abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44551803
Ik durf bijna niet op te noemen wat er bij ons gemaakt gaat worden
Sauzijnzenbroodjes, aardappelkroketjes, kapitein koek, appleflapjes, turkse pizza, kerstkoekjes, kerstchocolade, fruitspiesjes en spiesjes kaas en worst (waar ik dan rauwkost aan toevoeg)Stokbrood met ZOET beleg, toastjes, en zal vast nog wat vergeten zijn. Maar ja. aan de ene kant mogen ze van mij echt wel een keer van alles wat eten ofzo.Maar ik ben echt een trut en vind gewoon dat er groente bij moet. (of ze het nou eten of niet, het moet er gewoon liggen, al ligt het maar mooi te wezen )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 21:18:20 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44551838
hier was vorig jaar echt meer dan de helft over.
echt, giga veel.
en dat werd tot mijn grote verontwaardiging zo in de vuilnisbak gemikt.
dat moet toch gestructureerder kunnen zodat er niet zoveel weggegooid hoeft te worden?
zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?
ik heb vorig jaar daarover vragen gesteld bij de ouderraad, maar ja, dat is zo'n besloten clubje babbelende boodschappentassen, dus daar heb ik nooit meer wat van gehoord.
dus nu gewoon weer hetzelfde circus.
pi_44551844
Ik ga de volgende ouderavond eens voorstellen om gewoon patajtes of aardappelkroketjes met stoofpeertjes en vissticks ofzo te doen. beetje salade erbij, danoontje of ijs na en klaar. Echt diner, gezond en lekker door elkaar. Soepie kan ook lekker zijn met stokbrood en kruidenboter ofzo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44551873
Ik ben al blij te horen dat ik niet de enige ben die dat dus zo ervaart
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 21:19:54 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44551896
wow jessie, bij jou zijn ze helemaal los gegaan.
ben je niet bang dat bo verschrikelijk misselijk gaat worden als ze chocolade, saucijzenbroodjes, koek, kaas, fruit en weet ik veel wat door elkaar gaat eten?
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 21:20:56 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44551931
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
Ik ben al blij te horen dat ik niet de enige ben die dat dus zo ervaart
he dat heb ik nou ook

kan jij niet gewoon even lekker hierheen verhuizen, dan heb ik hier alvast een medestander.
helaas is mijn huis al verkocht, maar half koog staat leeg. je hebt het hier voor het uitkiezen
pi_44551978
Nou bij Bo hoef ik daarvoor niet zo bang te zijn. Die eet het liefst groente en fruit. En overeet zich niet. Jans daarentegen.....tis maar goed dat die niet mee eet
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 21:23:48 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44552015
gelukkig maar.
volgend jaar zit janneke toch ook op school?
pi_44552042
Hahahahahaha ja. Dus ik heb een missie.....
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 21:27:31 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44552139
Ik heb geen idee wat de andere ouders maken Maar kennelijk letten ze er wel op dat er niet te veel op tafel komt, gezien het feit dat ik maar 12 hapjes moet maken. Er zitten 25 kinderen in de klas.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44552192
Die van jou krijgt gewoon niet Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44552485
Wat leuk dat kerstdiner! Hier doen ze wel altijd een kerstontbijt, met eierkoekjes en krentebollen maar ook bruine boterhammen. Als drinken kunnen ze kiezen tussen appelsap en sinaasappelsap. Erg verantwoord dus en ik ben daar ook erg blij mee. Wat over is wordt altijd verdeeld over de vrijwilligers, weggooien is zo zonde!
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 21:59:04 #63
13151 crew  Rewimo
pi_44553371
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:29 schreef jessie het volgende:
Die van jou krijgt gewoon niet Rewimo
Dan maar niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 06:45:50 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44559965
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat leuk dat kerstdiner! Hier doen ze wel altijd een kerstontbijt, met eierkoekjes en krentebollen maar ook bruine boterhammen. Als drinken kunnen ze kiezen tussen appelsap en sinaasappelsap. Erg verantwoord dus en ik ben daar ook erg blij mee. Wat over is wordt altijd verdeeld over de vrijwilligers, weggooien is zo zonde!
hier heb je paasontbijt en voorleesontbijt. dat wordt geheel gesponsord door albert heijn, die pal tegenover de school een grote winkel heeft.
pi_44562256
Hier hebben we woensdag een kerstdiner op school. Priscil helemaal in de wolken!! "Dan mag ik mn nieuwe jurk aan" !!
(We hebben een super leuke kerst jurk gekocht, ze wordt al zo groot. Het is voor een volwassen vrouw een coctail jurk, maar bij haar komt ie over de knieen, dus een hele leuke speelse lengte. Hij is zwart met allerlei tierelantijn)
Maar wij hebben toch maar even gezegd dat de jurk echt voor kerst is. Priscil is zo'n verschikkelijke knoeikont (niet van een vreemde!!) dus het leek ons niet zo'n goed idee.

Verder wordt het hier weer wat rustiger. Ik ben toch maar even naar de dokter gegaan. Ik heb nu slaapmedicatie meegekregen. En ik moet gaan praten met een psycholoog, om een paar zware ervaringen een plaats te geven en om de angsten die ik nu heb een stuk minder te maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44565288
Hier ook morgen kerstdiner.... En ik ben ook een van de weinige ouders die nix maakt... nee ik schaam me er niet voor... ik heb het gewoon te druk.
Ben al blij dat ik hier iedere avond een fatsoenlijke maaltijd op tafel heb staan..

Afgelopen vrijdag zijn bij damien zijn pennetjes deruit gehaald. Dat was methet eerste pennetje pijnloos en met de tweede gillen want die was al enigzins vastgegroeid!!! Maar hij heeft zich vind ik kranig gedragen... Ik had die dokter een schop verkocht en hij niet.... ( ervaring met doktoren die me pijn doen..)
Hij heeft in het ziekenhuis een kerstmuts gehad en loopt nu tot 5 januari met kerstgips rond ( groen met kerstbomen, -mannen en sneeuwpoppen.) Dan hoop ik dat het nu voorlopig over is met die gebroken arm. Ik heb het nu wel een beetje gehad. De ziekenhuis bezoeken zijn iig nog lang niet over want hij moet in januari ook voor zijn neus en keelamandelen en nog naar de uroloog....
Plus dat hij het eerst komende jaar onder controle staat bij de chirurg vanwege zijn arm.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 12:31:38 #67
13151 crew  Rewimo
pi_44565394
Rustig aan met gym maar dan Hopelijk is het over een paar weken inderdaad over. Hij heeft nog genoeg voor de boeg zie ik.
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 12:33:25 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44565456
tjonge zeg angel. wat een ziekenhuisgedoe zeg.
hoe doe je dat met werk?
damien, je bent een bikkel
pi_44569263
ik werk via een uitzendburo dus daar valt altijd wel een mouw aan te passen gelukkig.
Een andere baas had me allang de laan uitgestuurd.... daar ben ik van overtuigd. Maar goed we schipperen zo goed en zo kwaad als het kan door.
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 06:33:05 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44589032
vanavond heeft luca zijn kerstdiner op school
en wederom op zijn verzoek kerstcakejes gemaakt.
gelukkig was mijn planning dit jaar beter en is het geen nachtwerk geworden.
ik vind ze toch wel weer leuk
pi_44589060
Leuk, ze zijn super !!
Recept ?????
pi_44589072
Daar wil ik ook het recept wel van weten lady!!!
Ze zijn geweldig!!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 07:20:17 #73
13151 crew  Rewimo
pi_44589143
Ooooooo die zijn gaaf!!!
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 07:30:57 #74
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44589193
recept is gewoon het cakerecept van cakemeel van de dekamarkt en dan de variant met 4 eieren.
en de cakevormpjes heb ik ooit bij de action gekocht, maar tegenwoordig hebben ze die ook bij de xenos.
20 minuten op 180 graden en dan heb je cakejes
glazuur is gewoon poedersuiker met een klein beetje water en wat levensmiddelenkleurstof.
en de versiering bestaat uit smarties, zilverpilletjes en chcoladekoffieboontjes
  woensdag 20 december 2006 @ 07:31:10 #75
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44589194
Lady, die zijn echt super. Knap gemaakt zeg.

[ Bericht 28% gewijzigd door m@x op 20-12-2006 07:37:58 (recept stond er dus al) ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44590002
Die cakejes.

Nog even over de zelf te organiseren kinderfeestjes. Je kunt het jezelf wel makkelijk maken, door een goede voorbereiding en een alternatief als het niet goed lukt. En dat hoeft ook niet veel tijd te kosten. Er staan ergens verschillende spelletjes en knutseltopics en anders kun je altijd wat nieuws openen. Je hoeft niet altijd alles zelf uit te vinden. Deed ik op mijn werk ook niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44590097
Lady wrb wat zijn ze mooi zeg Zien er absoluut niet zelf gemaakt uit. Meer uit een speciaal winkeltje ofzo. Echt super de super leuk!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 20 december 2006 @ 20:27:51 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44607988
Ik vind ze helemaal super lady-wrb, echt ontzettend leuk! Had ik dit maar eerder geweten..... morgen hebben we op school bij Eva een Christmas High Tea en ik neem koekjes mee. Als ik dit zie vallen mijn gewone kerstkransjes behoorlijk in het niet...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 20:50:47 #79
13151 crew  Rewimo
pi_44608817
De flapjes met appel deden het hier ook goed Christan heeft er zelf twee opgegeten
  woensdag 20 december 2006 @ 21:04:35 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44609281
Lady, wat een geweldige cakejes. Ik klooi ook wel eens wat met glazuur, maar het wordt nooit zo mooi als jij nu hebt
Echt petje af, hoor. Wat zal Luca trots op je zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:05:53 #81
37150 livelink
pi_44609327
Dus het diner was een succes, Rewimo? En een Christmas High Tea , de kinderen worden maar verwend deze dagen en de moeders (en vaders hopelijk ook) zijn er maar druk mee.
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 22:11:29 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44611698
ja hier was het ook weer een succes.
voor het derde jaar op rij waren de cakejes heel snel op.
luca heeft er twee op zei hij. iets anders wilde hij niet, dus hij kwam gelukkig niet misselijk terug.
ik ben altijd blij dat het maar 1 keer per jaar kerst is. ik moet er niet aan denken om dit elke week te doen het is toch wel een beetje veel werk. maar ik doe het met liefde en luca is er altijd zo trots op.
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 22:12:26 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44611731
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Rewimo het volgende:
De flapjes met appel deden het hier ook goed Christan heeft er zelf twee opgegeten
ah, het is dus goedgekomen
hoe heb je ze nou gebakken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 08:13:21 #84
13151 crew  Rewimo
pi_44619266
Eh, appel, rozijnen, beetje bruine basterd en kaneel door elkaar, in de flapjes gevouwen en uiteindelijk 20 minuten gebakken. Na 15 minuten vond ik ze nog wat bleekjes
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 08:47:35 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44621698
Damien zijnjuf kwam gisteren naar me toe, toen ik damey kwam ophalen....
"wat kan dat kind eten zeg!!!" blijkt ie 8 kipnuggets, 4 pannekoeken, 6 prikkers (die lange) met banaan en druif en zowat de hele schaal mini frikandellen te hebben opgegeten
Ik stond perplex!!! Thuis is het altijd aandringen dat ie moet gaan eten en dan nog ben ik blij als ie een klein beetje op heeft en daar bukerd ie alsof hij thuis niix krijgt!!!!!
Gelukkig geen misselijk kind maar een balend kind dat ik geen hamburger had bewaard echt.... ik stond compleet met me mond vol tanden.
pi_44621727
Oe wat erg dat de juf hem dat heeft laten eten vind je niet?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44621787
De rest zat al vol plus dat damien zich niet "overeet" als ie vol is dat stopt ie ook.
Maar dat hij zo uitgebreid ging zitten eten had ik niet kunnen dromen.
pi_44621918
Maar een juf weet dat toch niet dat hij zich niet overeet. Ik zou echt pissig zijn als de juf mij dat zou vertellen. Plus overeten of niet. Ik vind 8 kipnuggets, 4 pannekoekenn, 6 prikkers en een schaal met minifrikandellen een beetje te gek.
Bij Bo was er gelukkig toch nog aardig wat gezonds. Ik denk dat meerdere ouders zoiets hadden van laten we er wat gezonds bij doen. Dus tussen de poffertjes spiesen zaten ook aardbeitjes bijvoorbeeld.
Ik had de taart van de spekkies gebruikt voor de gezonde spiezen. Was ook erg leuk geworden.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 10:58:57 #90
13151 crew  Rewimo
pi_44621953
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
op welke temp. heb je gebakken?
15 minuten op 230 en 5 op 220. Het moest eigenlijk op 225 maar die kent mijn oven niet
pi_44621998
Ik krijg gelijk weer trek in zelfgemaakte appelflapjes
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44622004
Met slagroom
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44622009
En ijs
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44622025
En nee ik ben niet zwanger lolololol
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 11:03:12 #95
13151 crew  Rewimo
pi_44622068
Als je nou trek had in augurken zou ik je niet geloven, nu wel
pi_44650646
Gister hebben we hier lekker de haren geverft voor de kerst. Priscil had lichtblonde haren die geblondeerd waren met flink wat uitgroei, omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.

Nu hebben we haar haartjes donkerblond gemaakt. Een heel ander gezicht! Wat lijkt ze volwassen zeg. Het kind is er gelijk een beetje af. Ik had het haar mooi gefohnt en in model gebracht. Ze was helemaal trots! Ze kon er niet vanaf blijven...

Hier wordt al zeker een week gevraagd wanneer de kerstjurk aan mag!! (Met kerst dus)

Afgelopen woensdag had ze een kerstdiner. Iedereen moest zelf wat meenemen. Ze had van alles gefabriceerd bij mijn moeder, die past altijd woensdagmiddag op. De hond vond haar kookkunsten ook erg lekker!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:45:27 #97
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44670285
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:

omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.
Daar zou ik ook niet zo'n fan van zijn eigenlijk... Hoe komt dat zo, dat je de haren van een jong kind verft?

Even een vraag voor de overige moeders, hoe doen jullie dat met speelafspraakjes? Ik heb een beetje het idee dat het maar heel normaal is dat je je kind ergens om de deur schuift, terwijl je nauwelijks weet hoe de ouders heten, laat staan waar het terecht komt.
Ik ga de eerste keer dus altijd mee, maar ben blijkbaar de enige die dat doet .
Dames, verlicht mij, hoe doen/deden jullie dat?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44672188
Hier ga ik dus ook altijd mee. Nu zou Bo ook niet anders willen. Ik moet er zelfs bijblijven. Bij 1 vriendinnetje waar we nu vaak genoeg geweest zijn wil ze wel eens alleen maar liever niet. Hier in de straat speelt ze trouwens wel bij iedereen alleen. Maar die ouders ken ik dus ook allemaal.
Als er kindjes hier komen spelen zeg ik ook altijd tegen de ouders dat ze ook mogen komen. Maar dat gebeurt inderdaad weinig.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:43:25 #99
37150 livelink
pi_44676930
Wij lopen even mee naar het huis toe, zodat we weten waar ze is, wisselen telefoonnummers uit en dan ga ik weer. En dan halen we Katja op een gegeven moment zelf weer op. Als andere kinderen bij ons komen spelen gaat het precies zo. Ik blijf er niet de hele tijd bij, dat kan ook niet want dan zit Job er ook de hele tijd bij. Bij ons op het plein mag Katja gewoon alleen bij vriendjes naar binnen, als ze het maar altijd even vraagt of komt zeggen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:34:56 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_44677414
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we hier lekker de haren geverft voor de kerst. Priscil had lichtblonde haren die geblondeerd waren met flink wat uitgroei, omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.
Ja, maar een kind van die leeftijd hoeft er toch helemaal nog niet volwassen uit te zien?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')