Al die teletekst joden hier op het forum, erg grappig wanneer hun clubbie weer eens verliest terwijl ze alle nodige moeite doen om een gratis stream te bemachtigen. Ik kijk uit naar hun kansloze reacties wanneer ik terug kom uit de stad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Schattig toch die teletekstsupporters![]()
Je zegt heel veel, maar tegelijkertijd helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Al die teletekst joden hier op het forum, erg grappig wanneer hun clubbie weer eens verliest terwijl ze alle nodige moeite doen om een gratis stream te bemachtigen. Ik kijk uit naar hun kansloze reacties wanneer ik terug kom uit de stad.
En jij reageert daar op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Je zegt heel veel, maar tegelijkertijd helemaal niets.
quote:Laatste nieuws
Nike nieuwe sportkledingsupplier van N.E.C. (30/12/2006)
Vanaf het seizoen 2007-2008 zullen alle spelers van N.E.C., van selectie tot en met alle teams in de N.E.C. Voetbalschool, en hun begeleiding in sportkleding van Nike te zien zijn. Nike heeft vandaag een contract getekend wat hen voor vier seizoenen aan N.E.C. zal binden.
De sportkleding wordt geleverd via Teamsport.com die daarmee toe zal treden tot de sponsorgroep van N.E.C., Nike is vanaf 1 juli 2007 official supplier. Het N.E.C. thuisshirt zal door Nike exclusief voor N.E.C. gemaakt worden. De trainingskleding en het uittenue komt uit de bestaande Nike collectie.
Jacco Swart, Algemeen Directeur van N.E.C. is uiteraard trots op het feit dat Nike en N.E.C. elkaar gevonden hebben: ‘Nike is een internationaal topmerk met als missie om voor inspiratie en vernieuwing te zorgen onder alle sporters. Dat N.E.C. hier onderdeel van uit gaat maken is een prachtig gegeven.'
Naast het Nederlands elftal is Nike ook supplier van sportkleding bij RKC Waalwijk en PSV.
Er waren tijden dat er meer Ajax supporters zaten dan NEC supporters...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vond het begin eigenlijk helemaal niet zo dramatisch, het was al een stuk beter dan tegen HerenveenMaar de 2e helft was natuurlijk helemaal genieten. Alleen zo jammer dat ze neit ff de rust konden bewaren om professioneel de 2-1 vast te houden. Maarja kan ik me ook wel voorstellen, ineens ging die hele wedstrijd leven. Lag daarna behoorlijk open achterin bij Ajax. Hield wel m'n hart vast op t eind. Ajax is typisch een ploeg om in de blessuretijd nog ff de 2-3 binnen te prikken vanuit t niets en gewoon met de 3 punten te vertrekken.
btw Er zaten erg veel Ajacieden in de NEC vakken moet ik zeggen ( ik ben een n00b dus ik weet niet hoe het andere jaren was). Ik zat op R en links van mij zag ik bij de goals van Ajax behoorlijk wat gasten opspringen.
Dat is dan wel raar. Want Looyen heeft ook gezegd dat hij een van die Amerikanen een contract zou aanbieden als ze zouden bevallen. Dus er was wel geld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb geen extra informatie. Looijen heeft wel gezegd dat er pas wat bij kan als er iemand vertrekt.
Maar ja, Denneboom blijft nog even en Eagles zou dan vervangen worden door Beerens.
Ik hou geen rekening met een versterking.
Dan spreekt hij zichzelf tegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:55 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat is dan wel raar. Want Looyen heeft ook gezegd dat hij een van die Amerikanen een contract zou aanbieden als ze zouden bevallen. Dus er was wel geld.
Nu dus "officieel"quote:Roy Beerens op huurbasis naar N.E.C. (30/12/2006)
N.E.C. heeft overeenstemming bereikt met PSV over de verhuur van jeugdinternational Roy Beerens (19) aan N.E.C. De aanvaller wordt vanaf 1 januari tot het einde van het seizoen gehuurd en zal zich op maandag 8 januari bij de selectie voegen om vervolgens te vertrekken naar het trainingskamp op Gran Canaria.
Reactie Mario Been
Trainer Mario Been is blij met de komst van de vleugelspits: ,,Ik heb gisteren met Roy gesproken, hij is een geweldig talent. Hij kon naar meerdere clubs, maar koos voor ons. Hij wil graag deel uit maken van de selectie van N.E.C., ik ben heel blij met hem."
Reactie Roy Beerens
Roy Beerens reageerde op de officiële website van PSV als volgt: "Ik wil sterker worden, completer worden en ervaring pakken. Het afgelopen half seizoen bij PSV had ik zeker niet willen missen. Ik heb mijn debuut gemaakt in de Champions League en heb op hoog niveau kunnen meedoen. Maar nu moet ik mijn eigen weg zoeken. In samenspraak met de technische staf hebben we dit besloten. Ik sta er helemaal achter. Volgend jaar kom ik sterker terug. Reken maar”, aldus Beerens.
ik ben niet zo'n fna van kikkersquote:Op zondag 31 december 2006 10:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan spreekt hij zichzelf tegen
[..]
Nu dus "officieel"
[afbeelding]
Dat is een last minderquote:El-Akchaoui opnieuw lange tijd geschorst
2/1/2007 19:26
Youssef El-Akchaoui moet opnieuw lange tijd toekijken. Nadat de linksback van NEC een maand geleden al voor drie duels werd geschorst, kreeg hij van de tuchtcommissie van de KNVB nu vier wedstrijden aan de broek.
Die straf verdiende El-Akchaoui omdat hij in het duel met AZ over de schreef was gegaan. De 25-jarige linkspoot maakte een slaande beweging naar Julian Jenner, die neerging na het incident.
Natrappen naar Jeffrey Vlug van Sparta Rotterdam kostte de recidivist begin december al drie duels schorsing. NEC en El-Akchaoui vonden die straf toen 'buiten alle proporties'.
Deze keer komt El-Akchaoui pas op 17 februari mogelijk pas weer in actie, als RKC Waalwijk op bezoek komt in Nijmegen. El-Akchaoui mist in ieder geval de wedstrijden tegen Heracles Almelo, NAC Breda en de derby tegen Vitesse.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef endr0me het volgende:
Toch zonde.. maarja dan mag Otten weer in de basis
bron vi.nlquote:Boutahar mag van NEC wél naar Willem II
3/1/2007 8 :30
De eerste versterking voor Willem II komt uit Nijmegen. De Tilburgers huren Saïd Boutahar tot het einde van het seizoen van NEC. De 24-jarige middenvelder maakt daarna definitief de overstap naar Willem II.
'We zijn erg blij met de komst van Saïd', zegt voorzitter Hans Verbunt in de nieuwe Voetbal International. 'Onze trainers wilden hem heel graag hebben en het is fijn als we hen tevreden kunnen stellen.' Na de huurperiode treedt een contract voor één jaar met een optie op twee extra seizoenen in werking.
Bij NEC mocht Boutahar vertrekken. Hoewel de ex-speler van Feyenoord, Excelsior en RKC Waalwijk door trainer Mario Been dit seizoen tien keer in de basisopstelling werd opgenomen, maakte hij zelden de negentig minuten vol. Boutahar kwam ook twee keer als invaller binnen de lijnen.
De overgang van Boutahar van NEC naar Willem II mag opvallend heten. Eerder aasde ook Romano Denneboom op een overgang van Nijmegen naar Tilburg. NEC wilde toen echter niet aan een transfer meewerken, omdat het concurrent Willem II niet sterker wenste te maken.
Ownee, dit berichtquote:
Willem II is geen concurrent meer, NEC staat een stuk hoger nuquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
bron vi.nl
Raar dat ze hem verhuren
Pfff, Boutahar, zwaar overgewaardeerde speler. Doet af en toe een leuk kunstje maar daar heb je het dan gelijk mee gehad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
bron vi.nl
Raar dat ze hem verhuren
Is dat jouw wens of een gerucht? Andersquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef TomComCo het volgende:
Aissati en Hoogendorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |