Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef Nepthys het volgende:
Een link naar het vorige topic zou ook wel handig zijn in de op.
Het was toch wel je vorige Morrisseyconcertkaartje?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
En toen ik er met een concertkaartje inporde zei mijn iBook tevreden "purrrrrrrrr-bliepbliep"
Kaartje van de popquiz.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was toch wel je vorige Morrisseyconcertkaartje?.
Het beste boek blijft Morrissey and Marr, The Severed Alliance van Johnny Rogan, echt een boek dat je in EEN adem uitleest.quote:Zijn er hier trouwens mensen die boeken over Morrissey hebben ? . Wat zijn nou aanraders ?
Heb ik ook gelezen, lees je inderdaad snel doorheen en is erg informatief.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Het beste boek blijft Morrissey and Marr, The Severed Alliance van Johnny Rogan, echt een boek dat je in EEN adem uitleest.
Niet dat ik verder iets af wil doen aan de Smiths, zeker niet in dit topic, maar geldt dat disfunctionele niet voor zo'n beetje alle bands die in staat zijn geweest tot prachtige muziek (niet dat een persoonlijkheidsmismatch een garantie is natuurlijk)?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef Kolkus het volgende:
Hoe een disfunctionele band, op gebied van persoonlijkheden, toch tot prachtige muziek in staat is geweest.
Haha...ik geef je geen ongelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik verder iets af wil doen aan de Smiths, zeker niet in dit topic, maar geldt dat disfunctionele niet voor zo'n beetje alle bands die in staat zijn geweest tot prachtige muziek (niet dat een persoonlijkheidsmismatch een garantie is natuurlijk)?
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Kolkus het volgende:
Even een domme vraag, maar als ik aan de deur een kaartje wil kopen maak ik dus kans??
je kan beter op marktplaats proberen, daar staan ze voor 25,-. ik denk dat ik om die reden toch maar ga, volgens mij ga ik anders ooit nog heel veel spijt krijgen..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Kolkus het volgende:
Even een domme vraag, maar als ik aan de deur een kaartje wil kopen maak ik dus kans??
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
je kan beter op marktplaats proberen, daar staan ze voor 25,-. ik denk dat ik om die reden toch maar ga, volgens mij ga ik anders ooit nog heel veel spijt krijgen..
Die vragen zijn idd. best te doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
Hierzo staat de uislag. David Attenborough is eerste geworden en Morrissey tweede.quote:Op zondag 17 december 2006 13:04 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Die vragen zijn idd. best te doen![]()
Ik lees ook dit op de site:
McCartney vs Morrissey
4 dec 2006Zowel de ex-Beatle als de ex-Smith maakt kans op de titel grootste nog levende Britse icoon.
Naast Paul McCartney en Morrissey is ook televisiegigant David Attenborough genomineerd voor deze begerenswaardige titel. In een eerder stadium stonden ook helden als David Bowie en Michael Caine op het lijstje met kanshebbers. De uitslag van de verkiezing wordt op 16 december bekendgemaakt tijdens de BBC’s Culture Show.
Dan eindigt hij toch maar even mooi boven Paul McCartney en David Bowiequote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hierzo staat de uislag. David Attenborough is eerste geworden en Morrissey tweede.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
quote:Sindsdien gaat het weer prima met onze held, getuige het geweldige optreden dat hij eerder dit jaar in Amsterdam gaf. Niet gek dus dat het Morrissey-concert van aanstaande woensdag 20 december in de Amsterdamse HMH uitermate snel uitverkocht was.
Hij speelt echt wel twee uur dacht ik. Vorige keer vond ik het in elk geval niet kort duren!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga ook, maar weet niet wat ik moet verwachtenHeb een kaartje gekregen van mn broer als zijnde een stukje muziekopleiding. Klopt het dat hij echt maar een uurtje ofzo speelt? Is er nog een voorprogramma?
pas maar op..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:49 schreef =HellFire= het volgende:
Alleen ga ik overigens niet: ik ga, met een oudere collega die ook into deze muziek is. En wat bleek nou achteraf, die collega is homo. Typisch! Passender kan het haast bij een Moz-show volgens mij.
Ik laat me verrassenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:23 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
pas maar op..
volgens mij is het vanavond sowieso uitkijken geblazen voor de hetero man![]()
Google?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is er hier iemand die een zo groot mogelijk plaatje van Morrissey heeft ? Bij voorkeur een bureaublad of nog groter ? Ik wil daar een popartbewerking van gaan maken voor de verjaardag van een vriend van me voor bij hem aan de muur.
Heeft iemand toevallig zoiets op zijn pc ?
Mail me anders op au3hepburn[at]gmail[punt]com als je iets hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben herkenbaar aan het sophisticated New York Dolls shirt..
Wat een ophef eigenlijk over gewoon... iemand.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zit nu dus Live At Earl's Court te luisteren, en ik zat net even dromerig uit het raam te staren en mijn studie te verzaken, en toen viel het kwartje dat ik vanavond gewoon naar Morrissey ga.
Vanavond is het zo ver ! De man die ik vreselijk bewonder zonder hem persoonlijk te kennen, iets waar ik doorgaans niks van moet hebben. De echtheid, de arrogantie, alles. Morrissey ! De man !
Vanavond is het zo ver ! Gillend zal ik mijn eigen vermoeidheid trotseren !.
Geen probleem volgens mij, afgelopen zaterdag zag ik genoeg mensen met een digitale camera in de HMH.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:21 schreef Christine het volgende:
Mag je eigenlijk een digicam meenemen naar binnen?
Waarom niet gewoon een poster bestellen via ebay?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en Christine, over die wallpapers, het is echt lastig om een plaatje te vinden dat geschikt is om eem popart-ding van te maken. En dat plaatje dan op een fatsoendelijk formaat vinden is helemaal naar.
Maar het is wel een briljant verjaardagskado, toch ?
Ik haat het als andere mensen hetzelfde idee hebben als ik en het vervolgens stom uitvoeren.quote:
Zo mag die van vanavond wat mij betreft er ook wel uitzienquote:Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef Christine het volgende:
Omdat ik het aan het zoeken was, hier de setlist van afgelopen maandag:
Panic / First Of The Gang To Die / The Youngest Was The Most Loved / You Have Killed Me / Disappointed / Ganglord / I'll Never Be Anybody's Hero Now / William, It Was Really Nothing / Irish Blood, English Heart / I Will See You In Far-off Places / Girlfriend In A Coma / Everyday Is Like Sunday / In The Future When All's Well / I've Changed My Plea To Guilty / Let Me Kiss You / The National Front Disco / Dear God, Please Help Me / How Soon Is Now? / I Just Want To See The Boy Happy / Life Is A Pigsty // Please, Please, Please Let Me Get What I Want / Don't Make Fun Of Daddy's Voice
het is mislukt, geen kaartje ontvangenquote:Op woensdag 20 december 2006 01:12 schreef ikbenwel het volgende:
jawel, maar ik hoop wel dat mijn kaartje morgen in de bus valt, zaterdag gepost door ticketeasy......., vanmiddag dus..there is a light
Ga je met zwarte zonnebril en regenjas?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib is er ook, doch onherkenbaar.
+ zwarte baard en snorquote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef Lamon het volgende:
Ga je met zwarte zonnebril en regenjas?
...en het was nog zo ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:09 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Zo mag die van vanavond wat mij betreft er ook wel uitzien
Dat vond ik ook. Morrissey was ook een stuk mondiger, normaal praat ie niet zoveel tussen de nummersquote:Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Lamon het volgende:
Ik vond het persoonlijk leuker dan het concert eerder dit jaar.
Ik weet niet of dat aan Morrissey of aan mij ligt overigens.
Leuk om te zien! Ik had er wel bij willen zijn, maar helaas.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:03 schreef Christine het volgende:
Mijn foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7YUVM8WO
Mijn filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=IVEWWYVqOHo
http://www.youtube.com/watch?v=5HvEVNkmbGs
Oh, de filmpjes komen niet in bijzonder goede kwaliteit op youtube, zie ik al. Maargoed, het gaat om het idee he. Napret..
Verdomme, volgens mij stond jij voor mijquote:Op donderdag 21 december 2006 01:03 schreef Christine het volgende:
Mijn foto's:
Mijn filmpjes:
Oh, de filmpjes komen niet in bijzonder goede kwaliteit op youtube, zie ik al. Maargoed, het gaat om het idee he. Napret..
Kon jij heeeeel hard fluiten?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verdomme, volgens mij stond jij voor mijals ik zo die filmpjes zie!
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:03 schreef Christine het volgende:
Mijn foto's:
Mijn filmpjes:
Ze hadden verf over hem heen gegooidquote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Nosh het volgende:
[..]![]()
Ook al klinkt het alsof je een bekraste cd beluistert in een draaiende wasmachine, alsnog tof om te zien!
[afbeelding]
Gaaf gedaan trouwens, die belichting zo!
Dat is ie wel gewend. Moz dan. Vroeger gebeurde dat bij elk concert zeker 25 keer.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef Christine het volgende:
Die fan trouwens die het podium oprende om Moz te knuffelen...!
Zonde, die moet je in de DVD speler doen en niet onder de kerstboom leggenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Dandilion het volgende:
Ik heb "who put the M in Manchester dvd van morrissey gekocht voor onder de kerstboom :-)
Ik kan wel hard fluiten maar heb het niet gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Kon jij heeeeel hard fluiten?.
Tegen tienen kwam er een gozer achter me staan.
Hij: "Zou dit 'm al zijn?"
Ik: "Euh, hij speelt al een uur hoor"
Hij: "Shit, dan hebben we dat gemist".
Girlfriend in a coma werkt live inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Christine het volgende:
Let Me Kiss You vond ik denk ik het mooiste nummer van de avond..
Girlfriend in a Coma had hij niet hoeven spelen, dat vind ik een supermooi liedje, maar niet voor in een zaal als de HMH. Het is meer een huiskamernummer.
Doe dan ook maar Bigmouth, Charming man, There is a light etc.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef Christine het volgende:
Shoplifters had ook wel gemogen van mij.
Kijk, Still Ill heb ik het afgelopen jaar dan wel 2 keer mogen aanhoren livequote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Christine het volgende:
Rank is de beste Smiths CD die je in je collectie kunt hebben. Vooral de live versie van Still Ill.
(Die Moz dit keer ook best had mogen spelen).
Ik zou denken dat iedereen Bigmouth toch intussen wel een keertje genoeg gehoord zou hebbenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Doe dan ook maar Bigmouth, Charming man, There is a light etc.![]()
Als hij nou toch live speelt, wil ik die toch wel weer erg graag horen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iedereen Bigmouth toch intussen wel een keertje genoeg gehoord zou hebben.
Ik had Bigmouth dus echt niet hoeven horen. Ik ben dat nummer een beetje zat. Elke keer als je ergens bent en je vraagt The Smiths aan, zetten ze Bigmouth op, als je geluk hebt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iedereen Bigmouth toch intussen wel een keertje genoeg gehoord zou hebben.
Dat is Vince Taylor, met het nummer There's a Lotta Twistin Goin' On:quote:Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wie o wie weet van wie dat Twist-nummer is?
Hoorde één Franstalig nummer:quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:41 schreef LondonCalling het volgende:
Tussen Kristeen Young en Morrissey werden op het doek ook twee Franstalige nummers gespeeld, wie o wie weet welke dat waren?
Ja Brigit Bardot bedoelde ik en voor het Italiaanse lied zat nog een Franstalig nummer, volgens mij was het Fransquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:28 schreef Auzz het volgende:
[..]
Misschien bedoelde je Si van Gigliola Cinquetti als het tweede nummer? Is een Itialiaans songfestival lied.
http://www.youtube.com/watch?v=ZIZYbwqM4lw
Vond het ook erg leuk en orgineel. Een kleine blik in wereld die Morrissey heet. Daarnaast had ik het gevoel dat het wachten ook minimaal was omdat ik met veel plezier die filmpjes aan het kijken was.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef =HellFire= het volgende:
Eigenlijk heel maf dat we gewoon dingen zien die Morrissey leuk vindt!
Dan moet ik je antwoord schuldig blijven.. Helaas.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:50 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
Ja Brigit Bardot bedoelde ik en voor het Italiaanse lied zat nog een Franstalig nummer, volgens mij was het Frans
Dat was Sasha Distel, die in de jaren 60 een relatie had met La Bardot.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:50 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
Ja Brigit Bardot bedoelde ik en voor het Italiaanse lied zat nog een Franstalig nummer, volgens mij was het Frans
Check!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:36 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand me nog zien staan, met mijn vet coole lichtgevende armbanden?.
pff I know it's over zou ik niet overlevenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef Christine het volgende:
Ik weet niet goed wat voor antwoord je zou willen. Hij heeft bijvoorbeeld niet al te lang geleden Bigmouth, Still Ill en I know it's over nog live gespeeld, maar ik heb geen idee of hij dat ooit nog weer gaat doen.
I Know It's Over heeft hij nog nooit live gespeeld hoor, en dat zal ook niet gauw gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef Christine het volgende:
Hij heeft bijvoorbeeld niet al te lang geleden Bigmouth, Still Ill en I know it's over nog live gespeeld, maar ik heb geen idee of hij dat ooit nog weer gaat doen.
Ik twijfeldequote:Op vrijdag 22 december 2006 21:01 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
I Know It's Over heeft hij nog nooit live gespeeld hoor, en dat zal ook niet gauw gebeuren denk ik.
kutquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:01 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
I Know It's Over heeft hij nog nooit live gespeeld hoor, en dat zal ook niet gauw gebeuren denk ik.
quote:Still Ill
Bigmouth
There Is A Light
Die filmpjes waren idd best wel leukquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Auzz het volgende:
[..]
Vond het ook erg leuk en orgineel. Een kleine blik in wereld die Morrissey heet. Daarnaast had ik het gevoel dat het wachten ook minimaal was omdat ik met veel plezier die filmpjes aan het kijken was.
http://tour.morrissey-solo.com/article.pl?sid=06/12/20/1053259quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Die filmpjes waren idd best wel leuk
Zijn jullie voor de rest nog ergens recensies of verslagen tegengekomen, want dat vind ik altijd wel interessant om te lezen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
"I don't give an Amster-damn." Als ik het goed verstaan heb.
Die vreselijk vals zingende mensen in het publiekquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef ikbenwel het volgende:
http://www.youtube.com/profile?user=oldsparkyexperience
wat goed zeg!
Koop in ieder geval nog Vauxhall and I nog van zijn solo-albums.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb gister m'n eerste Morrissey album gekocht, Viva Hate. ook meteen maar Rank. De Smithsobesessie begint ondertussen een beetje uit de hand te lopen![]()
Nee, ik zou eerst 'The Queen is Dead', 'Louder than Bombs' en 'The Smiths' kopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Koop in ieder geval nog Vauxhall and I nog van zijn solo-albums.
Voor mij met afstand zijn beste solo-album, dat akelig dicht in de buurt van het Smiths-niveau komt.
die heb ik natuurlijk al lang. wat is 'I know it's over' briljant op Rank.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik zou eerst 'The Queen is Dead', 'Louder than Bombs' en 'The Smiths' kopen.
Heb je dat in ieder geval vast gehad.
Hier de hele introductie van de 'whores in retirement' + Disappointed:quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:09 schreef ikbenwel het volgende:
wat zei HIJ nou precies toen ie opkwam, iets hello of goodnight amsterdam maar wie weet het zeker?
na het voorstellen van Michael Kevin Farrell zei hij ook iets over of hem of het feit dat ie uberhaupt in amsterdam was en de hele grandioze set ging spelen
Voor hem tientje zou ik hem zeker niet laten liggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:07 schreef Kolkus het volgende:
Ik zag net Ringleader of the tormentors liggen voor ene tientje bij Plato en zat te twijfelen of hem te kopen.
Vinden jullie het een aanrader??
Life is a pigsty en You have killed me zijn sterk maar de rest ken ik niet echt.
bedankt: ``that`s your luck`` zei hij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Hier de hele introductie van de 'whores in retirement' + Disappointed:
http://www.youtube.com/watch?v=T46D3IMmVoo
Iets van I know the name because I've seen it written down?
tip, google 's op Siouxsie (and the banshees)quote:Op maandag 8 januari 2007 23:34 schreef =HellFire= het volgende:
Of zwaar een duet met ene dame genaamd Siouxsie uit 1994. Grappig heur.
Mm ja, ergens kwam het al bekend voor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
tip, google 's op Siouxsie (and the banshees)
Niet om het een en ander, maar ik gaf aan de nieuwere albums juist zeer te waarderen. Natuurlijk heeft Moz in z'n solo carriere in het begin een aantal sterke nummers gemaakt, maar voor m'n gevoel begon het pas echt weer sinds 2004. Overigens vind ik Ringleader een erg goede plaat. Snap echter niet waarom de fans (in het algemeen dus) zouden vallen over de kinderkoortjes daar Panic er ook vol mee zit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb heel erg moeten wennen aan Ringleader. Toen ie net uitkwam, en ik hoorde 'm een paar keer vond ik er weinig aan (gongs ! kinderkoortjes !) maar toen ie een maand geleden voor een tientje in de bakken bij de Plato lag, heb ik 'm toch gekocht. En gewoon een paar keer gedraaid, en langzaam begon het kwartje te vallen. Het is zeker niet 100 % briljant, maar de briljantjes vallen je toch wel op als je er bewuster naar gaat luisteren na een langere tijd. I'll Never Be Anybody's Hero Now, In The Future When All's Well en To Me You Are A Work Of Art vind ik de leukste nummers.
Kortom, kopen die zooi en geef 'm gewoon nog een kans, bij mij werkte het.
Ik moest er gewoon erg aan wennen. Soms heb je dat met platen. Ik vind het nu ook echt een goeie plaat, maar dat was gewoon niet meteen zo. Niets ten nadele van jou of wat dan ook. Ik geef gewoon aan dat het bij mij even tijd gekost heeft voordat ik 'm volledig kon waarderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef =HellFire= het volgende:
Niet om het een en ander, maar ik gaf aan de nieuwere albums juist zeer te waarderen. Natuurlijk heeft Moz in z'n solo carriere in het begin een aantal sterke nummers gemaakt, maar voor m'n gevoel begon het pas echt weer sinds 2004. Overigens vind ik Ringleader een erg goede plaat. Snap echter niet waarom de fans (in het algemeen dus) zouden vallen over de kinderkoortjes daar Panic er ook vol mee zit.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:27 schreef Litpho het volgende:
Morrissey benaderd voor Eurovisie Songfestival
*luistert*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef ikbenwel het volgende:
http://www.radioeins.de/live.smil
nu liveregistratie berlijn 17/12/2006
Haha okee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon erg aan wennen. Soms heb je dat met platen. Ik vind het nu ook echt een goeie plaat, maar dat was gewoon niet meteen zo. Niets ten nadele van jou of wat dan ook. Ik geef gewoon aan dat het bij mij even tijd gekost heeft voordat ik 'm volledig kon waarderen..
Ja idem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha okee.Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar You Are The Quarry. Kan ik makkelijker 'uitzitten' zeg maar. Nummers als Future when All's Well, The Father Who Must Be Killed en dergelijke, kan ik niet zoveel mee. Daarentegen zijn de latere nummers (begin ook) van Ringleaders wel weer erg sterk en is, uiteraard, 'Life is a Pigsty' zeer mooi (maar wel op z'n tijd).
Exactly! Jij snapt 'em!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja idem.. Quarry.
. Mijn favoriete Morrisseyplaat.
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Exactly! Jij snapt 'em!. En je favoriete Smithsplaat? The Queen is Dead?
Heb je Bona Drag al? Dit vind ik zijn beste solo-cd. Zijn eerste 7 singles en 7 fantastische b-sides uit de periode 1988-1990.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ben wel tot de conclusie gekomen dat de meeste early Moz-songs van z'n solo carriere toch niet zo goed zijn als zijn latere nummers. Eigenlijk begon het pas vanaf 2004 met You Are The Quarry weer te lopen met hem. Sure, nummers als 'Tomorrow', 'Suedehead', 'November spawned a Monster' "The more you Ignore me", "Disappointed" en "Everyday is like a Sunday" (to name a few) zijn zeer goed te doen, maar de rest moet ik of a) nog vaker luisteren of b) eigenlijk toch niet zoveel van hebben... Maar goed, zal nog eens vaker luisteren naar z'n oudere solo-albums!
Hah! Ik wist het.quote:
Hoe typisch ook he. Maar zou best leuk zijn als die wat zou schrijven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:27 schreef Litpho het volgende:
Morrissey benaderd voor Eurovisie Songfestival
Dan heb je wel een vreemde versie, want Reader Meet Author en Do Your Best and Don't Worry staan echt niet op Maladjusted.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Heb Maladjusted gekocht en daar staan (mijns inziens) toch een paar sterke nummers op hoor (plaat werd slecht ontvangen door pers en publiek), Reader meets Author, Do Your Best and Don't worry, Satan Rejected My Soul zijn erg lekkere nummers. Het album is gewoon wat rouwer dan gemiddeld
Klopt. Die is goed. Lost en Can I Have Both zijn ook b-kantjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
De b-kantjes van Maladjusted zijn ook zeer goed te doen. Het nummer Heir Apparrent bv. Komt van een Japanse rare EP.
Ik ben een beetje in de war met Southpaw Grammar. Klopt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:49 schreef GuillaumeM het volgende:
[..]
Dan heb je wel een vreemde versie, want Reader Meet Author en Do Your Best and Don't Worry staan echt niet op Maladjusted.
Das nou jammerquote:` Morrissey zal niet deelnemen aan het
Eurovisiesongfestival.Eerder meldde de
BBC in gesprek te zijn met de zanger
over deelname.De ex-frontman van The
Smiths is een groot liefhebber en
kenner van het festival.
Nieuw B-kantje of alvast voorproefje voor de nieuwe plaat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:30 schreef Nepthys het volgende:
Idd ja
Hebben jullie trouwens All You Need Is Me (nieuw nummer) al gehoord?
Hij is erg goed -maar dat kan natuurlijk ook niet anders
Bigmouthquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef =HellFire= het volgende:
Altijd grote mond, maar als het er op aankomt?Ach ja, wie weet volgend jaar.
haha ja die zou nu al anderhalf jaar z'n 2e Healers-plaat uit moeten hebben, maar toen ging ie met Modest Mouse aan de gang..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef Burdie het volgende:
Ja, dat idee krijg ik ook!
Ligt het trouwens aan mij, of blijft het rond Marr een stuk stiller?.
Jerry Finn!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:14 schreef IdlersDream het volgende:
Nou maar hopen dat t wat wordt. Jerry Finn kunnen we in ieder geval er niet meer op aanspreken, gezien het feit dat hij de DOOD gestorven is. Death makes angels of us all... wellicht de muziek ook.
Heeft ie nou een ritssluiting in z'n arm zitten of is het wat andersquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef Burdie het volgende:
Wordt dit de nieuwe albumhoes?
[ afbeelding ]
quote:Morrissey becomes a radio DJ
Former Smiths man set to play songs that inspired him
Morrissey is to present a one-off radio show for US station KCRW next week.
The show, which has been pre-recorded, airs on the Morning Becomes Eclectic programme on August 29. It will be available to listen to on Kcrw.com.
While most bands appearing on the show choose to perform a short studio set, Morrissey has limited his appearance to chatting only.
Artists who are apparently set appear in the former The Smiths singer's playlist include The Courteeners, Sparks, the Buzzcocks and Noėl Coward.
nme.com
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef Burdie het volgende:
Moesten jullie ook aan Moz denken bij het journaal vandaag?
"Where the president is never black..."
oeioeioei niet al te snel, ik heb net allemaal kaartjes gekocht voor andere concerten dus zit krap bij kasquote:Op donderdag 11 december 2008 20:53 schreef Aschkael het volgende:
...kijk dat gaat de goede kant op...8 juni 2009 doen ze met de Tour of Refusal Antwerpen aan...
Morrissey in Antwerpen
Dan komt Nederland vast ook wel weer aan de beurt....Het belooft een mooi jaar te worden !
Dat is de nieuwe naam van het vroegere Nighttown.quote:
Geen idee.quote:
wow das bij mij om de hoek zowat!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Felixa het volgende:
6 juni 2009 Morrissey in WATT Rotterdam.![]()
Had liever een andere zaal gezien, maar ja...
Precies!! Maar ik geloof dat WATT nogal in de financiele problemen zit, dus misschien dat ze daar nu wat extra concerten heen schuiven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Houdini72 het volgende:
Wauw, Nighttown! Dan had-ie dus voor hetzelfde geld in Paradiso kunnen staan!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Dandilion het volgende:
[..]
weet je zekers dat ie daar gaat spelen?
Alles beter dan die Music Hall...quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Precies!! Maar ik geloof dat WATT nogal in de financiele problemen zit, dus misschien dat ze daar nu wat extra concerten heen schuiven.
De eerste keer HMH was wel uitverkocht. Die tweede niet, toen was de zaal niet eens halfvol.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Alles beter dan die Music Hall...
En nu eindelijk eens een Morrissey-concert in Nederland dat uitverkocht is!
Consider me there!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Felixa het volgende:
Welke vrouwen zijn dat dan uit die Disney-films?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Waarom bestaan vrouwen die van Morrissey houden alleen op internet-fora en in Disney-films?
Wow! Lekker dichtbij ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:48 schreef Felixa het volgende:
http://www.myspace.com/dollandthekicksquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat is je bron voor Watt dan?
Dat zou wel te gek zijn.quote:06.jun.2009 20:00
Watt Club supporting MORRISSEY Rotterdam, Zuid-Holland
Heb je wel al kaarten dan voor Antwerpen? Het was met een paar uurtjes al uitverkocht!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:59 schreef Aschkael het volgende:
Denk dat ik toch voor Antwerpen ga....of Antwerpen én Rotterdam...
dat is snel gegaan....enig idee wanneer Rotterdam in de vvk gaat ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:59 schreef Aschkael het volgende:
Denk dat ik toch voor Antwerpen ga....of Antwerpen én Rotterdam...
[
Nee... Het is ook voor de rest nog nergens bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef Aschkael het volgende:
[..]
dat is snel gegaan....enig idee wanneer Rotterdam in de vvk gaat ?
Ja, daar ben ik ook bang voor... Of dat het alleen via internet kan en heel het teringzootje dan weer vastlooptquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
Straks zul je zien dat het binnen een halfuur uit is verkocht en je weer je helemaal scheel betaalt aan woekerprijzen. I hate that shit!
Dan beschouw ik hun bevestiging maar als antwoord op mijn mailtje.quote:Op maandag 15 december 2008 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
http://www.watt-rotterdam.nl/23-137-Morrissey
Bevestigd door Watt zelf, vvk start as vrijdag via Watt-website![]()
![]()
Ik heb er kaarten voor Franz Ferdinand gekocht en bij mij liep alles gesmeerd.quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Dandilion het volgende:
is het makkelijk betsellen bij de site van watt? iemand ervaring mee?
Dat kan ook tijdens het bestellen maar om te voorkomen dat je dan (net als ikquote:
Oh come on. Dus je kan pas een account aanmaken wanneer het 10:00 Mozza tijd is? Dan ben ik toch al te laat?quote:Ik wil graag inloggen bij Account Login, maar ik heb geen account.
Tijdens het plaatsen van een bestelling via Paylogic heeft u een registratieformulier ingevuld. In reactie hierop heeft Paylogic u een e-mail gestuurd met daarin uw gebruikersnaam en wachtwoord voor uw Paylogic Account. Hierbij is het gebruikersnaam identiek aan het door u opgegeven e-mailadres.
Nee? Je koopt nu een willekeurig kaartje (linksonder op de homepage op een winkelwagentje klikken), bij stap twee kan je een account aanmaken. Als je je hebt geregistreerd klik je de bestelling weer weg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh come on. Dus je kan pas een account aanmaken wanneer het 10:00 Mozza tijd is? Dan ben ik toch al te laat?
Concerten en online kaartverkoop: match van niets!
Dan nog een merkwaardige gebruikskeuze. Maar thanks for the tip!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef tim. het volgende:
[..]
Nee? Je koopt nu een willekeurig kaartje (linksonder op de homepage op een winkelwagentje klikken), bij stap twee kan je een account aanmaken. Als je je hebt geregistreerd klik je de bestelling weer weg.
thanks!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef tim. het volgende:
[..]
Nee? Je koopt nu een willekeurig kaartje (linksonder op de homepage op een winkelwagentje klikken), bij stap twee kan je een account aanmaken. Als je je hebt geregistreerd klik je de bestelling weer weg.
Even inloggen op paylogic.nl en dan kun je het wachtwoord wijzigen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef Joesse het volgende:
[..]
thanks!![]()
kan alleen mn wachtwoord niet wijzigen, maar das geen ramp op zich
Zal ik het weer uitleggen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef Joesse het volgende:
[..]
thanks!![]()
kan alleen mn wachtwoord niet wijzigen, maar das geen ramp op zich
ja klopt, heb ik geprobeerd, maar hij pakt mijn oude wachtwoord wel bij het inloggen, maar als ik 'm invul bij 'oud wachtwoord' om een nieuw wachtwoord te maken, zegt ie dat ie niet kloptquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Even inloggen op paylogic.nl en dan kun je het wachtwoord wijzigen.
Gewoon de kostprijs natuurlijk, dat was 47,40 pond p/st.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:19 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel wil je ervoor hebben Felixa?
En komt 'ie toevallig ook in Parijs? Daar wil ik nl graag naartoe!
Okido, ik hoor het nog wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:37 schreef Burdie het volgende:
Ooooh ik ga mijn vriend even lief aankijken!
Kan toch ook met Ideal??quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Burdie het volgende:
Mensen, hou er rekening mee dat je bij bestelling via internet de tickets alleen met een creditcard kunt betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |