`quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Kun jij daar uberhaupt pasvorm in ontdekken
Heb je geen klassenlijst dan? Hier hebben we een lijst met alle namen en adressen. In de kleutergroepen werd die aangevuld als er nieuwe kinderen bij kwamen. Dat gebeurt in groep 3 niet (eh o, wacht, bij ons dus welquote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef livelink het volgende:
Voor Job krijg ik gelukkig nog kleren doorgeschoven van vriendinnen. Voor Katja niet meer en dan valt het pas op hoe snel zij nu uit kleren groeit en hoe vaak je eigenlijk nieuwe kleren moet kopen.
Ik ben nu bezig met Katja's traktatie voor morgen. En eigenlijk had ik geen idee hoeveel ik moet maken. Kom ik net op het briljante idee om de groepsfoto van een paar maanden geleden er eens bij te pakken.
Blijkt dat er toen al 30 kinderen warenen er zijn er hoogstwaarschijnlijk nog wel een paar bijgekomen sindsdien. Ik heb dus echt niet genoeg en ik moet straks weer terug naar de winkel.
En bij de BSO waren al 19 kindjes en dat vond ik al zo veel.
Dat klinkt me echt vreemd in de oren (niet dat jij iets aan die situatie kunt doen natuurlijk). Zowel bij Christans oude als zijn nieuwe school zijn er klassenouders die als het ware het contact houden tussen de juffen en de ouders als er iets georganiseerd moet worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef livelink het volgende:
Als we al klassenmoeders hebben, zijn ze bij mij in ieder geval onbekend. Het contact dat ik heb met school is echt bijna niks en ik heb ook tot nog toe geen enkele ingang gevonden om meer in contact te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |