Ik vind jou d'r ook niet echt het type voor om dat vervelend te vinden Jessie, maar ik dacht, ik vraag het evenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef jessie het volgende:
Hahahaha doe niet zo gek Leah. Als ik iets dom vind is het wel dat kinderfeestjes orgineel moeten zijn. Wij hebben dus na het schilderen op het grasveld gerend met de kinderen. Tikkertje verstoppertje achter de 3 bomenMaar dat is niet echt ruw.
de goedkoopste zijn 50 euro... en vanaf dan kan je het zo gek maken als je zelf wil....quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat kost dat nou, zo'n springkussen huren?
niets om je voor te schamen hoor, ik heb het ook!quote:Op maandag 18 december 2006 12:37 schreef livelink het volgende:
Dit soort weken zijn echt een gekkenhuis, wat dat betreft. Een kerstdiner op school, een kerstborrel op de BSO en een kerstborrel op het KDV. En voor alles moet je als ouder ook maar weer iets doen en maken. En eigenlijk moet ik ook nog kerstcadeautjes kopen en een verjaardagsfeestje gaan voorbereiden voor Katja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit dus echt geen leuk aspect vindt van het moederschap. Vantevoren wist ik al dat ik verschrikkelijk tegen school en alles wat er mee te maken had op zou zien, maar nu het eenmaal zo ver is, is het bijna nog erger dan ik al dacht.
Als ouder heb ik weer dezelfde verschrikkelijke faalangst die ik als kind ook al had. Zodra ik een briefje krijg van school, schiet ik al spontaan in de stress. En dan heb ik voordat we kinderen kregen met mijn vriend wel afgesproken dat hij het hele schoolgedoe voor zijn rekening zou nemen, maar in de praktijk werkt dat dus niet zo.
Sorry, voor mijn wat depressieve post en ik schaam me er ook echt wel voor, maar ik vind dit soort dingen dus echt vreselijk.
he muts, je moet eens niet kijken naar wat je niet kan. kijk nou eens naar wat je WEL kan.quote:Op maandag 18 december 2006 13:06 schreef livelink het volgende:
Ja, dat kan wel. Ach, ik maak me ook gewoon druk om niks. Er is altijd veel te veel eten op dit soort gelegenheden, maar toch... het voelt gewoon als falen. En ik kan ook nog altijd mijn vader vragen om iets te maken, hij is er erg goed in en heeft ook al wel voor mijn nichtjes dingen gemaakt voor diners en borrels en zo. Het is gewoon vervelend om telkens weer tot de conclusie te komen dat je dingen niet kunt (en dat is voor mij ook min of meer de associatie die ik heb met scholen, alleen maar geconfronteerd worden met alles wat je niet kunt).
he dat heb ik nou ookquote:Op maandag 18 december 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
Ik ben al blij te horen dat ik niet de enige ben die dat dus zo ervaart
Dan maar nietquote:
hier heb je paasontbijt en voorleesontbijt. dat wordt geheel gesponsord door albert heijn, die pal tegenover de school een grote winkel heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat leuk dat kerstdiner! Hier doen ze wel altijd een kerstontbijt, met eierkoekjes en krentebollen maar ook bruine boterhammen. Als drinken kunnen ze kiezen tussen appelsap en sinaasappelsap. Erg verantwoord dus en ik ben daar ook erg blij mee. Wat over is wordt altijd verdeeld over de vrijwilligers, weggooien is zo zonde!
ah, het is dus goedgekomenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Rewimo het volgende:
De flapjes met appel deden het hier ook goedChristan heeft er zelf twee opgegeten
15 minuten op 230 en 5 op 220. Het moest eigenlijk op 225 maar die kent mijn oven nietquote:Op donderdag 21 december 2006 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
op welke temp. heb je gebakken?
Daar zou ik ook niet zo'n fan van zijn eigenlijk... Hoe komt dat zo, dat je de haren van een jong kind verft?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.
Ja, maar een kind van die leeftijd hoeft er toch helemaal nog niet volwassen uit te zien?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we hier lekker de haren geverft voor de kerst. Priscil had lichtblonde haren die geblondeerd waren met flink wat uitgroei, omdat we er toch niet zo'n fan van zijn al dat geverf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |