Die gang is echt geniaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef warezguy05 het volgende:
moest gister nog even 4 herhalingen bekijken door die klote kerst, zodat ik nu weer eindelijk bij de tijd ben. wat een geweldige scene waarbij juniors gang in nette kleding gehezen is..en 1 van die gasten een blikje uit de koelkast moet halen en geen reet ziet door die bril
Doeiii, einde saai verhaallijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Wat is er boeiend aan dat Leonore verhaallijn... nog niets spannends eigenlijk
ja heel irritant ventje is dat met zn piepstemmetjequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn zelfs betere acteurs dan die fucking Sasha Vischer of hoe dat smatje van Smee ook heet.
Ja, wat een kleuter is dat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja heel irritant ventje is dat met zn piepstemmetje
Weer een Rotterdammertje? Waarom speelt ONM zich eigenlijk in Amsterdam af????quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag 2 afleveringen
De rest van de week ook?
die moeder is ook zo overdreven onvriendelijk t.o.v. joost.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:37 schreef pberends het volgende:
Die Eva, wanneer rot ze op? Totaal oninteressant verhaallijn.
En die dubbele afleveringen hoeven ook weer niet... ben benieuwd naar de kijkcijfers.
En dat Eva en haar moeder decor, proberen ze soms de huiselijke sfeer weer in de soap te krijgen?
Iwanquote:Op maandag 1 januari 2007 20:58 schreef Canisfire het volgende:
Illiyas wordt echt aan alle kanten genaait he.
Is onterecht behandeld in dat gedoe met Iwan nu weer dit.
Het zou terecht zijn als hij Niels wat zou aandoen.
quote:Maandag 8 januari
Junior heeft zich heel wat ellende op de hals gehaald: de organisatie van de Muiderpoort is verre van rond en tot overmaat van ramp vliegen Yousef en Albert elkaar voortdurend in de haren. Esmee wil weten of droomboy Sam evenveel voor haar voelt als zij voor hem. Imani vindt Esmee maar een draaikont en komt in aktie. Annemarie is bezorgd om Niels, terecht!
Dinsdag 9 januari
Esmee is enthousiast als Imani ook een droomboy tegen het lijf is gelopen. Sam wil helpen om hem te vinden. Junior en Yousef worden op heterdaad betrapt wanneer ze met een schimmig dealtje bezig zijn. Niet best, want dit zou er weleens toe kunnen leiden dat ze de Muiderpoort kwijtraken. Er komt echter hulp uit onverwachte hoek.
Woensdag 10 januari
Chris’ plan: een verrassende modeshow met de Topmodellen van Holland. Daarmee krijgt hij zeker de bestuursleden van Mensingh Van Leeuwen warm voor zijn kledinglijn. Maar Chris kan het niet alleen. Hij mist de flair van Julia. Hoe diep moet hij door het stof om haar erbij te krijgen? Hoe kritisch zijn de bestuursleden? Hoe enthousiast is het publiek? Hoe mooi zijn de modellen? En hoe diep kan Chris na afloop vallen?
Donderdag 11 januari
Chris’ bezoekje aan het politiebureau heeft onaangename gevolgen. Hij is het meer dan zat dat Borgers een vendetta tegen hem voert en stapt op zijn rivaal af. Eva is zeer ontevreden over haar interview met Kampstra, maar Joost weet de situatie te redden. Shirina neemt een krachtige beslissing over het dragen van haar hoofddoek.
Vrijdag 12 januari
Ilyas krijgt te horen dat Niels een beroerte heeft gehad. Verschrikkelijk nieuws natuurlijk, maar er vallen ook ineens allerlei puzzelstukjes op hun plaats. Julia krijgt een ‘offer she can’t refuse’ en wordt door Kyra (onbedoeld!) op het juiste spoor gezet. Imani neemt een beslissing over haar relatie met Junior waar hij met de beste wil van de wereld geen reet van begrijpt.
Albertquote:...tot overmaat van ramp vliegen Yousef en Albert elkaar voortdurend in de haren.
quote:Ilyas krijgt te horen dat Niels een beroerte heeft gehad.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Al is het Saddam Hoessein, als ie maar betaalt".... zal niet gebeuren...
Ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Al is het Saddam Hoessein, als ie maar betaalt".... zal niet gebeuren...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:07 schreef Snake2005 het volgende:
Haha die Tonnie.. 'Al is het Saddam'... HAHA
Wie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:19 schreef babette21 het volgende:
grappig, twee van die schelen:
kruislingse blikken en tóch oogcontact
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef babette21 het volgende:
is 't de week van de hersenbloedingen & beroertes ofzo?!
eerst die kerel, toen die kletspraat in 't pakhuis, en straksNiels
Ja, ik dacht even dat ik de reincarnatie van Adolf H. in Ilyas zagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:49 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat we Ilyas' dieptepuntclipje al in Volendam hadden gehad, maar deze hoofddoekenscène overtreft de tulpen
Ik vond 'm wel grappig voor de verandering. Stuk boeiender dan gister.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:55 schreef babette21 het volgende:
een huilende Chris
wat een hylarisch foute aflevering is dit
Ik mis Bettina die fel uithaalde naar die typmiepen in het ziekenhuis zoals Liset.quote:
Bettina wordt er dit seizoen uitgeschreven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
Ik mis Bettina die fel uithaalde naar die typmiepen in het ziekenhuis zoals Liset.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina wordt er dit seizoen uitgeschreven.
ik vind momenteel zo'n beetje de hele cast verschrikkelijk, dus 't maakt weinig uit met wie z'n een aflevering vullen, maar ik was toch wel blij dat die stomme gans van Daan er vandaag niet bijzat. Of is die weg?? [stille hoop]quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
Ik vond 'm wel grappig voor de verandering. Stuk boeiender dan gister.
Ik miste alleen Junior.
ik mag hopen op eigen verzoek van Pamela!?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lijkt me sterk...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haar contract loopt in maart af.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:07 schreef babette21 het volgende:
ik mag hopen op eigen verzoek van Pamela!?
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar ik heb Daan wel gezien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik was toch wel blij dat die stomme gans van Daan er vandaag niet bijzat.
lézen!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar ik heb Daan wel gezien.![]()
Deze moeten ze eruit gooien: Elif, Ilyas, Niels, Malu, Annemarie, Eva en der moeder en Kira.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind momenteel zo'n beetje de hele cast verschrikkelijk, dus 't maakt weinig uit met wie z'n een aflevering vullen, maar ik was toch wel blij dat die stomme gans van Daan er vandaag niet bijzat. Of is die weg?? [stille hoop]
Kan toch verlengd worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haar contract loopt in maart af.
Eva moet blijven en er moet een nieuw "Cor de Zeeuw" type komen, een nieuwe "Henri van Cloppenburgh" etc. etc.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze moeten ze eruit gooien: Elif, Ilyas, Niels, Malu, Annemarie, Eva en der moeder en Kira.
Voegen allen niets toe.
En die gangster-smurf moet oprotten en Faber moet terug!
reitstraquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Vroegah, toen was de soap nog wel leuk.... met de echte familie couwenberg en reitstra. Ja toen dok nog gewoon de engel heette...
De site is offlinequote:
Je had Marnix, toen ie nog een klootzak was en lekker vaak vreemdging. Maar die is nu ook getemd. Je had Faber, maar die is nu weg. Die baby-gangster heeft alleen maar een lijntje met Tonnie. Chris is van een klootzak de gevoelige jongen geworden door die klote-Leonore. Bettina is ook een watje geworden, ze kaft bijna niemand meer uit. Alle andere schatten als Hillard, Sid en Stefan Bouwer zijn eruit geschreven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eva moet blijven en er moet een nieuw "Cor de Zeeuw" type komen, een nieuwe "Henri van Cloppenburgh" etc. etc.
Een slechterik dus.
Jammer dat het zo'n doos is...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Elif best wel een lekker wijf overigens.
Multicul... een hoop spanningen, maar totaal niet spannendquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
reitstra![]()
jij hebt goed opgelet zeg...
Maar je hebt wel een punt. Dat hele multicultigedoe![]()
Mijn top 3 van slechteriken is:quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Je had Marnix, toen ie nog een klootzak was en lekker vaak vreemdging. Maar die is nu ook getemd. Je had Faber, maar die is nu weg. Die baby-gangster heeft alleen maar een lijntje met Tonnie. Chris is van een klootzak de gevoelige jongen geworden door die klote-Leonore. Bettina is ook een watje geworden, ze kaft bijna niemand meer uit. Alle andere schatten als Hillard, Sid en Stefan Bouwer zijn eruit geschreven.
Wie heb je dan nog, je hebt Junior nog, maar die is te jong. Er zijn behalve wat etters helemaal geen slechterikken meer in ONM.
Ik vind haar tot nu toe nog wel leuk overkomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef warezguy05 het volgende:
en nu al helemaal met die somalische doos die de serie in is gekomen. vroeger was alles beter in soapland
Oh heet ie Sam, ik wist dat niet eens. Wat een baby-stem heeft die gozerd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Canisfire het volgende:
Die neger vriendin van Sam krijgt nu wat met Junior ?
Rare naam trouwens Sam zo noem je een hond niet een kind.
Hij is inderdaad een goed acteur.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef warezguy05 het volgende:
ilias vertolkt de rol van "autochtoon met een kleurtje die zich altijd achtergesteld voelt" met verve
van wie is ze familiequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Wie is die mislukte Kira-kloon, dat vriendinnetje van Sam?
Echt een hele slechte actrice.
met een pukkel op zijn oog, dat stoort.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een goed acteur.
Ja, cadeau van Allah.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
met een pukkel op zijn oog, dat stoort.
quote:En Allah vindt alle Nederlandse vrouwen hoeren en daar heeft 'ie volkomen gelijk in. Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken "oh dan doe ik snel een doek om m'n kop, dan ben ik geen hoer meer" Nee, dan ben je een hoer met een doek om je kop, kom op zeg!
Haar e-mail werkt toch nog wel?!quote:
Door die dubbele afleveringen is m'n dvd-recorder op tilt geslagen en weigerde hij de terugblik van GTST op te nemen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo een dubbel aflevering ?
Mijn videorecorder had afgelopen maandag ONM overgeslagen, terwijl ik die wel had geprogrammeerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Door die dubbele afleveringen is m'n dvd-recorder op tilt geslagen en weigerde hij de terugblik van GTST op te nemen.
De techniek staat voor niks. Je zou haast gaan denken dat zo'n apparaat programma's inhoudelijk beoordeelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn videorecorder had afgelopen maandag ONM overgeslagen, terwijl ik die wel had geprogrammeerd.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet steeds aan dit stuk denken.![]()
[..]
Deed Youssef soms de boekhouding?quote:De exacte kosten van het gebedshuis zijn nog niet bekend gemaakt. De oorzaak van de misrekening zou een slechte boekhouding zijn.
je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Door die dubbele afleveringen is m'n dvd-recorder op tilt geslagen en weigerde hij de terugblik van GTST op te nemen.
Alsof dvd schijfjes 30 euri per stuk kosten...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!
damn
edit: oh vandaar natuurlijk ook de Ludo Sanders Award![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |