quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Geen mooie tegenstander? Een Engelse club! Dat zou moeten staan voor een open wedstrijd, een hoog tempo é geen spelers die te pas en te onpas gaan liggen. Het lijkt mij juist wel een mooie wedstrijd.
Maar gezien de vorige wedstrijden die we tegen Arsenal hebben gespeeld was het niet veel soeps. En dat geeft geen hoop voor de aankomende wedstrijden. En Arsenal speelt trouwens saai voetbal.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Geen mooie tegenstander? Een Engelse club! Dat zou moeten staan voor een open wedstrijd, een hoog tempo é geen spelers die te pas en te onpas gaan liggen. Het lijkt mij juist wel een mooie wedstrijd.
Inderdaad, en vooral Lehmann. Als we die nou een rode kaart aan kunnen naaienquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Arsenal is een kutclub met allemaal vervelende mannetjes in het veld
ik vind vooral Henry een pisvent. PSV nog proberen te naaien ook nog met z'n opmerking dat PSV een racistische club isquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, en vooral Lehmann. Als we die nou een rode kaart aan kunnen naaien![]()
Henry staat ook hoog op mijn lijstje van spelers waar ik een hekel aan heb. O ja, dat was bij de vorige keer he. Dat ik dat al bijna vergeten was, de eikel. En Wenger, die gun ik ook een pijnlijke uitschakeling.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind vooral Henry een pisvent. PSV nog proberen te naaien ook nog met z'n opmerking dat PSV een racistische club is
Dat klopt inderdaad!!!! Fuck!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Henry staat ook hoog op mijn lijstje van spelers waar ik een hekel aan heb. O ja, dat was bij de vorige keer he. Dat ik dat al bijna vergeten was, de eikel. En Wenger, die gun ik ook een pijnlijke uitschakeling.
Terwijl er zelf donkere spelers bij PSV zittenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind vooral Henry een pisvent. PSV nog proberen te naaien ook nog met z'n opmerking dat PSV een racistische club is
D'r zitten ook donkere spelers bij Lazio, betekent niet dat dat publiek nu lekker is. Het is bullshit wat Henry zei, maar om andere redenen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl er zelf donkere spelers bij PSV zitten
Ja was 1 van de kleine voorbeelden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zitten ook donkere spelers bij Lazio, betekent niet dat dat publiek nu lekker is. Het is bullshit wat Henry zei, maar om andere redenen.
En dan hopen dat het niet weer zon afstraffing wordt toen we thuis met 5-0 verloren...Maar dat gebeurt vast nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef WooZ het volgende:
m'n kaartje is gehaald als het goed is, kwam er net achter dat het gewoon 12 euro duurder is
met treinkaartje, eten en het nodige bier erbij ben je zo weer 100 euro kwijt, maar het wordt wel gezellig
beter zoekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand toevallig een overzicht van welke vakken op welke plek in het stadion zitten? Ik kan het op PSV.nl zo snel niet vinden.
Alvast bedankt
Ja, Lazio is dan de bekendste. Heb ook wat over Hellas Verona en Inter gelezen, maar dat kan je me dan wel eens uitleggen in het Seria A topic.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja was 1 van de kleine voorbeelden.
Maar Lazio is een ander verhaal.
In Italie zijn veel clubs rechtser maar bij Lazio wordt het wat breder in de media gezet.
Eend verwoordt het zoals gebruikelijk prima.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Arsenal is een kutclub met allemaal vervelende mannetjes in het veld
Maar de grootste eikel staat naast het veld...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eend verwoordt het zoals gebruikelijk prima.
Ik moest lachen!quote:
Of ben ik gek?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Ik zie PSV Lazovic wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
Ik snap dat niet. Het is niet alsof PSV koppende wonders voorin heeft lopen. Alleen Cocu (die kan koppen) komt voetballend regelmatig in de 16, de rest van de koppers moeten toch van achteren komen. Kun je beter een kaatspunt hebben. Kone kan niet koppen, Farfan moet ook vrij staan wil 'ie een bal erin koppen. Dan heb je toch helemaal niks aan een vleugelspeler?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar PSV is op zoek naar een buitenspeler, eentje die de achterlijn kan halen.
quote:Koeman bekijkt Belhadj (Sedan)
Van onze Telesportredactie
SEDAN, zondag
Sedan-verdediger Nadir Belhadj is de beoogde versterking van PSV voor de linksbackpositie. PSV-trainer Ronald Koeman en zijn assistent Tonny Bruins Slot bezochten gisteravond in NoordFrankrijk de competitiewedstrijd Sedan-Lille (2-0) om de Algerijnse international aan het werk te zien. Eerder brachten diverse PSV-scouts een positieve rapportage mee uit de Franse Ardennen.
Ook technisch manager Stan Valckx bekeek Belhadj. De trip van Koeman geeft aan dat de belangstelling van PSV heel serieus is. Hoewel Sedan hekkensluiter is in Frankrijk en de 24-jarige Belhadj pas een half seizoen op het hoogste niveau speelt, is er veel belangstelling voor de linkspoot. In Frankrijk wordt Belhadj in verband gebracht met onder meer Lille en Olympique Marseille. Belhadj is in Frankrijk geboren, maar speelde al zeventien interlands voor Algerije, het land waar zijn ouders vandaan komen. Hij genoot zijn opleiding bij RC Lens en speelde eerder voor tweededivisieclub FC Gueugnon.
Aanvankelijk wilde Koeman voor de linksbackpositie Maxwell van Inter huren, maar inmiddels kijkt PSV naar andere opties, waarbij Belhadj met stip op één staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |