Verschrikkelijk.quote:Op zondag 24 december 2006 16:30 schreef BonteAvond het volgende:
nec even niet de #1, helaas.
oh daarom staan ze onder vitesse.quote:Op zondag 24 december 2006 16:31 schreef Mark het volgende:
Tuurlijk wel
Erg goed idee! Samen een topclub worden!quote:Op maandag 25 december 2006 00:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Misschien moeten we eens gaan denken over een FC Gelderland, voor 4 (!) bvo's is Gelderland immers veel te klein. Toch?
Welke band speelde er gisteravond dan?quote:Op maandag 25 december 2006 11:30 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet toegeven, dat is wel een mooi stadionnetje.
Maar als het zoals gister gaat in het Gelredome (uitverkocht, 25duizend man op de banken) dan is er zelfs daar sfeer.
Bij jullie is anders helemaal geen sfeer.quote:Op maandag 25 december 2006 11:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Welke band speelde er gisteravond dan?
Je weet dat wij niet echte NEC spelers zijn?quote:Op maandag 25 december 2006 11:56 schreef DeVinger het volgende:
Schop Dingsdag (ex-Vitesse) maar mooi kapot!
Zitten er veel spelers op FOK! dan, van welke club dan ook?quote:Op maandag 25 december 2006 13:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik denk dat hij oprecht twijfelt aan of je dat nou denkt of niet..
Ik ben overigens geen speler, hoewel ik wel regelmatig wordt aangezien voor een ex-speler.
H'veen moet wel te doen zijn idd. Alleen zullen ze NEC wel weer het spel laten maken, net zoals ze thuis in Friesland deden. Ik ben benieuwd.
Hehe, nee johh. Op het NEC-forum hebben wel al vaak genoeg spelers een berichtje achtergelaten.quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zitten er veel spelers op FOK! dan, van welke club dan ook?![]()
Mijn mondhoeken krulden zich bij het typen, ja.quote:Op maandag 25 december 2006 13:07 schreef DeVinger het volgende:
Vind je die zelf nou grappig?
Lijk je op Van Rijswijk?quote:Op maandag 25 december 2006 13:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik denk dat hij oprecht twijfelt aan of je dat nou denkt of niet..
Ik ben overigens geen speler, hoewel ik wel regelmatig wordt aangezien voor een ex-speler.
Nee, ze lezen het boek over de ontvoering van Freddie Heinekenquote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef DeVinger het volgende:
iedereen weet dat voetballers niet achter de computer zitten maar achter de Playstation.
Als we het toch over voetballers en het lezen van boeken hebben: biografieėn van voetballersquote:Op maandag 25 december 2006 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ze lezen het boek over de ontvoering van Freddie Heineken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |