Maar er staat in het bericht dat er erst scouts zijn gaan kijken naar de beste speler. Daarna is Koemen samen met TBS gaan kijken. Lijkt mij dus dat de scouts een positieve feedback hebben gegeven over hem, anders was Koeman nooit gaan kijken...quote:Op zondag 17 december 2006 14:56 schreef cultheld het volgende:
Nee, niet. Dat is het probleem. Da Costa blonk uit in Toulon, Salcido en Mendéz speelden geen onverdienstelijk WK, Kromkamp kent iedereen, Kluivert ook en Tardelli is (gelukkig) gehuurd. Waar kent Koeman die Belhadj van? Ik vrees van een bevriende makelaar die vestzak-broekzak met Ronald wil spelen.
Ik las het ook ja, maar ik vraag me af of dat waar is. Journalisten zitten er wel vaker naast. Waarom proberen ze Lee trouwens niet te halen? Die mag weg bij de Spurs.quote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar er staat in het bericht dat er erst scouts zijn gaan kijken naar de beste speler. Daarna is Koemen samen met TBS gaan kijken. Lijkt mij dus dat de scouts een positieve feedback hebben gegeven over hem, anders was Koeman nooit gaan kijken...
Is dat zo?! Meteen halen!quote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik las het ook ja, maar ik vraag me af of dat waar is. Journalisten zitten er wel vaker naast. Waarom proberen ze Lee trouwens niet te halen? Die mag weg bij de Spurs.
Kluivert kan verschrikkelijk goed koppen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Of ben ik gek?
Ja, kop hem maar in![]()
[..]
Ik snap dat niet. Het is niet alsof PSV koppende wonders voorin heeft lopen. Alleen Cocu (die kan koppen) komt voetballend regelmatig in de 16, de rest van de koppers moeten toch van achteren komen. Kun je beter een kaatspunt hebben. Kone kan niet koppen, Farfan moet ook vrij staan wil 'ie een bal erin koppen. Dan heb je toch helemaal niks aan een vleugelspeler?
Die wil ik ook wel weer terug.quote:
Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Leequote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik las het ook ja, maar ik vraag me af of dat waar is. Journalisten zitten er wel vaker naast. Waarom proberen ze Lee trouwens niet te halen? Die mag weg bij de Spurs.
haha, dat zijn ze niet in ieder geval! Ik heb het net nagevraagdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef WooZ het volgende:
op het station van Eindhoven zag ik nog wat (volgens mij) mexicanen staanallemaal met zo'n tasje van de psv fanstore in hun hand
[afbeelding]
allemaal met mutsen op, maar ik vond het zo stom om een foto snel te maken
quote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee
Dat zou echt geweldig zijn, maar ik heb het gevoel dat ie niet terug zou willen. Hij wilde zo graag naar Engeland.
Net terug van een enkelblessure (incl. operatie) geloof ik... Niets van te zeggen dus.quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef pascalheister het volgende:
hoe zit het met park eigenlijk, speelt die nog wel eens?
een paar seizoenen geleden ook al hoor. Toen hij pas "nieuw" was. En tegen Feyenoord en Ajax schitterend scoorde dacht ik. Mjah, hij is al in de 30... Beetje risicovol.quote:Op zondag 17 december 2006 22:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat N'Kufo nog niet met PSV in verband is gebracht. PSV zoekt zo'n soort aanvaller, lijkt me een kwestie van tijd voordat ie in Eindhoven speelt.
Wie wel? Dat eordt nog een heel moeilijk verhaal, eigenlijk is Cocu onvervangbaarquote:Op zondag 17 december 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
Bakkal lijkt me wel een leuke speler om erbij te hebben maar niet voor de Cocu-rol
De opvolger zal toch de nodige ervaring moeten hebbenquote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wie wel? Dat eordt nog een heel moeilijk verhaal, eigenlijk is Cocu onvervangbaar
Ja, ik qoute ook het niet omdat ik Bakkal een geschikte opvolger vind(totaal niet zelfs), maar het was meer een vraag in het algemeenquote:Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
De opvolger zal toch de nodige ervaring moeten hebben
Hij is wel te vervangen hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wie wel? Dat eordt nog een heel moeilijk verhaal, eigenlijk is Cocu onvervangbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |