De tweede, met de horizon iets meer uit het middenquote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Yoni het volgende:
Ik vind die van Re onder de Eiffeltoren ook heel leuk. Weer eens wat anders dan anders![]()
Beetje flauw nu, maar ik zat dus ook aan een Eiffeltoren foto te denken.
Deze
[afbeelding]
of
deze
[afbeelding]
Maar ik stuur nog niet in. Ik heb nog een Parijsreisje voor de boeg, dus hoop nog op iets mooiers![]()
Mijn mooiste foto van 2006 is trouwens denk ik deze:
[afbeelding]
Maar die is best wel geshopt en voldoet niet zo erg aan de regels denk ik.
Prachtigquote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Een hele verse maar wel een van de mooiste van mij van dit jaar: [afbeelding]
Eens even goed zoeken of ik nog een mooiere foto heb, zat prettigere foto's met een emotionele waarde maar het gaat hier natuurlijk om het estetische.
Mooi!!!quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Eens even goed zoeken of ik nog een mooiere foto heb, zat prettigere foto's met een emotionele waarde maar het gaat hier natuurlijk om het estetische.
Ik bedoel ook bij deze foto er een stukje aan de bovenkant afhalen tot onder de zon. Maar je moet natuurlijk zelf weten of je dat mooier vindt of nietquote:Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef DinoPK het volgende:
@ Elefes, ik heb ook een shot zonder de zon erop maar die is net ff wat fletser door het sterke tegenlicht, hier viel het erg mooi en was daardoor goed uit de RAW te krijgen. Eens kijken of ik die andere ook lekker kan krijgen, wil toch niet te veel bewerken (op bovenstaande foto is eigenlijk alleen maar lichtelijk een multiply gegaan en een ietsie saturation erbij).
Schitterend fotoweer vanochtend hoor, zelden meegemaakt. Nachtvorst net geweest, alles warmt op door de zon. Alles stond echt te dampen, schitterend.
Die vogel lijkt wel uit het beeldscherm te komen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef blomst het volgende:
Mijn pc is weer heel
Ik dacht aan ''eén van deze foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had hier nog niet op gereageerd. Hij is prachtig. Tactisch gezien een sterke inzending denk ik.quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Er komt al veel moois voorbij, maar het traditioneel winnende landschapje heb ik nog niet gezien
Welkom terug ElizabethRquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.
[afbeelding]
Wat An24 zegt...quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Welkom terug ElizabethRPLaatje is kanshebber..
De eerste met de vogelquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef blomst het volgende:
Mijn pc is weer heel
Ik dacht aan ''eén van deze foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze allebei mooiquote:Op maandag 18 december 2006 18:11 schreef Werewolf het volgende:
Ik zit nog met een dilemma...
Wordt het een landschapje...
[afbeelding]
Of een waterval?
[afbeelding]
(wellicht moet ik er wel een zwart kadertje omheen plaatsen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |