abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44530926
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Yoni het volgende:
Ik vind die van Re onder de Eiffeltoren ook heel leuk. Weer eens wat anders dan anders

Beetje flauw nu, maar ik zat dus ook aan een Eiffeltoren foto te denken.

Deze
[afbeelding]

of

deze
[afbeelding]

Maar ik stuur nog niet in. Ik heb nog een Parijsreisje voor de boeg, dus hoop nog op iets mooiers

Mijn mooiste foto van 2006 is trouwens denk ik deze:

[afbeelding]

Maar die is best wel geshopt en voldoet niet zo erg aan de regels denk ik.
De tweede, met de horizon iets meer uit het midden
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44532644
Een hele verse maar wel een van de mooiste van mij van dit jaar:
Eens even goed zoeken of ik nog een mooiere foto heb, zat prettigere foto's met een emotionele waarde maar het gaat hier natuurlijk om het estetische.
  maandag 18 december 2006 @ 12:19:33 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44533201
MB, ik vind de laatste ook erg mooi!!

Yoni, ik ben helemaal gek op die laatste foto, lijkt net of die echt in oorlog is gemaakt, is echt een van mijn lievelingsfoto's
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_44535468
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Een hele verse maar wel een van de mooiste van mij van dit jaar: [afbeelding]
Eens even goed zoeken of ik nog een mooiere foto heb, zat prettigere foto's met een emotionele waarde maar het gaat hier natuurlijk om het estetische.
Prachtig
Wat ik wel zou doen, is 'm net onder de zon bijsnijden: het beeld wordt daar wat rustiger van. Zou hem persoonlijk dan wel een plaats aan de muur waard vinden .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  Hoofdredactie Fotografie maandag 18 december 2006 @ 13:46:03 #105
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44535674
quote:
Mooi!!!
Prachtige lichtval zeg!
pi_44535937
@ Elefes, ik heb ook een shot zonder de zon erop maar die is net ff wat fletser door het sterke tegenlicht, hier viel het erg mooi en was daardoor goed uit de RAW te krijgen. Eens kijken of ik die andere ook lekker kan krijgen, wil toch niet te veel bewerken (op bovenstaande foto is eigenlijk alleen maar lichtelijk een multiply gegaan en een ietsie saturation erbij).

Schitterend fotoweer vanochtend hoor, zelden meegemaakt. Nachtvorst net geweest, alles warmt op door de zon. Alles stond echt te dampen, schitterend.
pi_44536073
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef DinoPK het volgende:
@ Elefes, ik heb ook een shot zonder de zon erop maar die is net ff wat fletser door het sterke tegenlicht, hier viel het erg mooi en was daardoor goed uit de RAW te krijgen. Eens kijken of ik die andere ook lekker kan krijgen, wil toch niet te veel bewerken (op bovenstaande foto is eigenlijk alleen maar lichtelijk een multiply gegaan en een ietsie saturation erbij).

Schitterend fotoweer vanochtend hoor, zelden meegemaakt. Nachtvorst net geweest, alles warmt op door de zon. Alles stond echt te dampen, schitterend.
Ik bedoel ook bij deze foto er een stukje aan de bovenkant afhalen tot onder de zon. Maar je moet natuurlijk zelf weten of je dat mooier vindt of niet .

Hier schijnt de zon niet vandaag helaas anders had het met de mist ook wel mooie plaatjes op kunnen leveren denk ik..
pi_44539155
Mijn pc is weer heel

Ik dacht aan ''eén van deze foto's

Goedemorgen :W
  FOK!fotograaf maandag 18 december 2006 @ 15:53:12 #109
73911 ultra_ivo
pi_44539859
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef blomst het volgende:
Mijn pc is weer heel

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die vogel lijkt wel uit het beeldscherm te komen.
pi_44540498
En die koe kijkt zo naar binnen
Die vind ik het leukste Blomst
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  maandag 18 december 2006 @ 16:14:17 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44540587
Ik vind de koe ook het leukst, lekker speels en vrolijk.

Hihi, die snotdraad .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 18 december 2006 @ 16:49:37 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44541934
ik ga ook voor de koe!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_44543954
dank jullie voor jullie mening
pi_44544851
Ik zit nog met een dilemma...

Wordt het een landschapje...

Of een waterval?

(wellicht moet ik er wel een zwart kadertje omheen plaatsen)
  FOK!fotograaf maandag 18 december 2006 @ 19:04:25 #115
73911 ultra_ivo
pi_44546564
Waterval ziet er heel mooi uit.
  maandag 18 december 2006 @ 19:16:07 #116
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44547041
Ik vind de waterval ook het mooist
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_44547142
Ik geloof dat ik de waterval ook het mooist vind, maar het landschapje is ook mooi
  maandag 18 december 2006 @ 19:58:23 #118
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44548703
Je waterval is dynamisch, je landschapje is dat niet. Daar mis ik een onderwerp.
Life is what you make it.
  FOK!fotograaf maandag 18 december 2006 @ 20:03:28 #119
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44548939
De waterval vind ik ook duidelijk mooier...
Echter wat "duf" qua kleuren en contrast... Die spreken meer in de eerste... Misschien nog ietwat oppompen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 18 december 2006 @ 23:17:44 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44556454
Die koe!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:16:40 #121
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44558038
quote:
Ik had hier nog niet op gereageerd. Hij is prachtig. Tactisch gezien een sterke inzending denk ik.
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:51:17 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_44558741
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Er komt al veel moois voorbij, maar het traditioneel winnende landschapje heb ik nog niet gezien
Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_44560346
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

[afbeelding]
Welkom terug ElizabethR PLaatje is kanshebber..
pi_44561020
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat An24 zegt...
Welcome back ElizabetR....
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44562327
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef blomst het volgende:
Mijn pc is weer heel

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De eerste met de vogel Misschien nog iets bewerken met wat meer contrast. De koe vind ik ook leuk, maar daar is de achtergrond wel erg licht. De bij is niet helemaal lekker scherp.
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:11 schreef Werewolf het volgende:

[afbeelding]

Of een waterval?
[afbeelding]
Ik vind ze allebei mooi De waterval is lekker beweeglijk, maar het landschap zou ik eerder aan de muur hangen omdat het wat vrolijkere en mooiere kleuren heeft.
pi_44562449
quote:

[..]

[afbeelding]
mooie kleuren + prettige diepte = fijne plaat
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:32:49 #127
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44562508
quote:

[..]

[afbeelding]
Het is een mooie foto maar de stemmentrekkers hebben doorgaans meer traditionele hollandse vlaktes in beeld
pi_44562659
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het is een mooie foto maar de stemmentrekkers hebben doorgaans meer traditionele hollandse vlaktes in beeld
Uiteraard sturen we niet de foto op die de meeste stemmen trekt, maar die jij het mooist vind Overigens vind ik de lucht van die foto niet zo heel boeiend. Die had veeeel sterker gekund.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44562708
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uiteraard sturen we niet de foto op die de meeste stemmen trekt, maar die jij het mooist vind
mwah, zo vanzelfsprekend vind ik dat niet, eerlijk gezegd.
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:45:23 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44562777
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:11 schreef Werewolf het volgende:

[afbeelding]

Of een waterval?
[afbeelding]
Ik vind persoonlijk het landschapje intressanter, het trekt me mee helemaal naar de bergen toe, terwijl de waterval die diepte dus mist (vind ik). Het watervalletje is onwijs mooi, maar het landschapje maakt me nieuwsgierig naar wat er verder nog is.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:45:33 #131
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44562784
ik denk helaas dat er veel mensen een foto insturen die de meeste stemmen zal trekken (dat hopen ze dan) dan de foto die ze zelf écht het mooist vinden

alle jaren is er een landschapje eerste geworden, maar ik ga echt geen landschapje insturen (die heb ik amper )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_44562786
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

mwah, zo vanzelfsprekend vind ik dat niet, eerlijk gezegd.
Dat mag Maar da's wel de manier waarop ik mijn inzending bepaald heb
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44562805
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk helaas dat er veel mensen een foto insturen die de meeste stemmen zal trekken (dat hopen ze dan) dan de foto die ze zelf écht het mooist vinden
Per definitie trekken mijn foto's weinig punten Dus ik ga me daar iig niets meer van aantrekken
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:47:18 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44562826
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Per definitie trekken mijn foto's weinig punten Dus ik ga me daar iig niets meer van aantrekken
Ik krijg nooit punten Maar ik heb gewoon diegene ingestuurd die ik het mooiste vind
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:49:39 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44562891
Ik ben er nog steeds niet uit....
pi_44563557
Ik zal ook mijn preselectie maar eens aan het gepeupel voorleggen.

1:

2:

3:

4:

5:
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44563649
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]

5:
[afbeelding]
De eerste 3 doen me niks. De vierde is leuk, de vijfde ook, alleen daar vind ik hem persoonlijk net iets te overbelicht (kan kwestie van smaak zijn).
dus
pi_44563725
Een van de eerste twee Waarbij ik de tweede wel iets verder zou croppen om dat stukje lucht rechtsboven weg te halen
pi_44564329
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]

5:
[afbeelding]
De laatste, maar liever nog die met dat chocolaatje uit de showcase (maar dan zonder de schaal) .
pi_44564486
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef Elefes het volgende:

[..]

De laatste, maar liever nog die met dat chocolaatje uit de showcase (maar dan zonder de schaal) .
Ik doe niet aan verzoeknummers
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:56:14 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44568129
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:

alle jaren is er een landschapje eerste geworden, maar ik ga echt geen landschapje insturen (die heb ik amper )
Dat heb ik dus ook, landschapjes trekken mij ook niet zo eigenlijk.
pi_44568425
Flauwekul hoor, landschapje of niet, je stuurt toch gewoon in wat je zelf mooi een mooie foto vindt? Okay dat je wat selectief moet zijn met emotioneel beladen foto's als foto's van je kindje alá, maar ik kan mij niet voorstellen dat men foto's in gaat sturen terwijl men een andere mooier/beter vindt, puur en alleen om het winnen (van een fictionele titel|).
Eigenlijk moet je dat hele 'welke foto is de beste' gepol dan ook maar achterwege laten in dit topic, zo stuur je zelf al aan op een foto welke de mensen meer ligt ipv je eigen keuze te maken.

Overigens is het verdomd moeilijk om een mooie interessante landschapsfoto te schieten zonder gelijk een standaard foto te maken. Op bijv zoom.nl is de winnende dag-week-maand foto meestal een natuurfoto van een dier, landschappen zijn juist totaal niet populair hier in Nederland valt mij op (logisch want Nederland is niet op erg veel plaatsen een mooi land).
pi_44568490
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef DinoPK het volgende:
[...] landschappen zijn juist totaal niet populair hier in Nederland valt mij op (logisch want Nederland is niet op erg veel plaatsen een mooi land).
Je moet de juiste plekjes kennen en de juiste weereigenschappen / tijdstippen. Kijk maar eens op http://www.jeroenvandaal.nl
pi_44568648
Tuurlijk ken ik die site al, en petje af hoe hij nederland neerzet hoor. Maar NL blijft qua natuur 1 van de minst aantrekkelijke landen van.. hmm de wereld wellicht? Er is zat moois te vinden in NL als je goed weet waar en wanneer ergens te zijn, maar bij lange na niet zo extreem als in landen als Australië, Noorwegen, de VS etc etc. Landschappen zijn in NL minder makkelijk, en daarom voor mij niet vanzelfsprekend gelijk een winnende foto.
pi_44569779
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:16 schreef DinoPK het volgende:
Maar NL blijft qua natuur 1 van de minst aantrekkelijke landen van.. hmm de wereld wellicht?
Zo ontzettend niet mee eens. Ja, als je natuur vernauwt tot flora en fauna misschien. Maar onze landschappen met weidse vergezichten,vriendelijke plasjes, oude rivierdijkjes en hier en daar een molentje zijn ronduit briljant. Mensen komen van over de hele wereld om dat moois te zien. En dan het licht, met name op heldere winterdagen. De zilveren glinstering van de laagstaande winterzon op de Lek Ik kan er lyrisch van worden, en daar is geen woord cynisme bij.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44569945
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Zo ontzettend niet mee eens. Ja, als je natuur vernauwt tot flora en fauna misschien. Maar onze landschappen met weidse vergezichten,vriendelijke plasjes, oude rivierdijkjes en hier en daar een molentje zijn ronduit briljant. Mensen komen van over de hele wereld om dat moois te zien. En dan het licht, met name op heldere winterdagen. De zilveren glinstering van de laagstaande winterzon op de Lek Ik kan er lyrisch van worden, en daar is geen woord cynisme bij.
Mee eens, maar ik denk dat een heleboel mensen die schoonheid niet zien Ik denk dat elk land wel zijn schoonheid heeft en dat je overal landschapjes kan fotograferen. Alleen kun je ze in andere landen vaak makkelijker vinden of ze spreken meer tot de verbeelding.
pi_44570075
tja, wat je van ver haalt is lekker
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44570625
Ik vind 't ook maar lastig hoor Heb er een paar uitgezocht die ik wel mooi vind...

1.

2.

3.

4.

5.
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:42:01 #149
161278 -Fem-me-
fiery redhead
pi_44570960
Dat kiezen tussen alle inzendingen wordt nog moeilijk. Er zitten echt hele mooie platen tussen .
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:44:28 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44572732
ik vind 1 echt een schi-ter-en-de foto Esto!! Prachtig lijnenspel tussen de veren en bokeh, de foto mag van mij nog wel wat USM en saturatie hebben (tikje maar...)
pi_44574279
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef Esto het volgende:
Ik vind 't ook maar lastig hoor Heb er een paar uitgezocht die ik wel mooi vind...

1.
[afbeelding]

2.
[afbeelding]

3.
[afbeelding]

4.
[afbeelding]

5.
[afbeelding]
Ik vind 1 en 4 erg mooi Uit de serie van nummer 3 had je imho nog een paar mooiere foto's .
  woensdag 20 december 2006 @ 00:43:29 #152
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44587607
An, mag ik uit het feit dat er nog geen foto van mij in het topic is verschenen concluderen dat je mijn inzending nog niet ontvangen hebt? (gisteren gestuurd).

En wordt er eigenlijk nog een beetje reclame gemaakt voor de beste van 2006 westrijd op de frontpage etc? Dat heeft vorig jaar best wat nieuwe Fot bezoekers opgeleverd meende ik.
pi_44588400
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Schanulleke het volgende:
An, mag ik uit het feit dat er nog geen foto van mij in het topic is verschenen concluderen dat je mijn inzending nog niet ontvangen hebt? (gisteren gestuurd).
Volgens mij verstuurt ze ontvangstbevestigingen als ze je foto heeft gekregen
pi_44589258
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Schanulleke het volgende:

En wordt er eigenlijk nog een beetje reclame gemaakt voor de beste van 2006 westrijd op de frontpage etc? Dat heeft vorig jaar best wat nieuwe Fot bezoekers opgeleverd meende ik.
Ik heb hem niet gehad, stuur nog maar een keer idd.

Reclame is niet aan mij, maar aan PR. Ik heb ook nog niets gehoord over een eventuele prijs!
pi_44589583
quote:
Op woensdag 20 december 2006 07:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb hem niet gehad, stuur nog maar een keer idd.

Reclame is niet aan mij, maar aan PR. Ik heb ook nog niets gehoord over een eventuele prijs!
dat moet je niet horen, dat moet je coördineren.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 20 december 2006 @ 17:29:27 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_44603554
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Ow maar ik stuur hem niet in
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 20 december 2006 @ 19:20:13 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44605986
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ow maar ik stuur hem niet in
Waarom stuur je hem niet in?
  woensdag 20 december 2006 @ 20:47:49 #158
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44608702
Ik zit tw twijfelen over 2 foto's.
Ze zijn beide een beetje hetzelfde maar ik kan niet kiezen
1

2
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_44608821
de 2e voor mij. Het lange sluitertijd-effect van de boot is geinig, maar verstoort wel het patroon van gebogen lijnen in de foto
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 20 december 2006 @ 22:37:05 #160
97348 Matness
Matt about you
pi_44612736
ik weet het nog niet..
ik zit te twijfelen tussen n aantal verschillende stijlen..
hier een paar (klikbaar)

ik weet t niet
pi_44615606
Ben ff weg geweest maar vind het wel heel cool om mee te doen, kan alleen absoluut niet kiezen..
Sorry als de link niet mag maar ik weet ff geen andere weg.. Ik denk zelf aan de volgenden :
- De straaljager met FOT-ers
- Voorbij razende trein
- Zwart-wit portret bij Eindhoven Ballooning
- De spin in Goedereede
- En de rest waar ik ook verliefd op ben..

Persoonlijke selectie 2006

Ben benieuwd wat jullie vinden..
Bedantk, Bram.
pi_44616226
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:08 schreef Bramvo het volgende:
Ben ff weg geweest maar vind het wel heel cool om mee te doen, kan alleen absoluut niet kiezen..
Sorry als de link niet mag maar ik weet ff geen andere weg.. Ik denk zelf aan de volgenden :
- De straaljager met FOT-ers
- Voorbij razende trein
- Zwart-wit portret bij Eindhoven Ballooning
- De spin in Goedereede
- En de rest waar ik ook verliefd op ben..

Persoonlijke selectie 2006

Ben benieuwd wat jullie vinden..
Bedantk, Bram.
Mooie foto's zeg
Ik herken wel wat uit je persoonlijke selectie (kom uit dezelfde plaats ).

De eerste twee foto's (van links naar rechts) en de donkere wolken daaronder vind ik erg mooi, en ook de 5e van boven in de meest linkse rij (met de witte bloemen op de voorgrond en het veldje bomen er achter) vind ik prachtig. Moeilijk kiezen .
  donderdag 21 december 2006 @ 08:05:04 #163
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44619207
"Florijn in Wildpark Rosegg Karinthi"

die vind ik het mooist Bramvo.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:47:26 #164
97348 Matness
Matt about you
pi_44623295
heeft iemand nog een mening over mijn foto's, of kan ik maar beter stoppen met nadenken over meedoen..?
pi_44623397
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:
heeft iemand nog een mening over mijn foto's, of kan ik maar beter stoppen met nadenken over meedoen..?
De foto van de Flying BMX is wel een leuke kanshebber..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44623446
Matness: 1 en 2 zijn mooi, 3 vind ik niks, 4 heeft een mooi onderwerp maar is te druk (leidt af van het onderwerp), 5 is ook mooi. Dus 1, 2 of 5!
dus
pi_44624268
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:
Ik vind de tweede het mooiste: mooi weergegeven van het paard op de voorgrond.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:36:12 #168
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_44626267
zit te twijfelen om deze in te sturen...

klikbaar
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_44626487
@Matness, nummer vier vind ik erg mooi
@ForrestX, ik hou wel van abstract, maar wat is het? En tussen welke twijfel je dan?
  donderdag 21 december 2006 @ 13:45:58 #170
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44626588
't is het operahouse in Sydney toch? Of het Guggenheim in Spanje en inderdaad, waar twijfel je over? Als je niet kan kiezen tussen verschillende foto's helpt het om die allemaal hier neer te zetten.:)
@Matness: ik vind de 2de de mooiste.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:46:32 #171
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_44626605
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:42 schreef ..zapper het volgende:
@Matness, nummer vier vind ik erg mooi
@ForrestX, ik hou wel van abstract, maar wat is het? En tussen welke twijfel je dan?
Het is het dak van het opera gebouw in Sydney. Ik weet nog niet of ik wel ergens tussen twijfel...of dat ik alleen/überhaubt twijfel om deze in te sturen...mocht ik twijfelen zal het allicht tussen foto's uit dit topic zijn: [Showcase] Australie
pi_44626935
Dan zou ik voor #7 of #8 gaan, ForrestX Die zijn nog mooier dan die die je hier hebt gepost.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:09:01 #173
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_44627294
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Elefes het volgende:
Dan zou ik voor #7 of #8 gaan, ForrestX Die zijn nog mooier dan die die je hier hebt gepost.
voor de duidelijkheid:

#7: leek mij zo'n 13 in een dozijn lucht...als mensen daar anders over denken onderschat ik blijkbaar mijn eigen foto
#8: was ook een optie ja...

nou..bij deze dus toch drie foto's waar ik dan tussen twijfel

[ Bericht 11% gewijzigd door ForrestX op 21-12-2006 14:33:12 ]
pi_44627918
minder dan 13 in een dozijn, maar meer dan one in a million

Ik zou zonder enige twijfel voor #8 gaan
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44628658
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zou zonder enige twijfel voor #8 gaan
Ik ga met VV mee. Hij is fijn
  donderdag 21 december 2006 @ 15:06:35 #176
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44629014
#7 doet het voor mij.
pi_44630428
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef ForrestX het volgende:

[..]

voor de duidelijkheid:

[[url=http://static.flickr.com/88/247680432_067a313f71.jpg]afbeelding][/url]

[[url=http://static.flickr.com/93/247679674_85218762f3.jpg]afbeelding][/url]

#7: leek mij zo'n 13 in een dozijn lucht...als mensen daar anders over denken onderschat ik blijkbaar mijn eigen foto
#8: was ook een optie ja...

nou..bij deze dus toch drie foto's waar ik dan tussen twijfel
Ik vind het een hele aparte foto, en zeker geen 13 in een dozijn. Vind ze allebei mooi, zou denk ik zelf toch voor 7 gaan, maar 8 eerder aan de muur hangen... Moeilijk .
  donderdag 21 december 2006 @ 16:26:48 #178
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_44631316
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vind het een hele aparte foto, en zeker geen 13 in een dozijn. Vind ze allebei mooi, zou denk ik zelf toch voor 7 gaan, maar 8 eerder aan de muur hangen... Moeilijk .
exact mijn dilema...

hoewel voor de muur ik die eerste van het Opera huis ook wel ok vind..mooi breed, grote lijst, mooi passeparout...

maar ja...aan de muur telt hier niet

Thnx voor de reacties zover...hebben toch wel gerenomeerde FOT-ters gereageerd
  donderdag 21 december 2006 @ 18:06:08 #179
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_44634143
nog een nieuwe optie die eigenlijk bij mij na afdrukken pas echt opviel.. op papier is ie echt lekker..veel contrast, mooie blauwe lucht...

pi_44635107
Op zich een hele leuke foto, alleen die horizon had iets hoger of iets lager gemogen van mij.
dus
  donderdag 21 december 2006 @ 19:12:08 #181
97348 Matness
Matt about you
pi_44635714
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef pirke het volgende:
Op zich een hele leuke foto, alleen die horizon had iets hoger of iets lager gemogen van mij.
ik vind m juist wel tof zo, met al die wolken
  FOK!fotograaf donderdag 21 december 2006 @ 23:22:14 #182
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44644172
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef ForrestX het volgende:
nog een nieuwe optie die eigenlijk bij mij na afdrukken pas echt opviel.. op papier is ie echt lekker..veel contrast, mooie blauwe lucht...

[[url=http://farm1.static.flickr.com/129/329221359_8829bfa291.jpg]afbeelding][/url]
Lekkere kleuren man!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44667787
Bedankt voor de reacties, ben er alleen nog niet veel wijzer van geworden. Denk dat het het portret wordt@ Eindhoven Ballooning waar de mensen gespannen wachten.. Of de FOT-ers die de straaljager fotograferen...

ForestX : Ik vind je laatste foto het mooist, en zoals je zegt is het contrast element mooi maar de foto van het jaar moet op meerdere gebieden uitblinken denk ik. Onderwerp etc.

Matness : De eerste vind ik zeker de mooiste hoewel hij mij niet echt iets verteld (wat de anderen wel doen).

Dinopk : Schitterende foto. Zou er ook trots op zijn.

En verder : Ik heb het idee dat er veel mensen met Tone Mapping werken (HDR conv). Dat vind ik jammer, probeer ineens het goede plaatje te schieten. Voor de genen die het niet kennen : Met Tone mapping kun je veel hogere contrasten weergeven dan dat de chip in onze camera's vast kunnen stellen en gebruik je dus verschillend belichtte fotos om tot één restultaat te komen.
Op mijn site kan je wat voorbeelden vinden, klik hier.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bramvo op 22-12-2006 22:17:04 ]
pi_44667911
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze in te sturen :

[afbeelding]
Ik kom niet vaak op dit deel van het forum, maar vind fotografie erg geweldig. Van een hoop fotos springt deze eruit voor mij! Simpele kleuren mooi effect van dat karretje. Superfoto tha_erik!

afbeelding
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:57:03 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44670625
Bramvo, hoevaak zet je je site hier nog neer.
pi_44670735
Snakelady --> Zo vaak je wil!
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:24:03 #187
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44671289
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:01 schreef Bramvo het volgende:
Snakelady --> Zo vaak je wil!
Nou, nog 1x dan.
pi_44671686
Hehe.. vind het gewoon leuk om mijn fotos onder de aandacht te brengen. Zal er beter op letten. (Let op, niet commercieel! Heb wel wat google addsense maar da's experimenteel..)
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:40:39 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44671697
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Ik kom niet vaak op dit deel van het forum, maar vind fotografie erg geweldig. Van een hoop fotos springt deze eruit voor mij! Simpele kleuren mooi effect van dat karretje. Superfoto tha_erik!

afbeelding
Thnx !
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:04:10 #190
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44672289
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:40 schreef Bramvo het volgende:
Hehe.. vind het gewoon leuk om mijn fotos onder de aandacht te brengen. Zal er beter op letten. (Let op, niet commercieel! Heb wel wat google addsense maar da's experimenteel..)
Snap het ook wel hoor, je maakt mooie foto's, mag je met recht trots op zijn.
pi_44679726
Hallo luitjes,

al een aantal reacties gehad over het ontvangen en plaatsen van foto's. Vanavond werk ik alles bij...druk druk
pi_44681061
Ik heb mijn schapenfoto ingestuurd

pi_44681071
Hele goeie keuze
pi_44686221
Er zijn weer foto's geplaatst.

Mocht je de jouwe missen, stuur hem dan nog eens naar mijn mailadres.... maar volgens mij heb ik ze tot nu toe allemaal
pi_44692295
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef martijn877 het volgende:
Ik heb mijn schapenfoto ingestuurd

[afbeelding]
Hele fijne foto
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:47:51 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44695801
Ik heb ook ingestuurd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 24 december 2006 @ 01:11:02 #197
134980 tizzit
Tiz eigenlijk....
pi_44697336
Tsjonge jonge, zie wel dat ik nog een hoop te leren heb vergeleken met wat jullie hier allemaal laten zien. Heb duidelijk nog niet genoeg uren gemaakt. Mijn aap is trouwens met telelens en dan ook nog van behoorlijk dichtbij genomen (Was maar klein aapje). Ik was op vakantie in maleisie en dat was echt perfect om meer foto-ervaring op te doen. Ach ja, misschien ben ik volgend jaar verder
....time is what keeps the light away from us...
pi_44698085
Zo, net gestemd, maar wat was het moeilijk om er 5 uit te kiezen! Ik wil zoveel mensen punten geven voor de mooie en goede prestatie die ze geleverd hebben, maar ik mag maar 5 namen noemen....

Tja, ik heb ook nog wel wat te leren denk ik, vanaf volgende wedstrijd doe ik ook voortaan mee!
dus
  zondag 24 december 2006 @ 06:43:00 #199
97348 Matness
Matt about you
pi_44699973
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef pirke het volgende:
Zo, net gestemd, maar wat was het moeilijk om er 5 uit te kiezen! Ik wil zoveel mensen punten geven voor de mooie en goede prestatie die ze geleverd hebben, maar ik mag maar 5 namen noemen....

Tja, ik heb ook nog wel wat te leren denk ik, vanaf volgende wedstrijd doe ik ook voortaan mee!
ik denk dat je hebt gestemd op de bodyscapes wedstrijd?
pi_44701048
quote:
Op zondag 24 december 2006 06:43 schreef Matness het volgende:

[..]

ik denk dat je hebt gestemd op de bodyscapes wedstrijd?
ehm, ja, ehm, verkeerd topic?
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')