Mee eens, was voor mij ook de eerste kennismaking.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die singlescollectie uit 1995 blijft gewoon de beste cd voor een eerste kennismaking... hoewel het schijfje niet helemaal vol is (65 mimnuten of zo?) staan er toch wel alle essentiele songs op. Ja, singles kiezen/schrijven konden ze wel.
Dit is deel 4. Deel drie heette toch Hang the DJ?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er was nog geen deel drie, dus bij deze.
Ik ken het gevoel. Ik had dat laatst ook opeens. Heb ik ook meteen een uur lang dat nummer opgezet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef LondonCalling het volgende:
Ik ben nu helemaal verliefd op het nummer A Rush And A Push And The Land Is Ours van het album Strangeways, Here We Come
Je kunt hier kaartjes winnen! Moet je wel naar Amsterdam kunnen komen op dinsdagavond.quote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef Kijana het volgende:
Ik wil ook heel graag heen de 20ste maar school noch mn geld laten het toe.![]()
Aan de deur 5 euro dokken denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moet je voor die afterparty nog kaartjes kopen ofzo ?
Of meedoen aan de prijsvraag van Revolver (met zeer moeilijke vragen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef bigshadow het volgende:
Iets beter plan, een goede lobby bij mijn lokale platenboer starten voor gastenlijstkaarten, zonder succes overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |