Maar dat is wel haar eigen kleur? Anders blijf je natuurlijk bezig...quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Nu hebben we haar haartjes donkerblond gemaakt. Een heel ander gezicht! Wat lijkt ze volwassen zeg. Het kind is er gelijk een beetje af. Ik had het haar mooi gefohnt en in model gebracht. Ze was helemaal trots! Ze kon er niet vanaf blijven...
Ik hoef er ook niet de hele tijd bij te blijven, maar ik wil toch wel graag even zien waar Freek terecht komt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef livelink het volgende:
Wij lopen even mee naar het huis toe, zodat we weten waar ze is, wisselen telefoonnummers uit en dan ga ik weer. En dan halen we Katja op een gegeven moment zelf weer op. Als andere kinderen bij ons komen spelen gaat het precies zo. Ik blijf er niet de hele tijd bij, dat kan ook niet want dan zit Job er ook de hele tijd bij. Bij ons op het plein mag Katja gewoon alleen bij vriendjes naar binnen, als ze het maar altijd even vraagt of komt zeggen.
Ja haar eigen kleur is ook donkerblond. Vandaar dat ik het maar weer donker heb gemaakt, met dat licht blond blijf ik bezig, en het is nu niet echt goed voor het haar...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is wel haar eigen kleur? Anders blijf je natuurlijk bezig...
Heb je helemaal gelijk in hoor! Staat haar goedquote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja haar eigen kleur is ook donkerblond. Vandaar dat ik het maar weer donker heb gemaakt, met dat licht blond blijf ik bezig, en het is nu niet echt goed voor het haar...
Djen is ook bijna 12 en die heeft al aardig intresse in jongens. althans ze weet wie ze een lekker ding vind, denkt overal bij door wat er gezegd word en is nog heerlijk onschuldig, maar ik weet dat dat heel snel gaat veranderen. Nog een paar maandjes en dan gaat ze naar de grote school, dan is ze echt het kleine meisje niet meer.quote:Op zondag 24 december 2006 21:35 schreef Ticootje het volgende:
ze is 11, bijna 12. We hoeven gelukkig nog niet de jongens buiten te houden..;) Nog niet echt intresse..
Dat gaat inderdaad automatisch hoor. Hoef je niet zelf achteraan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:17 schreef jessie het volgende:
Waneer kregen jullie een oproep voor de schooldokter. Die krijgen ze bij 5 jaar toch? Daar hoef je zelf toch niet achteraan?
Volgens mij ben ik er nooit geweest als kindquote:Op zondag 7 januari 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Of niet vragen, want schoolartsen zijn toch maar stom.
137 cmquote:Op zondag 7 januari 2007 09:30 schreef Stout het volgende:
hier gaat het per school, en dan worden alle kinderen die in dat schooljaar 6 worden opgeroepen. Merijn was dus al bijna 7 voor ie aan de beurt was en Timo net 5... kids zijn van school veranderd en de oude school was als laatste aan de beurt en de nieuwe als eerste
Beiden overigens goed gekeurd... t worden lange mannen (goh wat een verrassing... merijn is nu 7 jr en bijna 3 mnd en 137 cm.....), hun oren doen het (dat was wel een verrassing, soms denk je wel eens dat ze stokdoof zijn) en hun ogen waren prima.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |