is gekochtquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Overtreding was iets van een meter buiten het strafschopgebied gemaakt. Dat ze dat niet gezien hebben zeg.
hij stond voor de wedstrijd op 739 minuten, komen er nu 91minuten bij, totaal 830 nu.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die engselsen schrikken zich rot als ze hier komen om hun ploeg te steunen
mooi voor kluivert zijn 1 ste goal
En hoeveel wedstrijden moet Gomes nog het doel schoonhouden om zijn record te verbreken?
Een snelle rekensom leert dat Gomes dan nog 3 wedstrijden zijn doel moet schoonhouden en Feyenoord is de grootste tegenstander die jullie nog treffen voor de winterstop tegen Willem 2 en Ado moet het wel lukken voor Gomes ( als ie bij Feyenoord nu ook nog ff zijn doel schoonhoud dan heeft ie het record van Heinz Stuyquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij stond voor de wedstrijd op 739 minuten, komen er nu 91minuten bij, totaal 830 nu.
Daarmee gaat hij z'n 2e record voorbij (817 minuten) Gomes z'n record staat op 920 minuten.
Heinz Stuy staat op nummer 1 met 1082 minuten.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ve7Hrw1RcRY
Doet het zo
Soms een dag, dan weer enkele minuten...quote:
Nu doet ie het , dus enkele minutenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Soms een dag, dan weer enkele minuten...
ook mijn vraagquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Leso_Varen het volgende:
Maar even een vraag: Ik wil ook maar eens een wedstrijd van PSV bezoeken. Nog nooit gedaan, wegens geldgebrek en irritant vervoer. Maar PSV-Arsenal lijkt mij een heel leuke wedstrijd om naar toe te gaan. Dus nu hier de vraag, hoe en wat kan ik het best doen. Kan ik het best zelf een Club Card halen en dan kaartjes regelen. Of kan iemand hier mij aan een kaartje helpen? Hoe zit dat precies. De verkoopvoorwaarden heb ik gelezen, maar het is allemaal met een seizoenskaart of een club kaart. Maar die heb ik beide niet.
Iemand tips/ideeen? Alvast bedankt enzo
Toen deed Kalou het toch? Gelukkig is die er niet meer danquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet het de recordpoging weer stoppen dus
Succesquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet het de recordpoging weer stoppen dus
1 van beide zul je moeten hebben, zeker voor de CL wedstrijden, ook kun je ook maar 1 kaartje halen per SCC, in de competitie heb je hem niet altijd nodigquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Leso_Varen het volgende:
Leuk voor Kluivert. Verder een slechte wedstrijd. Leuke, maar wel moeilijke loring, ik vind Arsenal wel een mooie ploeg.
Maar even een vraag: Ik wil ook maar eens een wedstrijd van PSV bezoeken. Nog nooit gedaan, wegens geldgebrek en irritant vervoer. Maar PSV-Arsenal lijkt mij een heel leuke wedstrijd om naar toe te gaan. Dus nu hier de vraag, hoe en wat kan ik het best doen. Kan ik het best zelf een Club Card halen en dan kaartjes regelen. Of kan iemand hier mij aan een kaartje helpen? Hoe zit dat precies. De verkoopvoorwaarden heb ik gelezen, maar het is allemaal met een seizoenskaart of een club kaart. Maar die heb ik beide niet.
Iemand tips/ideeen? Alvast bedankt enzo
je kan het beste ff een clubcard aanvragen. Alleen kan je wel maar 1 kaartje denk ik per cc halen, dus als je samen met iemand wilt moet je met z'n tweeën zo'n ding aanvragenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Leso_Varen het volgende:
-knip-
Whehequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef WooZ het volgende:
op het station van Eindhoven zag ik nog wat (volgens mij) mexicanen staanallemaal met zo'n tasje van de psv fanstore in hun hand
[afbeelding]
allemaal met mutsen op, maar ik vond het zo stom om een foto snel te maken
Nou, ik heb meteen maar zo'n clubcard aanvraagformulier ingevuld. 10 eurie voor 4 jaar is ook niet veel. Kan ik in ieder geval fatsoenlijk een kaartje kopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan het beste ff een clubcard aanvragen. Alleen kan je wel maar 1 kaartje denk ik per cc halen, dus als je samen met iemand wilt moet je met z'n tweeën zo'n ding aanvragen
de meeste mensen die een seizoenclubcard hebben zullen hun eigen plaats kopen. Leg de dag voordat de verkoop begint je CC bij de primera ofzo (waar je ook maar kaartjes gaat halen). Dan kunnen ze de volgende dag gelijk om 9.00 de goedkoopste nog beschikbare kaarten voor je halenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Nou, ik heb meteen maar zo'n clubcard aanvraagformulier ingevuld. 10 eurie voor 4 jaar is ook niet veel. Kan ik in ieder geval fatsoenlijk een kaartje kopen
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
de meeste mensen die een seizoenclubcard hebben zullen hun eigen plaats kopen. Leg de dag voordat de verkoop begint je CC bij de primera ofzo (waar je ook maar kaartjes gaat halen). Dan kunnen ze de volgende dag gelijk om 9.00 de goedkoopste nog beschikbare kaarten voor je halen
Of je moet het niet erg vinden om een paar tientjes meer uit te geven, dan kan je ze ook zelf makkelijk gaan halen
als je lid ben van de supportersvereniging (zoals ik ben) danmag je na de seizoenkaarthouders en voor de gewone PSV clubcardhouders kaartjes halenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
de meeste mensen die een seizoenclubcard hebben zullen hun eigen plaats kopen. Leg de dag voordat de verkoop begint je CC bij de primera ofzo (waar je ook maar kaartjes gaat halen). Dan kunnen ze de volgende dag gelijk om 9.00 de goedkoopste nog beschikbare kaarten voor je halen
Of je moet het niet erg vinden om een paar tientjes meer uit te geven, dan kan je ze ook zelf makkelijk gaan halen
Mwa, vond ik niet. Het was waarschijnlijk net zo'n wedstrijd geweest als het vanavond zou zijn. PSV hoefde niet en Heracles kon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:35 schreef borisz het volgende:
PSV had last van het vrijdag avond virus
En PSV gooit de handrem erop zodra we voor staan. Maar ik ben al lang blij dat we in de absentie van Farfan gewoon de 3 punten weer hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Wat wil je ook, Heracles kwam sowieso om te verdedigen, en al helemaal na die rode kaart. Dus het was gewoon heel moeilijk om er doorheen te komen, en dan krijg je minder kansen ja.
Geen mooie tegenstander? Een Engelse club! Dat zou moeten staan voor een open wedstrijd, een hoog tempo én geen spelers die te pas en te onpas gaan liggen. Het lijkt mij juist wel een mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Loting tegen Arsenal baal ik wel een beetje van. Het is waarschijnlijk einde verhaal en het is geen mooie tegenstander....
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Geen mooie tegenstander? Een Engelse club! Dat zou moeten staan voor een open wedstrijd, een hoog tempo é geen spelers die te pas en te onpas gaan liggen. Het lijkt mij juist wel een mooie wedstrijd.
Maar gezien de vorige wedstrijden die we tegen Arsenal hebben gespeeld was het niet veel soeps. En dat geeft geen hoop voor de aankomende wedstrijden. En Arsenal speelt trouwens saai voetbal.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Geen mooie tegenstander? Een Engelse club! Dat zou moeten staan voor een open wedstrijd, een hoog tempo é geen spelers die te pas en te onpas gaan liggen. Het lijkt mij juist wel een mooie wedstrijd.
Inderdaad, en vooral Lehmann. Als we die nou een rode kaart aan kunnen naaienquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Arsenal is een kutclub met allemaal vervelende mannetjes in het veld
ik vind vooral Henry een pisvent. PSV nog proberen te naaien ook nog met z'n opmerking dat PSV een racistische club isquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, en vooral Lehmann. Als we die nou een rode kaart aan kunnen naaien![]()
Henry staat ook hoog op mijn lijstje van spelers waar ik een hekel aan heb. O ja, dat was bij de vorige keer he. Dat ik dat al bijna vergeten was, de eikel. En Wenger, die gun ik ook een pijnlijke uitschakeling.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind vooral Henry een pisvent. PSV nog proberen te naaien ook nog met z'n opmerking dat PSV een racistische club is
Dat klopt inderdaad!!!! Fuck!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Henry staat ook hoog op mijn lijstje van spelers waar ik een hekel aan heb. O ja, dat was bij de vorige keer he. Dat ik dat al bijna vergeten was, de eikel. En Wenger, die gun ik ook een pijnlijke uitschakeling.
Terwijl er zelf donkere spelers bij PSV zittenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind vooral Henry een pisvent. PSV nog proberen te naaien ook nog met z'n opmerking dat PSV een racistische club is
D'r zitten ook donkere spelers bij Lazio, betekent niet dat dat publiek nu lekker is. Het is bullshit wat Henry zei, maar om andere redenen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl er zelf donkere spelers bij PSV zitten
Ja was 1 van de kleine voorbeelden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zitten ook donkere spelers bij Lazio, betekent niet dat dat publiek nu lekker is. Het is bullshit wat Henry zei, maar om andere redenen.
En dan hopen dat het niet weer zon afstraffing wordt toen we thuis met 5-0 verloren...Maar dat gebeurt vast nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef WooZ het volgende:
m'n kaartje is gehaald als het goed is, kwam er net achter dat het gewoon 12 euro duurder is
met treinkaartje, eten en het nodige bier erbij ben je zo weer 100 euro kwijt, maar het wordt wel gezellig
beter zoekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand toevallig een overzicht van welke vakken op welke plek in het stadion zitten? Ik kan het op PSV.nl zo snel niet vinden.
Alvast bedankt
Ja, Lazio is dan de bekendste. Heb ook wat over Hellas Verona en Inter gelezen, maar dat kan je me dan wel eens uitleggen in het Seria A topic.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja was 1 van de kleine voorbeelden.
Maar Lazio is een ander verhaal.
In Italie zijn veel clubs rechtser maar bij Lazio wordt het wat breder in de media gezet.
Eend verwoordt het zoals gebruikelijk prima.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Arsenal is een kutclub met allemaal vervelende mannetjes in het veld
Maar de grootste eikel staat naast het veld...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eend verwoordt het zoals gebruikelijk prima.
Ik moest lachen!quote:
Of ben ik gek?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Ik zie PSV Lazovic wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
Ik snap dat niet. Het is niet alsof PSV koppende wonders voorin heeft lopen. Alleen Cocu (die kan koppen) komt voetballend regelmatig in de 16, de rest van de koppers moeten toch van achteren komen. Kun je beter een kaatspunt hebben. Kone kan niet koppen, Farfan moet ook vrij staan wil 'ie een bal erin koppen. Dan heb je toch helemaal niks aan een vleugelspeler?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar PSV is op zoek naar een buitenspeler, eentje die de achterlijn kan halen.
quote:Koeman bekijkt Belhadj (Sedan)
Van onze Telesportredactie
SEDAN, zondag
Sedan-verdediger Nadir Belhadj is de beoogde versterking van PSV voor de linksbackpositie. PSV-trainer Ronald Koeman en zijn assistent Tonny Bruins Slot bezochten gisteravond in NoordFrankrijk de competitiewedstrijd Sedan-Lille (2-0) om de Algerijnse international aan het werk te zien. Eerder brachten diverse PSV-scouts een positieve rapportage mee uit de Franse Ardennen.
Ook technisch manager Stan Valckx bekeek Belhadj. De trip van Koeman geeft aan dat de belangstelling van PSV heel serieus is. Hoewel Sedan hekkensluiter is in Frankrijk en de 24-jarige Belhadj pas een half seizoen op het hoogste niveau speelt, is er veel belangstelling voor de linkspoot. In Frankrijk wordt Belhadj in verband gebracht met onder meer Lille en Olympique Marseille. Belhadj is in Frankrijk geboren, maar speelde al zeventien interlands voor Algerije, het land waar zijn ouders vandaan komen. Hij genoot zijn opleiding bij RC Lens en speelde eerder voor tweededivisieclub FC Gueugnon.
Aanvankelijk wilde Koeman voor de linksbackpositie Maxwell van Inter huren, maar inmiddels kijkt PSV naar andere opties, waarbij Belhadj met stip op één staat.
Maar er staat in het bericht dat er erst scouts zijn gaan kijken naar de beste speler. Daarna is Koemen samen met TBS gaan kijken. Lijkt mij dus dat de scouts een positieve feedback hebben gegeven over hem, anders was Koeman nooit gaan kijken...quote:Op zondag 17 december 2006 14:56 schreef cultheld het volgende:
Nee, niet. Dat is het probleem. Da Costa blonk uit in Toulon, Salcido en Mendéz speelden geen onverdienstelijk WK, Kromkamp kent iedereen, Kluivert ook en Tardelli is (gelukkig) gehuurd. Waar kent Koeman die Belhadj van? Ik vrees van een bevriende makelaar die vestzak-broekzak met Ronald wil spelen.
Ik las het ook ja, maar ik vraag me af of dat waar is. Journalisten zitten er wel vaker naast. Waarom proberen ze Lee trouwens niet te halen? Die mag weg bij de Spurs.quote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar er staat in het bericht dat er erst scouts zijn gaan kijken naar de beste speler. Daarna is Koemen samen met TBS gaan kijken. Lijkt mij dus dat de scouts een positieve feedback hebben gegeven over hem, anders was Koeman nooit gaan kijken...
Is dat zo?! Meteen halen!quote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik las het ook ja, maar ik vraag me af of dat waar is. Journalisten zitten er wel vaker naast. Waarom proberen ze Lee trouwens niet te halen? Die mag weg bij de Spurs.
Kluivert kan verschrikkelijk goed koppen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Of ben ik gek?
Ja, kop hem maar in![]()
[..]
Ik snap dat niet. Het is niet alsof PSV koppende wonders voorin heeft lopen. Alleen Cocu (die kan koppen) komt voetballend regelmatig in de 16, de rest van de koppers moeten toch van achteren komen. Kun je beter een kaatspunt hebben. Kone kan niet koppen, Farfan moet ook vrij staan wil 'ie een bal erin koppen. Dan heb je toch helemaal niks aan een vleugelspeler?
Die wil ik ook wel weer terug.quote:
Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Leequote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik las het ook ja, maar ik vraag me af of dat waar is. Journalisten zitten er wel vaker naast. Waarom proberen ze Lee trouwens niet te halen? Die mag weg bij de Spurs.
haha, dat zijn ze niet in ieder geval! Ik heb het net nagevraagdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef WooZ het volgende:
op het station van Eindhoven zag ik nog wat (volgens mij) mexicanen staanallemaal met zo'n tasje van de psv fanstore in hun hand
[afbeelding]
allemaal met mutsen op, maar ik vond het zo stom om een foto snel te maken
quote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee
Dat zou echt geweldig zijn, maar ik heb het gevoel dat ie niet terug zou willen. Hij wilde zo graag naar Engeland.
Net terug van een enkelblessure (incl. operatie) geloof ik... Niets van te zeggen dus.quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef pascalheister het volgende:
hoe zit het met park eigenlijk, speelt die nog wel eens?
een paar seizoenen geleden ook al hoor. Toen hij pas "nieuw" was. En tegen Feyenoord en Ajax schitterend scoorde dacht ik. Mjah, hij is al in de 30... Beetje risicovol.quote:Op zondag 17 december 2006 22:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat N'Kufo nog niet met PSV in verband is gebracht. PSV zoekt zo'n soort aanvaller, lijkt me een kwestie van tijd voordat ie in Eindhoven speelt.
Wie wel? Dat eordt nog een heel moeilijk verhaal, eigenlijk is Cocu onvervangbaarquote:Op zondag 17 december 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
Bakkal lijkt me wel een leuke speler om erbij te hebben maar niet voor de Cocu-rol
De opvolger zal toch de nodige ervaring moeten hebbenquote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wie wel? Dat eordt nog een heel moeilijk verhaal, eigenlijk is Cocu onvervangbaar
Ja, ik qoute ook het niet omdat ik Bakkal een geschikte opvolger vind(totaal niet zelfs), maar het was meer een vraag in het algemeenquote:Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
De opvolger zal toch de nodige ervaring moeten hebben
Hij is wel te vervangen hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wie wel? Dat eordt nog een heel moeilijk verhaal, eigenlijk is Cocu onvervangbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |