Mijn top 3 van slechteriken is:quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Je had Marnix, toen ie nog een klootzak was en lekker vaak vreemdging. Maar die is nu ook getemd. Je had Faber, maar die is nu weg. Die baby-gangster heeft alleen maar een lijntje met Tonnie. Chris is van een klootzak de gevoelige jongen geworden door die klote-Leonore. Bettina is ook een watje geworden, ze kaft bijna niemand meer uit. Alle andere schatten als Hillard, Sid en Stefan Bouwer zijn eruit geschreven.
Wie heb je dan nog, je hebt Junior nog, maar die is te jong. Er zijn behalve wat etters helemaal geen slechterikken meer in ONM.
Ik vind haar tot nu toe nog wel leuk overkomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef warezguy05 het volgende:
en nu al helemaal met die somalische doos die de serie in is gekomen. vroeger was alles beter in soapland
Oh heet ie Sam, ik wist dat niet eens. Wat een baby-stem heeft die gozerd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Canisfire het volgende:
Die neger vriendin van Sam krijgt nu wat met Junior ?
Rare naam trouwens Sam zo noem je een hond niet een kind.
Hij is inderdaad een goed acteur.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef warezguy05 het volgende:
ilias vertolkt de rol van "autochtoon met een kleurtje die zich altijd achtergesteld voelt" met verve
van wie is ze familiequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Wie is die mislukte Kira-kloon, dat vriendinnetje van Sam?
Echt een hele slechte actrice.
met een pukkel op zijn oog, dat stoort.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een goed acteur.
Ja, cadeau van Allah.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
met een pukkel op zijn oog, dat stoort.
quote:En Allah vindt alle Nederlandse vrouwen hoeren en daar heeft 'ie volkomen gelijk in. Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken "oh dan doe ik snel een doek om m'n kop, dan ben ik geen hoer meer" Nee, dan ben je een hoer met een doek om je kop, kom op zeg!
Haar e-mail werkt toch nog wel?!quote:
Door die dubbele afleveringen is m'n dvd-recorder op tilt geslagen en weigerde hij de terugblik van GTST op te nemen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo een dubbel aflevering ?
Mijn videorecorder had afgelopen maandag ONM overgeslagen, terwijl ik die wel had geprogrammeerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Door die dubbele afleveringen is m'n dvd-recorder op tilt geslagen en weigerde hij de terugblik van GTST op te nemen.
De techniek staat voor niks. Je zou haast gaan denken dat zo'n apparaat programma's inhoudelijk beoordeelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn videorecorder had afgelopen maandag ONM overgeslagen, terwijl ik die wel had geprogrammeerd.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet steeds aan dit stuk denken.![]()
[..]
Deed Youssef soms de boekhouding?quote:De exacte kosten van het gebedshuis zijn nog niet bekend gemaakt. De oorzaak van de misrekening zou een slechte boekhouding zijn.
je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Door die dubbele afleveringen is m'n dvd-recorder op tilt geslagen en weigerde hij de terugblik van GTST op te nemen.
Alsof dvd schijfjes 30 euri per stuk kosten...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!
damn
edit: oh vandaar natuurlijk ook de Ludo Sanders Award![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |