abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2006 @ 21:29:09 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44438740
van kleuter tot puber deel 12

Kinderen:
01 mei 1995: Priscilla (stief)dochter van Ticootje
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
21 maart 1998 : Julian, broertje van Sylvana
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
11 juni 1999: Luca, zoon van lady-wrb
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
2 oktober 1999 Tony, zoon van Patje30
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Icaä
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
28 juni 2001 Alyssa, dochter van Patje30
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
20 maart 2002: Twan, zoon van Diaan73
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 06-01-2007 19:48:58 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 december 2006 @ 21:32:06 #2
37150 livelink
pi_44438834
Hier weer verder over feestjes en school en andere zaken waarmee wij en onze kinderen zich bezig houden.

Ik wacht met spanning op het verslag van Bo's verjaardagsfeestje (of heeft dat al ergens anders gestaan en heb ik het helemaal gemist?)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 21:34:40 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44438929
Ik vrees dat je dat gemist hebt ja Er staan in elk geval wat foto's in het fototopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 14 december 2006 @ 21:49:02 #4
37150 livelink
pi_44439471
Ik heb het even opgezocht en ik herken Bo's gevoel zo goed. Ik vond mijn eigen feestjes als kind altijd verschrikkelijk en ik wilde ook het liefst weglopen en de boel de boel laten. Op mijn 8e heb ik voor het laatst een feestje gegeven voor mijn verjaardag, daarna nooit meer.

En juist omdat ik me altijd zo voelde wil ik helemaal geen feestje geven voor Katja en dan denk ik ook serieus dat ik haar daar een plezier mee doe. Maar dat is niet zo, want Katja is gewoon een heel ander kind dan ik was en zij wil wel graag feestjes. Dus er komt een feest en ik sla me er gewoon doorheen. Die picknick zag er wel heel gezellig uit, dus ik denk dat ik ook zoiets ga doen.
En misschien maak ik me er heel makkelijk vanaf en ga met de kinderen naar een boerderij hier in de buurt, waar ze van die opblaasklimdingen hebben en waar de kinderen taart en limonade krijgen. Ik weet het nog niet.
pi_44439666
Wij zijn ook nog buiten wezen spelen (was wel ff lekker beetje uitwaaien enzo)
En het schilderen was wel een groot succes. Maar gewoon de drukte, dat vond ze het niks (vorig jaar vond ze het geweldig maar toen waren er veel rustigerde kindjes) Ze wil zo graag de regie zelf in handen houden en dat lukte haar totaal niet. (logisch op een kinderfeestje) Ik moest echt geregeld slikken omdat ik zag dat ze het zo moeilijk vond.
Zaterdag vieren we het voor fam enzo en dan vind ze het heerlijk. Maar hier had ze zo naar uitgekeken, zo'n spanning opgebouwd en dat viel tegen. Maar ik ben blij dat ze het schilderen dus zo geweldig vond. Ik ga ook snel nog meer van die schilderdoekjes kopen als ze weer eens in de aanbieding zijn ( zijn ze bijna elke keer wel een keer in een winkel)
Livelink die picknick is ook leuk om te doen hoor. Het handige vond ik dat je alles van te voren kunt voorbereiden en dat er voor elk kind wel wat bij zit wat ze lekker vinden.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:05:58 #6
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44439987
Livelink, gewoon Jessie's feestje letterlijk overnemen joh! Ik heb hem iig opgeslagen .

Beter goed gejat dan slecht bedacht toch ? Of vind je dat vervelend Jessie?

En als jullie nu denken dat dit een weggever is voor het geslacht van Dreumes, nee. Maar Freek gaat in mei ook een feestje geven, en jongens kunnen ook heel prima picknicken en schilderen. Met daarna iets ruws, denk ik, maar daar denk ik nog even over
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 22:07:29 #7
13151 crew  Rewimo
pi_44440030
Leah, mijn vriendin heeft een piratenspeurtocht gedaan met haar zoontje, was een groot succes Als je er meer over wilt weten geef dan even een mail- of PM-gil, dan krijg je haar website, daar staat een heel verslag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:08:29 #8
37150 livelink
pi_44440069
Als ik het dan toch over ga nemen wil ik het ook wel precies weten. Van hoe laat tot hoe laat was het feestje, Jessie?
pi_44440163
Hahahaha doe niet zo gek Leah. Als ik iets dom vind is het wel dat kinderfeestjes orgineel moeten zijn. Wij hebben dus na het schilderen op het grasveld gerend met de kinderen. Tikkertje verstoppertje achter de 3 bomen Maar dat is niet echt ruw.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:11:10 #10
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44440164
Oh Rewimo, graag!

Dank je!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 22:12:44 #11
13151 crew  Rewimo
pi_44440248
Is goed Komt er zo aan.
  donderdag 14 december 2006 @ 22:13:35 #12
37150 livelink
pi_44440278
Stout, jouw laatste berichtje van het vorige topic was wat ondergesneeuwd, zag ik. Ik wilde het nog kopieeren naar dit topic, maar dat was ik vergeten

Een strandfeest lijkt me ook leuk, maar ik heb de verjaardagen in de wintertijd.
Wat leuk dat Merijn al eigen verhalen schrijft. Mijn nichtje heeft indertijd een heel schrift vol geschreven. Zo leuk, allemaal.
pi_44440304
Van 12 tot half 4. Maar een volgende keer zou ik het een uur korter doen. De kinderen waren om 12 uur klaar met school. ik heb er een aantal meegenomen de rest werd door de ouders gebracht.
We begonnen met wat te drinken. Toen kadootjes, daarna gegeten. Toen geschilderrd. Daarna buiten gespeeld. En uiteindelijk heb ik nog een verhaaltje voorgelezen.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:14:27 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44440310
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef jessie het volgende:
Hahahaha doe niet zo gek Leah. Als ik iets dom vind is het wel dat kinderfeestjes orgineel moeten zijn. Wij hebben dus na het schilderen op het grasveld gerend met de kinderen. Tikkertje verstoppertje achter de 3 bomen Maar dat is niet echt ruw.
Ik vind jou d'r ook niet echt het type voor om dat vervelend te vinden Jessie, maar ik dacht, ik vraag het even .
Jongens moeten ruw, heb ik gemerkt . Ik heb vandaag even stiekum bij school staan kijken, ze waren toevallig aan het buitenspelen. Freek zit in een overwegend jongetjesklas, maar man! dat gaat er flink aan toe hoor!
pi_44440390
Dat was Bo dr klas vorig jaar. En toen zag ik bv ook geregeld van die jongens met schoen uittrekken door de gang dweilen, als de juf niet keek er even snel bovenop duiken enzo dat soort dingen. Nu zijn het voornamelijk meiden en dan zie je ze echt tuttebellen met van die labello's met een kleurtje op de gang Van die roze pantoffels op een rijtje, dat soort dingen.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:18:52 #16
37150 livelink
pi_44440480
Katja wil zowel jongetjes als meisjes uitnodigen. Ze is helemaal gek van een jongenstweeling uit haar klas. Vanavond toen ze naar bed ging zei ze nog: "Mama, ik hou van Bart en Daan"
Ze wil het liefst twee meisjes en drie jongens uitnodigen. Dus het wordt een gemengd feestje bij ons.
pi_44440596
Bo heeft dat nog helemaal niet.
En leuk een gemengd feestje. Ik vond het wel heel leuk om te zien dat verschil in leeftijd.Ze had een meisje van 6 en de jongste was net een paar maanden 4. Die verschillen dan al joh.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 22:25:42 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44440757
ik heb twee jaar geleden een piratenfeest gegeven.
ik heb de spullen van toen bewaard en nu roeleren ze de hele wijk door
pi_44442452
Ik ben met het kinderfeestje van de oudste voor makkelijk gegaan. Eerst schaaltjes tumtummetjes op tafel gezet, slagroom en aardbeiensaus en ze allemaal een plak cake gegeven om te versieren.
Hierna door naar Kids playground alwaar we ook patatjes aten en daarna hebben de de meute weer thuis afgeleverd Van 2 tot 6, was lang zat

Grote man hier in huis toont een bijzondere belangstelling voor voedsel, erg leuk vind ik. Hij is al helemaal idolaat van spruitjes en sinds vandaag heeft hij er een nieuwe liefde bij; escargots ofwel slakken
Ik hou er helemaal niet van en mijn wederhelft moet er ook niks van hebben maar mannetje vroeg er al tijden om en vandaag kwam ik ze tegen en nam ik ze mee. Hij heeft ze met smaak opgegeten.
En iets simpels zoals stoofpeertjes vindt hij dan weer vies
Saartje
pi_44447499
Alyssa is in de zomer jarig, en gelukkig net n de periode afgelopen zomer dat het zo warm was, dus ik heb lekker het zwembad opgezet (3,5 mtr doorsnee) en en ik hebben een groot springkussen gehuurd, die in het hofje neergezet...

eerst gezellig even wat drinken, daarna rennen zwemmen springen, aansluitend taart gegeten kadotjes geven, weer rennen zwemmen springen, toen patatjes gegeten.... en daarna kwamen de ouders al!

(ik had wel extra zonnebrand gehaald en ben de hele dag bezig geweest met kinderen insmeren!)

Alyssa heeft zich zo vermaakt,dat ze wil het volgend jaar weer!

Voor Tony ben ik bij ballorig geweest en een keer naar de bioscoop, maar dat vond ik niet zo een sucses (de bioscoop dan he)
pi_44447657
Priscil is in mei jarig.

Gelukkig was het op haar feestje lekker weer.
Wij hebben allemaal oud hollandse gespelletjes gedaan, sjoelen, appelhappen, balon trappen, skippyballen race, postzakken race, verkleed marathon.

De kinderen waren verdeeld in 2 teams en iedereen won.
Het feest was een groot succes!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 09:08:38 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44447890
wat kost dat nou, zo'n springkussen huren?
pi_44448014
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat kost dat nou, zo'n springkussen huren?
de goedkoopste zijn 50 euro... en vanaf dan kan je het zo gek maken als je zelf wil....

Patje30 heeft ook gesprongen op het springkussen!!!

whoooeeeiiieee
pi_44448102
Ik vind een springkussen echt een superleuk idee!!!

http://www.duinrell.nl/gr(...)t/arrangementenzomer
Deze vond ik ook nog, het leek mij wel een leuk idee voor volgend jaar...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')