijna 3 mnd en 137 cm.....), hun oren doen het (dat was wel een verrassing, soms denk je wel eens dat ze stokdoof zijn) en hun ogen waren prima.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 10:24:05 #149
13151 crew  Rewimo
pi_45102316
quote:
Op zondag 7 januari 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Of niet vragen, want schoolartsen zijn toch maar stom.
Volgens mij ben ik er nooit geweest als kind Maar ik zal er eens naar vragen morgen.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 11:47:39 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45103366
quote:
Op zondag 7 januari 2007 09:30 schreef Stout het volgende:
hier gaat het per school, en dan worden alle kinderen die in dat schooljaar 6 worden opgeroepen. Merijn was dus al bijna 7 voor ie aan de beurt was en Timo net 5... kids zijn van school veranderd en de oude school was als laatste aan de beurt en de nieuwe als eerste

Beiden overigens goed gekeurd... t worden lange mannen (goh wat een verrassing... merijn is nu 7 jr en bijna 3 mnd en 137 cm.....), hun oren doen het (dat was wel een verrassing, soms denk je wel eens dat ze stokdoof zijn) en hun ogen waren prima.....
137 cm bekopenvalsmilie wat een eind zeg ! is hij de langste van de klas?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 11:48:41 #151
13151 crew  Rewimo
pi_45103384
137, ik zie het nu pas, ik vind Christan al zo lang met zijn 128! Die is de op een na jongste van zijn klas, maar beslist niet de kleinste.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 10:09:48 #152
13151 crew  Rewimo
pi_45136013
Ik heb vanmorgen met Christans juf gesproken, zij zorgt ervoor dat hij alsnog wordt opgeroepen door de schoolarts
pi_45136065
Mijn oudste is in september 6 geworden maar die zit ook al aan de 128
Van mij heeft hij het niet
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 10:16:26 #154
13151 crew  Rewimo
pi_45136113
Neuh, Christan heeft het ook niet van mij
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 11:48:42 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45138170
nou.... hier zit er ook weer en beetje beweging in. broeken in maat 116 zitten net aan.
ik ben enthousiast aan het zoeken naar leuk broeken in 122, maar dat is én te wijd én te lang
mijn kind is gewoon buitenmodel ofzo
ik zit wel eens te zoeken naar leuke broeken op marktplaats, maar daar is het op het ogenblik allemaal van die chinese rommel waar ze dan nog doodleuk 10 euro voor vragen
die dingen haal ik voor 5 a 6 euro op de markt (als ik ze zou willen hebben dan, want ik vind het rotdingen met een beroerde pasvorm)
  maandag 8 januari 2007 @ 11:51:35 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_45138231
Kun jij daar uberhaupt pasvorm in ontdekken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45138277
Priscil is ook zo vreselijk hard aan het groeien!! Ze heeft er zelfs wel een beetje last van.. Haar knieen doen soms een beetje pijn..

Twee jaar terug was het nog maat 134/140. Dat werd al erg snel 140. Vorige zomer hadden we allemaal nieuwe kleding gekocht. Maar nu past ze niets meer!! Alle broeken waren opeens hoog water!

Ze zit nu gewoon op maat 158, of maat 14 voor truitjes omdat anders de mouwen te kort zijn. Ik heb afgelopen weekend maar eens de kast helemaal uitgezocht. Ik had 3 (!) boodschappentassen vol kleding die gewoon te klein was. Nu Priscil een jaartje overdoet op school en dus haar vriendinnetje een jaartje jonger is was die erg blij met haar nieuwe garderobbe.
Ik ben blij dat ik nog hel veel kleding had bewaard die ik vorig jaar had gekregen van mijn nichtje, die toen veel te groot was, maar nu dus gewoon in de kast ligt.
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 12:02:07 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45138430
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Kun jij daar uberhaupt pasvorm in ontdekken
`

dr zit een voor en achtekant aan die ze aangeven door middel van kontzakken.
voor de rest zit het kruis altijd te laag, zitten ze als je ze achterstevoren zou dragen net zo hobbezakkerig als wanneer je ze normaal draagt.
het enige voordeel is dat er elastiek in de taille zit, wat luca erg prettig vindt, want die heeft nogal moeite met knopen en ritsen (toch een gevalletje motoriek, gecombineerd met een flinke dosis gemakzucht)
maar inderdaad, vanaf een kilometer afstand is te zien dat het van die chinese imitatiemeuk is.
luca vindt ze pertinent on-stoer en weigert ze te dragen.
ik koop nu af en toe een broek voor hem bij de coolcat, wat me een rib uit mijn lijf is. maar die gaan wel weer een tijdje mee en blijven mooi.

t is hier trouwens ook weer helemaal mis. allemaal dwarsigheid, boze buien, niet naar bed willen, niet naar school willen, meneer wil eigenlijk helemaal niks.
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 12:04:15 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45138471
ik heb trouwens voor een paar euro een (op het gezicht) een leuke broek op marktplaats gekocht.
tweedehands en redelijk versleten, maar het model sprak me aan
als het een goed passend model is ga ik m namaken
k heb dr nu al zin in
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 14:39:39 #160
13151 crew  Rewimo
pi_45142777
Voor Christan heb ik laatst een hele lading broeken bij Zeeman meegenomen. Gewone katoenen voor 4 euro per stuk Alleen zijn ze met een drukker en die wil nog weleens losspringen bj sommige broeken.
  maandag 8 januari 2007 @ 15:57:50 #161
37150 livelink
pi_45145342
Voor Job krijg ik gelukkig nog kleren doorgeschoven van vriendinnen. Voor Katja niet meer en dan valt het pas op hoe snel zij nu uit kleren groeit en hoe vaak je eigenlijk nieuwe kleren moet kopen.

Ik ben nu bezig met Katja's traktatie voor morgen. En eigenlijk had ik geen idee hoeveel ik moet maken. Kom ik net op het briljante idee om de groepsfoto van een paar maanden geleden er eens bij te pakken.
Blijkt dat er toen al 30 kinderen waren en er zijn er hoogstwaarschijnlijk nog wel een paar bijgekomen sindsdien. Ik heb dus echt niet genoeg en ik moet straks weer terug naar de winkel.

En bij de BSO waren al 19 kindjes en dat vond ik al zo veel.
pi_45145930
oef livelink dat zijn er veel inderdaad! wat voor traktatie is het? hopelijk niet teveel werk?

lady_wrb maar er zijn wel veel leuke outlet-en tweedehands-shops op internet, je kunt toch ook buiten marktplaats kijken? bijv. www.hebbez.com en www.barbamama.nl, daar ben ik al verschillende keren goed geslaagd. ook niet supergoedkoop maar wel goede spullen.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:18:11 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_45146106
livelink, www.jo-basics.nl heeft ook leuke kleding, helaas alleen niet online. Ik kan wel eens vragen of ze wat leuks in de collectie hebben hangen op dit moment?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 16:29:40 #164
37150 livelink
pi_45146535
Ken je ze soms, Troel? Ik had wel gezien dat er een nieuwe kinderkledingwinkel in Wijk bij Duurstede was gekomen, maar ik ben er nog niet binnen geweest. Tenminste, ik neem aan dat het de nieuwe winkel is.

Bix, Katja wilde indianenkettingen maken van twee dropveters, wat van die ringen van Nibbits en een mooie veer eronderaan. Gaandeweg is het idee al simpeler geworden, want ik kon geen veren vinden. De enige winkel waar ze die hadden kunnen hebben was gesloten ivm inventarisatie vandaag.

Dus nu hang ik er een kaartje aan met ballonnen en de tekst dat Katja 5 jaar geworden is. Die kaartjes ben ik nu aan het uitknippen en dat is denk ik het meeste werk.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:33:52 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_45146698
Het is van de vrouw van een collega van me en het ziet er echt super uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 16:34:19 #166
37150 livelink
pi_45146720
Ja, er zat voorheen een slijterij, weet ik. Ik zal er binnenkort eens naar binnen gaan.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:34:54 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_45146745
E hebben nu een 40% kortingsaktie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 17:26:00 #168
37150 livelink
pi_45148620
Die zal vast nog wel gelden tot a.s. vrijdag. Eerder lukt me niet om te gaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 17:27:07 #169
13151 crew  Rewimo
pi_45148665
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef livelink het volgende:
Voor Job krijg ik gelukkig nog kleren doorgeschoven van vriendinnen. Voor Katja niet meer en dan valt het pas op hoe snel zij nu uit kleren groeit en hoe vaak je eigenlijk nieuwe kleren moet kopen.

Ik ben nu bezig met Katja's traktatie voor morgen. En eigenlijk had ik geen idee hoeveel ik moet maken. Kom ik net op het briljante idee om de groepsfoto van een paar maanden geleden er eens bij te pakken.
Blijkt dat er toen al 30 kinderen waren en er zijn er hoogstwaarschijnlijk nog wel een paar bijgekomen sindsdien. Ik heb dus echt niet genoeg en ik moet straks weer terug naar de winkel.

En bij de BSO waren al 19 kindjes en dat vond ik al zo veel.
Heb je geen klassenlijst dan? Hier hebben we een lijst met alle namen en adressen. In de kleutergroepen werd die aangevuld als er nieuwe kinderen bij kwamen. Dat gebeurt in groep 3 niet (eh o, wacht, bij ons dus wel )
  maandag 8 januari 2007 @ 17:39:50 #170
37150 livelink
pi_45149126
Nee, ik heb alleen een lijstje van het moment dat Katja instroomde. Dat is inmiddels een jaar geleden.
Dat was ook een ramp met kerstkaarten. Ze kreeg allemaal kerstkaarten van klasgenootjes waar ik het adres niet van wist. Dus ik heb echt hele speurtochten naar adressen moeten houden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 18:47:23 #171
13151 crew  Rewimo
pi_45151376
Hebben jullie klassenmoeders? Die onderhouden bij ons het contact (meestal per mail) en die hebben bij ons dus ook een lijstje met alle emailadressen. Die weten dus ook hoeveel kinderen er zijn.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:09:10 #172
37150 livelink
pi_45152214
Als we al klassenmoeders hebben, zijn ze bij mij in ieder geval onbekend. Het contact dat ik heb met school is echt bijna niks en ik heb ook tot nog toe geen enkele ingang gevonden om meer in contact te komen.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:23:02 #173
37150 livelink
pi_45152783

[ Bericht 100% gewijzigd door livelink op 08-01-2007 19:26:09 (verkeerde topic) ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 19:25:56 #174
13151 crew  Rewimo
pi_45152913
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef livelink het volgende:
Als we al klassenmoeders hebben, zijn ze bij mij in ieder geval onbekend. Het contact dat ik heb met school is echt bijna niks en ik heb ook tot nog toe geen enkele ingang gevonden om meer in contact te komen.
Dat klinkt me echt vreemd in de oren (niet dat jij iets aan die situatie kunt doen natuurlijk). Zowel bij Christans oude als zijn nieuwe school zijn er klassenouders die als het ware het contact houden tussen de juffen en de ouders als er iets georganiseerd moet worden.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:30:47 #175
37150 livelink
pi_45153110
Ja, ik vind het wel een mooi idee. Want dit is echt niks.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 20:20:26 #176
13151 crew  Rewimo
pi_45155197
Ik dacht eigenlijk dat dat op elke school zo geregeld was
pi_45155400
Hebben wij ook niet. Maar als ik iets wil weten kan ik het altijd aan de juf vragen eigenlijk. Na 3 uur mag je ook altijd de klas even in om werkjes enzo te bekijken.

Wel een grote klas ook zeg he. Wat is het maximum daar?
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 20:26:38 #178
37150 livelink
pi_45155485
Het maximum is afgelopen jaar vergroot wegens de sluiting van een andere school in Wijk bij Duurstede.
Het maximum was 25 maar in oktober zaten er dus al 30 en dan heb je nog de instroom van oktober t/m juli. Dus geen idee waar het op uit zal komen.
pi_45155558
En staan ze dan met zijn 2en voor de klas ofzo?
Enne foto van de traktatie he!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 20:31:47 #180
37150 livelink
pi_45155713
Nee, geen foto van de traktatie. Het is een beetje mislukt en Katja vindt het vreselijk geworden. Ze was helemaal boos, schopte tegen alles wat ze tegenkwam (inclusief mij en Job) en heeft in de regen buiten moeten afkoelen. In tussentijd heb ik de traktatie zelf snel op een veilige plek gezet, want ze was in staat om alles kapot te maken. Kortom, het is een beetje een erg beladen traktatie geworden en ik zal dolblij zijn als het morgenmiddag is en we voorlopig van al dat verjaardagsgedoe af zijn.
pi_45155808
Opes, moet stiekum een beetje lachen Maak op zijn minst een foto ervan als ze op bed ligt, voor later. Weet je nog Katja.....

Wat kan er mislukken aan dropveters met nibbit ringentjes. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je de nibbit staafjes hebt genomen
Ben nu wel erg nieuwsgierig.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 20:36:39 #182
37150 livelink
pi_45155969
Het is mislukt omdat het niet was wat zij in haar hoofd had. En het leek ook niet op het plaatje
pi_45156028
O ivm kaartjes ipv veertjes, dat bedoel je. Ach gos, Bo zou dat ook hebben denk ik. Verjaardagsstress ook allemaal.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 20:46:20 #184
37150 livelink
pi_45156457
Ja, gelukkig bijna voorbij. Ik moest er stiekem ook wel om lachen. Ze riep ook op een gegeven moment heel dramatisch "laat mij allemaal eens even met rust, ja!". En Job zat vrolijk te echoen, "laat mij ook rust" en begon vervolgens tegen mij te klagen dat Katja zijn vriendinnetje niet meer was.
pi_45156546
wat rot livelink. ik heb nog wel een zakje veren (bij de Hema gekocht overigens, zag ze van de week ook nog liggen bij de knutselspullen, in allerlei kleuren) dat zou je zo mogen komen halen, maar ik vrees dat dat er geen 30 zijn. zal ik ze even tellen of is het geen optie voor nu?
  maandag 8 januari 2007 @ 20:49:54 #186
37150 livelink
pi_45156634
Is geen optie meer. Het is klaar en waarschijnlijk is het morgen wel goed genoeg. Wel lief van je. Als ik meer tijd had gehad, had ik er graag gebruik van gemaakt.
pi_45156793
ok. succes ermee morgen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 20:53:57 #188
13151 crew  Rewimo
pi_45156829
En kaartjes frutselen in de vorm van een veer? Hoewel je inmiddels je buik waarschijnlijk al vol hebt van die traktaties
  maandag 8 januari 2007 @ 21:05:17 #189
37150 livelink
pi_45157401
Dat laatste, Rewimo
pi_45168657
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

137 cm bekopenvalsmilie wat een eind zeg ! is hij de langste van de klas?
Wel de oudste maar er zitten nog 2 van die lange einden in de klas... maar die hebben ook ouders die erg lang zijn.
Ik ben 'maar' 1.70 en mijn man 1.93 . Ze schatten nu (de kinderarts) dat ie tussen de 1.97 en 2.07 gaat worden. We zullen zien.
Broeken inderdaad maat 140, of 134 zonde riem.
Ik kan altijd goed slagen bij de v&d, wel wat duurder maar wel pasvorm (en dat is wel nodig als je bij 1.37 maar 27 kg weegt.
pi_45169201
Wat zijn kinderen toch ook naief he eigenlijk??? Wel lief hoor.

Gister ging ik dus de was doen, en dan raap ik gewoon overal de washopen weg. Nu was het toevallig dat Priscil haar broekje in de badkamer had laten liggen (in plaats van in de wasmand te doen) en ik zag dus dat het moment was aangebroken dat we dubbel zoveel maandverband moeten gaan aanschaffen.

Dus ik vraag vanmorgen, "Lieverd ben jij "je weet wel"?" Zei : "nee hoezo?" Ik: "nou je broekje lag in de badkamer en was erg vies" Zei: "Ja ik wist ook al niet wat het was..."

Ze wordt toch wel erg groot nu hoor..
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 08:48:19 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45169599
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:10 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn kinderen toch ook naief he eigenlijk??? Wel lief hoor.

Gister ging ik dus de was doen, en dan raap ik gewoon overal de washopen weg. Nu was het toevallig dat Priscil haar broekje in de badkamer had laten liggen (in plaats van in de wasmand te doen) en ik zag dus dat het moment was aangebroken dat we dubbel zoveel maandverband moeten gaan aanschaffen.

Dus ik vraag vanmorgen, "Lieverd ben jij "je weet wel"?" Zei : "nee hoezo?" Ik: "nou je broekje lag in de badkamer en was erg vies" Zei: "Ja ik wist ook al niet wat het was..."

Ze wordt toch wel erg groot nu hoor..
pi_45169705
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Lief he?
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 08:59:16 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45169725
krijgt ze nu wat van je ?(afgezien van maandverband dan )
ik kreeg een kadootje van mijn moeder en geld van mijn vader
ik voelde me op die dag best speciaal ondanks alle ellende
pi_45169928
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
krijgt ze nu wat van je ?(afgezien van maandverband dan )
ik kreeg een kadootje van mijn moeder en geld van mijn vader
ik voelde me op die dag best speciaal ondanks alle ellende
Oeh, dat had ik echt niet gewild! Ik vond 't al erg genoeg dat ik 't uberhaupt moest vertellen... Had ik echt geen zin in. Vervolgens ook nog eens net dat weekend een weekend naar een vakantiepark (met zwembad ), met de hele familie, en ik kon niet eens bij mijn ouders in het huisje, maar moest bij tantes... Ik vond 't echt vreselijk! Niks niet een feestdag, wat mij betreft had het nog jaren weg mogen blijven (althans, tot de eerste druppel leek het me wel spannend, je wil er toch bij horen als de andere meiden in je klas ook ongesteld zijn. Daarna mochten ze het wat mij betreft gelijk afschaffen!)
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 09:17:44 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45169972
haha, wat dacht je van mij?
de eerste keer moest de boel volgens mij nog op gang komen, iedere volgende keer krepeerde ik van de buikkrampen.
pi_45170088
Oh we maken er geen feest van hoor!!!

Jeetje dat had ik zelf ook niet gewilt!!! We moeten nog maar zien of het aanhoud of dat het gewoon eenmalig was.. Ik hoop voor haar dat het gewoon voorlopig nog even wacht. Ik was zelf meteen elke maand aan de beurt. Misschien doet zij nog even een paar maanden overslaan hierna...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticootje op 09-01-2007 09:45:14 ]
pi_45170132
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Oh we maken er geen feest van hoor!!!

Jeetje dat had ik zelf ook niet gewilt!!! We moeten nog maar zien of het aanhoud of dat het gewoon eenmalig was.. Ik hoop voor haar dat het gewoon voorlopig nog even wacht. Ik was zelf meteen elke maand aan de beurt. Misschien doet zei nog even een paar maanden overslaan hierna...
Ze is nog heel jong, toch?

De eerste tijd kan ze inderdaad dat geluk hebben. Ik had dat iig wel: duurde de eerste paar keer steeds een maand of drie voor het terug kwam (de tweede keer was dan ook heerlijk tijdens een bloedhete week in de zomervakantie. De enige week dat jaar... Weer niet zwemmen! ). Mijn jongste zusje aan de andere kant kwam echter meteen in een ritme van 1 week niet, 1 week wel... Da's de andere kant van onregelmatig zijn.
pi_45202149
hier een ander moment.. (dat ongi moment krijg ik hier ook niet )
namelijk 2 wisselkinderen !! Gisteren is Timo's eerste tand eruit gegaan ! Beetje hulp van mamma want hij zat zo vreselijk scheef, elke hap deed zeer en eten durfde ie niet uit angst dat ie de tand door zou slikken.....
maar nu dus echt een gat in zijn mond. Tand 2 zit ook al superlos dus zal ook snel volgen denk ik zo !!
pi_45202151
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:30 schreef innovative het volgende:

[..]

Ze is nog heel jong, toch?
zie openingspost ;D ze wordt bijna 12, ik was toen al een jaar ongi .... en inderdaad gelijk elke maand de ***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 januari 2007 @ 07:07:18 #201
13151 crew  Rewimo
pi_45202242
Timo zonder tand Gek gezicht hè? Welke is het? Christans tand komt in rap tempo door, zijn tweede tand boven zit ook los maar nog niet los genoeg Onder heeft hij al twee "mensentanden" zoals hij het noemt
pi_45202745
Priscil zat gister te vertellen dat ze het jaar 2007 nu al heel leuk vindt.

Want nu is ze ongesteld..

Waar je al niet blij mee kan zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')