he dat heb ik nou ookquote:Op maandag 18 december 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
Ik ben al blij te horen dat ik niet de enige ben die dat dus zo ervaart
Dan maar nietquote:
hier heb je paasontbijt en voorleesontbijt. dat wordt geheel gesponsord door albert heijn, die pal tegenover de school een grote winkel heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat leuk dat kerstdiner! Hier doen ze wel altijd een kerstontbijt, met eierkoekjes en krentebollen maar ook bruine boterhammen. Als drinken kunnen ze kiezen tussen appelsap en sinaasappelsap. Erg verantwoord dus en ik ben daar ook erg blij mee. Wat over is wordt altijd verdeeld over de vrijwilligers, weggooien is zo zonde!
ah, het is dus goedgekomenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Rewimo het volgende:
De flapjes met appel deden het hier ook goedChristan heeft er zelf twee opgegeten
15 minuten op 230 en 5 op 220. Het moest eigenlijk op 225 maar die kent mijn oven nietquote:Op donderdag 21 december 2006 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
op welke temp. heb je gebakken?
Daar zou ik ook niet zo'n fan van zijn eigenlijk... Hoe komt dat zo, dat je de haren van een jong kind verft?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.
Ja, maar een kind van die leeftijd hoeft er toch helemaal nog niet volwassen uit te zien?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we hier lekker de haren geverft voor de kerst. Priscil had lichtblonde haren die geblondeerd waren met flink wat uitgroei, omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |