Maar dat is wel haar eigen kleur? Anders blijf je natuurlijk bezig...quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Nu hebben we haar haartjes donkerblond gemaakt. Een heel ander gezicht! Wat lijkt ze volwassen zeg. Het kind is er gelijk een beetje af. Ik had het haar mooi gefohnt en in model gebracht. Ze was helemaal trots! Ze kon er niet vanaf blijven...
Ik hoef er ook niet de hele tijd bij te blijven, maar ik wil toch wel graag even zien waar Freek terecht komt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef livelink het volgende:
Wij lopen even mee naar het huis toe, zodat we weten waar ze is, wisselen telefoonnummers uit en dan ga ik weer. En dan halen we Katja op een gegeven moment zelf weer op. Als andere kinderen bij ons komen spelen gaat het precies zo. Ik blijf er niet de hele tijd bij, dat kan ook niet want dan zit Job er ook de hele tijd bij. Bij ons op het plein mag Katja gewoon alleen bij vriendjes naar binnen, als ze het maar altijd even vraagt of komt zeggen.
Ja haar eigen kleur is ook donkerblond. Vandaar dat ik het maar weer donker heb gemaakt, met dat licht blond blijf ik bezig, en het is nu niet echt goed voor het haar...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is wel haar eigen kleur? Anders blijf je natuurlijk bezig...
Heb je helemaal gelijk in hoor! Staat haar goedquote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja haar eigen kleur is ook donkerblond. Vandaar dat ik het maar weer donker heb gemaakt, met dat licht blond blijf ik bezig, en het is nu niet echt goed voor het haar...
Djen is ook bijna 12 en die heeft al aardig intresse in jongens. althans ze weet wie ze een lekker ding vind, denkt overal bij door wat er gezegd word en is nog heerlijk onschuldig, maar ik weet dat dat heel snel gaat veranderen. Nog een paar maandjes en dan gaat ze naar de grote school, dan is ze echt het kleine meisje niet meer.quote:Op zondag 24 december 2006 21:35 schreef Ticootje het volgende:
ze is 11, bijna 12. We hoeven gelukkig nog niet de jongens buiten te houden..;) Nog niet echt intresse..
Dat gaat inderdaad automatisch hoor. Hoef je niet zelf achteraan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:17 schreef jessie het volgende:
Waneer kregen jullie een oproep voor de schooldokter. Die krijgen ze bij 5 jaar toch? Daar hoef je zelf toch niet achteraan?
Volgens mij ben ik er nooit geweest als kindquote:Op zondag 7 januari 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Of niet vragen, want schoolartsen zijn toch maar stom.
137 cmquote:Op zondag 7 januari 2007 09:30 schreef Stout het volgende:
hier gaat het per school, en dan worden alle kinderen die in dat schooljaar 6 worden opgeroepen. Merijn was dus al bijna 7 voor ie aan de beurt was en Timo net 5... kids zijn van school veranderd en de oude school was als laatste aan de beurt en de nieuwe als eerste
Beiden overigens goed gekeurd... t worden lange mannen (goh wat een verrassing... merijn is nu 7 jr en bijna 3 mnd en 137 cm.....), hun oren doen het (dat was wel een verrassing, soms denk je wel eens dat ze stokdoof zijn) en hun ogen waren prima.....
`quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Kun jij daar uberhaupt pasvorm in ontdekken
Heb je geen klassenlijst dan? Hier hebben we een lijst met alle namen en adressen. In de kleutergroepen werd die aangevuld als er nieuwe kinderen bij kwamen. Dat gebeurt in groep 3 niet (eh o, wacht, bij ons dus welquote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef livelink het volgende:
Voor Job krijg ik gelukkig nog kleren doorgeschoven van vriendinnen. Voor Katja niet meer en dan valt het pas op hoe snel zij nu uit kleren groeit en hoe vaak je eigenlijk nieuwe kleren moet kopen.
Ik ben nu bezig met Katja's traktatie voor morgen. En eigenlijk had ik geen idee hoeveel ik moet maken. Kom ik net op het briljante idee om de groepsfoto van een paar maanden geleden er eens bij te pakken.
Blijkt dat er toen al 30 kinderen warenen er zijn er hoogstwaarschijnlijk nog wel een paar bijgekomen sindsdien. Ik heb dus echt niet genoeg en ik moet straks weer terug naar de winkel.
En bij de BSO waren al 19 kindjes en dat vond ik al zo veel.
Dat klinkt me echt vreemd in de oren (niet dat jij iets aan die situatie kunt doen natuurlijk). Zowel bij Christans oude als zijn nieuwe school zijn er klassenouders die als het ware het contact houden tussen de juffen en de ouders als er iets georganiseerd moet worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef livelink het volgende:
Als we al klassenmoeders hebben, zijn ze bij mij in ieder geval onbekend. Het contact dat ik heb met school is echt bijna niks en ik heb ook tot nog toe geen enkele ingang gevonden om meer in contact te komen.
Wel de oudste maar er zitten nog 2 van die lange einden in de klas... maar die hebben ook ouders die erg lang zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
137 cmbekopenvalsmilie wat een eind zeg ! is hij de langste van de klas?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:10 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn kinderen toch ook naief he eigenlijk??? Wel lief hoor.
Gister ging ik dus de was doen, en dan raap ik gewoon overal de washopen weg. Nu was het toevallig dat Priscil haar broekje in de badkamer had laten liggen (in plaats van in de wasmand te doen) en ik zag dus dat het moment was aangebroken dat we dubbel zoveel maandverband moeten gaan aanschaffen.
Dus ik vraag vanmorgen, "Lieverd ben jij "je weet wel"?" Zei : "nee hoezo?" Ik: "nou je broekje lag in de badkamer en was erg vies" Zei: "Ja ik wist ook al niet wat het was..."
Ze wordt toch wel erg groot nu hoor..
Lief he?quote:
Oeh, dat had ik echt niet gewild! Ik vond 't al erg genoeg dat ik 't uberhaupt moest vertellen... Had ik echt geen zin in. Vervolgens ook nog eens net dat weekend een weekend naar een vakantiepark (met zwembadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
krijgt ze nu wat van je ?(afgezien van maandverband dan)
ik kreeg een kadootje van mijn moeder en geld van mijn vader
ik voelde me op die dag best speciaal ondanks alle ellende
Ze is nog heel jong, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Oh we maken er geen feest van hoor!!!
Jeetje dat had ik zelf ook niet gewilt!!! We moeten nog maar zien of het aanhoud of dat het gewoon eenmalig was.. Ik hoop voor haar dat het gewoon voorlopig nog even wacht. Ik was zelf meteen elke maand aan de beurt. Misschien doet zei nog even een paar maanden overslaan hierna...
zie openingspost ;D ze wordt bijna 12, ik was toen al een jaar ongi .... en inderdaad gelijk elke maand de ***quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |