SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Je bent zo blond als het maar zijn kan manquote:Op maandag 25 december 2006 14:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nope, Zico Tumba.
Hebben Arnhemmers niet gewoon iets bemoederends in zich?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:34 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat NECers meer geinterreseerd zijn in vitesse dan Vitessenaren in NEC. Dat gaat op FOK! duidelijk niet op.
quote:Op woensdag 27 december 2006 08:10 schreef nexhil het volgende:
[..]
Je bent zo blond als het maar zijn kan man![]()
Vandaag stond in de Gelderlander dat een zeker stadion afgelopen week tegen Ajax voor het eerst sinds een Europa Cup-wedstrijd tegen Liverpool uitverkocht was. Die wedstrijd was in 2002.... Als dat waar is, dan moet je als club toch eens gaan denken wat er mis is.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:07 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hebben Arnhemmers niet gewoon iets bemoederends in zich?
Er zitten wekelijks nog altijd meer dan bij een zekere voetbalclub uit Nijmegen dus over hoeveelheid toeschouwers moet je niet beginnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Vandaag stond in de Gelderlander dat een zeker stadion afgelopen week tegen Ajax voor het eerst sinds een Europa Cup-wedstrijd tegen Liverpool uitverkocht was. Die wedstrijd was in 2002.... Als dat waar is, dan moet je als club toch eens gaan denken wat er mis is.
We hebben niet de meeste mooie jaren achter de rug, en met de coaches van de afgelopen jaren aan het roer hadden we ook geen perspectief op iets moois.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef Mark het volgende:
Overigens bedoelde ik die opmerking over het niet uitverkopen niet om te dissen, ik vind het gewoon vreemd dat willekeurig welke club in de eredivisie dan ook 4 jaar lang geen uitverkocht stadion heeft.
N E R Dquote:Op zondag 24 december 2006 16:39 schreef Mark het volgende:
Wie heeft de onderlinge wedstrijd gewonnen? Juist, en nu weer on topic
N E W B I Equote:Op donderdag 28 december 2006 02:11 schreef BonteAvond het volgende:
Barreto had al een paar dagen last van zijn knie en zou sowieso rust krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat was idd belachelijk slecht zeg. Maar niet verrassend; met Pothuizen, Snoyl en Kivuvu heb je helemaal niemand op het middenveld die aanvallend denkt. Schandalig dat Barreto en Boutahar niet invielen.
Die opmerking slaat gewoon nergens op. We hadden een veels te groot stadion voor de situatie waarin we verkeerde, mede ook door dat te grote stadion kwamen we in schulden etc. Vicieuze cirkel gevalletje.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef Mark het volgende:
Verhip, heb het even nagekeken, en dat valt idd tegen, had ik niet verwacht. Maar goed, laten we er verder niet op door gaan.
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb niet echt genoten gister.
Ik hoop het wel, ik heb een jaar of 4 terug nog eens een spandoek voor hem gemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:18 schreef DeVinger het volgende:
Gaat Grot (uitleen) niets worden in de toekomst? Hij wordt altijd genoemd als dodelijk trio met Slory en Steur.
Gentenaar tegen NEC!quote:Ajax nog zonder Stekelenburg tegen NEC
Uitgegeven: 29 december 2006 12:53
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 13:40
AMSTERDAM - Ajax kan zaterdag in de laatste competitiewedstrijd van het jaar tegen NEC niet beschikken over keeper Maarten Stekelenburg en verdediger Thomas Vermaelen. Stekelenburg heeft last van griep. Vermaelen is nog niet hersteld van de rugblesssure die hij woensdag opliep tegen Roda JC.
Stekelenburg moest woensdag de wedstrijd tegen Roda aan zich voorbij laten gaan. De plaats van de eerste doelman werd toen ingenomen door Dennis Gentenaar. De Belg Vermaelen viel tegen de Limburgers vroeg in de tweede helft uit. Hij werd vervangen door zijn landgenoot Jan Vertonghen.
De formatie van trainer Henk ten Cate verdedigt in Nijmegen de tweede plaats op de ranglijst van de Eredivisie. Ajax verzamelde in negentien wedstrijden 41 punten. AZ heeft één punt minder en staat derde. Koploper PSV heeft negen punten voorsprong op de Amsterdammers.
yep er schijnt wel een aardige tifo-actie voor Gentenaar te komen ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wist ik niet.
Wordt morgen vast iets moois voor Gentenaar gedaan..
Ik kan zeker niet (ouders 40 jaar getrouwd). Ik baalde al enorm, maar nu ik weet dat Gentenaar speelt helemaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik hoop dat ik het morgen op tijd red. Klote tijd.
Bij mij in het vak.quote:
Vak H, rij 16, stoel 23 hoop ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:55 schreef Mark het volgende:
Geef morgen wel even door in welk vak de vakantie viel!
Die zal wel bij jullie passenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:25 schreef EKterror het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze Van Beukering halen.
Was al een gerucht, jij weet al dat het definitief is?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:56 schreef -J-D- het volgende:
Roy Beerens (PSV) naar NEC op huurbasis.
De club zijn er uit. Speler is accoord.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Was al een gerucht, jij weet al dat het definitief is?
Ahh ok. Vervanger van Eagles dus. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De club zijn er uit. Speler is accoord.
Alle voorwaarden zijn opgesteld. De handtekening zal vandaag niet meer gezet worden, maar waarschijnlijk binnen een paar dagen. NEC wilde ook een optie tot koop bespreken, maar PSV had daar logischerwijs geen oren naar.
Ik heb geen extra informatie. Looijen heeft wel gezegd dat er pas wat bij kan als er iemand vertrekt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh ok. Vervanger van Eagles dus. Ben benieuwd.
Zou het de enige tussentijdse versterking zijn?
Schattig toch die teletekstsupportersquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NEC zet die Joden voor de laatste keer in 2006 voor gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |