De tweede, met de horizon iets meer uit het middenquote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Yoni het volgende:
Ik vind die van Re onder de Eiffeltoren ook heel leuk. Weer eens wat anders dan anders![]()
Beetje flauw nu, maar ik zat dus ook aan een Eiffeltoren foto te denken.
Deze
[afbeelding]
of
deze
[afbeelding]
Maar ik stuur nog niet in. Ik heb nog een Parijsreisje voor de boeg, dus hoop nog op iets mooiers![]()
Mijn mooiste foto van 2006 is trouwens denk ik deze:
[afbeelding]
Maar die is best wel geshopt en voldoet niet zo erg aan de regels denk ik.
Prachtigquote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Een hele verse maar wel een van de mooiste van mij van dit jaar: [afbeelding]
Eens even goed zoeken of ik nog een mooiere foto heb, zat prettigere foto's met een emotionele waarde maar het gaat hier natuurlijk om het estetische.
Mooi!!!quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Eens even goed zoeken of ik nog een mooiere foto heb, zat prettigere foto's met een emotionele waarde maar het gaat hier natuurlijk om het estetische.
Ik bedoel ook bij deze foto er een stukje aan de bovenkant afhalen tot onder de zon. Maar je moet natuurlijk zelf weten of je dat mooier vindt of nietquote:Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef DinoPK het volgende:
@ Elefes, ik heb ook een shot zonder de zon erop maar die is net ff wat fletser door het sterke tegenlicht, hier viel het erg mooi en was daardoor goed uit de RAW te krijgen. Eens kijken of ik die andere ook lekker kan krijgen, wil toch niet te veel bewerken (op bovenstaande foto is eigenlijk alleen maar lichtelijk een multiply gegaan en een ietsie saturation erbij).
Schitterend fotoweer vanochtend hoor, zelden meegemaakt. Nachtvorst net geweest, alles warmt op door de zon. Alles stond echt te dampen, schitterend.
Die vogel lijkt wel uit het beeldscherm te komen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef blomst het volgende:
Mijn pc is weer heel
Ik dacht aan ''eén van deze foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had hier nog niet op gereageerd. Hij is prachtig. Tactisch gezien een sterke inzending denk ik.quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Er komt al veel moois voorbij, maar het traditioneel winnende landschapje heb ik nog niet gezien
Welkom terug ElizabethRquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.
[afbeelding]
Wat An24 zegt...quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Welkom terug ElizabethRPLaatje is kanshebber..
De eerste met de vogelquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef blomst het volgende:
Mijn pc is weer heel
Ik dacht aan ''eén van deze foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze allebei mooiquote:Op maandag 18 december 2006 18:11 schreef Werewolf het volgende:
Ik zit nog met een dilemma...
Wordt het een landschapje...
[afbeelding]
Of een waterval?
[afbeelding]
(wellicht moet ik er wel een zwart kadertje omheen plaatsen)
mooie kleuren + prettige diepte = fijne plaatquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is een mooie foto maar de stemmentrekkers hebben doorgaans meer traditionele hollandse vlaktes in beeldquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uiteraard sturen we niet de foto op die de meeste stemmen trekt, maar die jij het mooist vindquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is een mooie foto maar de stemmentrekkers hebben doorgaans meer traditionele hollandse vlaktes in beeld
mwah, zo vanzelfsprekend vind ik dat niet, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard sturen we niet de foto op die de meeste stemmen trekt, maar die jij het mooist vind![]()
![]()
Ik vind persoonlijk het landschapje intressanter, het trekt me mee helemaal naar de bergen toe, terwijl de waterval die diepte dus mist (vind ik). Het watervalletje is onwijs mooi, maar het landschapje maakt me nieuwsgierig naar wat er verder nog is.quote:Op maandag 18 december 2006 18:11 schreef Werewolf het volgende:
Ik zit nog met een dilemma...
Wordt het een landschapje...
[afbeelding]
Of een waterval?
[afbeelding]
(wellicht moet ik er wel een zwart kadertje omheen plaatsen)
Dat magquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mwah, zo vanzelfsprekend vind ik dat niet, eerlijk gezegd.
Per definitie trekken mijn foto's weinig puntenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk helaas dat er veel mensen een foto insturen die de meeste stemmen zal trekken (dat hopen ze dan) dan de foto die ze zelf écht het mooist vinden
Ik krijg nooit puntenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Per definitie trekken mijn foto's weinig puntenDus ik ga me daar iig niets meer van aantrekken
![]()
De eerste 3 doen me niks. De vierde is leuk, de vijfde ook, alleen daar vind ik hem persoonlijk net iets te overbelicht (kan kwestie van smaak zijn).quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zal ook mijn preselectie maar eens aan het gepeupel voorleggen.
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
De laatste, maar liever nog die met dat chocolaatje uit de showcase (maar dan zonder de schaal)quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zal ook mijn preselectie maar eens aan het gepeupel voorleggen.
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
De laatste, maar liever nog die met dat chocolaatje uit de showcase (maar dan zonder de schaal).
Dat heb ik dus ook, landschapjes trekken mij ook niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk helaas dat er veel mensen een foto insturen die de meeste stemmen zal trekken (dat hopen ze dan) dan de foto die ze zelf écht het mooist vinden
alle jaren is er een landschapje eerste geworden, maar ik ga echt geen landschapje insturen (die heb ik amper)
Je moet de juiste plekjes kennen en de juiste weereigenschappen / tijdstippen. Kijk maar eens op http://www.jeroenvandaal.nlquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef DinoPK het volgende:
[...] landschappen zijn juist totaal niet populair hier in Nederland valt mij op (logisch want Nederland is niet op erg veel plaatsen een mooi land).
Zo ontzettend niet mee eens. Ja, als je natuur vernauwt tot flora en fauna misschien. Maar onze landschappen met weidse vergezichten,vriendelijke plasjes, oude rivierdijkjes en hier en daar een molentje zijn ronduit briljant. Mensen komen van over de hele wereld om dat moois te zien. En dan het licht, met name op heldere winterdagen. De zilveren glinstering van de laagstaande winterzon op de Lekquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:16 schreef DinoPK het volgende:
Maar NL blijft qua natuur 1 van de minst aantrekkelijke landen van.. hmm de wereld wellicht?
Mee eens, maar ik denk dat een heleboel mensen die schoonheid niet zienquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zo ontzettend niet mee eens. Ja, als je natuur vernauwt tot flora en fauna misschien. Maar onze landschappen met weidse vergezichten,vriendelijke plasjes, oude rivierdijkjes en hier en daar een molentje zijn ronduit briljant. Mensen komen van over de hele wereld om dat moois te zien. En dan het licht, met name op heldere winterdagen. De zilveren glinstering van de laagstaande winterzon op de LekIk kan er lyrisch van worden, en daar is geen woord cynisme bij.
Ik vind 1 en 4 erg mooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef Esto het volgende:
Ik vind 't ook maar lastig hoorHeb er een paar uitgezocht die ik wel mooi vind...
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Volgens mij verstuurt ze ontvangstbevestigingen als ze je foto heeft gekregenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Schanulleke het volgende:
An, mag ik uit het feit dat er nog geen foto van mij in het topic is verschenen concluderen dat je mijn inzending nog niet ontvangen hebt? (gisteren gestuurd).
Ik heb hem niet gehad, stuur nog maar een keer idd.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Schanulleke het volgende:
An, mag ik uit het feit dat er nog geen foto van mij in het topic is verschenen concluderen dat je mijn inzending nog niet ontvangen hebt? (gisteren gestuurd).
En wordt er eigenlijk nog een beetje reclame gemaakt voor de beste van 2006 westrijd op de frontpage etc? Dat heeft vorig jaar best wat nieuwe Fot bezoekers opgeleverd meende ik.
dat moet je niet horen, dat moet je coördineren.quote:Op woensdag 20 december 2006 07:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehad, stuur nog maar een keer idd.
Reclame is niet aan mij, maar aan PR. Ik heb ook nog niets gehoord over een eventuele prijs!
Ow maar ik stuur hem niet inquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Welkom terug ElizabethRPLaatje is kanshebber..
Waarom stuur je hem niet in?quote:
Mooie foto's zegquote:Op donderdag 21 december 2006 00:08 schreef Bramvo het volgende:
Ben ff weg geweest maar vind het wel heel cool om mee te doen, kan alleen absoluut niet kiezen..
Sorry als de link niet mag maar ik weet ff geen andere weg.. Ik denk zelf aan de volgenden :
- De straaljager met FOT-ers
- Voorbij razende trein
- Zwart-wit portret bij Eindhoven Ballooning
- De spin in Goedereede
- En de rest waar ik ook verliefd op ben..
Persoonlijke selectie 2006
Ben benieuwd wat jullie vinden..
Bedantk, Bram.
De foto van de Flying BMX is wel een leuke kanshebber..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:
heeft iemand nog een mening over mijn foto's, of kan ik maar beter stoppen met nadenken over meedoen..?
Ik vind de tweede het mooiste: mooi weergegeven van het paard op de voorgrond.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:
heeft iemand nog een mening over mijn foto's, of kan ik maar beter stoppen met nadenken over meedoen..?
Het is het dak van het opera gebouw in Sydney. Ik weet nog niet of ik wel ergens tussen twijfel...of dat ik alleen/überhaubt twijfel om deze in te sturen...mocht ik twijfelen zal het allicht tussen foto's uit dit topic zijn: [Showcase] Australiequote:Op donderdag 21 december 2006 13:42 schreef ..zapper het volgende:
@Matness, nummer vier vind ik erg mooi
@ForrestX, ik hou wel van abstract, maar wat is het? En tussen welke twijfel je dan?
voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Elefes het volgende:
Dan zou ik voor #7 of #8 gaan, ForrestXDie zijn nog mooier dan die die je hier hebt gepost.
Ik ga met VV mee. Hij is fijnquote:Op donderdag 21 december 2006 14:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zou zonder enige twijfel voor #8 gaan
Ik vind het een hele aparte foto, en zeker geen 13 in een dozijn. Vind ze allebei mooi, zou denk ik zelf toch voor 7 gaan, maar 8 eerder aan de muur hangen... Moeilijkquote:Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef ForrestX het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid:
[[url=http://static.flickr.com/88/247680432_067a313f71.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/93/247679674_85218762f3.jpg]afbeelding][/url]
#7: leek mij zo'n 13 in een dozijn lucht...als mensen daar anders over denken onderschat ik blijkbaar mijn eigen foto
#8: was ook een optie ja...
nou..bij deze dus toch drie foto's waar ik dan tussen twijfel![]()
exact mijn dilema...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een hele aparte foto, en zeker geen 13 in een dozijn. Vind ze allebei mooi, zou denk ik zelf toch voor 7 gaan, maar 8 eerder aan de muur hangen... Moeilijk.
ik vind m juist wel tof zo, met al die wolkenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef pirke het volgende:
Op zich een hele leuke foto, alleen die horizon had iets hoger of iets lager gemogen van mij.
Lekkere kleuren man!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef ForrestX het volgende:
nog een nieuwe optie die eigenlijk bij mij na afdrukken pas echt opviel.. op papier is ie echt lekker..veel contrast, mooie blauwe lucht...![]()
[[url=http://farm1.static.flickr.com/129/329221359_8829bfa291.jpg]afbeelding][/url]
Ik kom niet vaak op dit deel van het forum, maar vind fotografie erg geweldig. Van een hoop fotos springt deze eruit voor mij! Simpele kleuren mooi effect van dat karretje. Superfoto tha_erik!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze in te sturen:
[afbeelding]
Nou, nog 1x dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:01 schreef Bramvo het volgende:
Snakelady --> Zo vaak je wil!
Thnxquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak op dit deel van het forum, maar vind fotografie erg geweldig. Van een hoop fotos springt deze eruit voor mij! Simpele kleuren mooi effect van dat karretje. Superfoto tha_erik!
afbeelding
Snap het ook wel hoor, je maakt mooie foto's, mag je met recht trots op zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:40 schreef Bramvo het volgende:
Hehe.. vind het gewoon leuk om mijn fotos onder de aandacht te brengen. Zal er beter op letten.(Let op, niet commercieel! Heb wel wat google addsense maar da's experimenteel..)
Hele fijne fotoquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef martijn877 het volgende:
Ik heb mijn schapenfoto ingestuurd
[afbeelding]
ik denk dat je hebt gestemd op de bodyscapes wedstrijd?quote:Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef pirke het volgende:
Zo, net gestemd, maar wat was het moeilijk om er 5 uit te kiezen! Ik wil zoveel mensen punten geven voor de mooie en goede prestatie die ze geleverd hebben, maar ik mag maar 5 namen noemen....
Tja, ik heb ook nog wel wat te leren denk ik, vanaf volgende wedstrijd doe ik ook voortaan mee!
ehm, ja, ehm, verkeerd topic?quote:Op zondag 24 december 2006 06:43 schreef Matness het volgende:
[..]
ik denk dat je hebt gestemd op de bodyscapes wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |