abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44562449
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.

[afbeelding]
mooie kleuren + prettige diepte = fijne plaat
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:32:49 #127
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44562508
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb er een, of ie wint is uiteraard de zeer geoorloofde vraag.

[afbeelding]
Het is een mooie foto maar de stemmentrekkers hebben doorgaans meer traditionele hollandse vlaktes in beeld
Life is what you make it.
pi_44562659
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het is een mooie foto maar de stemmentrekkers hebben doorgaans meer traditionele hollandse vlaktes in beeld
Uiteraard sturen we niet de foto op die de meeste stemmen trekt, maar die jij het mooist vind Overigens vind ik de lucht van die foto niet zo heel boeiend. Die had veeeel sterker gekund.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44562708
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uiteraard sturen we niet de foto op die de meeste stemmen trekt, maar die jij het mooist vind
mwah, zo vanzelfsprekend vind ik dat niet, eerlijk gezegd.
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:45:23 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44562777
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:11 schreef Werewolf het volgende:
Ik zit nog met een dilemma...

Wordt het een landschapje...
[afbeelding]

Of een waterval?
[afbeelding]
(wellicht moet ik er wel een zwart kadertje omheen plaatsen)
Ik vind persoonlijk het landschapje intressanter, het trekt me mee helemaal naar de bergen toe, terwijl de waterval die diepte dus mist (vind ik). Het watervalletje is onwijs mooi, maar het landschapje maakt me nieuwsgierig naar wat er verder nog is.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:45:33 #131
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44562784
ik denk helaas dat er veel mensen een foto insturen die de meeste stemmen zal trekken (dat hopen ze dan) dan de foto die ze zelf écht het mooist vinden

alle jaren is er een landschapje eerste geworden, maar ik ga echt geen landschapje insturen (die heb ik amper )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_44562786
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

mwah, zo vanzelfsprekend vind ik dat niet, eerlijk gezegd.
Dat mag Maar da's wel de manier waarop ik mijn inzending bepaald heb
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44562805
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk helaas dat er veel mensen een foto insturen die de meeste stemmen zal trekken (dat hopen ze dan) dan de foto die ze zelf écht het mooist vinden
Per definitie trekken mijn foto's weinig punten Dus ik ga me daar iig niets meer van aantrekken
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:47:18 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44562826
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Per definitie trekken mijn foto's weinig punten Dus ik ga me daar iig niets meer van aantrekken
Ik krijg nooit punten Maar ik heb gewoon diegene ingestuurd die ik het mooiste vind
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:49:39 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44562891
Ik ben er nog steeds niet uit....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_44563557
Ik zal ook mijn preselectie maar eens aan het gepeupel voorleggen.

1:

2:

3:

4:

5:
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44563649
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]

5:
[afbeelding]
De eerste 3 doen me niks. De vierde is leuk, de vijfde ook, alleen daar vind ik hem persoonlijk net iets te overbelicht (kan kwestie van smaak zijn).
dus
pi_44563725
Een van de eerste twee Waarbij ik de tweede wel iets verder zou croppen om dat stukje lucht rechtsboven weg te halen
pi_44564329
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]

5:
[afbeelding]
De laatste, maar liever nog die met dat chocolaatje uit de showcase (maar dan zonder de schaal) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44564486
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef Elefes het volgende:

[..]

De laatste, maar liever nog die met dat chocolaatje uit de showcase (maar dan zonder de schaal) .
Ik doe niet aan verzoeknummers
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:56:14 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44568129
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:

alle jaren is er een landschapje eerste geworden, maar ik ga echt geen landschapje insturen (die heb ik amper )
Dat heb ik dus ook, landschapjes trekken mij ook niet zo eigenlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_44568425
Flauwekul hoor, landschapje of niet, je stuurt toch gewoon in wat je zelf mooi een mooie foto vindt? Okay dat je wat selectief moet zijn met emotioneel beladen foto's als foto's van je kindje alá, maar ik kan mij niet voorstellen dat men foto's in gaat sturen terwijl men een andere mooier/beter vindt, puur en alleen om het winnen (van een fictionele titel|).
Eigenlijk moet je dat hele 'welke foto is de beste' gepol dan ook maar achterwege laten in dit topic, zo stuur je zelf al aan op een foto welke de mensen meer ligt ipv je eigen keuze te maken.

Overigens is het verdomd moeilijk om een mooie interessante landschapsfoto te schieten zonder gelijk een standaard foto te maken. Op bijv zoom.nl is de winnende dag-week-maand foto meestal een natuurfoto van een dier, landschappen zijn juist totaal niet populair hier in Nederland valt mij op (logisch want Nederland is niet op erg veel plaatsen een mooi land).
pi_44568490
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef DinoPK het volgende:
[...] landschappen zijn juist totaal niet populair hier in Nederland valt mij op (logisch want Nederland is niet op erg veel plaatsen een mooi land).
Je moet de juiste plekjes kennen en de juiste weereigenschappen / tijdstippen. Kijk maar eens op http://www.jeroenvandaal.nl
pi_44568648
Tuurlijk ken ik die site al, en petje af hoe hij nederland neerzet hoor. Maar NL blijft qua natuur 1 van de minst aantrekkelijke landen van.. hmm de wereld wellicht? Er is zat moois te vinden in NL als je goed weet waar en wanneer ergens te zijn, maar bij lange na niet zo extreem als in landen als Australië, Noorwegen, de VS etc etc. Landschappen zijn in NL minder makkelijk, en daarom voor mij niet vanzelfsprekend gelijk een winnende foto.
pi_44569779
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:16 schreef DinoPK het volgende:
Maar NL blijft qua natuur 1 van de minst aantrekkelijke landen van.. hmm de wereld wellicht?
Zo ontzettend niet mee eens. Ja, als je natuur vernauwt tot flora en fauna misschien. Maar onze landschappen met weidse vergezichten,vriendelijke plasjes, oude rivierdijkjes en hier en daar een molentje zijn ronduit briljant. Mensen komen van over de hele wereld om dat moois te zien. En dan het licht, met name op heldere winterdagen. De zilveren glinstering van de laagstaande winterzon op de Lek Ik kan er lyrisch van worden, en daar is geen woord cynisme bij.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44569945
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Zo ontzettend niet mee eens. Ja, als je natuur vernauwt tot flora en fauna misschien. Maar onze landschappen met weidse vergezichten,vriendelijke plasjes, oude rivierdijkjes en hier en daar een molentje zijn ronduit briljant. Mensen komen van over de hele wereld om dat moois te zien. En dan het licht, met name op heldere winterdagen. De zilveren glinstering van de laagstaande winterzon op de Lek Ik kan er lyrisch van worden, en daar is geen woord cynisme bij.
Mee eens, maar ik denk dat een heleboel mensen die schoonheid niet zien Ik denk dat elk land wel zijn schoonheid heeft en dat je overal landschapjes kan fotograferen. Alleen kun je ze in andere landen vaak makkelijker vinden of ze spreken meer tot de verbeelding.
pi_44570075
tja, wat je van ver haalt is lekker
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44570625
Ik vind 't ook maar lastig hoor Heb er een paar uitgezocht die ik wel mooi vind...

1.

2.

3.

4.

5.
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:42:01 #149
161278 -Fem-me-
fiery redhead
pi_44570960
Dat kiezen tussen alle inzendingen wordt nog moeilijk. Er zitten echt hele mooie platen tussen .
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:44:28 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44572732
ik vind 1 echt een schi-ter-en-de foto Esto!! Prachtig lijnenspel tussen de veren en bokeh, de foto mag van mij nog wel wat USM en saturatie hebben (tikje maar...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')