abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2003 @ 10:58:24 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11594648
quote:
Nieuwe aanwinst is afmaker én aangever

Feyenoord presenteert maandag bij de eerste training de nieuwe aanwinst Danko Lazovic. Clubarts Robbart van Linschoten heeft de 20-jarige spits uit Servië-Montenegro aan een intensieve medische keuring onderworpen.

Later op de dag werden de laatste financiële plooien rond zijn overgang van Partizan Belgrado naar Feyenoord gladgestreken. Lazovic staat de komende vijf seizoen onder contract bij de Rotterdammers.

De buiten het veld bescheiden Lazovic staat te boek als een toptalent. De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt. De jonge aanvaller maakte vorig jaar tegen Brazilië zijn debuut voor het nationale team, waarvoor ook PSV'er Mateja Kezman - zijn grote voorbeeld - speelt. Ook Kezman groeide trouwens op bij Partizan Belgrado voordat PSV hem daar wegplukte.

Lazovic is in de voorste linie op verschillende plekken inzetbaar: als diepe spits, maar ook als aangever. Zelfs op de vleugels kan hij behoorlijk uit de voeten. ,,Beschouw hem primair als een investering voor de toekomst'', is de officiële reactie van Feyenoord, dat met Lazovic de zoveelste aanvaller binnenhaalt. ,,Hij kan uitgroeien tot een echte topper. Misschien staat hij er komend seizoen al helemaal, maar het kan ook zo zijn dat hij wat maanden nodig heeft zijn draai te vinden. Die tijd kunnen we hem geven.''

Wordt deze 20 jarige Servier een topspeler of wordt het een transfer in de trant van Johan Elmander?

Ze noemen daar de 2e Kezman, matige vergelijking, maar als ie net zo veel scoort als dat tuig van psv, dan hoor je mij niet klagen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_11594872
Ik ben wel erg benieuwd naar hem eigenlijk. Ik hoop dat het de nieuwe Kezman wordt. Voordeel is sowieso al dat ie jong is. .
pi_11594885
quote:
De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt.
. Nog een voordeel.
pi_11594908
Ik weet het niet hoor met die gozer, hij is weer het zoveelste voorbeeld van een speler die Feijenoord heeft weten weg te kapen voor de neus van verschillende europese topclubs.
Zowiezo hou ik niet van de vergelijking met een andere speler, was Claucio niet de tweede Ronaldo, Demetradze een tweede babagida (maar dan nóg sneller!), en was Cruz geen tweede Van Basten?

Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.

"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 6 juli 2003 @ 11:26:59 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11594943
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:22 schreef Staanplaats het volgende:

Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.

Ik heb Elmander ook altijd OK gevonden, en ik denk dat ie in Zweden alleen maar gegroeid is.

Ik vind dat ze hem zeker een "2de" kans hadden moeten geven.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 6 juli 2003 @ 11:34:33 #6
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11595018
Elmander - Kuyt zou toch een heerlijk spitsenduo zijn? .

En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van . Elmander. . hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.

The Most Incredible, Baby
  zondag 6 juli 2003 @ 11:35:15 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11595029
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:34 schreef RedGuy het volgende:

En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van . Elmander. . hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.

Beetje vreemd lopende zin!
  zondag 6 juli 2003 @ 11:36:36 #8
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11595050
Nouja, ik ben nog brak maar wat ik bedoelde te zeggen is dat Elmander gewoon top is en zeker een basisplaatst verdient volgend seizoen.
pi_11596263
Bij zulke talenten is het áltijd afwachten, je kunt niet voorspellen of iemand slaagt in het buitenland (wat het uiteraard voor hem is) of niet.

D'r zijn zoveel dingen die meespelen als het gaat om prestaties van zo'n jonge gast in het buitenland. Mentaliteit en geloof in eigen kunnen zijn daarbij belangrijk, maar niets is doorslaggevend.

Dus ik ben benieuwd

'T zal iig vast geen tweede Kezman zijn (die link is ook alleen maar gelegt ivm het feit dat het óók een jonge joegoslaaf is van Partizan). Ze zeggen btw ook dat hij ook nog op de flanken aardig uit de voeten kan, en zowel aangever als afmaker is. Je kunt wel stellen dat de meeste spelers nog niet zo compleet zijn op dergelijke leeftijd, dus zal het wel óf een aangever óf een afmaker zijn. Of beide mits het een natuurtalent á la Rafael van der Vaart is...

We zullen 't wel zien, toch?

pi_11596851
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.

Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.

Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 juli 2003 @ 18:43:16 #11
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11601998
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.

Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.

Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.

Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  zondag 6 juli 2003 @ 19:12:04 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11602323
Ik moet het allemaal nog zien. Heb er weinig vertrouwen in. En ik denk dat we deze speler zowiezo het eerste seizoen nauwelijks zullen gaan zien, van Marwijk is nog steeds trainer en die houdt zich aan zijn principes: "geen jeugd in het elftal"

Ben sceptisch over deze aankoop.

A.M.A.B
pi_11602549
quote:
Op zondag 6 juli 2003 18:43 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.

Saganowski, exact hetzelfde verhaal. Poolse van Basten. Dat is de grote overeenkomst die ik momenteel zie, Farrington is misschien wat overdreven.
www.thuisuiteten.nl
pi_11603466
Kan dit niet gewoon in het centrale feyenoord topic?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 6 juli 2003 @ 20:18:33 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11603894
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dit niet gewoon in het centrale feyenoord topic?
Het grote Wesley Sonck topic.

Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?

pi_11603962
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het grote Wesley Sonck topic.

Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?

Doe alleen maar even de feyenoord mannetjes na hoor, doen dat ook altijd... Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:22:05 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11604005
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:

Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.

tuuuuuurlijk!
pi_11604062
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

tuuuuuurlijk!

Zo is het toch altijd?
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:25:27 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11604108
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zo is het toch altijd?

nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11604151
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?

Ja, maar feyenoord moest zo een finale spelen weer na apen!
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:27:42 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_11604177
Nooit van gehoord eigenlijk.

Ik verwacht er maar niet te veel van, het zal niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een 'supertalent' binnen haalt dat best wel tegen valt .

Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 6 juli 2003 @ 20:28:56 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11604213
Hoe hoog is de kast?

Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!

zondag 6 juli 2003 @ 20:29:05 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11604219
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, maar feyenoord moest zo een verloren finale spelen weer na apen!

niet waar,Feyenoord won,ajax niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11604264
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe hoog is de kast?

Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!

gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!
In Southern Sun
pi_11604277
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

niet waar,Feyenoord won,ajax niet

Maar het gaat mij om de finale an sich
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:31:55 #26
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11604292
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:

gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!

zondag 6 juli 2003 @ 22:38:09 #27
32216 D.N.A
- topickiller -
pi_11607294
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Het gerucht ging toch wel degelijk (in de Servische pers...) dat Barcalona hem scoutte. Wellicht dat ze dat alleen dachten omdat Antic daar coach was, maar toch...
  zondag 6 juli 2003 @ 22:41:23 #28
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11607396
Ik verwacht er niet veel van. Buitenlandse spitsen doen het niet zo goed bij Feyenoord.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11608135
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
Ik verwacht er niet veel van. Buitenlandse spitsen doen het niet zo goed bij Feyenoord.
dat moet je tegen ene meneer Kindvall zeggen.
fok
pi_11615093
quote:
Op zondag 6 juli 2003 23:13 schreef Emerton het volgende:

[..]

dat moet je tegen ene meneer Kindvall zeggen.

En noem dan de 20 spitsen die na ome Ove kwamen maar eens op.
In Southern Sun
pi_11617779
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En noem dan de 20 spitsen die na ome Ove kwamen maar eens op.

Leuk spel.

Noem zoveel mogelijk mislukte Feyenoord-spitsen! Ik trap af:

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Eduardo Bustos "Tati" Montoya
Johan Elmander

Wie weet er nog wat uit de jaren '70 en '80?

www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2003 @ 14:27:52 #32
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11618778
quote:
Op maandag 7 juli 2003 13:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Leuk spel.

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan Elmander

tyft lekker op met je spelletjes ga die lekker in je joden topic spelen of ben je stiekem een beetje voor Feyenoord
En kom maar weer met je stoere reactie, daar kijk ik wel doorheen want ik weet toch dat joden in het echt niks waarmaken
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11619107
quote:

[..]

Leuk spel.

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan Elmander

LOL inderdaad leuk

Ik wil er graag nog Dave Mitchell bij plaatsen.

En Vikongio,

In Southern Sun
pi_11619114
Ik raad je wel af de film All-Stars te kijken als je zo lichtgeraakt bent....

Die hebben een geweldige, soortgelijke scene waarin Daphne Deckers Floris-Jan Bovelander aan het rijtje toevoegt.

Maar goed, in plaats van eens te relativeren en gewoon vrolijk mee te spelen, een chagrijnige reactie. Jammer toch.

www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2003 @ 15:07:13 #35
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11619757
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:39 schreef methodmich het volgende:
Ik raad je wel af de film All-Stars te kijken als je zo lichtgeraakt bent....

Die hebben een geweldige, soortgelijke scene waarin Daphne Deckers Floris-Jan Bovelander aan het rijtje toevoegt.

Maar goed, in plaats van eens te relativeren en gewoon vrolijk mee te spelen, een chagrijnige reactie. Jammer toch.

Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.

En ff ontopic wie weet hoeveel die Lazovic gekost heeft??

pi_11619941
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:07 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.

het gerucht gaat dat hij 7 miljoen kostte...
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  maandag 7 juli 2003 @ 15:19:49 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11620030
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:15 schreef Rexonium het volgende:

[..]

het gerucht gaat dat hij 7 miljoen kostte...

Als dat zo is mogen ze Rob Baan wel ff de tyfus trappen!

Had dan Bosschaart gekocht (en eventueel v.d. Berg)

pi_11620069
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:07 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Dit topic leent zich daar uitermate goed voor, aangezien dit gewoon in het centrale feyenoord topic had moeten staan. Doen we hier nog iets nuttigs mee.

En ja, om iedereen voor te zijn; het Sonck topic had ook niet gemoeten en had keurig in het Ajax topic gekund.

Had je Ioan Sabau al genoemd

In Southern Sun
  maandag 7 juli 2003 @ 15:24:23 #39
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11620113
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:

Dit topic leent zich daar uitermate goed voor, aangezien dit gewoon in het centrale feyenoord topic had moeten staan. Doen we hier nog iets nuttigs mee.

En ja, om iedereen voor te zijn; het Sonck topic had ook niet gemoeten en had keurig in het Ajax topic gekund.

Is het niet iets om een Geflopte Eredivisie Spitsen Tournament te gaan houden!
pi_11620440
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als dat zo is mogen ze Rob Baan wel ff de tyfus trappen!

Had dan Bosschaart gekocht (en eventueel v.d. Berg)

er zal heus nog wel ergens een zak met geld liggen voor een linksback, ik heb geruchten gehoord over Zewlakow. centrumverdedigers zal Feyenoord niet nodig hebben, Olfers en Loovens zijn er ook nog.

misschien zijn Emerton en Kalou al weg, resp. 8 en 4 miljoen, dus dan kan je wel wat geld uitgeven, anders gaat de GKL maar ff pinnen

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_11625166
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Is het niet iets om een Geflopte Eredivisie Spitsen Tournament te gaan houden!

Ajax en PSV hebben er dan ook nog wel een paar inderdaad.

Sabau was een middenvelder trouwens, Da Sandman.

www.thuisuiteten.nl
pi_11627339
quote:
Op maandag 7 juli 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]
Sabau was een middenvelder trouwens, Da Sandman.

Is dat zo? Hij staat bij mij in mijn herinnering aangeschreven als een spits... Naja, het zal wel
In Southern Sun
  maandag 7 juli 2003 @ 21:04:09 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_11627851
quote:

[..]

Leuk spel.

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan Elmander

Elmander is nog niet mislukt hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:22:32 #44
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11640474
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Had je Ioan Sabau al genoemd

Sabau was idd een middenvelder. Was trouwens een hele goede voetballer maar had de pech toen die bij Feyenoord kwam om in een verschrikkelijk slecht elftal terecht te komen. Feyenoord kon zn salaris toendertijd ook niet meer betalen en vertrok daarom na 1 jaar naar italie.
En als ik gisteren op tv Rijnmond van Marwijk moet geloven is het nog helemaal niet zeker dat die Lazovic komt. Nou neem ik van Marwijk niet zo serieus maar geeft dit toch weer aan dat het niet echt goed zit met het beleid. Als Feyenoord officieel heeft verklaard Lazovic te hebben vastgelegd en vervolgens de trainer gaat roepen dat hij waarschijnlijk niet komt
En dat gerucht dat hij 7 miljoen gekost moet hebben deed de ronde tijdens de eerste training onder sommige supporters dus dat neem ik ook niet serieus.
pi_11641365
Het is ook aanzienlijk minder, meer dan 4 miljoen euro zal ie niet kosten. Meer kan Feyenoord ook niet missen, als ze ook nog verdedigers willen kopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_11641381
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Elmander is nog niet mislukt hoor.

Die mag weg bij een goed bod.
www.thuisuiteten.nl
pi_11679790
Chivu voor ¤ 20 miljoen . verkocht.

Mido voor ¤ 10 miljoen .

Pierre : 9 ton. .
Emerton : 4 miljoen. .

We kunnen niet meer ontkennen dat die kale is een keer gelijk had : we gaan echt achterlopen op Ajax, er moet heel wat gaan veranderen...

-edit-

Oh, deze had eigenlijk in het centrale Feyenoord-topic gemoeten. .

pi_11679908
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:31 schreef Loek-B het volgende:
Chivu voor ¤ 20 miljoen . verkocht. ¤ 18 miljoen in drie jaar

Mido voor ¤ 10 miljoen . ¤ 4.5 miljoen

Pierre : 9 ton. .
Emerton : 4 miljoen. .

We kunnen niet meer ontkennen dat die kale is een keer gelijk had : we gaan echt achterlopen op Ajax, er moet heel wat gaan veranderen...

Tuurlijk hebben PSV en Ajax ook mislukte spitsen, maar zo goed als feyenoord doen ze het niet. Verder lijkt me die Lazovic best oke, maar of het net zo'n goudhaantje is als kezman betwijfel ik vooralsnog. 7 Miljoen lijkt me wel errug veel trouwens...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11679940
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben PSV en Ajax ook mislukte spitsen, maar zo goed als feyenoord doen ze het niet. Verder lijkt me die Lazovic best oke, maar of het net zo'n goudhaantje is als kezman betwijfel ik vooralsnog. 7 Miljoen lijkt me wel errug veel trouwens...

Kezman was duurder
pi_11680206
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kezman was duurder

Maar heeft zich al wel bewezen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11684962
Het verschil is dat bij Kezman daadwerkelijk Europese (top)teams interesse hadden en bij Lazovic slechts wat Italiaans grut als Brescia enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_11685073
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:18 schreef methodmich het volgende:
Het verschil is dat bij Kezman daadwerkelijk Europese (top)teams interesse hadden en bij Lazovic slechts wat Italiaans grut als Brescia enzo.
Je bedoelt de club van wereldster en doelpuntenmachine Marc Nygaard (die, naar eigen zeggen, een basisplaats heeft toegezegd gekregen)...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11685589
Ja. Ach, die ploeg had dit jaar Luca Toni of Igli Tare naast good old Roby, dus wie weet...
www.thuisuiteten.nl
pi_11685598
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar heeft zich al wel bewezen...

Ja maar voor zijn transfer nog niet

Of doelde je op die Rode kaart?

donderdag 10 juli 2003 @ 16:01:43 #55
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11687515
TRANSFER DANKO LAZOVIC ROND

Feyenoord en Partizan Belgrado hebben overeenstemming bereikt over de komst van de 20-jarige spits Danko Lazovic. Eerder was Feyenoord al akkoord met deze speler, die voor vijf seizoenen heeft getekend. Vorige week werd Lazovic in De Kuip gekeurd. Hij moet nu in zijn geboorteland wachten op zijn MVV (Machtiging Voorlopig Verblijf). Hij zal wel de trainingsweek in Oostenrijk meemaken.
pi_12655950
Volgens mij gaat dit wel een toppertje worden. .
Misschien een beetje snel, maar ik heb al wel een goed gevoel over hem... Hij heeft Feyenoord vorige week iig al de 1e 3 punten bezorgd.

We zullen vanavond zien of die dat nogmaals kan doen... .

Danko. .

pi_12656999
Om 17.30 is op feyenoord tv een rapportage over Lazovic... voor de geinteresseerden.
pi_12657151
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:55 schreef res3 het volgende:
Om 17.30 is op feyenoord tv een rapportage over Lazovic... voor de geinteresseerden.
Leuk. .
pi_12658177
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:06 schreef Loek-B het volgende:
Volgens mij gaat dit wel een toppertje worden. .
Misschien een beetje snel, maar ik heb al wel een goed gevoel over hem... Hij heeft Feyenoord vorige week iig al de 1e 3 punten bezorgd.

We zullen vanavond zien of die dat nogmaals kan doen... .

Danko. .

Die 3 punten kwamen via Buffel, met een assist en een goal.
www.thuisuiteten.nl
pi_12658723
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die 3 punten kwamen via Buffel, met een assist en een goal.

Klopt ja, maar Lazovic scoorde hem uiteindelijk...
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:16:49 #61
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12658969
Dit word de publiekslieveling, komt hoofdzakelijk door zijn harde werken,
hij loopt overal achter aan, zowel voor als achteraan, heerlijk.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:16:56 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12658974
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:06 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Klopt ja, maar Lazovic scoorde hem uiteindelijk...

dankzij Buffel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12658999
Inderdaad, die bal had ik ook wel binnengelegd, als die NEC-defensie zo slecht de lijn verdedigt...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2004 @ 17:29:15 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_17121716
Ben ik de enige die ziet dat deze jongen ontzettend veel talent heeft ?

Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.

Maar let op mijn woorden.

Dit wordt een grote speler.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17121936
ik vind het geen goede voetballer.

heb je die gezichtsuitdrukking gezien toen buffel vorige week scoorden, NIET NORMAAL

Hij komt ook een beetje traag over vind ik

Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen.
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:36:45 #66
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_17121937
Hoezo "verkeerde club"?

Ja, ik vind dat hij talent heeft en dat hij nu op de juiste plek zit.

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_17121988
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:

Een grote speler? Zal hij eerst nog elke morgen zijn bordje Brinta moeten leeg eten.

Ik denk niet dat het een hele grote gaat worden. Grote voetballers doen aan goede carriereplanning.....

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17122017
quote:

Grote speler bij Kloetinge 5 zeker
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2004 @ 17:40:17 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_17122028
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
Hoezo "verkeerde club"?
Ze houden niet zo van briljante voetballers bij Feijenoord.

In het buitenland bleken Cruz en Larsson echt goed te zijn.

van Hooydonck was uitgekotst door het bestuur.

Deze speler komt in hetzelfde rijtje.

Achteraf blijkt ie wereldklasse tezijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17122041
Ja beetje dom van m om naar Feyenoord te gaan. Daar krijg je geen goeie ballen. Als hij bij PSV nr 9 zou dragen had hij er al 15 inliggen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:43:24 #71
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17122099
quote:
Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club speelt hij momenteel onder de verkeerde trainer.
pi_17122113
Heeft idd veel talent en zit daarom bij de beste club van Nederland.

Ennuh, nix over Kloetinge hè! (my hometown)

pi_17122162
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:43 schreef WRX_STI het volgende:
Heeft idd veel talent en zit daarom bij de beste club van Nederland.

Ennuh, nix over Kloetinge hè! (my hometown)

Feyenoord is sowieso niet de beste club.
Feyenoord is een club die niet met taleten om kan gaan.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17122439
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:45 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Feyenoord is sowieso niet de beste club.
Feyenoord is een club die niet met taleten om kan gaan.

en gelukkig is lazovic ook geen groot talent dus wat dat betreft....
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2004 @ 17:59:15 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_17122494
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:56 schreef ActaniA het volgende:

[..]

en gelukkig is lazovic ook geen groot talent dus wat dat betreft....

Keep dreaming.

Ik zou willen dat het een Ajacied was.

pi_17122542
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Keep dreaming.

En ik dat ie in Ehv liep. Ruilen tegen de kerstman?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17124564
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Keep dreaming.

Dan vond ik Nikos effectiever duiken.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:55:28 #78
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17267300
kuijt speelt op de plak waar hij speelt
hij kan veel en veel productiver worden dan kuijt
ben weg voor altijd
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:58:36 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_17267415
A.M.A.B
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:59:13 #80
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17267435
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:58 schreef Cart_man het volgende:

wat

kuijt is nep

ben weg voor altijd
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:02:30 #81
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17267567
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef hoi_mensen het volgende:

[..]

wat

kuijt is nep

Toch heeft Kuijt er 10 inliggen.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:10:45 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_17267859
Nee gaat niet om Kuijt...gaat om deze hele topic.

Maar ik moet me inhouden van Golfer

A.M.A.B
pi_17271614
Kuijt heeft al goede dingen gedaan, het is dat de rest van de elftal slecht presteerd...
met een van Hooijdonck erbij zou hij en Buffel veel beter spelen, maar dan heb je weer slechte posities enzo.. en daar ga ik nu niet op in
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:07:53 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17271885
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:

Maar ik moet me inhouden van Golfer

Zie je wel, je kunt het.
Grote jongen.
Aai over bolletje geeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17277332
Lazovic heeft potentie, maar heeft duidelijk heel veel coaching en begeleiding nodig, wil ie niet naast zijn schoenen gaan lopen.
Om te zeggen dat ie nu direct en dadelijk in het 1e moet, dat is je reinste kolder. Het elftal draait al slecht en dan ga je voor je doelpuntenproductie ook nog eens uit van een speler die erg wisselvallig speelt?
Buffel en Kuijt zijn op dit moment de juiste mensen.
Maar de begeleiding van talenten kan inderdaad een stuk beter bij Feyenoord, zo is in het verleden gebleken.
pi_17280126
Dat gedoe na die goal tegen Twente van em... Beschamend gewoon...
In Southern Sun
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:15:46 #87
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17281130
hij kan dingen die kuijt niet kan
en als hij vaste waarde wordt dan is hij veel beter

PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst

als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel

ben weg voor altijd
pi_17286515
Een talentloos machlasje, dat is deze jongen. Hij moet eerst maar eens leren om gewoon op zijn benen te blijven staan, dan praten we verder.
El duffo o muerte
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:51:11 #89
30732 -F-
He's here He's there
pi_17286958
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef EddyMR het volgende:
Een talentloos machlasje, dat is deze jongen. Hij moet eerst maar eens leren om gewoon op zijn benen te blijven staan, dan praten we verder.
Talentvol bedoel je
He's fuckin everywhere
pi_17288244
Hoewel zijn afkomst anders doet vermoeden, is Danko geen koele schutter.
www.thuisuiteten.nl
pi_17310554
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:51 schreef -F- het volgende:

[..]

Talentvol bedoel je

Toch niet.
El duffo o muerte
pi_17311674
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hoewel zijn afkomst anders doet vermoeden, is Danko geen koele schutter.
Dat verbaast me nog het meest ja, dat het geen koelbloedige sluipmoordenaar is, zoals die joego's meestal zijn (sommigen zelfs letterlijk).

Denk dat hij veel talent heeft, maar ook heel veel begeleiding nodig heeft om dat er allemaal op de juiste manier uit te krijgen en te ontwikkelen en de vraag is of Feyenoord hem dat kan bieden en Feyenoord het type spel speelt waarvoor ie geschikt is.

Tot dusverre heb ik daar nog de meeste twijfels over.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 19:25:28 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_25074566
Ik voorspelde het toch ?

zondag 13 februari 2005 @ 20:38:25 #94
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25075551
pff hoe kijk je man? zijn startsnelheid is trager dan stront, daarbij als ie de bal aan zuh voet heeft springt ie er steeds 4 meter af en ga zo maar door,, dat ie toevallig een aardige assist heeft gegeven zegt niks,,, ik heb nog steeds niks gezien van "hey die jongen heeft kwaliteit"..

Integenstelling tot bv een Zlatan, die in ze eerste wedstrijde dingen liet zien waarvan ik dacht "shit hey die kan best balle ja" dat ie daarna in anderhalf seizoen niet veel laat zien, tsja,, maar tegenwoordig doet ie het volgens mij wel aardig bij juve ....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 21:16:09 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_25076042
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.

pi_25076164
Hij heeft het wel, alleen Feyenoord had hem niet moeten halen omdat ze hem niet nodig hadden.
pi_25076254
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:15 schreef hoi_mensen het volgende:
hij kan dingen die kuijt niet kan
en als hij vaste waarde wordt dan is hij veel beter

PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst

als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel
ja
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 21:32:46 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_25076265
Ik ben een Ajacied, maar fan van dit soort voetballers.

zondag 13 februari 2005 @ 21:37:02 #99
83238 s0d
no fear..
pi_25076343
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.

Jjuist vandaag zag je dat hij een aantal keren de bal tever voor zich uit speelde waardoor de keeper hem makkelijk kon pakken. Verder ben ik het wel met je eens, dat het een goede voetballer is. Je ziet dat nu hij speelminuten krijgt, hij steeds beter in zn spel komt. Hij heeft wel een bepaald inzicht over het veld, dat zag je vandaag ook met die onverwachtte paas op Kuijt.
face your fears.. live your dreams..
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 21:41:32 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_25076432
Ik ben iig benieuwd wat het gaat worden vanaf vandaag. Misschien is ie over een bepaald punt heen. Het blijkt geen egoïstische speler tre zijn. Die worden vaak minder gewaardeerd omdat ze er geen 30 inschieten. Maar hij lijkt me er eentje die er ook 20 klaar legt voor anderen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')