Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef Nepthys het volgende:
Een link naar het vorige topic zou ook wel handig zijn in de op.
Het was toch wel je vorige Morrisseyconcertkaartje?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
En toen ik er met een concertkaartje inporde zei mijn iBook tevreden "purrrrrrrrr-bliepbliep"
Kaartje van de popquiz.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was toch wel je vorige Morrisseyconcertkaartje?.
Het beste boek blijft Morrissey and Marr, The Severed Alliance van Johnny Rogan, echt een boek dat je in EEN adem uitleest.quote:Zijn er hier trouwens mensen die boeken over Morrissey hebben ? . Wat zijn nou aanraders ?
Heb ik ook gelezen, lees je inderdaad snel doorheen en is erg informatief.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Het beste boek blijft Morrissey and Marr, The Severed Alliance van Johnny Rogan, echt een boek dat je in EEN adem uitleest.
Niet dat ik verder iets af wil doen aan de Smiths, zeker niet in dit topic, maar geldt dat disfunctionele niet voor zo'n beetje alle bands die in staat zijn geweest tot prachtige muziek (niet dat een persoonlijkheidsmismatch een garantie is natuurlijk)?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef Kolkus het volgende:
Hoe een disfunctionele band, op gebied van persoonlijkheden, toch tot prachtige muziek in staat is geweest.
Haha...ik geef je geen ongelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik verder iets af wil doen aan de Smiths, zeker niet in dit topic, maar geldt dat disfunctionele niet voor zo'n beetje alle bands die in staat zijn geweest tot prachtige muziek (niet dat een persoonlijkheidsmismatch een garantie is natuurlijk)?
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Kolkus het volgende:
Even een domme vraag, maar als ik aan de deur een kaartje wil kopen maak ik dus kans??
je kan beter op marktplaats proberen, daar staan ze voor 25,-. ik denk dat ik om die reden toch maar ga, volgens mij ga ik anders ooit nog heel veel spijt krijgen..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Kolkus het volgende:
Even een domme vraag, maar als ik aan de deur een kaartje wil kopen maak ik dus kans??
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
je kan beter op marktplaats proberen, daar staan ze voor 25,-. ik denk dat ik om die reden toch maar ga, volgens mij ga ik anders ooit nog heel veel spijt krijgen..
Die vragen zijn idd. best te doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
Hierzo staat de uislag. David Attenborough is eerste geworden en Morrissey tweede.quote:Op zondag 17 december 2006 13:04 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Die vragen zijn idd. best te doen![]()
Ik lees ook dit op de site:
McCartney vs Morrissey
4 dec 2006Zowel de ex-Beatle als de ex-Smith maakt kans op de titel grootste nog levende Britse icoon.
Naast Paul McCartney en Morrissey is ook televisiegigant David Attenborough genomineerd voor deze begerenswaardige titel. In een eerder stadium stonden ook helden als David Bowie en Michael Caine op het lijstje met kanshebbers. De uitslag van de verkiezing wordt op 16 december bekendgemaakt tijdens de BBC’s Culture Show.
Dan eindigt hij toch maar even mooi boven Paul McCartney en David Bowiequote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hierzo staat de uislag. David Attenborough is eerste geworden en Morrissey tweede.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
quote:Sindsdien gaat het weer prima met onze held, getuige het geweldige optreden dat hij eerder dit jaar in Amsterdam gaf. Niet gek dus dat het Morrissey-concert van aanstaande woensdag 20 december in de Amsterdamse HMH uitermate snel uitverkocht was.
Hij speelt echt wel twee uur dacht ik. Vorige keer vond ik het in elk geval niet kort duren!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga ook, maar weet niet wat ik moet verwachtenHeb een kaartje gekregen van mn broer als zijnde een stukje muziekopleiding. Klopt het dat hij echt maar een uurtje ofzo speelt? Is er nog een voorprogramma?
pas maar op..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:49 schreef =HellFire= het volgende:
Alleen ga ik overigens niet: ik ga, met een oudere collega die ook into deze muziek is. En wat bleek nou achteraf, die collega is homo. Typisch! Passender kan het haast bij een Moz-show volgens mij.
Ik laat me verrassenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:23 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
pas maar op..
volgens mij is het vanavond sowieso uitkijken geblazen voor de hetero man![]()
Google?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is er hier iemand die een zo groot mogelijk plaatje van Morrissey heeft ? Bij voorkeur een bureaublad of nog groter ? Ik wil daar een popartbewerking van gaan maken voor de verjaardag van een vriend van me voor bij hem aan de muur.
Heeft iemand toevallig zoiets op zijn pc ?
Mail me anders op au3hepburn[at]gmail[punt]com als je iets hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben herkenbaar aan het sophisticated New York Dolls shirt..
Wat een ophef eigenlijk over gewoon... iemand.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zit nu dus Live At Earl's Court te luisteren, en ik zat net even dromerig uit het raam te staren en mijn studie te verzaken, en toen viel het kwartje dat ik vanavond gewoon naar Morrissey ga.
Vanavond is het zo ver ! De man die ik vreselijk bewonder zonder hem persoonlijk te kennen, iets waar ik doorgaans niks van moet hebben. De echtheid, de arrogantie, alles. Morrissey ! De man !
Vanavond is het zo ver ! Gillend zal ik mijn eigen vermoeidheid trotseren !.
Geen probleem volgens mij, afgelopen zaterdag zag ik genoeg mensen met een digitale camera in de HMH.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:21 schreef Christine het volgende:
Mag je eigenlijk een digicam meenemen naar binnen?
Waarom niet gewoon een poster bestellen via ebay?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en Christine, over die wallpapers, het is echt lastig om een plaatje te vinden dat geschikt is om eem popart-ding van te maken. En dat plaatje dan op een fatsoendelijk formaat vinden is helemaal naar.
Maar het is wel een briljant verjaardagskado, toch ?
Ik haat het als andere mensen hetzelfde idee hebben als ik en het vervolgens stom uitvoeren.quote:
Zo mag die van vanavond wat mij betreft er ook wel uitzienquote:Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef Christine het volgende:
Omdat ik het aan het zoeken was, hier de setlist van afgelopen maandag:
Panic / First Of The Gang To Die / The Youngest Was The Most Loved / You Have Killed Me / Disappointed / Ganglord / I'll Never Be Anybody's Hero Now / William, It Was Really Nothing / Irish Blood, English Heart / I Will See You In Far-off Places / Girlfriend In A Coma / Everyday Is Like Sunday / In The Future When All's Well / I've Changed My Plea To Guilty / Let Me Kiss You / The National Front Disco / Dear God, Please Help Me / How Soon Is Now? / I Just Want To See The Boy Happy / Life Is A Pigsty // Please, Please, Please Let Me Get What I Want / Don't Make Fun Of Daddy's Voice
het is mislukt, geen kaartje ontvangenquote:Op woensdag 20 december 2006 01:12 schreef ikbenwel het volgende:
jawel, maar ik hoop wel dat mijn kaartje morgen in de bus valt, zaterdag gepost door ticketeasy......., vanmiddag dus..there is a light
Ga je met zwarte zonnebril en regenjas?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib is er ook, doch onherkenbaar.
+ zwarte baard en snorquote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef Lamon het volgende:
Ga je met zwarte zonnebril en regenjas?
...en het was nog zo ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:09 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Zo mag die van vanavond wat mij betreft er ook wel uitzien
Dat vond ik ook. Morrissey was ook een stuk mondiger, normaal praat ie niet zoveel tussen de nummersquote:Op donderdag 21 december 2006 01:04 schreef Lamon het volgende:
Ik vond het persoonlijk leuker dan het concert eerder dit jaar.
Ik weet niet of dat aan Morrissey of aan mij ligt overigens.
Leuk om te zien! Ik had er wel bij willen zijn, maar helaas.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:03 schreef Christine het volgende:
Mijn foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7YUVM8WO
Mijn filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=IVEWWYVqOHo
http://www.youtube.com/watch?v=5HvEVNkmbGs
Oh, de filmpjes komen niet in bijzonder goede kwaliteit op youtube, zie ik al. Maargoed, het gaat om het idee he. Napret..
Verdomme, volgens mij stond jij voor mijquote:Op donderdag 21 december 2006 01:03 schreef Christine het volgende:
Mijn foto's:
Mijn filmpjes:
Oh, de filmpjes komen niet in bijzonder goede kwaliteit op youtube, zie ik al. Maargoed, het gaat om het idee he. Napret..
Kon jij heeeeel hard fluiten?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verdomme, volgens mij stond jij voor mijals ik zo die filmpjes zie!
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:03 schreef Christine het volgende:
Mijn foto's:
Mijn filmpjes:
Ze hadden verf over hem heen gegooidquote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Nosh het volgende:
[..]![]()
Ook al klinkt het alsof je een bekraste cd beluistert in een draaiende wasmachine, alsnog tof om te zien!
[afbeelding]
Gaaf gedaan trouwens, die belichting zo!
Dat is ie wel gewend. Moz dan. Vroeger gebeurde dat bij elk concert zeker 25 keer.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef Christine het volgende:
Die fan trouwens die het podium oprende om Moz te knuffelen...!
Zonde, die moet je in de DVD speler doen en niet onder de kerstboom leggenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Dandilion het volgende:
Ik heb "who put the M in Manchester dvd van morrissey gekocht voor onder de kerstboom :-)
Ik kan wel hard fluiten maar heb het niet gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Kon jij heeeeel hard fluiten?.
Tegen tienen kwam er een gozer achter me staan.
Hij: "Zou dit 'm al zijn?"
Ik: "Euh, hij speelt al een uur hoor"
Hij: "Shit, dan hebben we dat gemist".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |