Oh ja, de verjonging... en vervolgens Marnix en Annemarie erin gooien.quote:Op maandag 25 december 2006 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze stopte er niet vrijwillig mee. Ze werd er van de ene op de andere dag uitgegooid.
Ik vind ze geniaal, lachwekkend gewoon. Niettemin zijn ze vaak ook zo in het echtquote:
Haar co-presentator, Marco Verhagen, speelde ooit dhr. Swinkels, de manager van de Waalberg.quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
zap ik net langs Talpa, zie ik Do van Vliet een -volgens mij- heel héél fout program presenteren
Joyce maakte mijn kerst eigenlijk wel goed...Ik denk dat ze het erg vond dat ik niet meer keek...Ik wilde het gister nog een kans geven, want ja, ik zat toch bij familie...Dan kun je net zo goed wel onm kijken...En het wonder was daar: Joyce kreeg ballen...Dat ik nog mee mag maken dat Joyce Junior laat vallen...I love that woman...quote:Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met Kerst verveel ik me altijd een poot uit en ik heb ook geen zin in vals sentiment met familie of andere figuren die zich door het jaar heen toch nooit laten blikken.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren weer een kijkcijferrecord voor ONM: 127.000 kijkers! Zelfs een herhaling trekt doorgaans meer kijkers.
Ja, maar dat ligt ook aan de feestdagen. De meeste mensen zitten dan aan vals verplicht sentiment met de familie enzo te doen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren weer een kijkcijferrecord voor ONM: 127.000 kijkers! Zelfs een herhaling trekt doorgaans meer kijkers.
Met ONM hebben we al voldoende verplicht vals sentiment.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar dat ligt ook aan de feestdagen. De meeste mensen zitten dan aan vals verplicht sentiment met de familie enzo te doen.
Dat is haar eigen schuld, want een jaar of zes geleden wilde Victor die rimpels nog rechtstrijken.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat heeft Bettina toch een rimpelface
In een intellectueel vrijheid van meningsuitingdebat....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Gatver, waar moet dat Sam-gebeuren toe leiden?
Hele slechte acteur...
Ze maken er wel van dat ze een allergie heeft ofzo en dat ze die rommel niet kan verdragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |