Dit zijn mooie foto's. Lekkere kleuren, lekker scherp, kijkt lekker weg.
![]()
#1 Opera House steekt heel mooi af tegen de zwarte lucht. Heel mooi. Theoretisch kun je moeilijk doen over veel leeg zwart en de plaatsing in het midden, maar ergens heb ik het gevoel dat deze foto gewoon klopt.
#2 Prettig beeld, lekkere vlakverdeling.
#3 Vind ik minder. Het gaat je neem ik aan om de brug? Hij valt een beetje weg in de heiige lucht (daar doe je weinig aan) en er staat en ligt vanalles in beeld dat het zicht op de brug belemmert.
#4 Hij is fijn. Lekkere kleuren, daar hou ik wel van. En een prima vlakverdeling. Je zou nog kunnen overwegen er een abstracte foto van te maken door de struiken er af te croppen.
#5 Ook fijn door de kleuren, maar de compositie is wat eentonig.
#6 mmmmz, meer een foto als herinnering denk ik. Heeft voor de neutrale toeschouwer niet zo veel waarde imho
#7 Mjammie
![]()
Erg fijne plaat, ms had de maan wat minder centraal gemogen, maar dat is een minor point.
#8 Bij de eerste keer kijken vond ik dit niet zo veel. Bij een tweede keer zag ik er al meer in. Het is een foto met potentie. Ik denk dat ie sterker wordt door aan de onderkant een flink stuk te af te snijden. Nu trekt de lichte zandplek heel veel aandacht weg.
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd